تبدیل پی دی اف به ورد با چند کلیک ساده!

تبدیل پی دی اف به ورد  با چند کلیک ساده!
  • 1401/3/11
  • گویا آی تی
  • 1

خیلی وقت ها پیش می آید که فایل پی دی اف داریم و می خواهیم آن را به فایل ورد یا فرمت قابل ویرایش دیگری تبدیل کنیم، اما با مشکلات عجیب و غریب مواجه می شویم. در اینجا شما را با یک ابزار بسیار خوب آشنا خواهیم کرد تا به راحتی عملیات تبدیل فایل پی دی اف به ورد را انجام دهید. در متنو علاوه بر اینکه شما می توانید فایل های پی دی اف خود را به ورد تبدیل کنید، می توانید نوشته های داخل عکس ها و تصاویر را نیز استخراج کرده و از تایپ مجدد آن ها بی نیاز شوید.

با متنو می توانید به آسانی و فقط با چند کلیک کار تبدیل پی دی اف به ورد  را انجام دهید. برای این کار کافیست، در مرورگر کامپیوتر و یا موبایل خود به آدرس  www.typeo.top/matno  مراجعه کرده و سپس  فایل پی دی اف خود را انتخاب کنید.

در متنو هر روز می توانید بصورت رایگان تعداد قابل توجهی فایل پی دی اف و یا عکس را به ورد تبدیل کنید. در ادامه شما را با نحوه تبدیل پی دی اف به ورد آشنا خواهیم کرد.

 آموزش تبدیل فایل پی دی اف به ورد

در ابتدا فایل پی دی اف خود را انتخاب کنید.

  1. صفحاتی که مایلید تبدیل کنید را وارد کنید.
  2. در مرحله بعد روش تبدیل فایل پی دی اف به ورد را می بایست انتخاب کنید.
  3. سپس بر روی گزینه شروع تبدیل کلیک کنید
  4. چند ثانیه الی چند دقیقه صبر کنید و فایل ورد و نوشته خود را دریافت کنید.

تبدیل پی دی اف به ورد بدون بهم ریختگی فایل!

متنو قابلیتی دارد که با استفاده از آن می توایند فایل پی دی اف را با حفظ ساختار و بدون بهم ریختگی و یا بهم ریختگی جزئی تبدیل کنید. البته این قابلیت ممکن است برای بعضی فایل به درستی کار نکند و شما می بایست از روش های دیگر تبدیل استفاده کنید.

پس از پایان عملیات تبدیل PDF  به ورد، شما می توانید فایل ورد را دانلود کنید.

مدت زمان تبدیل با توجه به تعداد صفحات فایل و نوع روش تبدیل وئ سرعت اینترنت محاسبه می شود. در حالت معمول برای هر صفحه پی دی اف  بین ۳۰ الی ۹۰ ثانیه زمان لازم است.

نکاتی در رابطه با تبدیل  PDF  به ورد:

  • درصورتی‌که فایل PDF شما پسورد داشته باشد می‌بایست در ابتدا پسورد آن را باز کنید.
  • اگر نمی‌توانید پسورد فایل را باز کنید می توانید از پی دی اف خود اسکرین شات تهیه کرده و سپس برای متنو ارسال کنید.
  • درصورتی‌که فایل PDF  شما خراب باشد ممکن است سامانه نتواند عملیات پردازش را انجام دهد.
  • حجم فایل شما نباید بیش از ۱۰۰ مگابایت باشد. اگر حجم فایل شما بالا باشد در ابتدا حجم آن را کاهش دهید.
  • بهتر است تا جای امکان صفحات کمتری را برای تبدیل هم‌زمان فایل انتخاب کنید. خصوصاً اگر از روش تبدیل PDF دوم استفاده می‌کنید.

 

تبدیل عکس به متن تایپ شده

عملیات تبدیل عکس به متن را نیز می توانید با متنو انجام دهید. برای این کار کافیه یک عکس واضح حاوی متن تایپ شده را در متنو وارد کنید. هر چقدر که کیفیت تصویر شما بهتر باشد خروجی بهتری نیز دریافت خواهید کرد.

عملیات تبدیل عکس به متن معمولا کمتر از ۴۰  ثانیه زمان می برد. اما در مواردی مثل حجم زیاد عکس،سرعت اینترنت و … ممکن است این عملیات  مدت زمانی بیشتر نیاز داشته باشد.

 

دیگر نیاز نیست متن تایپ شده رو دوباره تایپ کنید و فقط کافیه با یک کلیک اون رو با دقت بسیار بالایی از عکس و یا فایل پی دی اف استخراج کنید.

متنو دوباره تایپ نکن  این شعاری بود که متنو با آن راه‌اندازی شد. متنو یک سامانه هوشمند تایپ هست که متن های تایپ شده در تصاویر،کتاب،مجالات و … رو شناسایی می کنه و متن تایپ شده رو از اون ها استخراج می کنه!

ما در حال توسعه این این بخش هستیم و در تلاش هستیم که در آینده قابلیت شناسایی دست خط را نیز به متنو اضافه کنیم.

سفارش تایپ آنلاین

همچنین در جابو بخش رایگان تایپو برای ارتباط با فریلنسرها و تایپیست ها می توانید سفارش تایپ آنلاین،سفارش تایپ صوتی، انجام تحقیق، تولید محتوا و … رو با قیمت مناسب و بدون دریافت کارمزد انجام دهید. در جابو شما می توانید تایپیست ها و افراد متخصص زیادی رو پیدا کنید که با نمونه کار رایگان، قیمت های مناسب و با کیفیت بالا کارهای شما را انجام می دهند.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *