خرید تلویزیون لایف از فروشگاه اینترنتی رادک

خرید تلویزیون لایف از فروشگاه اینترنتی رادک
  • 1401/3/3
  • فاطمه مرادخانی
  • 1

تلویزیون یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین لوازم خانگی است و در تمام منازل از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است. با توجه به افزایش شدید قیمت تلویزیون‌هایی با برند خارجی مانند ال جی و سامسونگ به دلیل اعمال تحریم‌های اقتصادی، عده زیادی از مردم توانایی مالی برای پرداخت هزینه‌های خرید برندهای خارجی تلویزیون‌ را ندارند و خرید تلویزیون‌های باکیفیت ایرانی ارزان‌ را ترجیح می‌دهند‌.

در حال حاضر تنوع برندهای ایرانی موجود در بازار روز به روز در حال افزایش است. از بین برندهای داخلی پرفروش، باکیفیت و با قیمت مناسب می‌توان به تلویزیون لایف اشاره کرد. کاربران با خرید تلویزیون لایف از امکانات و مزایای این محصول باکیفیت استفاده می‌کنند‌. یکی از مهم‌ترین مزایای خرید تلویزیون لایف امکان دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش است. در این مقاله درباره فواید خرید برندهای اصلی و ایرانی تلویزیون، ویژگی‌های خرید تلویزیون ۴K با برند لایف‌، تفاوت قیمت تلویزیون هوشمند ایرانی با خارجی  صحبت خواهیم کرد.

معرفی برند ایرانی لایف و خدمات پس از فروش این برند

شرکت لوازم خانگی لایف فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ درست در سال‌های اوج تحریم‌های اقتصادی و ظالمانه علیه ایران آغاز کرد و با تولید و توزیع انواع مختلف لوازم خانگی از جمله تلویزیون لایف گام بسیار مهمی برای مبارزه با تحریم‌ها و طی مسیر پیشرفت و خودکفایی برداشت. این برند ایرانی به خوبی توانست عبارت خواستن به توانستن را به واقعیت تبدیل کند و در این مسیر سخت و پرتلاطم تولید، به توسعه چرخه اقتصادی کشور و تامین لوازم خانگی ضروری کمک زیادی انجام دهد.

برندهای مختلف برای تضمین کیفیت کالاهای خود خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند. شرکت لایف نیز از این قاعده مستثنی نیست و با حساسیت بسیار زیاد تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات پس از فروش با بیشترین سرعت و با بهترین کیفیت به مشتریان به کار گرفته است. ین برند در راستای ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات و لوازم خانگی افتخار دارد که نشان ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را از مراجع مربوطه دریافت کند. بنابراین در تمام اقصی نقاط شهرهای کشور دارای نمایندگی‌های معتبر است تا مشتریان به راحتی بتوانند در صورت نیاز از خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کنند.

به عنوان مثال اگر مشتری مدتی پس از خرید تلویزیون لایف متوجه شود که دستگاه با مشکل مواجه شده است، به راحتی می‌تواند با یکی از نمایندگی‌‌های تعمیر تلویزیون‌های لایف تماس بگیرد تا تکنسین‌ها و متخصصین ماهر و حرفه‌ای شرکت لایف برای ارائه خدمات پس از فروش به محل اعزام شوند و خدماتی را در محل انجام دهند.

خرید تلویزیون لایف چه مزایایی دارد؟

کسانی که می‌خواهند تلویزیون جدید بخرند یا تلویزیون قدیمی خود را با خرید تلویزیون هوشمند به روز کنند، اما قصد ندارند که هزینه زیادی بابت آن پرداخت کنند، معمولا به سراغ خرید تلویزیون از برندهای ایرانی موجود در بازار می‌روند‌. همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم در سال‌های اخیر قیمت تلویزیون‌های خارجی به شدت گران‌تر شده است و برندهای ایرانی به دلیل قیمت ارزان طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. یکی از تلویزیون‌های هوشمند پرفروش ایرانی که قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر برندها دارد، تلویزیون لایف است‌. با خرید تلویزیون لایف می‌توان در هزینه‌ها به میزان زیادی صرفه جویی کرد. وجود گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین داشتن آپشن‌ها و امکانات منحصر به فرد در حد برندهای خارجی باعث شده است که کاربران با اطمینان خاطر بیشتری برای خرید تلویزیون لایف اقدام کنند.

مهم‌ترین نکات در زمان خرید تلویزیون هوشمند

  • توجه به طراحی و سایز نمایشگر تلویزیون

در خرید تلویزیون لایف به عنوان یکی از تلویزیون‌های هوشمند ایرانی، توجه به طراحی ظاهری و سایز نمایشگر تلویزیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همواره باید سعی کنید که سایز نمایشگر تلویزیون را طوری انتخاب کنید که با مکان قرارگیری تلویزیون متناسب باشد. تلویزیون‌های کوچک در سایزهای ۳۲، ۴۳ و ۵۰ اینچ و تلویزیون‌های بزرگ در سایزهای ۵۵، ۵۸ ، ۶۰، ۶۵، ۷۰ ، ۸۵ و ۸۶ اینج تولید و به بازار عرضه شده‌اند. برای فضاهای کوچک از یک تلویزیون کوچک استفاده کنید و برای فضاهای بزرگ تلویزیون‌هایی با نمایشگر بزرگ بخرید.

اکثر نمایشگرهای بزرگ متعلق به تلویزیون ۴k هستند و تصاویر باکیفیت‌تری را ارائه می‌دهند. برای استفاده از کیفیت فول اچ دی برای نمایشگر تلویزیون‌های لایف باید از کابل HDMI استفاده شود‌؛ زیرا با عدم استفاده از این کابل شاهد تصویری با کیفیت معمولی خواهید بود.

  • توجه به رزولوشن نمایشگر تلویزیون

رزولوشن نمایشگر در تلویزیون‌های هوشمند تعداد پیکسل‌های تشکیل شده روی نمایشگر است و هر چه تعداد پیکسل‌ها بیشتر باشد، تصاویر با وضوح بیشتر و جزئیاتی دقیق‌تر به نمایش در می‌آید. رایج‌ترین و پرطرفدارترین میزان رزولوشن در تلویزیون‌های هوشمند رزلوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ یا فول اچ دی است. البته در تلویزیون ۴K میزان رزولوشن بالاتر است. مهم‌ترین مزیت خرید تلویزیون ۴K با برند لایف این است که اشیاء بسیار کوچک در تصویر نمایشگر تلویزیون با جزئیات بیشتری به نمایش در می‌آید. وضوح تصویر در تلویزیون ۴K چهار برابر بیشتر از تلویزیون‌های HD است. با وجود این ویژگی به راحتی می‌توان از تلویزیون‌های بزرگ لایف در خانه‌هایی با مساحت متوسط استفاده کرد.

  • توجه به قدرت و کیفیت صدای تلویزیون

نکته دیگری که در خرید تلویزیون لایف باید به آن توجه کرد، قدرت و کیفیت صدای تلویزیون است. به طور کلی در خرید تلویزیون هوشمند همان قدر که به تصویر و نمایشگر توجه می‌شود، کیفیت صدا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در شرکت لایف برای ساخت بلندگوهای تلویزیون‌های هوشمند از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است. کسانی که از قدرت صدای تلویزیون خود رضایت کافی نداشته باشند، می‌توانند سیستم‌های صوتی جداگانه‌ای برای دستگاه خود خریداری کنند.

  • توجه به نوع نمایشگر تلویزیون

نوع نمایشگر نیز در خرید تلویزیون لایف اهمیت دارد و از بین نمایشگرهای LED ،QLED و LCD، OLED می‌توان با توجه به بودجه‌ای که در دست دارید، تلویزیون مورد نظر خود را انتخاب کنید. هر چه نوع نمایشگر جدیدتر باشد، قیمت تلویزیون هوشمند گران‌تر خواهد شد. در نمایشگرهای قدیمی با دور شدن از تلویزیون زاویه دید تغییر می‌کند و رنگ و نور صفحه آن تحت تاثیر قرار می‌گیرد. اما در نمایشگرهای جدید OLED و QLED زاویه دید اصلا معنایی ندارد؛ زیرا با دور شدن از تلویزیون در وضوح و کیفیت بالای تصاویر هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود‌.

  • توجه به اتصالات و درگاه‌های خروجی و ورودی تلویزیون

توجه به اتصالات و درگاه‌های خروجی و ورودی نیز در خرید تلویزیون لایف نباید فراموش شود. اگر قصد دارید وسایلی مانند کنسول بازی، لپ تاپ، گیرنده دیجیتال و غیره را به تلویزیون هوشمند خود متصل کنید، حتما به اتصالات و درگاه‌های ورودی و خروجی آن مانند USB، LAN، HDMI، کامپوننت و غیره توجه داشته باشید. هر یک از پورت‌های موجود در تلویزیون‌های هوشمند کاربرد ویژه‌ای دارند.

  • توجه به فناوری HDR

در تلویزیون‌هایی که دارای فناوری HDR هستند، تصاویر به صورت سه بعدی به نمایش در می‌آیند. این فناوری فقط در تلویزیون ۴K دیده می‌شود‌ و تلویزیون‌های HD و FULL HD دارای این فناوری نیستند. قیمت تلویزیون هوشمند لایف در صورت داشتن فناوری HDR بیشتر است. با خرید تلویزیون ۴k با برند لایف از کیفیت تصاویر آن لذت خواهید برد‌

تفاوت قیمت تلوزیون هوشمند لایف با برندهای خارجی چقدر است؟

قیمت تلویزیون هوشمند لایف به عنوان یک برند ایرانی نسبت به برندهای خارجی مانند ال‌جی و سامسونگ ارزان‌تر است. در این که برندهای خارجی از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارند، شکی وجود ندارد، اما تفاوت کیفیت این تلویزیون‌ها با برندهای ایرانی در حدی نیست که مجبور شوید هزینه بیش از دو برابر برای خرید آ‌ن‌ها بپردازید. در واقع با خرید تلویزیون لایف از تمام آپشن‌ها و امکانات موجود در تلویزیون‌های خارجی بهره‌مند خواهید شد؛ اما هزینه بسیار کمتری برای آن‌ها پرداخت خواهید کرد. گاهی اوقات امکانات موجود در تلویزیون‌های خارجی ببشتر جنبه تبلیغاتی و بازاریابی دارند؛ به طوری که حتی شاید کاربر یک بار هم از آن امکانات استفاده نکند‌.

نکته دیگری که درباره خرید تلویزیون لایف وجود دارد این است که آسیب پذیری تلویزیون‌های هوشمند برخلاف گوشی‌های هوشمند خیلی کمتر است و به ندرت ممکن است دچار آسیب شوند. اما در صورت خراب شدن تلویزیون‌های ایرانی مانند لایف به راحتی می‌توان از خدمات گارانتی و ضمانت‌نامه آن استفاده کرد و بدون پرداخت هزینه تلویزیون خود را توسط تکنسین‌های نمایندگی شرکت لایف تعمیر کرد‌. این در حالیست که در برندهای خارجی داشتن گارانتی مفهومی ندارد.

برای خرید تلویزیون لایف از طریق فروشگاه رادک اقدام کنید

اگر قصد دارید خرید تلویزیون لایف به عنوان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های ایرانی ارزان‌قیمت را به صورت آنلاین انجام دهید، به سایت فروشگاه اینترنتی رادک با آدرس اینترنتی https://radek.ir/ مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی دارک در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد. با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی معتبر می‌توانید تمام نیازهای مربوط به خرید تلویزیون هوشمند، خرید تلویزیون ۴K از بهترین برندهای ایرانی مانند برند لایف، لوازم خانگی، خرید انواع مختلف کالاهای الکترونیک، کالای خواب، لباس و پوشاک، کیف، کفش، کوله، سری آبگرمکن و زودجوش با برند ایرانی سپهر الکتریک و غیره را برآورده سازید. مهم نیست که در کدام یک از شهرهای ایران ساکن هستید، در هر ساعت از شبانه می‌توانید از طریق فروشگاه دارک برای خرید آنلاین محصولات مورد نظر خود اقدام کنید و در اسرع وقت محصول را در درب منزل خود تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت محصولات و نحوه خرید آنلاین با کارشناسان سایت تماس بگیرید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *