معرفی بهترین سایت های خرید لوازم دیجیتال + کد تخفیف

معرفی بهترین سایت های خرید لوازم دیجیتال + کد تخفیف
  • 1401/5/25
  • گویا آی تی
  • 0

این روزهای لوازم دیجیتالی از جمله گوشی‌های هوشمند یا لپ‌تاپ‌ها به بخشی جداناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. اگر به دنبال بهترین سایت های خرید لوازم دیجیتال هستید و می‌خواهید داغ‌ترین تخفیف‌ها را هم دریافت کنید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دیجی کالا

این روزها هیچ کسی نیست که دیجیکالا را نشناسد؛ بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران که در آن می‌توان بیش از ۷ میلیون کالا را در دسته‌بندی‌های مختلف خریداری کرد. لوازم دیجیتال، یکی از پرفروش‌ترین شاخه‌ها در دیجی کالا هستند و انواع مختلفی از گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ، ساعت هوشمند، پاوربانک، هدفون‌های بلوتوثی، اسپیکر و هر نوع گجت دیگری با قیمتی مناسب در این سایت به فروش می‌رسد

تنوع بالای محصولات و برندها، مهم‌ترین مشخصه دیجیکالاست. در این سایت، تقریبا از هر برند معروف یا جویای نامی محصول هست و کاربران مشکلی در انتخاب وسیله مورد نیاز با شکل یا رنگ دلخواه خود نخواهند داشت. ویژگی جالب دیگر در مورد محصولات دیجیتال در این سایت، متمایز بودن محصولات اورجینال و فیک است؛ اگر محصولی در دیجیکالا به فروش برسد که اورجینال نباشد، برچسب «غیر اصل» در کنار آن قرار می‌گیرد تا کاربران بتوانند با آگاهی و آسودگی خاطر بیشتری به خرید از این سایت بپردازند.

دیجیکالا به صورت دوره‌ای یا به خاطر مناسبت‌های خاص، کدهای تخفیف زیادی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا برای خرید تشویق شوند. در آن سو، بسیاری از سایت‌های اینترنتی تخفیف گروهی نیز اقدام به انتشار کدهای مختلف می‌کنند تا مبلغ نهایی، بیش از پیش کاهش پیدا کند. تخفیفان، یکی از همین سایت‌هاست که به با ارائه جدیدترین و بهترین کد تخفیف دیجی کالا، به شما کمک می‌کند که خریدی مطمئن و ارزان را تجربه کنید.

تخفیفان همچنین سرویسی مخصوص به نام «بازگشت وجه خرید اینترنتی» دارد که در سایت‌های دیگر نمی‌توان نمونه آن را پیدا کرد. این سرویس در تعامل با فروشگاه‌های مختلف از جمله دیجیکالا راه‌اندازی شده و با استفاده از آن می‌توان ۵ درصد از مبلغ پرداختی در سایت دیجیکالا را روی کیف پول تخفیفان دریافت کرد؛ از این مبلغ می‌توانید برای گرفتن تخفیف برای خریدهای بعدی استفاده کنید یا وقتی مبلغ آن به ۵۰ هزار تومان رسید، آن را نقدا برداشت کنید!

تکنولایف

تکنولایف

به جز دیجیکالا، فروشگاه‌های اینترنتی دیگری از جمله تکنولایف هم این روزها حسابی محبوبیت پیدا کرده‌اند. عمده شهرت تکنولایف به خاطر عرضه گوشی‌های هوشمند از برندهای مختلف با قیمت بسیار رقابتی است. مورد قابل توجه، در نظر گرفتن بیمه ارسال برای تمام تلفن‌های هوشمند است؛ به این صورت که هنگام تحویل کالا درب منزل، مامور پست بسته را باز می‌کند تا کاربران از سلامت گوشی مطمئن شوند. به علاوه، هنگام خرید گوشی‌ها می‌توان با پرداخت هزینه بیشتر، بیمه‌نامه مخصوص برای گوشی در صورت آسیب‌های فیزیکی از جمله شکستگی نمایشگر را هم دریافت کرد.

این وب‌سایت معتبر در زمینه فروش لپ‌تاپ هم فعالیت دارد و بیشتر لپ‌تاپ‌های گیمینگ و حرفه‌ای از برندهای ایسوس و لنوو را می‌توان با قیمت‌های بسیار خوب از تکنولایف تهیه کرد. کاربران همچنین می‌توانند لوازم جانبی مخلتفی از جمله هندزفری بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند را نیز با قیمت خوبی از تکنولایف خریداری کنند.

اگر به دنبال معتبرترین و جدیدترین کد تخفیف تکنولایف هستید، بهتر است همین حالا سراغ تخفیفان بروید! کاربران با مراجعه به این سایت می‌توانند در کنار استفاده از تازه‌ترین کدهای تخفیف، از سرویس بازگشت وجه هم استفاده کرده و تا ۱٫۰۵ درصد از مبلغ پرداختی را روی کیف پول خود دریافت کنند؛ این یعنی اگر ۱۰ میلیون تومان در تکنولایف پرداخت کرده باشید، مبلغ ۱۰۵ هزار تومان آن به حساب شما بازخواهد گشت!

مقداد آی تی

مقداد آی تی

مقداد آی تی یکی دیگر از بهترین سایت های خرید لوازم دیجیتال در ایران است که محصولات مختلفی از جمله گوشی هوشمند، انواع گجت‌ها و همچنین دستگاه‌های اداری مانند پرینترها و چاپگرها را با قیمتی عالی عرضه می‌کند. تنوع بالای محصولات را می‌توان مهم‌ترین ویژگی مقداد آی تی در نظر گرفت و افرادی که به دنبال محصولاتی خاص از بهترین برندهای دنیا هستند، در این سایت به خواسته خود خواهند رسید.

اما شاید هیچ‌کدام از دسته‌بندی‌های این سایت به اندازه لپ‌تاپ‌ها مهم نباشد. خوشبختانه، کاربران با هر نوع بودجه‌ای، از زیر ۱۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانند بهترین لپ‌تاپ‌های بازار را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنند. مقداد آی تی همچنین در زمینه عرضه لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای از برندهای بزرگی مانند اپل، مایکروسافت، اچ‌پی، ام‌اس‌آی، دل، لنوو و ایسر فعالیت دارد و تازه‌ترین محصولات، با تضمین اصالت و سلامت کالا به دست مشتریان می‌رسد. مقداد آی تی با اضافه کردن امکان خرید محصولات با اقساط بلندمدت هم تلاش دارد خدماتی کاملا متفاوت را به مشتریان ارائه کند.

برای دریافت کد تخفیف مقداد آی تی و خرید با بهترین شرایط، باز هم جایی بهتر از تخفیفان را پیدا نخواهید کرد چرا که سایت، فقط کدهای معتبر و جدید را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، به واسطه همکاری مشترک تخفیفان با مقداد آی تی، تمام کاربران می‌توانند به صورت کاملا رایگان، ۲٫۱ درصد از پول پرداختی خود را روی کیف پول خود دریافت کرده و از آن برای خریدهای بعدی استفاده کنند. با امکان برداشت نقدی پول نیز عملا بیشترین حجم از تخفیف، در انتظار کاربران خواهد بود.

برای استفاده از سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی لازم است ابتدا در سایت تخفیفان ثبت‌نام کرده و سپس خرید خود را فقط از طریق لینکی که در این سایت و صفحه مربوط به فروشگاه شما وجود دارد، نهایی کنید. بعد از صحت‌سنجی و تایید خرید، مبلغ پرداختی بلافاصله به حساب شما باز می‌گردد تا تجربه‌ای تکرارنشدنی از یک خرید پرتخفیف برای شما رقم بخورد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *