ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی و رایگان

ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت اصلی و رایگان
  • 1401/5/10
  • گویا آی تی
  • 0

برخلاف سایر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتس اپ، تصاویر پروفایل اینستاگرام را نمی توان در اندازه های بزرگ مشاهده کرد. اگر می خواهید عکس پروفایل شخصی یا صفحه خاصی را ببینید، باید آن را با استفاده از اپلیکیشن ها و برنامه های مختلف دانلود کنید. گاهی اوقات برخی از برنامه ها و روش ها به درستی کار نمی کنند، بنابراین باید از این روش ها برای دانلود عکس پروفایل ایسنتا را نیز امتحان کنید.

در ادامه، نحوه دانلود و ذخیره تصویر پروفایل اینستاگرام را یاد خواهید گرفت. اگر به دنبال راهی برای ذخیره پروفایل اینستاگرام هستید، ربات سایت igcrab.com می تواند به شما کمک کند!

 

ربات دانلود کننده عکس پروفایل اینستاگرام

همانطور که گفته شد، اینستاگرام به کاربران اجازه دانلود عکس های پروفایل کاربران دیگر و ذخیره آنها در حافظه دستگاه خود را نمی دهد. از ابزارهای خارجی که می توان برای ذخیره عکس پروفایل اینستا استفاده کرد، می توان به ربات های پروفایل دانلودر و سایت های ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام اشاره کرد. این ابزارها با گرفتن نام کاربری، تصویر پروفایل مورد نیاز خود را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید آن را به راحتی و با کیفیت بالا دانلود کنید. در زیر نمونه خوبی از این نوع ابزار را ارائه می دهیم.

یکی از بهترین روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام شاید استفاده از ربات باشد اما سایت igcrab از آن نیز بهتر است. در زیر روش مرحله به مرحله ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام را با عکس توضیح می دهیم :

۱- پیج مورد نظر برای مشاهده یا دانلود عکس پروفایل به صورت زوم شده را باز کنید و روی سه نقطه در صفحه ضربه بزنید.

۲- از منوی کشویی گزینه Copy Profile URL را انتخاب کنید.

۳- حالا وارد سایت insta profile zoom شده و آدرس کپی شده را در کادر Username پیست کنید. همچنین می توانید نام صفحه مورد نظر را که قبلاً حفظ کرده اید در کادر وارد کنید.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با ربات

۴- روی گزینه جستجو Search کلیک کنید و منتظر بمانید تا عکس پروفایل دانلود شود.

۵- در نهایت بر روی دکمه دانلود کلیک کنید تا عکس پروفایل در گالری گوشی یا در هارد کامپیوتر ذخیره شود. اکنون می توانید با مشاهده پوشه Downloads تصویر دانلود شده را در حد کیفیت اصلی HD مشاهده کنید.

ربات تلگرام برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرامنکته : اگر کیفیت عکس دانلودی کمی پایین بود دلیل آن این است که از مبدا یعنی خود صاحب پیج عکس کم کیفیتی را قرار داده است.

مزایای استفاده از سایت آنلاین igcrab برای ذخیره عکس پروفایل پیج ها

  • می توانید تصاویر اصلی عکس پروفایل را با کیفیت HD دانلود کنید
  • محدودیتی وجود ندارد و می توانید تعداد نامحدودی عکس پروفایل صفحه دانلود کنید
  • قابلیت دانلود تمام IGTV در IGTV downloader
  • کاملاً پنهان، بدون اینکه طرف مقابل متوجه شود
  • رایگان و بدون نیاز به ثبت نام یا ورود به سیستم
  • قابلیت دانلود هایلایت های ایسنتاگرامی در download instagram highlights free
  • سرعت بالا و عملکرد ساده بدون نیاز به آموزش خاصی
  • نیازی به فالو کردن صفحه طرف مقابل نیست
  • امکان ذخیره عکس پروفایل صفحات خصوصی
  • امکان کپش کردن کپشن متن پست های اینستاگرام در instagram caption download

آیا می توان عکس پروفایل اینستاگرام را با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام دانلود کرد؟خیر، برای مشاهده و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام خود به ابزاری مانند igcrab نیاز دارید.

آیا امکان دانلود تصاویر از صفحه شخصی شما وجود دارد؟بله، از این طریق می توانید به راحتی تصاویر پروفایل صفحات عمومی و خصوصی را ذخیره کنید.

آیا صاحب سایت می تواند ببیند که عکس او گرفته شده است؟ نه، این یک راز است و هیچ کس نمی داند.

آیا راهی برای جلوگیری از دانلود عکس پروفایل اینستاگرام من وجود دارد؟خیر، متاسفانه راهی برای جلوگیری از دانلود عکس پروفایل وجود ندارد و تنها راه حل، نداشتن عکس پروفایل است.

آیا این سایت igcrab قابلیت دانلود استوری های اینستاگرام را هم دارد؟بله، می توانید به قسمت instagram story download without watermark بروید و هر استوری عکس و فیلمی که میخواهید را دانلود کنید.

در این مقاله با نحوه زوم و دانلود تصاویر عکس پروفایل اینستاگرام آشنا شدید. امیدواریم این راهنمای عملی برای شما مفید واقع شده باشد. اگر این مقاله را دوست دارید، لطفا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *