دانلود انیمیشن

دانلود انیمیشن
  • 1401/5/29
  • گویا آی تی
  • 0

انیمیشن روشی برای عکاسی از نقاشی های پی در پی، مدل ها یا حتی عروسک ها، برای ایجاد توهم حرکت در یک سکانس است. از آنجا که چشمان ما فقط می توانند یک تصویر را برای ۱/۱۶ ثانیه حفظ کنند، هنگامی که چندین تصویر در پشت سرهم ظاهر می شوند، مغز آنها را در یک تصویر متحرک مخلوط می کند، انسان های اولیه همواره وقایعی که در طول روز می دیدند را بر روی دیوارهای غار و حتی بعدها بر روی سفال ها ثبت می کردند. آنها می خواستند حرکتی که حیوانات دارند را ثبت کنند. بدین منظور، مجموعه ای از حرکاتی را که در طول روز از یک حیوان یا… دیده بودند را ثبت می کردند، اما امروزه انیمیشن ها تفاوت های زیادی با گذشته پیدا کردند و توانسته اند فیلم و سریال هایی فوق العاده را به وجود بیاورند، همین عامل باعث شده است دانلود انیمیشن بسیار پرطرفدار باشد و به طور کلی انیمیشن ها برای کودکان و نوجوانان ساخته می شود اما بسیار از انیمیشن ها نیز کاری کرده اند که بزرگسالان نیز پای آن ها می نشینند، در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

جاسوسان نامحسوس – Spies in Disguise

جاسوسان نامحسوس  انیمیشنی در ژانر کمدی و جاسوسی است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. نیک برونو و تروی کوین کارگردانان این انیمیشن بودند. وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر برعهده پیتر چرنین و مایکل چی. تراورس قرار داشت. فیلم‌ نامه انیمیشن جاسوسان نامحسوس توسط برد کوپلند و لاید تیلور نوشته شد. انیمیشن جاسوسان نامحسوس آنطور که انتظار می‌ رفت نمرات بالایی دریافت نکرد، اما استقبال مردم چیز دیگری می گوید، ازجمله صداپیشگانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند می ‌توان به ویل اسمیت، تام هالند، رشیدا جونز، بن مندلسون، ریبا مک‌اینتایر، کارن گیلان و دی‌ جی خالد اشاره کرد. این انیمیشن با بودجه تولید ۱۰۰ میلیون دلاری‌اش، حدود ۱۷۱ میلیون دلار فروش کرد؛ خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: هنگامی که دنیا وارد خطر می ‌شود، بزرگ ‌ترین جاسوس دنیا به نام لانس استرلینگ وارد عمل می‌ شود. اما در این راه دچار مشکلات فراوانی می‌ شود و به جرم خیانت به سازمان جاسوسی تحت تعقیب قرار می‌گیرد. در این زمان لانس استرینگ نزد مخترع جوانی به نام والتر بکت می‌رود که خودش او را از شرکت اخراج کرده بود و از او می‌خواهد او را مخفی کند؛ اما در این بین تحت یک اتفاق به کبوتر تبدیل می‌شود.

من نفرت انگیز – Despicable Me

من نفرت ‌انگیز یکی از بهترین انیمیشن ‌های جهان است که در سال ۲۰۱۰ توسط یونیورسال پیکچرز تولید شد. این انیمیشن از موفق‌ترین آثار کارتونی است که با بودجه‌ی ۶۹ میلیون دلاری خود توانست بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروش کند. همین میزان فروش می‌ تواند کیفیت بالای این انیمیشن را ثابت کند.

داستان این انیمیشن در مورد تبهکاری به‌نام گورو است. گورو پس از شنیدن خبری مبنی بردزدیده شدن هرم جیزه تصمیم می‌گیرد ماه را بدزدد تا بدین ترتیب بتواند تمام دنیا و رئیس بانکی که برای دزدی‌ هایش از آن وام می‌گیرد را تحت تأثیر قرار دهد. گورو دستیارانی به نام مینیون‌ها دارد که موجوداتی بسیار جالب و بانمک هستند. آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن خواسته‌های گورو را انجام می‌دهند و دائما  در حال خراب‌کاری مشغولند. در ادامه‌ انیمیشن اتفاقات بسیار جالی میفتد که حتی برای سنین بزرگسال نیز می‌تواند جالب و جذاب باشد. یکی از بهترین انیمیشن های جهان « منِ نفرت‌انگیز ۱ » است که حتی خانواد ه‌ها نیز می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند، این انیمیشن به قدر پر طرفدار است که بزرگسالان نیز آن را در لیست دانلود فیلم خود قرار می دهند در حالی که این یک انیمیشن است.

انیمیشن فانوس سبز Green Lantern: Beware My Power 2022

دانلود انیمیشن فانوس سبز

انیمیشن فانونس سبز محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی جف ومستر که این پنجمین تجربه کارگردانی او در سبک پویا نمایی می باشد و تمامی کار های خود را زیر نظر شرکت مارول انجام داده است و بیشتر کارهایی که او کارگردانی کرده است مربوط به کمیک بوک های شرکت مارول می باشد، این انیمیشن در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۲ به صروت عمومی منتشر گردید و صدا پیشگانی همچون آلدیس هاج در نقش فانونس سبز و جیمی سیمپسون در نقش کمان سبز در این انیمیشن هنرنمایی کرده اند؛ خلاصه داستان : انیمیشن فانوس سبز ۲۰۲۲ در مورد یک تک ‌تیرانداز نیروی دریایی به نام جان استوارت است که در زندگی خود بر سر یک دو راهی گرفتار شده است. اما زمانی که او به صورت اتفاقی به یک حلقه فرازمینی دست پیدا کرده و قدرت فانوس سبز را دریافت می‌کند، همه چیز پیچیده ‌تر شده و…

انیمیشن سریالی اسپریگان Spriggan 2022

انیمیشن سریالی اسپریگان محصول سال ۲۰۲۲ کشور ژاپن به کارگردانی هیروشی کوبایاشی و نویسندگی هیروشی سوکو، هیروشی تاکاشیگه است، انیمیشن اسپریگان یک انیمیشن محبوب مانگای ژاپنی می باشد که در سال های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶ در مجله ‌های مانگا شوگاکوکان، به‌صورت هفتگی منتشر می شد، این اثر توسط هیروشی تاکاشیگه که از نویسندگان مطرح مانگای ژاپنی می باشد خلق و به وجود آمده است، حال نت فلیکس این انیمیشن زیبای ژاپنی را به صورت انحصاری برای خود ساخته و پخش کرده است که فصل اول آن نیز شامل ۶ قسمت می باشد که اولین قسمت از آن در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۲ منتشر گردید و با استقبال خوب هوادارن و تماشاگران انیمه مواجه گردید، این انیمه هم اکنون دارای امتیاز ۷٫۲ در سایت IMDB می باشد که نشان از رضایت تماشاگران از این انیمه می باشد.

انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو Minions: The Rise of Gru 2022

مینیونها

انیمیشن مینیون ‌ها ظهور گرو : (Minions: The Rise of Gru) یک فیلم سینمایی پویانمایی رایانه ‌ای آمریکایی در دست ساخت سه‌ بعدی در ژانر کمدی که دنباله ‌ای بر فیلم مینیون‌ ها ۲۰۱۵ محسوب می ‌شود. این فیلم قرار است در تاریخ ۴ ژوئیه ۲۰۲۲ از سوی کمپانی یونیورسال استودیوز منتشر شود؛ خلاصه داستان : مینیون ها: ظهور گرو ۲۰۲۲، این انیمیشن دنباله ای بر مینیون ها ۲۰۱۵ است. این انیمیشن مهیج و دوست داشتنی، داستان ناگفته ای از رویای یک بچه دوازده ساله برای تبدیل شدن به بزرگترین ابرشرور جهان است…

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *