خرید گوشت اینترنتی و بررسی قیمت انواع گوشت در بازار

خرید گوشت اینترنتی و بررسی قیمت انواع گوشت در بازار
  • 1401/5/10
  • گویا آی تی
  • 0

گوشت و مرغ یکی از مهم ‌ترین اجزای خرید سبد هر خانواده است. اما این روزها با توجه به زندگی پرمشغله، ترافیک سنگین و شلوغی، برخی از افراد از راه دیگری اقدام به خرید گوشت می‌کنند. آن هم خرید گوشت اینترنتی است. با این کار در وقت افراد صرفه‌ جویی بسیاری می‌شود. همچنین باید بدانید که گوشت مرغ تازه قیمت متفاوتی در روزهای متفاوت دارد و می‌توانید آن را از اسنپ مارکت با خیال راحت خریداری کنید. همچنین از تخفیف‌های متنوع و متفاوت این پلتفرم به خوبی بهره‌مند شوید تا مایحتاج خود را با قیمتی مناسب‌ تهیه کنید. در این مطلب قصد داریم در خصوص خرید گوشت اینترنتی نکاتی را بیان کنیم. با ما تا انتها همراه باشید.

خرید گوشت اینترنتی

گوشت یکی از مهم ‌ترین منابع تأمین پروتئین و برخی ویتامین‌ها و مواد معدنی است. در بازار، گوشت به شکل‌های متفاوتی به فروش می‌رسد و افراد برای خرید آن از راه‌های متفاوت استفاده می‌کنند. همانطور که گفتیم خرید گوشت اینترنتی مزایای فراوانی دارد. از مهم‌ ترین این مزایا می‌توان به صرفه جویی در وقت و انرژی اشاره کرد. همچنین می‌توان از اسنپ مارکت با خیال راحت در خصوص تازه و با کیفیت بودن گوشت‌ها، خریدهای خود را انجام دهید. در اسنپ مارکت می‌توانید گوشت بسته‌ بندی را از برندهایی مانند آلایش قربانیان، افتخارجو، پویا پروتئین، دارا، روناک پروتئین، هایپر استار و چند برند دیگر تهیه کنید.

انواع گوشت

شما در اسنپ مارکت می‌توانید به گوشت‌های متفاوت و فراوانی دسترسی داشته باشید. از مهم‌ ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- گوشت گوسفندی

گوشت گوسفندی بخش بزرگی از گوشت خانواده‌های ایرانی را تأمین می‌کند. شما می‌توانید گوشت گوسفندی را در بسته‌ بندی‌های متفاوت مانند ران، راسته و بخش‌های دیگر به راحتی سفارش دهید.

۲- گوشت گاو

گوشت گاو نوع دیگری از گوشت است که در ایران طرفداران خود را دارد. این گوشت نیز در فروشگاه‌های متفاوت در بخش‌های متفاوتی به فروش می‌رسد.

۳- گوشت گوساله

گوشت گوساله را باید یکی دیگر از گوشت‌های رایج و پر طرفدار دانست. فیله گوساله، قلوه گاه گوساله، گل ماهیچه و گوشت خورشتی گوساله از انواع متفاوت گوشت گوساله هستند که در بسته‌بندی‌های مناسب به فروش می‌رسند.

۴- گوشت چرخ کرده

گوشت چرخ کرده یکی دیگر از محصولات گوشتی است که آن را می‌توانید از طریق اسنپ مارکت در وزن‌های متفاوت خریداری کنید. گوشت چرخ کرده گوسفندی، گوشت چرخ کرده گوساله و گوشت چرخ کرده مخلوط را باید مهم ‌ترین انواع گوشت چرخ کرده دانست.

گوشت قرمز

قیمت گوشت تازه

عوامل متفاوتی مانند میزان عرضه و تقاضا در قیمت گوشت تأثیر دارند و به همین دلیل قیمت گوشت در روزهای مختلف می‌تواند با هم فرق داشته باشد.

خرید گوشت اینترنتی تنظیم بازار

همانطور که گفتیم، گوشت یکی از مهم ‌ترین بخش‌های سبد غذایی است. به همین دلیل بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار که در فروردین ۱۴۰۱ منتشر شد، هر کیلوگرم گوشت گوسفندی منجمد تنظیم بازار ۸۵ هزار تومان قیمت خواهد داشت. همچنین هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد تنظیم بازار با قیمت ۹۵ هزار تومان به فروش خواهد رسید. البته باید بدانید که قیمت گوشت به صورت آزاد بیشتر از این میزان است.

خرید اینترنتی گوشت مرغ

گوشت مرغ تازه قیمت متفاوتی در بازار دارد. به همین دلیل اگر از مغازه‌ها یا پلتفرم‌های نامناسب خرید انجام دهید، شاید هزینه بیشتری پرداخت کنید یا مرغی که خریداری می‌کنید کیفیت و تازگی لازم را نداشته باشد. به همین دلیل بسیاری به دلیل صرفه جویی در وقت و خرید معتبر از اسنپ مارکت استفاده می‌کنند. باید بدانید که گوشت مرغ را باید یکی از پر مصرف ترین مواد پروتئینی در جهان دانست و افراد در ماه میزان نسبتاً زیادی گوشت مرغ مصرف می‌کنند. با مرغ غذاهای بسیاری را می‌توان طبخ کرد و به همین دلیل این گوشت در سبد خرید ماهیانه خانواده‌های ایرانی جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. مرغ را در اسنپ مارکت می‌توانید با برندهای مختلفی مانند دارا، کامپوره و کیمبال تهیه کنید.

خرید گوشت مرغ

گوشت مرغ را می‌توانید در شکل‌های متفاوتی به صورت اینترنتی خریداری کنید. از مهم‌ ترین اشکال خرید گوشت مرغ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- خرید مرغ کامل

بسیاری از افراد اقدام به خرید مرغ کامل می‌کنند تا خودشان آن را به قطعه‌های مناسب و مد نظرشان تبدیل کنند. این کار بیشتر توسط خانواده‌ها انجام می‌شود چون نیاز به وقت و مهارت برای پاک کردن مرغ دارد اما به طور کلی از صرفه اقتصادی بیشتری برای خانواده‌ها برخوردار است.

۲- خرید تکه‌های مرغ

خرید تکه‌های متفاوت مرغ مانند بال، کتف، ران و برخی بخش‌های دیگر به صورت بسته‌بندی یکی دیگر از انواع رایج خرید مرغ است. برخی از قطعات مرغ در بازار به صورت طعم دار شده وجود دارد و افراد برای تهیه جوجه کباب یا انواع دیگر کباب از آن استفاده می‌کنند.

۳- مرغ ارگانیک

یکی دیگر از محصولات سالم و مناسبی که می‌توانید آن را خریداری کنید، مرغ ارگانیک است. برای پرورش این مرغ‌ها از افزودنی‌های شیمیایی و هورمون‌های متفاوت استفاده نشده و به همین دلیل این مرغ‌ها را باید سالم ترین نوع مرغ موجود در بازار دانست.

قیمت مرغ

گوشت مرغ تازه قیمت متفاوتی در روزهای متفاوت دارد. این قیمت با توجه به میزان عرضه و تقاضا و برخی نکات دیگر توسط اتحادیه تهیه و توزیع گوشت مشخص می‌شود. بد نیست به این نکته اشاره کنیم که قیمت مرغ کامل معمولاً ارزان‌ تر از مرغ به صورت تکه شده است.

قیمت مرغ تنظیم بازار

مرغ تنظیم بازار در حقیقت مرغ است که به صورت دولتی و با قیمت مصوب به فروش می‌رسد. ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مرغ کامل دولتی را ۳۱ هزار تومان اعلام کرده که همه افراد می‌توانند این مرغ‌ها را با قیمت مصوب تهیه و خریداری کنند.

خرید اینترنتی مرغ

خرید گوشت و مرغ اینترنتی

تمام افراد می‌توانند با نصب اپلیکیشن اسنپ مارکت، اقدام به خرید گوشت به صورت اینترنتی کنند. علاوه بر گوشت موارد دیگری مانند گوشت مرغ و ماهی را نیز می‌توانند از این پلتفرم به راحتی خریداری کنند. در اسنپ مارکت گوشت و مرغ در انواع بسته ‌بندی‌هایی با وزن‌های متفاوت وجود دارند که افراد می‌توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود آن‌ها را انتخاب و خریداری کنند. افراد می‌توانند علاوه بر خرید گوشت اینترنتی و مشاهده گوشت مرغ تازه قیمت را با مراکز دیگر مقایسه کنند تا خرید بهتری داشته باشند. علاوه بر این، از تخفیف‌های متفاوت این مجموعه برای خریدهای خود استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که در اسنپ مارکت علاوه بر محصولات پروتئینی گفته شده به بسیاری از محصولات و مایحتاج خود دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به راحتی و تنها با انتخاب چند گزینه و لمس گوشی تلفن همراه خود آن‌ها را خریداری کنید و در اسرع وقت جلوی در منزل تحویل بگیرید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *