معرفی برند xo + خرید از نمایندگی

معرفی برند xo + خرید از نمایندگی
  • 1401/6/3
  • گویا آی تی
  • 0

چکیده : ایکس او یکی از برندهای باکیفیت چین است که تنوع محصولات لوازم جانبی موبایل بسیار بالا و باکیفیتی دارد. مسترکالا نماینده رسمی این شرکت است که آن را با گارانتی ۶ ماهه ارائه می‌کند.

 

معرفی برند ایکس او

ایکس او یکی از برندهایی است که از سال ۲۰۱۳ توسط شرکت اصلی Three Key Industrial تاسیس شده و با هدف اصلی لوازم جانبی موبایل شروع به کار کرده است. مقر این شرکت در شهر شنزن است که بزرگترین شهر صنعتی چین است. XO در ابتدا در ایران با گلس‌های مختلف با کیفیت بالا و بسته‌بندی شکیل در بازار محبوب شد.

در ادامه حدود سال‌های ۱۳۹۵ بود که کابل‌های ایکس او نیز وارد بازار ایران شد. کابل‌های متفاوت و بسیار ارزانتر از برندهای دیگر که پس از جذب مخاطب خاص خود هندزفری‌های XO نیز وارد بازار شد. اوایل هندزفری‌های این شرکت ظاهری مشابه به هندزفری‌های ایرپاد و ایرپاد پرو داشت اما کیفیت بالایی را در قبال قیمت پایین خود ارائه می‌کرد.

 

تنوع بالا در محصولات ایکس او

ایکس او در ادامه تصمیم به گسترش کاربری خود گرفت و محصولات مختلف و متنوعی تولید کرد. در حال حاضر ایکس او دارای محصولاتی مثل هندزفری ایکس او ، هدفون ایکس او ، کیبورد XO ، موس XO ، تجهیزات گیمینگ ، تجهیزات عکاسی ، پاوربانک ، اسپیکر و میکروفون ، لوازم خودرو و حتی ساعت هوشمند XO تولید کرده است. کیفیت این محصولات هم همچنان بالاست و هرروزه بالاتر از قبل می‌رود.

نمایندگی ایکس او با گارانتی ۶ ماهه

اما شاید یکی از بهترین اتفاقاتی که در راستای بهتر جا افتادن برند ایکس او در این زمینه در ایران افتاده است همکاری مستقیم مسترکالا با برند ایکس او است. اخیرا تمامی محصولات ایکس او توسط مسترکالا وارد شده است و با همکاری شرکت رابین ویرا همراه کالاهای دارای باتری را با ۶ ماه گارانتی تعویض ارائه می‌کند. درحال حاضر نیز طیف وسیعی از محصولات ایکس او در فروشگاه اینترنتی مسترکالا موجود است و همواره در حال بیشتر شدن نیز هستند.

همانطور که پیش از این اشاره کردیم تنوع محصولات ایکس او در حال حاضر بسیار بالاتر از قبل رفته است که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

هندزفری بلوتوث ایکس او

هندزفری بلوتوث‌های ایکس او اکثرا قیمت پایینی دارند اما کیفیت بالایی دارند. طیف زیادی از هندزفری های XO درحال حاضر موجود است که البته هدف حال حاضر آن‌ها طرفداران هندزفری‌های اقتصادی است. علاوه بر این هندزفری بلوتوث های گردنی با مدل‌های متفاوتی موجود است که اکثرا برای موسیقی و ورزش استفاده دارند.

تجهیزات گیمینگ XO

تجهیزات بازی ایکس او یکی از دسته‌بندی‌هایی است که این شرکت به تازگی به سبد محصولات خود اضافه کرده است. فن گیمینگ موبایل ، دسته بازی فن دار موبایل ، دستکش انگشتی ، کیبورد و موس گیمینگ و هدفون‌های گیمینگ جزوی از این محصولات است که همگی هم ظاهر زیبایی دارند و هم کارایی بسیار عالی دارند.

تجهیزات عکاسی XO

ایکس او در تجهیزات عکاسی خود هدف را افرادی که تولید محتوا می‌کنند قرار داده است. رینگ لایت، سه پایه و مونوپاد جزو محصولاتی است که این شرکت در دسته بندی تجهیزات عکاسی خود قرار داده است. در این محصولات هم مثل باقی دسته‌بندی‌ها تنوع و خلاقیت حفظ شده است.

گلس ایکس او

همانطور که پیش از این گفتیم شرکت ایکس او در ابتدا با گلس‌های با کیفیتی که داشت و بسته‌بندی جذاب آن‌ها در ایران و بسیاری از کشورهای مختلف معروف شد. ایکس او اصالت خود را از دست نداده و همچنان هم محافظ صفحه هایی بسیار باکیفیت می‌سازد.

تجهیزات صوتی XO

شاید از خود بپرسید که تجهیزات صوتی چه چیزی به جز اسپیکر و هندزفری می‌تواند باشد؟ هدفون‌ها و میکروفن بسیار باکیفیت ایکس او بخش کوچکی از این محصولات هستند که در ادامه بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم.

ساعت هوشمند ایکس او

ورود به عرصه ساعت هوشمند چیزی است که هر شرکتی نمی‌تواند به آن نزدیک شود. حتی برندی مثل بیسوس که سال‌هاست فعالیت می‌کند هنوز ساعت هوشمند ندارد. اما ایکس او اخیرا ساعت های هوشمند جدیدی معرفی کرده است که همگی کیفیت بالایی دارند و تنوع آن‌ها نیز برای شروع کار بسیار خوب است. درحال حاضر حدود ۵ ساعت هوشمند از ایکس او موجود است که بزودی این تعداد بیشتر نیز می‌شود.

البته دسته‌بندی‌های بیشتری از محصولات ایکس او موجود است که می‌توانید تمام محصولات ایکس او را مشاهده کنید.

در ادامه برخی از محصولات محبوب این شرکت را در دسته‌بندی‌های مختلف معرفی خواهیم کرد.

میکروفون ایکس او MKF07 / MKF06

میکروفون بلوتوثی XO دارای دو نوع تایپ سی و لایتنینگ است. در این میکروفن شما باید ریسیور را به گوشی خود متصل کنید و میکروفون بلوتوثی را نزدیک خود نگه دارید و صدا را با کیفیت بسیار بالایی ضبط کنید. این میکروفن با توجه به قیمتی که دارد بسیار کیفیت بالاتری دارد. درواقع شاید بتوانید این میکروفن را با میکروفون‌های دوبرابر قیمتی خود از برندهای معروف در این زمینه مقایسه کنید.

فن گیمینگ ایکس او XO L08

این فن گیمینگ ایکس او یکی از فن هایی است که پس از تست اولیه ما را بسیار شگفت زده کرد. ابعاد این فن گیمینگ کوچک است و به پشت گوشی شما متصل می‌شود. یک چراغ RGB نیز در قسمت پشتی قرار دارد که زیبایی فن را دوچندان می‌کند. اما نکته جالب توجه و اصلی این فن گیمینگ خنک کنندگی شگفت‌انگیز این فن موبایل است. قسمت پشتی این فن که به موبایل برخورد می‌کند پس از مدت کوتاهی تقریبا یخ می‌شود و دمای خیلی پایینی ارائه می‌کند تا گوشی شما در حین بازی کردن داغ نکند.

ساعت هوشمند ایکس او XO M18

ساعت هوشمند ایکس او ظاهری مشابه اپل واچ دارد و حتی سعی شده در سیستم عامل آن نیز سعی شده تا مشابه با سیستم‌عامل اپل واچ باشد. این ساعت دارای قابلیت مکالمه نیز هست و می‌توانید با اتصال آن به گوشی از طریق ساعت هم مکالمه کنید

بسیاری از محصولاتی دیگر ایکس او نیز موجود است که می‌توانید از نمایندگی فروش محصولات ایکس او در ایران یعنی فروشگاه اینترنتی مسترکالا خریداری کنید.

 

برچسب ها : ایکس او,XO,هندزفری ایکس او,ساعت ایکس او,میکروفون ایکس او,گارانتی ایکس او,نمایندگی ایکس او

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *