آیا سرمایه گذاری روی دوج کوین مناسب است؟

آیا سرمایه گذاری روی دوج کوین مناسب است؟
  • 1401/6/11
  • گویا آی تی
  • 0

 

بازار ارزهای دیجیتال امروزه یکی از بزرگ ترین بازار های مالی در سراسر جهان هستند در این دنیای کریپتو بیش از ۴ هزار رمزارز وجود دارد و این رقم همچنان هم رو به رشد و افزایش است. دوج کوین یکی از رمزارزهاست که البته سرگذشت و نوع آن متفاوت تر از رمزارزهای شناخته شده است. بدون شک هم هنگام گشت و گذار در سایت های ارز دیجیتال با تصویر بانمک و جالب یک سگ رو به رو شده اید. این سگ زیبا نماد و تصویر معرف دوج کوین است که مدت ‌ها صدر اخبار را به خودش اختصاص داد و یکی از محبوب‌ترین  رمزارزهای بازار شد. رمزارزی که تنها از یک شوخی، تبدیل به جدی‌ترین رقیب بسیاری از رمزارزهای پرطرفدار و مطرح بازار است. در این مقاله، از تمام چیزهایی خواهید خواند که کمکتان می‌کنند که آیا سرمایه گذاری روی دوج کوین مناسب است یا خیر ؟

همراه ما باشید

دوج کوین چیست ؟

سال ۲۰۱۳ بازار متفاوتی در ارز دیجیتال بود. در آن زمان جایی برای پذیرش یک شوخی نبود همه چیز به صورت جدی و اصول اولیه جلو میرفت. وقتی این توکن وارد بازار ارز دیجیتال شد، ورق برگشت. هدف اصلی این رمزارز به چالش کشیدن بیت کوین بود که به مرور زمان توانست جایگاه محکمی در بازار رمزارزها کسب کند. تنها چیزی بود که با شوخی و طنز در رسانه های اجتماعی معرفی شد. به طور کل سازندگان دوج کوین معتقد بودند که رمزارزها در کنار مفهوم اقتصادی باید سرگم کننده هم باشند.

دوج کوین چگونه کار می کند؟

دوج کوین همانند بیت کوین و اتریوم بر روی فناوری بلاکچین کار می کند. بلاکچین یک دفتر کل توزیع شده و امن است که تراکنش ها روی ارز دیجیتال غیرمتمرکز ذخیره می کند. و تمامی کاربران دوج کوین یک کپی یکسان از دفتر کل بلاکچین دوج کوین دارند که به طور مکرر با تمام تراکنش های جدید به روز می شود.

دوج کوین

آیا برای سرمایه گذاری، خرید دوج کوین گزینه مناسبی است؟

در بازار ارز دیجیتال دوج کوین یکی از مناسب ترین  و سودآورترین رمزارزهایست که توسط سرمایه گذاران بسیاری در این حوزه خرید و فروش میشود. ساختار این رمزارز به شکلی طراحی شده است که دارای سرعت انتقال بالاتری نسبت به رمزارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم است. همچنین همانطور که احتمالا می‌دانید؛ یکی از سرمایه گذار معروف و شناخته شده به نام ایلان ماسک قدرت نفوذ بالایی در حوزه تکنولوژی و ارزدیجیتال دارد با هر توییت در شبکه مجازی پست می‌کند که باعث می شود نواسات بسیار زیادی در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد شود. نکته بسیار خوب و مهمی که برای خرید دوج کوین وجود دارد این است که این رمز ارز مورد حمایت این افراد مشهور و سلبریتی ها و غول های تکنولوژی قرار گرفته است. پس بدون شک افرادی که روی این رمزارز سرمایه گذاری می‌کنند؛ می توانند سودهای بسیاری را کسب کنند؛ چراکه این رمزارز از آینده‌ ای روشن برخوردار است.

روش های به دست اوردن دوج کوین :

انعام گرفتن :

به طور کل وقتی کاربران در رسانه های اجتماعی پست محتوایی منحصر بفردی را تولید میکنند میتوانند با دوج کوین،انعام بگیرندکه این انعام ها به کیف پول دیجیتالی کاربر اضافه می شود.

ترید :

یکی از روش های بدست آوردند دوج کوین این است که آن را بخرند و در زمان هایی قیمت آن رو به افزایش بفروشند. همچنین خرید و معاوضه در صرافی ارز دیجیتال ایرانی یا خارجی و حتی خرید و فروش در صرافی های غیرمتمرکز ارز دیجیتال امکانپذیر است.

خرید و فروش محصول و خدمات :

بیشتر پلتفرم ها و سرویس های اینترنتی زمینه ای فراهم کرده اند که با آن میتوان از دوج کوین به جای دلار  برای مبادلات کالا و خدمات استفاده کرد.

استخراج دوج کوین :

از آنجایی که دوج کوین از لایت کوین ریشه گرفته است، استخراج کنندگان لایت کوین از ماینرهای برای استخراج دوج کوین می توانند استفاده کنند.

نحوه خرید و فروش دوج کوین

به طور کل اگر در کنار آموزش ارز دیجیتال، تجربه انجام معاملات در بستر رمزارز هارا داشته باشید می دانید که برای معاملات مانند خرید اتریوم و فروش آن  یا دیگر رمزارزهای بازار باید به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. صرافی های بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که می توانید برای خرید و فروش دوج کوین از آن ها استفاده کنید. در قدم اول با انتخاب صرافی که رمزارز انتخاب شده را پشتیبانی کند در قسمت بعدی شما می توانید با  ثبت نام و طی کردن مراحل احراز هویت در صرافی مورد نظر اقدام به خرید یا فروش رمزارز مورد نظر خود کنید.

کلام اخر

در این مقاله سعی کردیم متوجه بشیم که سرمایه گذاری روی دوج کوین بسیار سودمند است ولی به طور کلی شما میتوانید برای سرمایه گذاری بلند مدت برای کسب سود کلان در حوزه کریپتوکارنسی داشته باشید. اولین راه که باید طی شود. آموزش رمزارز همراه افراد متخصص و کارشناس است که سامانه تبادل پارس بیت با در نظر گرفتن این راه، به کمک کاربران ایرانی بستری برای آموزش ارزدیجیتال فراهم نموده است که در سایت پارس بیت علاوه بر آموزش تخصصی میتوانید اقدام به ثبت سفارش خرید اتریوم، بیت کوین ، تتر و فروش آن ها و دیگر ارزهای دیجیتالی معروف و محبوب کنید. مطمئن باشید که هر کار با رعایت اصول اولیه برایتان سود زیادی را در پی خواهد داشت.

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *