راهنمای خرید عینک هوشمند

راهنمای خرید عینک هوشمند
  • 1401/4/1
  • گویا آی تی
  • 1

عینک هوشمند یکی دیگر از نمونه‌های گجت‌های نوآورانه‌ای است که طی چند سال گذشته معرفی و توسعه یافته است. این وسیله‌ی جذاب توانسته سر و صدای بسیار زیادی در میان دوستداران تکنولوژی ایجاد کند. به زبان ساده‌تر، عینک هوشمند می‌تواند با امکانات و تکنولوژی‌های موجود در گوشی‌های هوشمند به خوبی منطبق گردد. با توجه به این موضوع به هنگام استفاده از این گجت می‌توانید به طور مستقیم و دائمی از امکانات گوشی همراه خود استفاده کنید.

این محصول هوشمند قادر است تمام اعلان‌ها و پیام‌های شما را بر روی لنز خود به نمایش در آورد.

 

خرید عینک هوشمند

با خرید عینک هوشمند، استفاده‌ی شما از گوشی همراه به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد. همه‌ی ما عادت داریم که با شنیدن هر صدایی گوشی همراه خود را نگاه کرده و پیام‌ها و اعلان‌ها را بررسی کنیم. این مسئله در خیلی از مواقع باعث بروز مشکلات فراوانی از جمله تحمل وزن موبایل و قاب موبایل، ایجاد حواس پرتی به هنگام کار یا در برخی مواقع بروز حادثه در زمان ترددهای شهری میگردد. این محصول هوشمند قادر است تمام اعلان‌ها و پیام‌های شما را بر روی لنز خود به نمایش در آورد. با خرید این گجت هوشمند می‌توانید به راحتی پیام‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی نظیر Whatsapp و Instagram مشاهده کنید. همچنین می‌توانید موزیک پلیر گوشی خود را از طریق آن کنترل کنید. کیفیت لنز این گجت آنقدر بالا هست که پس از یک بار تجربه ی کار با آن، به سختی میتوانید خود را قانع کنید که از پشت یک گلس سرامیکی به نوشته ها و تصاویر گوشی خود نگاه کنید.

 

قیمت عینک هوشمند

عینک‌های هوشمند بسته به برند، کیفیت ساخت و امکانات قابل ارائه به گروه‌های مختلفی دسته بندی می‌شوند. برای این که این محصولات عملکردی مشابه با گوشی‌های هوشمند داشته باشند و به راحتی کنترل شوند مجهز به چندین سنسور و خروجی‌های بصری و صوتی شده‌اند. افزایش قابلیت‌های عینک هوشمند به تبع موجب افزایش قیمت آن می‌شود. این امر دور از ذهن نیست، زیرا حتی در قیاس گلس های گوشی نیز، گلس آنتی استاتیک به دلیل مقاوم تر بودن و ایجاد محافظت بیشتر، از قیمت نسبتاً بالاتری نسبت به سایر گلس ها برخوردار است.

  • ​​​​​​​​قابلیت صوتی: عینک هوشمند می‌تواند امکان برقراری تماس و یا مشاهده‌ی تصاویر ویدیویی را فراهم کند. ممکن ساختن چنین قابلیتی نیاز به یک خروجی صوتی مناسب دارد.
  • میکروفون: اغلب عینک‌های هوشمند مجهز به میکروفن کوچک و قدرتمندی هستند که می‌تواند امکان فرمان‌های صوتی و مکالمات تلفنی را برای شما فراهم کند.
  • پردازنده: مانند هر گدجت هوشمند دیگری، عینک هوشمند نیز به یک واحد پردازش مرکزی نیاز دارد. نوع پردازنده و میزان سرعت آن در قیمت این گجت بسیار تاثیرگذار است.
  • واسط HCI: HCI به معنای نحوه‌ی کنترل عینک هوشمند توسط شما می‌باشد. می‌توانید با یک یا چند مورد از روش‌های زیر آن را کنترل کنید:

دکمه‌ها.

فرمان صوتی.

تشخیص حرکات دست.

​​​​​​​​تشخیص حرکات چشم‌ها.

​​​​​​​​کنترل از طریق گوشی‌.

  • لنزها: مانند سایر عینک‌های معمولی، عینک هوشمند هم می‌تواند به انواع مختلف لنزها مجهز شود. این لنزها می‌توانند لنزهای تجویزی، لنزهای فیلتر نور آبی و یا لنزهای هوشمند باشند که نسبت به شرایط نور محیط تغییر حالت می‌دهند. ​هر کدام از این قابلیت‌ها تاثیر مستقیمی بر افزایش یا کاهش قیمت این گجت دارند.
  • دوربین: برخی از عینک‌های هوشمند برای افزایش کارایی به دوربین مجهز هستند.

عینک هوشمند بسته به برند، کیفیت ساخت و امکانات قابل ارائه به گروه‌های مختلفی دسته بندی می‌شود.

 

جمع بندی

شما می‌توانید با جستجو در فضای اینترنت و بررسی انواع فروشگاه‌های اینترنتی، عینک هوشمند مورد نظر خود را بیابید و خریداری کنید. ولی در نظر داشته باشید که تنوع این محصول موجب گردیده که نمونه‌های غیر اصل و فاقد استاندارد آن در بازار فراوان شود و برخی از فروشندگان از بی اطلاعی خریداران سوء استفاده کنند. با توجه به این مسئله‌ی مهم، بهتر است که از طریق فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده ای چون آی دیجی ویژن که محصولات گارانتی‌دار عرضه میکنند، عینک هوشمند خود را خریداری کنید و از ضمانت و خدمات پس از فروش آن بهره‌مند گردید.

فروشگاه آی دیجی ویژن یکی از تخصصی‌ترین مراکز فروش انواع گجت های هوشمند و لوازم جانبی موبایل مانند؛ انواع قاب گوشی و گلس موبایل مانند گلس سرامیکی، گلس  آنتی استاتیک و … می باشد. مشاوران مجرب آی دیجی ویژن آماده هستند تا شما را در خرید هر نوع گجت هوشمند و محصولات دیجیتال با بهترین کیفیت و قیمت راهنمایی کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات می‌توانید به سایت فروشگاه آی دیجی ویژن مراجعه فرمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. چه تکنولوژی جذابیه. تکنولوژی عینک هوشمند هم مثل تکنولوژی های دیگه می تونه در زندگی روزمره انسان کمک به سزایی بکنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *