۱۰+۱ فوت و فن برای افزایش فروش در اینستاگرام

۱۰+۱ فوت و فن برای افزایش فروش در اینستاگرام
  • 1401/6/6
  • گویا آی تی
  • 0
محتوا پنهان

چکیده : اینستاگرام با سرعتی شگفت‌انگیز از یک اپلیکیشن جذاب برای نوجوانان به مکانی برای بازاریابی محتوا، فروش، بازاریابی شبکه‌ای و استفاده از روش‌ها و ابزار‌های مختلف برای دیده شدن و جذب مخاطب برای برند تغییر ماهیت می‌دهد.

 

اینستاگرام با سرعتی شگفت‌ انگیز از یک اپلیکیشن جذاب برای نوجوانان به مکانی برای بازاریابی محتوا، فروش، بازاریابی شبکه‌ای و استفاده از روش‌ها و ابزار‌های مختلف برای دیده شدن و جذب مخاطب برای برند تغییر ماهیت می‌دهد.

اینستاگرام با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه و به اشتراک‌گذاری روزانه ۶۰ میلیون عکس و ۱. ۶ میلیارد لایک به طور متوسط، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان است. به همین دلیل در این متن سایت دیجی فالوور برای شما ۱۰+۱ فوت و فن برای افزایش فروش در اینستاگرام را قرار داده است تا به راحتی به شما به افزایش فالوور بپردازید.

چرا به افزایش فالوور در اینستاگرام بپردازیم؟

بسیاری از افراد این سؤال را دارند که چرا باید از ۱۰+۱ فوت و فن برای افزایش فروش در اینستاگرام استفاده کنند؟ در پاسخ به این سؤال‌ها می‌توان گفت تعامل با برند‌ها در سایر شبکه‌های اجتماعی معمولاً زیر ۰. ۱ درصد است، اما اینستاگرام این آمار را برای همیشه تغییر داد.

در یک نظرسنجی که توسط Forrester در سال ۲۰۱۴ انجام شد، میانگین زمانی که کاربران برای تعامل در اینستاگرام صرف می‌کنند، ۵۸ دقیقه بیشتر از فیس بوک است. چنین آماری جایگزین هر شک و تردیدی برای بهبود هر چه سریعتر صفحه اینستاگرام برند شما می‌شود. در ضمن اینجا فقط از میانگین حرف می‌زنیم نه اعداد واقعی!

درست است که ۵۸ برابر بهتر بودن از فیس بوک امتیاز فوق‌العاده‌ای به نظر می‌رسد، اما با افزایش فالوور‌های خود در اینستاگرام می‌توانید سطح تعامل با مخاطبان خود را حتی بیشتر کنید. مهم نیست که صاحب یک برند هستید یا فقط می‌خواهید در اینستاگرام مشهور شوید، ما(سایت دیجی فالوور) اینجا هستیم تا با ۱۰+۱ فوت و فن برای افزایش فروش در اینستاگرام به شما کمک کنیم تا به رویا‌های خود برسید.

البته باید در نظر داشته باشید که تنها با پشتکار کافی می‌توانید به چیز‌های دست نیافتنی دست پیدا کنید. با استفاده از ۱۰+۱ فوت و فن برای افزایش فروش در اینستاگرام زیر و اجرای آن‌ها در استراتژی‌های بازاریابی اجتماعی خود می‌توانید فالوور‌های خود را به تعداد دلخواه افزایش دهید.

از این‌ایده‌ها در نوشتن کپشن، انتخاب هشتگ، تنظیم اکانت و… استفاده کنید تا ببینید چگونه می‌توانید از آن‌ها برای افزایش بازدید و تعامل پست‌های خود استفاده کنید. در پایان متن در صورت هرگونه مشکل می‌توانید از سایت دیجی فالوور کمک بگیرید.

۱۰+۱ فوت و فن برای افزایش فروش در اینستاگرام

۱- تبلیغ چند وجهی برند شما با استفاده از هشتگ مناسب

ایجاد یک هشتگ خاص برای برند شما‌ایده خوبی به نظر می‌رسد، اما آیا کاربران در مورد آن می‌دانند؟ آیا آن‌ها با استفاده از آن پست‌هایی درباره برند شما به اشتراک می‌گذارند؟ از این هشتگ در صفحه خود استفاده کنید، اما در عین حال بازی را به دنیای واقعی بیاورید و از آن در تبلیغات چاپی خود مانند بروشور، تراکت، استند‌هایی که در شعب خود استفاده می‌کنید یا حتی بیلبورد‌های تبلیغاتی استفاده کنید. همچنین می‌توانید به طور خلاصه هشتگ خود را در رویداد‌هایی که برگزار می‌کنید معرفی کنید.

اگر از رسانه‌هایی مانند تلویزیون و رادیو برای تبلیغات استفاده می‌کنید، بینندگان و شنوندگان خود را مستقیماً به استفاده از هشتگ تشویق کنید. به طور کلی، یک کمپین برای معرفی هشتگ خود طراحی کنید که از تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال و سنتی شما در هماهنگی برای معرفی آن به مردم استفاده کند. برای مثال می‌توانید از روش‌هایی مانند تبلیغات فیزیکی، ‌ایمیل مارکتینگ و معرفی هشتگ خود در سایر شبکه‌های اجتماعی و وب سایت برند خود استفاده کنید.

خرید فالور اینستاگرام

۲- افزایش فالوور در اینستاگرام با استفاده خلاقانه از هشتگ‌ها

وقتی نوبت به خلاقیت در هشتگ‌ها می‌رسد، باید فراتر از هشتگ‌های تک کلمه‌ای مرتبط با محتوای خود فکر کنید. البته، شما نیز باید از آن‌ها استفاده کنید، اما آن‌ها را با هشتگ‌هایی ترکیب کنید که بخشی از داستان برند شما را کامل می‌کند. تا می‌توانید نوآوری کنید و خسته نباشید. سعی کنید از هشتگ‌های طعنه‌آمیز یا سرگرم‌کننده در متن کپشن خود استفاده کنید

۳- نظر خود را در مورد موضوعات مختلف بیان کنید

شما باید تا جایی که می‌توانید در بحث‌های اجتماعی داغ و به روز شرکت کنید و استفاده از هشتگ‌های مرتبط را هنگام اشتراک‌گذاری پست با مخاطبان خود فراموش نکنید.

استفاده از هشتگ مناسب مانند تکرار یک کلمه کلیدی است که می‌تواند به شما کمک کند مخاطب هدف خود را پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، با استفاده از هشتگ‌هایی که در سطح جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، مانند #photooftheday، #instagood یا #fun، محتوای خود را در معرض دید کاربران بیشتری قرار می‌دهید و در نتیجه برند خود را در معرض دید آن‌ها قرار می‌دهید. معرفی می‌کنید برای افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده از هر دو روش بالا ضروری است.

۴- از قابلیت لینک دهی در بیو نهایت استفاده را ببرید

یکی از مهم‌ترین ۱۰+۱ فوت و فن برای افزایش فروش در اینستاگرام را می‌توانیم قابلیت لینک دهی در بیو اینستاگرام بیان کنیم. معیار بسیار مهم در افزایش فالوور در اینستاگرام، استفاده از بیو است. آیا واقعاً می‌خواهید پیوندی از صفحه اصلی وب سایت خود برای همیشه در بیو اینستاگرام خود قرار دهید و دیگر هرگز آن را تغییر ندهید؟ این یک اشتباه محض است.

شما باید حداقل هفته‌ای یک بار لینک موجود در بیو خود را تغییر دهید. حتی شما می‌توانید با یک تیر دو علامت بزنید و با قرار دادن لینک آخرین مقاله سایت خود در بیو، ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

۵- در کپشن خود از توضیحات استفاده کنید

یک عکس خوب از هزار مقاله ارزشمندتر است. با این حال، نمی‌توانید تأثیر تولید محتوای نوشتاری خوب را کاملاً نادیده بگیرید. صفحه نشنال جئوگرافیک نمونه بسیار موفق در توصیف عکس‌ها و نوشتن داستانی در مورد آن‌ها در کپشن است.

با این کار کاربران را تشویق می‌کنید که در قسمت نظرات نظر بدهند یا داستانی مشابه را بیان کنند و در نتیجه تعامل خود را با آن‌ها افزایش دهید. با استفاده از این راهکار‌های ساده در دیجیتال مارکتینگ، در عین حال که رقبای خود را پشت سر می‌گذارید، در بازاریابی سنتی (مثل استفاده از بیلبورد‌های تبلیغاتی و… ) نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

مانند تمام تکنیک‌های اینستاگرام که در اینجا به شما معرفی کرده‌ایم، استفاده از این روش نیز در درازمدت جواب می‌دهد. پس نگران آن نباشید و سعی کنید استراتژی‌های بازاریابی محتوای خود را به طور مداوم دنبال کنید.

۶- تأثیر اینفلوئنسر مارکتینگ بر افزایش فالوور اینستاگرام

به صفحه همه کسانی که فکر می‌کنید اینفلوئنسر هستند که در زمینه‌های مرتبط با برند شما فعال هستند، سر بزنید و به این نکته توجه کنید: باید اینفلوئنسر‌هایی را در لیست خود بگنجانید که می‌خواهید مردم از طریق آن شما را بدانند.

حالا می‌توانید با آن‌ها کار کنید و از آن‌ها بخواهید که برند شما را به مردم معرفی کنند. راه دیگر پیروی از آن‌ها و معاشرت با آنهاست. به عنوان مثال، می‌توانید هر بار که آن‌ها یک پست جدید را به اشتراک می‌گذارند، یک نظر بگذارید. به این ترتیب شما به برند مورد علاقه آن‌ها تبدیل خواهید شد.

رشد فالور اینستاگرام

۷- عکس‌هایی که ناخواسته در آن‌ها تگ شده‌اید را از پروفایل خود حذف کنید

اگر می‌خواهید فقط بهترین محتوای برند خود را برای کاربران برجسته کنید، می‌توانید این کار را با انتخاب گزینه Edit Tags و پیدا کردن عکس‌هایی که می‌خواهید برچسب شما از آن‌ها حذف شود و سپس گزینه hide from را انتخاب کنید.

نمایه (\”پنهان کردن از نمایه\”) این کار را انجام دهید. البته فراموش نکنید که این عکس‌ها را برای همیشه از اینستاگرام پاک نکرده‌اید اما با انجام این ترفند حداقل دیگر برای تمام فالوور‌های شما نمایش داده نمی‌شود.

۸- قبل از نمایش مطالب تگ شده در پروفایل خود آن‌ها را تایید کنید

برای کنترل بهتر عکس‌های تگ شده که در نمایه شما ظاهر می‌شوند، می‌توانید تغییرات زیر را در تنظیمات اینستاگرام خود اعمال کنید:

به گزینه‌ها، \”Photos of You\” بروید و سپس \”Add Manually\” را انتخاب کنید.

با این کار می‌توانید از قرار دادن تمام محتوای ناخواسته در حساب کاربری خود جلوگیری کنید. امروزه اکثر برند‌ها از این قابلیت اینستاگرام استفاده می‌کنند.

۹- استایل خود را در اینستاگرام طراحی کنید

این طبیعت انسان است که بخواهد با هم ترکیب شود، اما در اینستاگرام باید از بقیه متمایز شوید. کاربران باید قبل از دیدن لوگوی شما هر بار که پست‌ها یا استوری‌های شما را می‌بینند، سبک شما را بشناسند.

۱۰- برای افزایش فالوور در اینستاگرام با کاربران منطقه خود ارتباط برقرار کنید.

ببینید در منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید چه خبر است (به عنوان مثال، اخبار مربوط به اتفاقاتی که در محله شما یا شهر‌هایی که در آن تبلیغ می‌کنید، یا رویدادی که در یک مکان خاص برگزار می‌کنید، دنبال کنید. ) می‌توانید نام را جستجو کنید. از مکان مورد نظر در اینستاگرام و بدین ترتیب از اخبار جدید مرتبط با آن مطلع شوید.

۱۱- فراخوان را فراموش نکنید

اینستاگرام مانند سایر شبکه‌های اجتماعی بستری برای گفتگو و معاشرت است نه تبلیغات. دوست دارید مردم با دیدن پست‌های شما چه واکنشی نشان دهند؟ اگر پاسخ این سوال را نمی‌دانید، کمی تحقیق کنید و پاسخ آن را بیابید.

Staples یک راه عالی برای افزایش تعامل با مخاطبان است، زیرا به کاربران خود مستقیماً می‌گویید که انتظار دارید وقتی پست یا داستان شما را می‌بینند چگونه واکنش نشان دهند. معمولاً فراخوان برای اقدام به صورت هوشمندانه مردم را تشویق می‌کند تا محتوای برند شما را به اشتراک بگذارند.

خلاصه راهکار‌های افزایش فالوور در اینستاگرام

* از هشتگ خاص برند خود در سایر شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی‌ایمیلی و وب سایت خود استفاده کنید.

* از هشتگ‌های خود خلاقانه استفاده کنید. سرگرم‌کننده و طعنه‌آمیز باشید اما هرگز خسته‌کننده نباشید! هشتگ‌های داغ مربوطه را دنبال کنید و در گفتگو‌های مربوط به آن‌ها شرکت کنید.

* از لینک خود در بیو برای افزایش ترافیک آخرین یا محبوب‌ترین مطالب خود استفاده کنید.

* زیرنویس‌های توصیفی بنویسید. محتوای داستانی تعامل شما با کاربران را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود پست شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

* با اینفلوئنسر‌های برتر در حوزه کاری خود صحبت کنید و سعی کنید به یکی از برند‌های مورد علاقه آن‌ها تبدیل شوید.

* تگ‌های خود را ویرایش کنید، تنظیمات خود را تغییر دهید تا از نمایش هرگونه برچسب غیرمرتبط با نام تجاری خود جلوگیری کنید.

* هویت بصری منحصر به فرد و قابل تشخیص خود را طراحی کنید.

* تحقیق کنید که چگونه می‌توانید از بین مردم متمایز شوید. در جا‌هایی که تبلیغ می‌کنید یا حتی قراره مراسم بعدیتون کجا برگزار بشه تحقیق کنید.

* از فراخوان‌ها برای عمل استفاده کنید تا به مردم بگویید از آن‌ها چه انتظاری دارید.

* از روش‌های هوشمندانه‌ای استفاده کنید تا مردم را وادار به اشتراک‌گذاری محتوای شما کنید

کوتاه‌ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

صفحاتی که فالوور‌های بیشتری دارند بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می‌کنند. خرید فالوور می‌تواند مفید یا مضر باشد و بستگی به نوع فالوور‌های خریداری شده و تعداد آن‌ها دارد.

فالوور واقعی اینستاگرام

اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد و در کمتر از یک دهه بیش از یک میلیارد حساب کاربری ثبت شد. تعداد کاربران اینستاگرام در ایران بیشتر از سایر شبکه‌های اجتماعی است.

همه افرادی که اکانت اینستاگرام دارند می‌توانند فالوور واقعی صفحه باشند. برخی از این حساب‌ها متعلق به اپلیکیشن‌ها و شرکت‌ها هستند و دستورالعمل‌هایی برای لایک کردن یا دنبال کردن صفحات خاص دریافت می‌کنند.

در واقع، این اکانتها متعلق به افراد واقعی هستند، اما فالوور‌ها در واقع از پست‌های صفحه بازدید نمی‌کنند. البته برخی از شرکت‌ها مانند وب سایت دیجی فالوور خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهند که به فالوور‌ها اجازه می‌دهد پست‌ها را لایک کنند.

با خرید فالوور اینستاگرام از سایت دیجی فالوور شما به راحتی می‌توانید ۱۰+۱ فوت و فن برای افزایش فروش در اینستاگرام را در یک شب طی کنید، در این راه کسب و کار شما افزایش می‌یابد و احتمال لایک و بازدید از پست‌های شما بیشتر می‌شود.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام یا فالوور فیک؟

مشکل این است! فالوور‌های فیک اینستاگرام فالوور واقعی نیستند و توسط ربات‌ها ایجاد می‌شوند. اکثر فالوور‌های جعلی با حساب‌های بین‌المللی و خارج از ایران ایجاد می‌شوند و همیشه دیر یا زود توسط اپلیکیشن اینستاگرام حذف می‌شوند. دلیل کاهش ناگهانی تعداد فالوور‌های صفحه همین است. خرید فالوور‌های فیک اینستاگرام خطر اسپم شدن در اینستاگرام را به همراه دارد و برای کسب و کار شما چندان مفید نیست.

ربات اینستاگرام

استفاده از ربات برای جذب فالوور اینستاگرام یک روش رایج است. به این ترتیب ربات پست‌ها را لایک می‌کند و می‌تواند صفحات را فالو یا آنفالو کند. در واقع فعالیت ربات جذب فالوور واقعی و فعال است اما نوع کار کاملاً اتوماتیک و مصنوعی است.

اگر نمی‌خواهید اکانت اینستاگرام شما توسط اینستاگرام غیرفعال شود، در انتخاب ربات‌ها و تنظیمات آن دقت بیشتری داشته باشید. خرید فالوور اینستاگرام از وب سایت‌هایی مانند گلد فالوور این ویژگی را دارد که می‌توانید از خدمات تخصصی متناسب با کسب و کار خود استفاده کنید. در واقع فعالیت روبات‌ها هدفمند و هوشمندانه برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *