اجاره خودرو فقط با چند کلیک !

اجاره خودرو فقط با چند کلیک !
  • 1401/5/15
  • گویا آی تی
  • 0

ممکن است برای مدتی وسیله نقلیه شخصی در اختیار نداشته باشید و یا قصد استفاده از خودروی تشریفاتی داشته باشید. در این صورت می توانید برای اجاره خودرو اقدام نمایید. در این بین شرکت های زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت دارند. مجموعه رنت خودرو یکی از مراکز معتبر اجاره خودرو میباشد که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 

 

چرا به اجاره خودرو نیاز داریم؟

از بهترین دلیل برای اجاره خودرو شروع می‌کنیم. اگر یک سفر خانوادگی پیش روی شما باشد و یک خودرو بدون راننده نیاز داشته باشید، اجاره ماشین یک گزینه خوب به حساب می‌آید. بدترین دلیل برای اجاره ماشین هم می‌تواند یک تصادف ناراحت کننده باشد. بسیاری از مردم برای سفر به یک شهر دیگر از هواپیما استفاده می‌کنند، اگر در شهر مقصد به یک خودرو شخصی نیاز داشته باشند، اجاره ماشین از یک مرکز معتبر بهترین راه حل است.

 

اجاره بنز

تشریفات

اجاره خودرو تشریفاتی در ایران مانند اجاره تویوتا لندکروز متقاضیانی به همراه دارد. می‌توانیم از ابتدای حضور مهمان، یک خودروی بدون راننده یا با راننده را در اختیار او و همراهانش قرار دهیم. این خدمات می‌تواند یک پذیرایی قابل توجه باشد.

این گروه از خدمات برای جا به جایی مقامات کشوری یا مهمانان ویژه به کار گرفته می‌شود، در این حالت خودروهای تشریفاتی وظیفه جا به جایی افراد را بر عهده دارند؛ در مورد آن‌ها قوانین ویژه‌ای وجود داشته و حتی ظاهر متفاوتی دارند.

امروز خدمات تشریفات به دولت‌ها محدود نمی‌شود و بسیاری از شرکت‌ها برای پذیرایی از مهمانان و برگزاری مراسم‌ در بهترین حالت از تشریفات استفاده می‌کنند. یک مجموعه برای برگزاری سمینار بین المللی خود بهترین سالن و هتل را رزرو کرده است، اگر حمل و نقل مهمانان با شرایطی مناسب انجام نشود مراسم به درستی پیش نخواهد رفت.

اجاره خودرو

 

قرار کاری

ممکن است برای قرار های کاری احتیاج به یک خودروی مدل بالا داشته باشید، در این صورت رنت خودرو بهترین گزینه است.

 

اجاره ماشین عروس

جهت اجاره ماشین عروس به صورت با راننده و بدون راننده میتوانید به وبسایت رنت خودرو مراجعه نمایید. تنوع در برند و مدل خودرو ها وجود دارد و شما میتوانید متناسب با بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب نموده و در شب مراسم عروسی خود بدرخشید.

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

در سال‌های اخیر اجاره خودرو از مبدا فرودگاه بین المللی مورد توجه گروه بزرگی از مردم قرار گرفته است، کار از مهمانان خارجی آغاز شد؛ میزبان با هدف اقامت هرچه بهتر مهمان یک خودرو را اجاره و در اختیار او قرار می‌دهد. در ادامه مسافرانی هستند که در کشور دیگری اقامت داشته و برای سفر کاری یا تفریحی که به کشور ایران دارند، احتیاج به رنت خودرو دارند.

عزیزانی که قصد سفر به کشور را دارید، فراموش نکنید که برای در اختیار داشتن خودرو از لحظه ورود به کشور باید روند اجاره را کمی زودتر انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید بلیت با کارشناسان مجموعه رنت خودرو تماس گرفته و زمان پرواز خود را اعلام نمایید.

 

صرفه جویی در هزینه‌ها با اجاره خودرو

استفاده از خودرو شخصی آنچنان کم هزینه نیست، هر شخص به شکل سالانه باید انواع بیمه را خریداری کرده، عوارض و مالیات را پرداخت و در صورت نیاز سالانه به مرکز معاینه فنی مراجعه کند. اگر به جدول مالیات خودروهای لوکس نگاه کنید، یک رقم قابل توجه رو به روی شما قرار می‌گیرد.

از طرفی عده ای ترجیح میدهند بجای تبدیل سرمایه خود به خودرو، آن را به کسب و کار خود تزریق نمایند. بعد از بررسی به راه حل خوبی می‌رسیم؛ با استفاده از خدمات اجاره ماشین دست شما برای انتخاب مدل‌های متنوع باز است، بدون پرداخت هزینه‌های انتقال می‌توانید خودروهای متنوعی را تجربه کنید.

 

انواع خدمات اجاره خودرو

 

۱) اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده یکی از خدمات اصلی مراکز اجاره ماشین به حساب می‌آید که با انتخاب آن حریم خصوصی حفظ شده و خودرو در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر برای یک قرار مهم آماده می‌شوید، انتخاب خودرویی برای مثال اجاره بنز S500 می‌تواند تکمیل کننده شما باشد. برای برخی از مردم در اختیار داشتن یک خودروی لوکس و برای برخی دیگر انتخاب یک ماشین مقرون به صرفه اهمیت دارد.

فکر کنید پرواز دارید و باید کارهای مهمی را انجام دهید و زمان محدود است و تمام کارها باید به سرعت انجام شود. آیا راهی بهتر از اجاره ماشین می‌شناسید؟

 

۲) اجاره خودرو با راننده

چنانچه قصد رانندگی کردن نداشته باشید یا برای مراسم تشریفاتی قصد اجاره اتومبیل داشته باشید، میتوانید خودروی با راننده رزرو نمایید و در اینصورت کلیه مسئولیت های خودرو از شما سلب میگردد.

اجاره پورشه

 

اجاره خودرو از کجا شروع شد ؟

اجاره اولین خودرو به سال ۱۹۰۶ باز می‌گردد، درست همان زمانی که یک فروشگاه دوچرخه تصمیم گرفت خودرویی را اجاره دهد؛ آن زمان تنها ۳۰ سال از اختراع اولین خودرو گذشته بود. زمان زیادی طول نکشید تا مردم با این کسب و کار آشنا شوند. امروز این صنعت به خوبی در کشورهای آمریکایی و اروپایی شناخته شده و ارزش بازار آن به ۸۶ میلیارد دلار می‌رسد، حالا شما هم می‌توانید خودروی مورد نظر خود را از مجموعه رنت خودرو با خیال آسوده اجاره کنید.

 

از خودروی خود درآمد کسب نمایید !

مجموعه رنت خودرو با دارندگان انواع خودرو ها نیز همکاری می‌کند، شما می‌توانید با اجاره دادن خودروی خود به صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت کسب درآمد داشته باشید. کارشناسان مجموعه برای ارائه اطلاعات بیش‌تر در خدمت شما هستند.

 

نکات مهم اجاره خودرو

با همه‌گیری اینترنت مراکز زیادی در زمینه اجاره ماشین فعالیت می‌کنند و برای دور ماندن از مشکلات باید از شرایط دقیق هر مجموعه که شامل سلامت خودرو ها، محل اسقرار و آدرس مجموعه، عقد قرار داد معتبر و مفاد قرارداد میشود، اطلاع کامل داشته باشیم؛ دقت شما در این مرحله از ضرر در آینده جلوگیری می‌کند.

 

نکات بسیار مهم و ضروری

  • از مراکز با تجربه و معتبر کمک بگیرید، مرکز منتخب شما باید مجوزهای لازم را در اختیار داشته باشد.
  • اگر از یک وب سایت استفاده می‌کنید، به نماد اعتماد الکترونیک (ای‌نماد) توجه کرده و اطلاعات را بررسی کنید.
  • در زمان پرداخت وجه از طریق درگاه به آدرس وب سایت و دیگر موارد امنیتی توجه نمایید.
  • از بیمه بودن خودرو مطمئن شوید و تاریخ آن را بررسی کنید.
  • برای انتخاب یک مجموعه اجاره خودرو تنها قیمت کم‌تر را معیار قرار ندهید.

 

اجاره روزانه ماشین

برای اجاره خودرو چگونه اقدام نماییم؟

مجموعه رنت خودرو در کنار شماست تا با بکارگیری کادری مجرب در زمینه اجاره خودرو به صورت تخصصی به شما عزیزان خدمت رسانی نماید. متقاضیان محترم میتوانند با مراجعه به وبسایت RENTKHODRO ، مراجعه حضوری و یا تماس با شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۴۴۴۴۹۶ – ۰۲۱۸۸۴۴۴۴۹۷ اقدام به اجاره اتومبیل نمایند.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *