خرید آنلاین آیفون ۱۴

خرید آنلاین آیفون ۱۴
  • 1401/5/18
  • گویا آی تی
  • 0

تنها مدت کمی از رونمایی اپل از سری جدید آیفون‌هایشان یعنی آیفون۱۴ مانده است. حال خیلی از علاقه‌مندان به این برند تمایل دارند تا به خرید آنلاین آیفون ۱۴ بپردازند و به این گونه از خدمات جدید و پیشرفته سری جدید گوشی‌های آیفون برخوردار شوند.

گوشی آیفون ۱۴ (iphone 14)

هر ساله محصولات جدید کمپانی اپل از هیجان‌انگیزترین‌ و پرطرفدارترین‌ها بوده‌است و افراد زیادی در سراسر دنیا منتظر عرضه آیفون‌های جدید هستند. حال چندین ماه از سال ۲۰۲۲ گذشته‌است و کنجکاوی‌ها در رابطه با آیفون ۱۴ هر روز در حال افزایش است و طرفداران و علاقه‌مندان به گوشی‎های آیفون بی‎صبرانه منتظر خرید گوشی ایفون ۱۴ هستند. با وجود این که هنوز کمپانی اپل از این گوشی هوشمند خود رونمایی رسمی نکرده‌است، اما اطلاعاتی در مورد طراحی، نرم‌افزار، دوربین، سخت‌افزار و باتری آن حدس زده می‌شود.

دوربین آیفون 14

زمان عرضه ایفون ۱۴

بهتر است که بدانید هنوز کمپانی اپل زمان رسمی جهت رونمایی و عرضه آیفون ۱۴ را اعلام نکرده است. اما با توجه به تاریخ‌های عرضه نسل‌های قبلی، احتمالاً در میانه ماه سپتامبر آیفون سری جدید معرفی شود. البته لازم به ذکر است که نسل دوازدهم آیفون با توجه به بیماری کرونا در ماه اکتبر معرفی شد و از این قاعده مستثنی بود! به‌ طور کلی در ماه‌های شهریور و مهر احتمال رونمایی از نسل چهاردهم آیفون بسیار بالا است و زمان عرضه آن نیز در این زمان‌ها خواهد بود.

ظاهر آیفون ۱۴ چه شکلی خواهد بود؟

برای خیلی از افراد سوالی که به وجود می‌آید، این است که ظاهر آیفون ۱۴ چه شکلی خواهد بود؟ در این باره برخی از افراد بیان کرده‌اند که ظاهر آیفون ۱۴ شباهتی به مدل های قبلی ندارد، اما در مقابل برخی دیگر می‌گویند خبری از تغییرات ظاهری نیست و ماژول دوربین حذف خواهد شد. البته هنوز مدتی تا رونمایی از جدیدترین گوشی‌های سری آیفون ۱۴ مانده‌است و احتمالا اپل در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های خود است.

طراحی آیفون 14

خرید آیفون ۱۴

در آشفته بازار تلفن همراه کشورمان، خرید کالای دست اول و اصلی همواره مهمترین دغدغه تمام مشتریان بوده و خواهد بود. دیگر دوره خریدهای آسانی همچون نوکیا ۱۱۰۰ گذشته است. این روزها توجیه اقتصادیِ جا زدن گوشی‌های دست دوم به جای نو و یا لوازم جانبی غیراصلی به جای اصلی و اورجینال این برند گرانقیمت و ارزشمند، سودجویان و سوداگران این بازار پر منفعت را وسوسه‌ چنین اقدامی می‌کند. حال مطمئن‌ترین راه برای دوری از این دام‌ها، هیچ چیز جز افزایش اطلاعات و دانش خود در رابطه با محصول مورد نظر نیست. اگر علاقه‌مند به برند اپل هستید و تمایل دارید تا بعد از عرضه شدن سری جدید آیفون به خرید آن بپردازید، بهتر است بدانید خرید آیفون ۱۴ به دو روش خرید آنلاین آیفون ۱۴ و خرید حضوری آیفون ۱۴ امکان پذیر است. حال این موضوع را هم باید افزود که اگر  تمایل به خرید آنلاین آیفون ۱۴ را دارید، باید برای خرید آنلاین به سایت‌های معتبر که در این زمینه فعالیت می‌کنند و دارای نشان اعتبار هستند و یا حتی سایت نمایندگی‌های این برند مراجعه کنید و به این گونه اقدام به خرید کنید. حال این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر خرید آنلاین آیفون ۱۴ شما می‌توانید به نمایندگی‌های این برند که در شهرهای مختلف دایر هستند و فعالیت می‌کنند و یا حتی برخی از فروشگاه‎هایی که در این زمینه فعالیت می‏کنند و دارای اعتبار هستند مراجعه کنید و به این گونه با خیال آسوده و راحت به خرید گوشی خود بپردازید و نگرانی بابت فیک بودن آن نداشته باشید. هم چنین این موضوع را هم باید افزود اگر با شماره‎ای که در سایت قرار داده شده است تماس بگیرید نیز کارشناسان ما در این زمینه می‌توانند به شما دوستان عزیز کمک کنند و راهنمایی‌های لازم را بابت خرید آیفون ۱۴ در اختیار شما قرار دهند تا به این گونه بتوانید یک خرید ایده‎آل و پرسود داشته باشید.

سخن آخر

مدت زمان کمی تا رونمایی اپل از سری جدید آیفون‌هایشان یعنی آیفون۱۴ مانده است. حال از این رو خیلی از افراد بی‎صبرانه منتظر خرید گوشی ایفون ۱۴ هستند. علاقه‌مندان به این برند می‌توانند بعد از این که این گوشی به بازار عرضه شد به خرید آنلاین آیفون ۱۴ و یا خرید حضوری آیفون ۱۴ از طریق نمایندگی‌ها این برند و یا فروشگاه‎های معتبر بپردازند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *