پیشنهاد بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

پیشنهاد بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز
  • 1401/6/3
  • گویا آی تی
  • 0

 

اگر نگران امنیت فضای بیرونی و حیاط خانه یا ویلای خود هستید، و یا می‌خواهید توانایی نظارت دائمی بر روی محل کار خود داشته باشید، شما نیاز به نصب سیستم امنیتی با دوربین های مناسبی در فضای بیرونی این مکان‌ها دارید و امروز قصد داریم بهترین گزینه‌‌ها را در بین تعداد زیادی برند برای شما مشخص کنیم.

 بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

دوربین های فضای باز دستگاه‌های امنیتی هستند که می‌توانند فعالیت‌های مجرمانه در اطراف خانه شما را ثبت و ضبط کنند. بر خلاف دوربین‌های داخلی، بهترین دوربین های امنیتی در فضای باز باید با باران، باد، برف و انواع دیگر تغییرات آب و هوایی مقابله کنند و همچنان فیلم‌های باکیفیتی را ضبط کنند. این دستگاه‌ها معمولاً می‌توانند دمای شدید را تحمل کنند و اغلب با مکالمه دو طرفه، دید در شب و وضوح HD ارائه می‌شوند. شما می‌توانید هر دو مدل دوربین‌ مداربسته تحت شبکه و دوربین مداربسته آنالوگ را برای فضای باز در بازار خریداری کنید.

یک دوربین امنیتی در فضای باز می‌تواند یک عامل بازدارنده قوی برای مجرمین باشد. تجربه ما با تعداد زیادی دوربین امنیتی در فضای باز به ما آموخت که این دستگاه‌ها نه تنها برای ثبت جرم ارزشمند هستند، بلکه جلوی آن را هم گرفتند!

این دوربین ها با ویژگی های داخلی مانند نورافکن‌ها و آژیرهای تشخیص حرکت، به راحتی متجاوزان را می‌ترسانند. علاوه بر این، بهترین دوربین‌های امنیتی می‌توانند در هر نوری، تصاویر واضحی را ضبط‌ کنند و اکثر آنها به واسطه بهره وری از نور مادون قرمز دوربین مداربسته دید در شب هستند. کیفیت ویدیو در میان بسیاری از گزینه‌های دوربین امنیتی موجود در بازار به طور پیوسته در حال بهبود است، در حالی که برخی از مدل‌ها شامل فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان، LED، نورافکن، Wi-Fi و تشخیص چهره نیز هستند.

شما می‌توانید سیستمی تعبیه کنید که زنگ در را نظارت کنید یا یک دوربین امنیتی هوشمند که به تنظیمات خانه هوشمند شما متصل می‌شود را با تلفن همراه خود مدیریت کنید.:

۱- دوربین تحت شبکه ساخت ایران پارس بین مناسب فضای بیرون 

دوربین های مداربسته شرکت پارس بین برگرفته شده از تکنولوژی روز دنیا می‌­باشد . متریال استفاده شده در این دوربین ­ها از بهترین و بروزترین تجهیزات الکترونیکی بوده که در آن اصول و ساختار شبکه و دیگر آیتم­‌های الکترونیکی رعایت شده است . بُرد استفاده شده در کلیه دوربین­‌های مداربسته شرکت پارس بین، ساخت کمپانی Sony ژاپن می­‌باشد. دلیل انتخاب این بُرد به خاطر کامل بودن و بروز بودن این کمپانی در زمینه بُرد و پردازنده دوربین‌­های مداربسته می­ باشد . بدنه فلزی مقاوم دراین دوربین‌­ها در انواع مختلف دام و بولت از دیگر ویژگی­‌های برند پارس بین است . کلیه دوربین­‌های مداربسته تحت شبکه پارس بین پیش فرض دارای امکانات PoE می­‌باشد و در انتها می‌توان به گارانتی و پشتیبانی این شرکت از محصولات تولیدی خود به مدت ۲۴ ماه و خدمات پس از فروش ۷ سال اشاره کرد .
برای مشاهده مدل های پارس بین، کافیست سایت آریاهوشمند رو سرچ کنید و وارد بخش دوربین مداربسته پارس بین شوید.

 

۲ – بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز: Arlo Pro 4 Spotlight Camera –

دوربین Spotlight Arlo Pro 4 بهترین تصویر و تخصصی‌ترین هشدارها را از هر دوربین بی‌سیمی که آزمایش کرده‌ایم ارائه می‌دهد. البته Arlo Pro 4 برای ضبط کلیپ ها و تمایز بین افراد، حیوانات خانگی، بسته ها و وسایل نقلیه به اشتراک Arlo Secure نیاز دارد. این دوربین بی سیم به لطف وضوح ۱۰۸۰p و دید در شب رنگی، تصاویر واضحی را در روز و شب ارائه می‌دهد.این دوربین‌ها می‌توانند تا پنج دقیقه حرکت مداوم را ضبط کنند، اما این امر طول عمر باتری را کاهش می‌دهد (که بسته به استفاده باید ماهی یک بار شارژ شود). Arlo Pro 4 همچنین گزینه “ضبط بدون توقف” را ارائه می‌دهد، اما شما باید ماهیانه هزینه بیشتری بپردازید.

بیشتر بخوانید :  بررسی تفاوت های  دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتال

این دوربین قدرتمند فقط ۱۸۰ دلار قیمت دارد، اما ارزش این قیمت را دارد. با پرداخت ۳ دلار در ماه، می‌توانید هشدارهای هوشمند، مناطق حرکتی، ۳۰ روز سابقه رویداد و چند ویژگی جالب دیگر را نیز دریافت کنید. این دوربین امنیتی بی سیم در فضای باز دارای یک گزینه ذخیره‌سازی محلی برای ایمن کردن ویدیوهای شما به طور مستقیم از سیستم امنیتی خانه شما به دستگاه مورد استفاده شما را فراهم می‌آورد. به طور خلاصه، Arlo Pro 4 یک دوربین مداربسته فوق العاده برای اکثر افرادی است که می‌خواهند خیالشان بابت امنیت و کیفیت سیستم امنیتی‌شان راحت باشد.

۳ – بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز: Ring Stick Up Cam (Plug-In /Battery)

رینگ همیشه جزو انتخاب‌های برتر متخصصین دوربین امنیتی برای فضای باز بوده است. در حالی که شرکت‌های دیگر فقط یک یا دو مدل دارند، رینگ گزینه‌های متعددی برای دوربین مداربسته فضای باز دارد. مدل های سیمی، بی‌سیم و باتری خور، و حتی انرژی خورشیدی از جمله گزینه‌های شماست.

دوربین‌ها قیمت مناسبی دارند و به طور کلی یکی از بهترین ویژگی‌های امنیتی در فضای باز را دارا هستند. هنگام تخفیف‌های فصلی، قیمت دوربین‌های رینگ در فضای باز از ۹۹ دلار شروع می‌شوند. مدل‌هایی که از ویژگی های خاص مانند دوربین‌های ضدآب و مقاوم در برابر هوا، آژیر خطر، مکالمه دو طرفه، نورافکن LED و دید در شب مادون قرمز پشتیبانی می‌کند. آژیرهای ۱۰۰ دسی بل در دوربین های فضای باز رینگ از طریق حرکت یک متجاوز یا زمانی که دکمه‌ای را در برنامه تلفن همراه رینگ فشار بدهید، فعال می‌شود.

دوربین وای فای Ring Stick Up Cam Plug-In دارای یک سیم برق طولانی و مقاوم در برابر آب و هوا است، اما می‌توان آن را با باتری (که به صورت جداگانه فروخته می‌شود) نیز تغذیه کرد. ویدیو با وضوح ۱۰۸۰p با نمای گسترده ۱۳۰ درجه و صدای دو طرفه واضح ارائه می‌دهد. با ثبت نام در Ring Protect Basic، می‌توانید ضبط‌ها را تا ۶۰ روز ذخیره کنید، و همچنین ویژگی‌هایی مانند هشدارهای افراد ناشناس، گزینه ذخیره ویدیوها و اعلان‌های گوشی هوشمند با تصاویر کوچک را فعال کنید. (این مبلغ ۳ دلار در ماه / ۳۰ دلار در سال بود، اما اخیراً به ۴ دلار در ماه / ۴۰ دلار در سال و ۱۸۰ روز ذخیره سازی افزایش یافته است.) همچنین، علیرغم برخی مشکلات قبلی، رینگ هم اکنون بیش از هر سازنده دوربین دیگری تدابیر حفظ حریم خصوصی و امنیتی را ارائه می‌دهد.

 

۴ – بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز: Eufy Cam 2 Pro

دوربین بی‌سیم فضای باز یوفی نمی‌تواند عملکردی به خوبی دو انتخاب برتر ما داشته باشد، اما عمر باتری قوی، تصویر عالی، پشتیبانی از HomeKit و سه گزینه برای ذخیره فیلم ارائه می‌دهد. مانند Arlo Pro 4 ،EufyCam 2 Pro تصاویر ۲K می‌گیرد و از آنجایی که دوربین‌ها دارای باتری‌های قابل شارژ هستند، می‌توان آنها را در هر جایی که برایتان راحت است قرار داد. این باتری‌ها بهترین باتری‌هایی هستند که برای دوربین‌های قابل شارژ آزمایش کردیم. EufyCam 2 Pro همچنین گزینه‌های ضبط بیشتری را نسبت به دیگر انتخاب‌های ما ارائه می‌کند، از جمله فضای ذخیره‌سازی محلی رایگان، و همچنین اشتراک‌های پولی ابری از طریق سرویس ابری یوفی یا Apple HomeKit Secure Video.

با این حال، این سیستم تنها یکی از انتخاب‌های ما است که به یک ایستگاه پایه نیاز دارد. ما همچنین متوجه شدیم که هنگامی که شما استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری را انتخاب می‌کنید، سیستم وضوح ویدیو را به ۱۰۸۰p کاهش می‌دهد. و در آزمایش، هشدارها به اندازه یک شخص دقیق نبودند و اغلب افراد را به عنوان حرکت عمومی یا یک لاستیک علامت‌گذاری می‌کردند. ما همچنین دوست نداریم که باتری‌های دوربین قابل جابجایی یا تعویض نباشند چون‌که این مورد کار را برای تعمیر کمی سخت می‌کند.

نکات مهم برای خرید بهترین دوربین مداربسته فضای باز

اگر می‌خواهید بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز تهیه کنید، بهتر است که نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • دوربین مداربسته‌ای که انتخاب می‌کنید باید سریع عمل کند.
  • دوربین مداربسته شما باید قابلیت دید در شب داشته باشد.

شما می‌توانید برای خرید دوربین مداربسته IP بر روی لینک کلیک کنید.

جمع‌بندی

در مجموع، بازار دوربین های امنیتی خصوصاً برای فضای باز، بسیار داغ است و شما انتخاب‌های بسیاری دارید. اما ما در این مقاله سعی کردیم کار را برایتان در انتخاب یک دوربین امنیتی باکیفیت و مقرون به صرفه راحت‌تر کنیم. اگر بودجه‌ی محدودتری در اختیار دارید می‌توانید از دوربین های باکیفیت ایرانی نیز بهره ببرید یا اگر محدودیت مالی ندارید و می‌خواهید هوشمندترین سیستم را در اختیار داشته باشید، Google Nest Cam پیشنهاد ما به شماست. اما سه دوربین معرفی شده‌ی ما، برآیندی از بهترین های بازار هستند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *