برای خرید تتر ارزان به چه سایتی مراجعه کنیم؟

برای خرید تتر ارزان به چه سایتی مراجعه کنیم؟
  • 1401/3/19
  • گویا آی تی
  • 0

تتر

تتر رمزارزی است که این روزها، به یکی از روش‌های اصلی پرداخت در سطح جهانی تبدیل شده و دلیل آن هم ثبات قیمت آن نسبت به دلار است. این رمزارز که از خانواده استیبل کوین‌ها است، به واسطه‌ی الگوریتم خود و همچنین پول نقد سرمایه‌گذاری شده در بانک‌های آمریکا، توانسته قیمت خود را معادل یک دلار آمریکا (با اندکی نوسان) نگهداشته و همین امر، خرید تتر فاقد ریسک است. همانطور که می‌دانید، اکثر رمزارزها به تبع بیتکوین، نوسانات قیمتی نسبتا بالایی داشته که حتی ممکن است ارزش آن‌ها نصف یا دو برابر شود.

مزیت استفاده از تتر

کسانیکه مازاد درآمد خود را به شکل دلار در آورده تا تورم ایران تاثیر کمتری برروی زندگی آن‌ها داشته باشد، به سادگی می‌توانند به صورت آنلاین و تنها با استفاده از کامپیوتر و یا تلفن همراه، تتر را با بهترین قیمت بازار خریداری کرده و نگران ذخیره کردن و امنیت آن نباشند. با استفاده از والت‌های دیجیتال، تتر و سایر رمزارزها را به سادگی می‌توان با امنیت بسیار بالایی ذخیره کرد و در زمان مورد نیاز، انتقال داد.

افرادی که نیاز به پرداخت در سطح جهانی دارند نیز می‌توانند به سادگی و با کمترین کارمزد (یا حتی بدون کارمزد)، مبلغ مد نظر خود را به والت فرد مدنظر انتقال دهند. برخلاف سیستم سوئیفت یا صرافی‌ها که انتقال وجه چندین روز زمان برده و کارمزد نسبتا بالایی دریافت می‌کنند، انتقال تتر بسیار سریع و در عرض چند دقیقه بوده و همچنین کارمزد این انتقال بسیار پایین است. این کارمزد بستگی به صرافی دیجیتال انتخاب شده و یا صرافی کریپتویی دارد که در آن حساب باز کرده‌اید. در صورت استفاده از کارتی شو، انتقال تتر بدون کارمزد خواهد بود.

چرا قیمت تتر ثابت است؟

همانطور که پیشتر گفته شد، مجموعه پشتیبانی رمزارز تتر که با نماد USDT در جهان شناخته می‌شود، الگوریتم خود را به نحوی طراحی کرده که همواره میزان عرضه و تقاضا، باعث حفظ و ثبات قیمت آن شود. علاوه بر آن، تمامی کاربران مطلع هستند که ارزش تتر معادل دلار (یا نزدیک به قیمت دلار) بوده و به همین جهت نه کسی می‌تواند آن را گران‌تر فروخته و نه خریداری برای قیمت بالاتر پیدا خواهد شد. همچنین، به ازای هر یک تتری که در بلاک‌چین‌ها در حال نقل و انتقال است، یک دلار آمریکا (دلار فیات)، در بانک‌های آمریکا سپرده‌گذاری شده است.

قیمت تتر به تومان

قیمت تتر به تومان وابسته به قیمت دلار آزاد داشته و بین ۳۰۰ تا ۱،۰۰۰ تومان از قیمت دلار بازار آزاد، بالاتر است. این بالاتر بودن قیمت، به دلیل سطح بالاتر تقاضا نسبت به عرضه و همچنین وجود تعداد محدود تتر در صرافی‌های رمزارز ایرانی است. همچنین نباید فراموش کرد که تمامی تترهای موجود در این صرافی‌ها، از وبسایت‌های خارجی خریداری شده و کارمزد انتقال آن نیز باید در نظر گرفته شود. هرچقدر که بازار رمزارزها داغ‌تر باشد، تفاوت قیمت تتر با دلار آمریکا در بازار آزاد بیشتر شده (بالاتر می‌رود).

نحوه خرید تتر

به صورت کلی، دو روش برای خرید تتر وجود دارد. روش اول، خریدن USDT از صرافی‌های رمزارزی همانند نوبیتکس، اوکی اکسچنج، تبدیل، آبان تتر، تترلند و … بوده که در این روش، رمزارز خریداری شده در والت خود صرافی نگهداری می‌شود. بسیاری از افراد ممکن است باور داشته باشند که سطح امنیتی این والت‌ها پایین بوده و امکان از دست رفتن رمزارزها (چه تتر و چه سایر کریپتوها)، وجود داشته باشد. روش دوم، استفاده از خدمات صرافی‌های دیجیتالی همانند کارتی شو و ارزپال است.

صرافی‌های دیجیتال هیچ والتی به مشتریان ارائه نداده و تمامی رمزارزهای خریداری شده، به صورت آنی به والت معرفی شده توسط مشتری، منتقل خواهد شد. در این پلتفرم‌ها، قیمت بر مبنای قیمت آزاد دلار به همراه مقدار اندکی کارمزد تعیین شده و پس از پرداخت، سیستم به صورت اتوماتیک رمزارز را به والت معرفی شده، منتقل خواهد کرد. بنابراین، در این روش، خریدار نه منتظر فروشنده مانده و نه نگران کریپتوهای خریداری شده خواهد بود. یکی از معتبرترین فروشندگان تتر که به دلیل ارائه‌ی تتر ارزان معروف شده است، مجموعه کارتی شو به نشانی cartisho.com است.

چرا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر نیست؟

طبق قوانین و مقررات بانک مرکزی و همچنین کارگروه‌های نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی، امکان خرید بدون احراز هویت برای وبسایت‌های معتبر وجود ندارد. کسب و کارهایی که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند، باید در دوره‌های مشخص به اداره مالیات گزارش داده و یکی از قوانین اصلی، شناخت مشتریانی است که اقدام به خرید و فروش کرده‌اند. منظور از شناخت مشتری، تطابق خریدار با مدارک هویتی بوده و شناسایی فردی مد نظر نیست. به دلیل امکان پولشویی و فعالیت‌های غیر قانونی، وبسایت‌های معتبر باید حساب بانکی خریدار تتر (یا فروشنده) را با کارت ملی تطابق داده و سپس امکانات خود را به وی عرضه کنند.

خرید تتر حضوری تهران

یکی از سوالات افرادی که به تازگی وارد دنیای رمزارزها شده‌اند، این است که آیا امکان خرید تتر حضوری در تهران وجود دارد؟ پاسخ به این سوال خیر است. تتر و سایر رمزارزها، خدمات نوینی هستند  که بر بستر اینترنت ارائه شده‌اند تا زندگی را آسان‌تر کرده و دنیای جدیدی را با محدودیت‌های کمتر ایجاد نمایند. برای اعتماد کردن به مجموعه، کافی است که مطمئن شود این مجموعه به صورت قانونی فعالیت داشته و پس از آن، دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید رمزارزها وجود ندارد. چراکه اعتبارسنجی مجموعه، یکبار توسط نهادهای قانونی انجام شده است.

تتر trc20 چیست؟

سوال دیگری که عموما کاربران می‌پرسند، این است که تتر trc20 چیست؟ با تتر پیش از این آشنا شدیم، اما trc20 در حقیقت نام شبکه‌ای است که رمزارز تتر در آن جابجا شده و از یک والت به والت دیگر منتقل می‌شود. شبکه‌ی TRC-20 متعلق به مجموعه‌ای به نام ترون است که به دلیل سرعت بالای ثبت تراکنش‌ها (و منتقل شدن رمزارز) و همچنین کارمزد بسیار اندک (نهایتا ۱ دلار در هر حجم نقل و انتقال) معروف شده است. به دلیل سرعت بالا و کارمزد کم، خریداران و فروشندگان مایل هستند که تتر خریداری شده را از طریق این شبکه انتقال دهند و به همین دلیل نیز عموما از لفظ خرید تتر trc20 استفاده می‌شود.

فروش تتر

صرافی‌های دیجیتالی همانند کارتی شو یا ارزپال، امکان فروش تتر (تبدیل به ریال و دریافت در حساب بانکی) را نیز به مشتریان خود ارائه کرده‌اند. با این حساب، اگر فردی قصد داشته باشد که تتر را (مثلا) از یک صرافی رمزارز خارجی به ایران آورده و تبدیل به ریال نماید، به سادگی می‌تواند از در قسمت فروش این صرافی‌های دیجیتال، درخواست خود را ثبت نماید. استفاده از تتر، یکی از روش‌های مرسوم برای دریافت حق الزحمه فریلنسرهایی است که داخل ایران بوده، اما پروژه‌های خارجی دریافت می‌کنند.

کاربرد تتر چیست؟

در ایران، تتر بیشتر برای پس انداز کردن خریداری شده تا بتوان ارزش سرمایه و پول را حفظ نمود. اما در سایر کشورهای جهان، از تتر برای پرداخت امن و سریع با کمترین کارمزد استفاده می‌شود. اگرچه امکان استفاده از پی پل، ویزاکارت و … برای اکثر افراد در سرتاسر جهان ممکن است، اما استفاده از تتر، به دلیل قابلیت مخفی ماندن تراکنش و همچنین کارمزد کمتر (نسبت به پی پل)، انتخاب بهتری است. این کاربردها، به تازگی مورد توجه کاربران قرار گرفته و پیش از این، هدف اصلی خلق تتر چیز دیگری بوده است.

تتر در اصل، برای ایجاد یک واسطه میان رمزارزهای مختلف ایجاد شد تا فردی که دارای بیتکوین (مثلا) است بتواند به سادگی آن را به رمزارز اتریوم (مثلا) تبدیل نماید. همچنین، قیمت ثابت USDT به سرمایه‌گذار کمک می‌کرد تا در هنگامیکه بازار نوسانات شدیدی را تجربه کرده و سرمایه‌گذار قصد عقب نشستن را داشته باشد، به سادگی دارایی خود را به تتر با قیمت ثابت تبدیل نماید. این کاربرد، دقیقا همان نقشی است که در بازارهای دیگر مالی، دلار آمریکا اجرا می‌کرده است. دلار آمریکا به عنوان ارز اصلی جهان، راهکاری برای ریسک گریزی بوده و هر زمان که بازار متشنج می‌شود، سرمایه گذاران دارایی‌های خود را به دلار تبدیل می‌کنند (مثلا در بازار بورس).

آموزش خرید تتر

برای خرید تتر ارزان برروی این لینک کلیک کرده تا وارد وبسایت صرافی دیجیتال کارتی شو شوید. سپس برروی گزینه‌ی خرید آنی تتر کلیک کرده تا به پنل کاربری خود وارد شوید. در صورتیکه حساب کاربری ندارید، در کمتر از یک دقیقه حساب خود را تنها با استفاده از شماره تلفن خود ایجاد کرده و پس از آن، در کمتر از دو دقیقه، مراحل احراز هویت را تکمیل نمایید. احراز هویت شامل بارگذاری تصویر کارت ملی و معرفی یک حساب به نام فرد بازکننده حساب است.

در ساعات اداری، حساب کاربری شما در کمتر از پنج دقیقه تایید شده و پس از آن، تمامی خدمات کارتی شو به روی شما باز خواهد بود. از قسمت پیشخوان کارتی شو، برروی گزینه خرید از کارتی شو کلیک کرده و سپس در پنجره باز شده، برروی خرید تتر trc20 کلیک نمایید.

در مرحله بعد، کافی است تا حجم تتر مد نظر را مشخص کرده تا بهترین قیمت خرید تتر به شما نمایش داده شود. در گام بعدی، کافی است مبلغ ریالی را از طریق درگاه پرداخت معتبر بانکی پرداخت نمایید. پس از آن، پنل تمام اتوماتیک کارتی شو، تتر خریداری شده را در شبکه ترون۲۰ به والت معرفی شده، منتقل خواهد کرد. پروسه‌ی خرید تتر در ۱ دقیقه تکمیل انجام می‌شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *