روش سفارش گذاری آیفون ۱۴

روش سفارش گذاری آیفون ۱۴
  • 1401/5/29
  • گویا آی تی
  • 0

زمان کمی تا رونمایی سری جدید آیفون‎های برند اپل یعنی آیفون ۱۴ مانده‌است، حال خیلی از علاقمندان به این برند تمایل دارند تا به خرید آن بپردازند و از این رو می‌خواهند تا در رابطه با روش سفارش گذاری آیفون ۱۴ بدانند. حال در این مقاله قرار است به این موضوع بپردازیم و اطلاعات مفیدی را در این باره قرار دهیم.

سری آیفون ۱۴ اپل در یک نگاه

در رابطه با سری ایفون‌های جدید بهتر است که بدانید همانند دو نسل قبل چهار گوشی را شامل می‌شود، اما با این تفاوت که ایفون ۱۴ مینی جای خود را به آیفون ۱۴ مکس می‌دهد. در واقع فروش ضعیف و پایین ایفون ۱۳ مینی و ایفون ۱۲ مینی باعث شد تا کمپانی اپل این مدل از گوشی‌های کوچک خود را کنار بگذارد و فعلا تولید نکند. ایفون ۱۴ مکس که ممکن است نام آن ایفون ۱۴ پلاس باشد، نسخه پایه‌ای ایفون‌های جدید و پیشرفته با نمایشگر بزرگ‌تر است. به نوعی سری ایفون‌ ۱۴ چهار گوشی به نام‌های ایفون ۱۴ پرو، ایفون ۱۴، ایفون ۱۴ مکس و آیفون ۱۴ پرو مکس را شامل خواهد شد که دو مدل ۱۴ مکس و ۱۴ پرو مکس به پنل‌های ۶.۷ اینچی مجهز می‌شوند و دو مدل ۱۴ پرو و ۱۴ نمایشگرهایی ۶.۱ خواهند داشت.

سفارش آنلاین آیفون 14

طراحی ظاهری سری آیفون ۱۴

انتظار می‌رود تفاوت کمی میان طراحی ظاهری سری آیفون ۱۳ و مدل‌های سری آیفون ۱۴ وجود داشته باشد، اما تغییرات جزئی در پنل جلو رخ خواهد داد. البته طبق شایعاتی که در حال حاضر بیشتر از قبل قوت گرفته‌اند به نظر می‌رسد کمپانی اپل در طراحی ایفون‌های سری ۱۴ نیم ‌نگاهی نیز به آیفون ۴ هم داشته و از المان‌های طراحی این گوشی در ساخت محصولات جدیدش استفاده کرده‎است. در بخش روبرویی، اما ظاهر تفاوت‌ها بیشتر خواهد بود و این تغییرات می‌تواند به جایگزین بریدگی در بالای صفحه ‌نمایش با حفره خلاصه شود. مدتی قبل شایعاتی در رابطه با ضخیم‌تر شدن ایفون‌های جدید و کاهش بیرون زدگی لنز دوربین‌ها منتشر شد، اما ظاهرا این اتفاق نخواهد افتاد و چنین چیزی میسر نخواهد شد، چرا که مخصوصا دوربین‌های ایفون‌های پرو قرار است سنسور ۴۸ مگاپیکسلی داشته باشد و از این رو به فضای بیشتری نیاز دارد.

آیفون ۱۴ ظاهرا وارد فاز تولید انبوه شده‎است

کو بیان کرده‌است معمولا اپل در مواجهه با مشکلات زنجیره تامین پیش از آغاز تولید انبوه، سفارشات خود را کم نمی‌کند بلکه آن‌ها را به تعویق می‌اندازد! همچنین دیجی‌تایمز در گزارش خود مدعی بود که اپل علی‌رغم انتظار برای تقاضای بالا، سفارش از TSMC برای سری آیفون ۱۴ را تا ده درصد کم می‌کند. این ‌سایت می‌گوید تولید انبوه پرچمدار جدید اپل شروع شده، اما TSMC با این کاهش سفارش‌ها در موقعیت خوبی قرار ندارد. با این حال سری آیفون ۱۴ امسال احتمالا یک تغییر بزرگ خواهد داشت.

سفارش گذاری آیفون 14

روش سفارش گذاری آیفون ۱۴ چگونه است؟

گورمان: کمپانی اپل در حال آماده سازی رویداد از پیش ضبط شده آیفون ۱۴ و همچنین اپل واچ سری ۸ است. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، این برند شروع به ضبط رویداد مجازی خود در ماه سپتامبر کرده‎است، جایی که انتظار می‌رود خط تولید آیفون ۱۴، اپل واچ سری ۸ و حتی یک مدل جدید اپل واچ را معرفی کند. در نهایت باید این نکته را هم بیان کرد که تمام گوشی‌های آیفون کیفیت ساخت بالایی دارند و همه آن‌ها جدای قیمت، ارزش خرید بالایی نیز دارند اما یک مدل خاص آیفون وجود ندارد و اپل برای تمام سلیقه‌ها گوشی تولید کرده‌است. حال این موضوع را هم باید افزود که بعد از عرضه این محصول که به نوعی چهار گوشی است، روش سفارش گذاری آیفون ۱۴ امکان‌پذر خواهد بود. حال اگر تمایل دارید در این باره اطلاعات کامل و دقیقی را به دست آورید، پیشنهاد می‎کنیم تا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در این زمینه به شما دوستان عزیز کمک کنند و راهنمایی‎های لازم را بابت روش سفارش گذاری آیفون ۱۴در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

سخن آخر

گوشی‌های آیفون کیفیت ساخت بالایی دارند و جدای قیمت، ارزش خرید بالایی نیز دارند. حال زمان کمی تا رونمایی سری جدید آیفون‎های ۱۴ مانده‌است، حال خیلی از علاقمندان به این برند تمایل دارند تا به خرید آن بپردازند، روش سفارش گذاری آیفون ۱۴ امکان‌پذیر است و برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره کافیست تا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *