لپ تاپ صنعتی چیست؟

لپ تاپ صنعتی چیست؟
  • 1401/4/11
  • گویا آی تی
  • 0

پیشرفت تکنولوژی در دهه‌های اخیر سبب شد تا انواع مختلفی از لپ تاپ‌ها برای کاربری‌های متفاوت به‌وجود آیند. یکی از این انواع، لپ تاپ‌های صنعتی هستند که البته قیمت بالایی در ایران دارند و خرید لپ تاپ استوک صنعتی به‌جای نو آن، به‌صرفه‌تر است و پیشنهاد می‌گردد. امروز در این مقاله قصد داریم به‌طور کامل این نوع از لپ تاپ‌ها را معرفی کنیم تا به‌خوبی درک کنید که لپ تاپ صنعتی چیست.

 

لپ تاپ صنعتی چیست؟

به طور کلی لپ تاپ های صنعتی را می توان به عنوان مقاوم ترین لپ تاپ های موجود در بازار های بین المللی معرفی نمود. این مدل از لپ تاپ ها به دلیل ظاهر و ساختار خاص خود می توانند عکس العمل های بی نظیری را در حین حوادث از خود بروز دهند. البته نیاز است که بدانید استفاده بیشتر این محصولات متعلق به کارگاه ها و شرکت ها می باشد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از سوی شرکت های تولیدکننده لپ تاپ صنعتی، این محصول در برابر خش، ضربه و رطوبت کاملا مقاوم است. این مسئله نشان از منحصر به فرد بودن این محصول می باشد. همچنین برخی از شرکت های تولیدی، در ساختار این محصول از آلومینیوم تیتانیوم استفاده می کنند. این فلز قابلیت مقاومت در هر شرایطی را داشته و به بالاتر رفتن عمر لپ تاپ شما کمک های بسیار زیادی را می کند.

چرا ساختار لپ تاپ صنعتی منحصر به فرد است؟

همان طور که گفته شد، اصلی ترین کاربرد این محصول، استفاده از آن در شرکت ها و کارگاه ها می باشد. از این رو می توان دریافت که به دلیل مخاطرات فیزیکی موجود در این اماکن، باید از لپ تاپ هایی استفاده کرد تا در صورت آسیب دیدن، بتوانند اطلاعات موردنیاز شما را برگردانند. در لپ تاپ صنعتی این ویژگی به چشم خورده و امکان استفاده از آن فراهم می باشد. البته این موضوع بدین معنا نیست که در صورت اتفاق های مختلف، لپ تاپ شما از بین می رود، بلکه بدین معنا بوده که لپ تاپ های صنعتی شما در این شرایط محکم باقی مانده و دچار مشکلات کمتری می شوند.

اصلی ترین مورد خرابی لپ تاپ های صنعتی

یکی از اصلی ترین موارد خرابی لپ تاپ صنعتی مربوط به قاب های به کار رفته در کف این لپ تاپ ها می باشد. این بخش از لپ تاپ ها تماس بسیار زیادی را با سطوح مختلفی که بر روی آن ها قرار می گیرد دارد. از این رو قاب به کار رفته در کف باید بتواند فشار باز و بسته کردن درب را به راحتی تحمل کند.

کامپیوتر صفر و یک

آیا تمامی لپ تاپ های صنعتی از فناوری یکسانی برخوردار هستند؟

اگر بخواهیم به صورت کلی به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم خیر، یکسان نیستند. امروزه با پیشرفت در فناوری، تنها اماکن صنعتی به استفاده از این محصول نمی پردازند. چرا که برخی از ارگان های نظامی مانند ارتش، سپاه و … از لپ تاپ های صنعتی برای ماموریت های خود استفاده می کنند. ساختار برخی از این لپ تاپ ها به گونه ای بوده که می توانند در دمای منفی ۲۰ تا ۶۰ درجه مقاومت زیادی را داشته باشند. همچنین در برخی از این لپ تاپ ها شاهد قابلیت دید در شب و جی پی اس نیز هستیم. اما در لپ تاپ های صنعتی دیگر شاهد وجود ویژگی های عادی هستیم که برتری بیشتری را نسبت به لپ تاپ های دیگر دارند. از این رو نمی توان تمامی لپ تاپ های صنعتی را در یک دسته قرار داد.

تفاوت لپ تاپ صنعتی و لپ تاپ خانگی

این مسئله مشخص بوده که لپ تاپ صنعتی در تفاوت با لپ تاپ خانگی دارای برتری های بسیار بیشتری می باشد. اما شما می توانید با شناسایی این برتری ها، لپ تاپ موردنظر خود را وابسته به کاربری خود انتخاب نمایید. شرکت های تولیدکننده لپ تاپ های صنعتی نیز به دلیل ساختار ویژه تر این محصولات، مدت زمان گارانتی بیشتری را به آن ها اختصاص می دهند.

بدنه لپ تاپ صنعتی

شاید بتوان اصلی ترین تفاوت میان این دو محصول را، بدنه مقاوم تر و منحصر به فرد لپ تاپ صنعتی معرفی نمود. در واقع هدف اصلی تولیدکنندگان لپ تاپ خانگی، ایجاد یک محصول با ظاهری ایده آل و زیبا می باشد. اما در لپ تاپ های صنعتی، ظاهری زیبا به عنوان هدف شرکت های تولیدکننده لپ تاپ شناخته نمی شود.

صفحه نمایش

شاید برای شما نیز پیش آمده که در حین کار با لپ تاپ خانگی خود در منزل و محیط های سر بسته از صفحه نمایش بی نظیر آن ها حیرت انگیز شده اید. در واقع صفحه نمایش این محصولات می توانند ۲۰۰ الی ۴۰۰ نیت روشنایی را به شما ارائه دهند. اما هنگامی که از این محصولات در بیرون از محیط سر بسته استفاده می کنید، نمی توانید صفحه آن ها را مشاهده کنید.

اما در لپ تاپ صنعتی به دلیل استفاده از صفحه نمایش بی نظیر در این محصول، شاهد ارائه بهتر نور در آن ها هستیم. در واقع شرکت های تولیدکننده لپ تاپ های صنعتی، از روشنایی با میزان ۱۰۰۰ نیت در این محصول استفاده کرده اند. همین موضوع نیز سبب شده تا شما بتوانید به راحتی از این محصول در فضا های باز و با روشنایی بسیار زیاد استفاده کنید. علاوه بر این موضوع، ساختار صفحه نمایش لپ تاپ خانگی شیشه ای است که در جبهه مقابل شاهد صفحه نمایش مات هستیم.

وزن

یکی دیگر از تفاوت های عمده میان لپ تاپ های خانگی و لپ تاپ های صنعتی، تفاوت وزنی قابل توجه آن ها می باشد. به طور کلی میزان وزن لپ تاپ صنعتی می تواند تا چندین برابر لپ تاپ های خانگی بیشتر باشد. این موضوع وابسته به باتری به کار رفته در آن ها و ساختار سخت افزاری این محصول نیز می باشد. به همین دلیل نمی توان لپ تاپ های صنعتی را به عنوان لپ تاپی با قابلیت حمل آسان شناخت. به همین منظور نیز شرکت های تولیدکننده دستگیره هایی را در کنار این محصول ایجاد کرده اند. وجود این دستگیره ها سبب حمل راحت تر این محصولات می شود.

کیفیت بالای قطعات

علاوه بر تمامی مسائل ذکر شده، میزان کیفیت قطعات به کار رفته در لپ تاپ صنعتی در درجات کیفی بالایی قرار دارد. همان طور که گفته این محصولات در کارگاه ها و مشاغل پر فشار زیادی استفاده می شوند. از این رو این مشاغل برای انجام فعالیت های خود نیاز به بخش سخت افزاری بسیار قدرتمندی دارند. این مدل از لپ تاپ ها اغلب دارای سیستم سخت افزاری بسیار قدرتمندی بوده که قابلیت انجام هر گونه فعالیت را به شما خواهد داد. از این رو می توان کیفیت قطعات سخت افزاری لپ تاپ های خانگی را در درجات کیفی پایین تری عنوان کرد.

لایه بیرونی به کار رفته یا شاسی آن ها

بخش بسیار مهم دیگر این محصولات، شاسی یا لایه بیرونی به کار رفته در لپ تاپ صنعتی می باشد. در لپ تاپ های خانگی اغلب از شاسی ها و لایه های محافظ بسیار ساده استفاده می شود. این لایه می تواند در صورت بروز اتفاقات مختلف به راحتی شکسته شود و از بین برود. اما در لپ تاپ صنعتی، میزان کیفیت این لایه بسیار بالا است. به همین منظور شما می توانید بدون داشتن هیچ گونه هراسی از ارتفاع های مختلف از این محصول استفاده کنید. چرا که در هیچ صورتی امکان شکسته شدن شاسی یا لایه بیرونی آن ها وجود ندارد. علت اصلی این موضوع نیز ساختار محکم و فلزی این شاسی ها می باشد.

خرید لپ تاپ استوک صنعتی یا نو و آکبند؟

باتوجه به قیمت بالای لپ تاپ در کشور ما، برای خرید یک لپ تاپ صنعتی نو باید مبالغ هنگفتی هزینه نمایید، به همین دلیل پیشنهاد می‌گردد تا با تهیه یک لپ تاپ استوک صنعتی که کیفیت مطلوبی داشته و تست شده باشد، در هزینه لپ تاپ خود صرفه‌جویی نمایید.

بهترین لپ تاپ استوک

خرید لپ تاپ استوک صنعتی از کامپیوتر صفر یک

در سال های اخیر با ایجاد مشاغل صنعتی بسیار جدید در کشور ایران و استفاده بیشتر ارگان های نظامی از سیستم های سخت افزاری شاهد افزایش تولید این محصولات در ظرفیت های بسیار زیاد هستیم. از این رو فروشندگان بسیار زیادی برای ارائه این محصولات به مردم و ارگان های نظامی ایجاد شده اند. در این بین نیز برخی از فروشگاه های دارای اعتبار لازم برای خرید لپ تاپ و برخی فاقد اعتبار هستند.

اما در این بین فروشگاه کامپیوتر صفر یک شرایط خرید لپ تاپ استوک صنعتی را با بهترین شرایط برای مردم کشور ایران ایجاد کرده است. بدین جهت مردم کشور ایران می توانند با مراجعه به وب سایت این فروشگاه و مشاهده تنوع وسیع لپ تاپ های صنعتی این فروشگاه نسبت به خرید خود اقدام نمایند. همچنین مشتریان گرامی می توانند برای کسب سوالات بیشتر و جویا شدن از پاسخ سوالات مختلف خود با بخش پشتیبانی فروشگاه ما تماس حاصل کنند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *