خرید گوگل ویس برای چه اشخاصی مناسب است؟

خرید گوگل ویس برای چه اشخاصی مناسب است؟
  • 1401/6/12
  • گویا آی تی
  • 0

 گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند. این شرکت با هدف سازماندهی اطلاعات جهان و دسترسی آسان‌تر کاربران به این اطلاعات در این حوزه، فعالیت خود را ادامه می‌دهد. از جمله کارهایی که گوگل برای به ثمر رساندن اهداف خود در چند سال اخیر انجام داده، شراکت با برخی شرکت‌های معروف در زمینه فناوری اطلاعات است؛ برای مثال گوگل سیستم اندروید و گوگل کروم را که در جهان جزو پرکاربردترین سیستم عامل‌ها و سرویس‌ها هستند، خلق کرده است. این شرکت در سال‌های بعدی سیستم تماس صوتی از طریق اینترنت به نام سرویس گوگل ویس (Google Voice) را معرفی کرد. این سرویس کاربردهای مختلفی دارد که استفاده از آن را برای کاربران در سراسر جهان را ضروری می‌سازد. در این مسیر، آریاپی یکی از وبسایت‌های ارائه دهنده خرید شماره مجازی به شمار می‌آید که با سابقه درخشان توانسته به یکی از برترین و بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین خدمات ارزی و خرید شماره مجازی تبدیل شود. حال در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری در مورد خرید شماره مجازی گوگل ویس و مزایای آن ارائه دهیم و در نهایت به این مورد اشاره کنیم که خرید گوگل ویس برای چه اشخاصی مناسب است؛ پس تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

 

آشنایی با سرویس گوگل ویس (Google Voice)

سرویس گوگل ویس برای کاربران در سرتاسر جهان امکان ساخت شماره مجازی را از کشور آمریکا فراهم می‌کند. این سرویس اینترنتی رایگان که در سال ۲۰۰۹ ایجاد شده، به افراد اجازه می‌دهد تا تماس‌های خود را در چندین دستگاه به صورت همزمان مدیریت کنند. همچنین در این راستا گوگل ویس ارسال پیام صوتی و متنی برای کاربران حساب گوگل در آمریکا و برای کاربران G Suite در کانادا، فرانسه، هلند، دانمارک، سوئد، سوئیس، پرتغال، اسپانیا و انگلیس را فراهم می‌کند.

بنابراین در حالت کلی می‌توان گفت که گوگل ویس سرویس تماس رایگانی است که امکان ارسال و دریافت پیام و تماس صوتی را از طریق گوشی موبایل و رایانه شخصی امکان پذیر می‌کند. از آنجایی که این سرویس در بستر اینترنت معنا پیدا می‌کند، شما می‌توانید یک  VolPایجاد کنید.

اگر قصد استفاده از این سرویس را دارید، باید در جریان باشید که این سیستم تمامی سابقه تماس‌های شما، پیام خوشامدگویی، پست صوتی از قبل ضبط شده، پیام‌های صوتی، مکالمات ضبط شده و اطلاعات و داده‌های حساب شما را نگهداری و ذخیره می‌کند.

گوگل ویس چگونه کار می‌کند؟

نحوه استفاده از گوگل ویس و کار با آن ساده است؛ اما محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی برای ایجاد حساب کاربری در آن وجود دارد که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

برای استفاده از گوگل ویس ابتدا باید وارد حساب کاربری گوگل ویس (Google Voice) خود شوید و در آن شماره تلفن جدیدی ایجاد (شماره تلفن حقیقی آمریکایی) و شماره فعلی خود را وارد نمایید. بعد از گذراندن این مراحل، می‌توانید از شماره گوگل ویس خود استفاده کرده و با هزینه خیلی کمتری تماس‌های صوتی و متنی را با کاربران دیگر برقرار کنید. در واقع در این سرویس شماره منحصر به فردی جهت برقراری تماس، ارسال و دریافت پیام به شما اختصاص داده می‌شود؛ پس به این شیوه بر روی هر دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت داشته باشد، می‌توانید از طریق این سرویس با دیگران ارتباط برقرار کنید. تا به اینجای کار متوجه شدیم که حساب گوگل ویس برای کاربران در سرتاسر جهان رایگان است؛ اما در ایران نمی‌توان از آن استفاده کرد و برای ورود به سایت آن نیاز به نرم افزار تغییر آی پی و تغییر آن به IP آمریکا به صورت دائمی را دارید و در صورتی که اینترنت شما به هر دلیلی قطع شود، آی پی شما مجددا به آی پی ایران تغییر کرده و حسابتان مسدود می‌شود. خوب است بدانید که به هر شماره موبایل آمریکا فقط یک شماره گوگل ویس تعلق می‌گیرد و به همین علت با شماره دیگری نمی‌توانید چند شماره گوگل ویس ایجاد کنید. از طرف دیگر، در صورتی که به هر نحوی حسابتان مسدود شود، به مشکل برمی‌خورید و دیگر قادر به ورود به حساب کاربری گوگل ویستان نخواهید شد. در این راستا فروشگاه آنلاین آریاپی خرید شماره مجازی گوگل ویس و ایجاد حساب در این سرویس را فراهم کرده تا کاربران ایرانی به راحتی و با پرداخت کمترین هزینه از مزایای این سرویس بهره‌مند شوند و به صورت دائمی و بدون مشکل از سرویس گوگل ویس استفاده کنند.

مزایای استفاده از گوگل ویس

استفاده از گوگل ویس (Google Voice) تنها در برقراری تماس صوتی و متنی با کاربران دیگر خلاصه نمی‌شود؛ بلکه این سرویس شرکت گوگل مزایای دیگری دارد که موجب محبوبیت بیشتر آن بین کاربران در سرتاسر جهان شده است. این مزایا عبارتند از:

  • شناسایی تماس گیرنده
  • ضبط تماس‌های صوتی
  • امکان ثبت نام و وریفای سرویس‌های مختلف مثل اپل آیدی پی پال و غیره
  • ارسال و دریافت پیامک و تماس رایگان به کشورهای آمریکا و کانادا
  • برقراری تماس و ارسال پیام به کشورهای دیگر با شارژ ارزی
  • عدم نیاز به پرداخت اشتراک ماهانه و سالیانه
  • ارسال پیام به صورت گروهی
  • رونویسی خودکار از پیام صوتی
  • سفارشی سازی پیام خوش‌آمدگویی
  • فیلتر کردن اسپم
  • دائمی بودن
  • پیش شماره +۱
  • امنیت بالا
  • دسترسی به پیام‌ها و تماس‌های صوتی از طریق دستگاه‌های مختلف متصل به اینترنت

شماره مجازی اپل آیدی، پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف

شما با اکانت گوگل ویس (Google Voice) می‌توانید اپل آیدی خودتان را بسازید و دیگر نیازی به خرید حساب‌های کاربری موجود در سایت‌های مختلف نداشته باشید. علاوه بر این به راحتی می‌توانید در سایت‌ها، پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های خدماتی و شبکه‌های اجتماعی ثبت نام کرده و دیگر نگران مسدود شدن اکانت خود نباشید. از طرف دیگر با پرطرفدار شدن ارزهای دیجیتال، اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال عضویت در گروه‌های مربوط به ارزهای دیجیتال بین المللی هستید، ولی با شماره موبایل ایران نمی‌توانید در این گروه‌ها عضو شوید، با داشتن گوگل ویس و پیش شماره +۱ که مختص کشور آمریکا و کانادا است، به سادگی می‌توانید به عضویت در این گروه‌ها دربیایید و با افراد سایر کشورها تبادل نظر کنید.

خرید شماره مجازی گوگل ویس آمریکا

در سال‌های اخیر به دلیل تحریم ایرانیان ساکن کشورمان توسط بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین خارجی و سرویس‌های بین‌المللی، کاربران ایرانی با شماره موبایل همراه خود حق عضویت و استفاده از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های بین‌المللی را ندارند و نمی‌توانند در سرویس‌ها و پلتفرم‌های مختلف ثبت نام کنند؛ از این رو در ایران سایت‌های خدمات ارزی و خرید شماره مجازی روی کار آمدند تا این مشکلات را برطرف کنند و کاربران ایرانی نیز بتوانند با شماره مجازی کشورهای مختلف از پلتفرم‌ها و سرویس‌های بین‌المللی استفاده کنند. گوگل ویس (Google Voice) یکی از سرویس‌هایی است که نیاز به خرید شماره مجازی دارد و بدون استفاده از شماره مجازی آمریکا نمی‌توان در آن اقدام به ایجاد حساب کاربری کرد. مهم‌ترین مزیت شماره‌های مجازی ارائه شده در فروشگاه‌های خدمات ارزی معتبر نسبت به شماره‌های مجازی یک بار مصرف که به صورت رایگان ایجاد می‌شوند، امنیت بالاتر و قابلیت استفاده چندین باره از آن‌ها است. به این طریق دیگر هیچ مشکلی در عضویت سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف به وجود نمی‌آید؛ لذا توصیه می‌کنیم برای خرید شماره مجازی گوگل ویس از طریق فروشگاه‌های آنلاین معتبر ارائه دهنده خدمات ارزی، به صورت دائمی و با امنیت بالا اقدام کنید تا به راحتی بتوانید در سرویس‌های مختلف ثبت نام کرده و به صورت مستمر از آن‌ها استفاده کنید.

ساخت حساب گوگل ویس (Google Voice)

برای ساخت حساب گوگل ویس ابتدا باید به سایت رسمی گوگل ویس (Google Voice) وارد شوید. البته دقت کنید که برای ورود به این سایت بایستی از نرم افزار تغییر IP استفاده کرده و آن را به IP آمریکا تغییر دهید. پس از ورود به وبسایت گوگل ویس بر حسب نوع کاربری خود (شخصی یا کسب و کار)، یکی از گزینه‌های Personal یا Business را انتخاب کنید. بعد از آن با انتخاب ایالت، شماره‌های مربوط به گزینه موردنظر شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید به دلخواه هر کدام از آن‌ها را انتخاب نمایید. پس از این مرحله در بخش پیش‌ رو به شماره آمریکایی نیاز دارید. اینجا دقیقا بخشی است که باید از یک شماره آمریکایی معتبر و با امنیت بالا استفاده کنید و از بابت دائمی بودن آن مطمئن باشید. دقت کنید که برای این کار شما نمی‌توانید از شماره‌های مجازی ارائه دهنده سرویس گوگل ویس استفاده کنید و باید از یک سایت معتبر داخلی ارائه دهنده خدمات ارزی و خرید شماره مجازی گوگل ویس استفاده کنید. پس از وارد کردن شماره مجازی آمریکا کد مربوطه به شما ارسال می‌شود که بعد از وارد کردن آن حساب گوگل ویس شما ساخته می‌شود. همان طور که فهمیدیم، ساخت گوگل ویس مراحل بسیار آسانی دارد؛ اما قبل از هر چیزی باید از طریق فروشگاه‌های آنلاین داخلی معتبر شماره مجازی آمریکا مختص سرویس گوگل ویس (Google Voice) را خریداری نمایید.

خرید گوگل ویس از آریاپی؛ انتخابی ایده‌آل و به‌صرفه برای برقراری تماس صوتی و متنی

احتمالا این سوال برای شما هم پیش بیاید که آیا خرید گوگل ویس و ایجاد حساب در این سرویس برای من مناسب است یا نه؟ برای پاسخ به این سوال بررسی مزایای استفاده از گوگل ویس کافی است. با بررسی مزایای خرید شماره مجازی گوگل ویس و ایجاد اکانت در این سرویس متوجه می‌شویم که این سرویس نیز همچون بیشتر سرویس‌های کمپانی گوگل برای افرادی که بخش از زمان خود را در اینترنت و فضای مجازی می‌گذرانند، گزینه کارآمدی محسوب می‌شود. سرویس گوگل ویس (Google Voice) تنها برای برقراری تماس صوتی و متنی کاربرد ندارد؛ بلکه این برنامه با ضبط تماس‌ها، ذخیره اطلاعات و داده‌ها، تبدیل صوت به متن، شناسایی تماس گیرنده، برقراری امکان ثبت نام در سایر سرویس‌های مهم مانند پی پال و اپل آیدی، ارسال پیام به صورت گروهی و غیره، شرایطی را به عمل می‌آورد تا کسب‌وکارهای مختلف و کاربران در سرتاسر جهان با این سرویس با یکدیگر در ارتباط باشند. آریاپی از معتبرترین سایت‌های خدمات ارزی و پرداخت بین‌المللی، با هدف تسهیل ثبت نام در گوگل ویس و استفاده از آن، امکان خرید شماره مجازی گوگل ویس و ایجاد حساب کاربری Google Voice را فراهم کرده تا کاربران ساکن ایرانی به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با پرداخت منصفانه‌ترین قیمت بتوانند به حساب کاربری گوگل ویس (Google Voice) خود دسترسی داشته باشند. در آریاپی ثبت سفارشات در سریع‌تر زمان نهایی می‌شود و در صورت بروز مشکل پشتیبانی ۲۴ ساعت سایت شما را در خریدتان راهنمایی می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه، به وبسایت آریاپی به نشانی https://ariapay.io/ مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *