حمل خودرو در قزوین و مرکز کشور توسط خودروبر پارس

حمل خودرو در قزوین و مرکز کشور توسط خودروبر پارس
  • 1401/6/20
  • گویا آی تی
  • 0

استان قزوین و زنجان به واسطه تبدیل شدن به شهر های صنعتی و داشتن شهرک های صنعتی در اطراف خود و همچنین داشتم فاصله ی کوتاه با شهر تهران از استان هایی هستند که عبور و مرور بسیاری با تهران دارند خودرو برپارس در تمامی جاده های منتهی به این استان ها آماده ارائه خدمات می باشد.

در این مقاله می پردازیم به معرفی خودروبر قزوین و خودروبر زنجان و ویژگی های یک شرکت خودروبری مناسب جهت حمل خودرو و در انتها از خودروبر قم یکی از مجرب ترین شعب خودروبر پارس نیز نام می بریم.

 

قزوین

قزوین یکی از شهرهای ایران است که در قسمت مرکزی این کشور واقع شده و در گذشته برای مدتی پایتخت ایران نیز بوده‌ است. شهر قزوین، مرکز استان قزوین، در بلندای ۱٬۲۷۸ متری از سطح دریا واقع شده‌ است. تاریخچه و ریشه شهر قزوین به دوران ساسانیان باز می‌گردد. قزوین شاه‌راه اقتصادی جاده ابریشم، سال‌ها محل گذر تجار و بازرگانانی بود که کالاهای خود را از شرق به غرب می‌بردند.

این استان دارای چهار بلوار اصلی است که شامل بلوار آیت الله طالقانی، بلوار امام خمینی، بلوار شهبد بهشتی و بلوار خرمشهر است که این بلوارها مسیر رفت وآمد مسافران و شهروندان است و با توجه به مشکلاتی که ممکن برای خودروهای آنها از قبیل مشکلات فنی و تصادفات ایجاد شود وجود یک شرکت خودرو بری با سابقه احساس می گردد.

خودرو بر قزوین و امداد خودرو قزوین با سابقه سی ساله و داشتن تیم مجرب آماده خدمت رسانی به مسافران و شهروندان می باشد.

شهر زنجان

استان زنجان که در شمال غربی ایران جای گرفته، میزبان یکی از آثار ثبت شده در فهرست آثار میراث جهانی یونسکو است. علاوه بر این، جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی زیبای دیگری نیز در این استان قرار دارند. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ استان زنجان حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد.

خودرو بر زنجان و حمل خودرو زنجان همواره در جاده های اصلی شهر مثل بزرگراه ۲۲ بهمن، بلوار شهید بهشتی و بلوار زنجان در هر ساعت از شبانه روز منتظر تماس مشتریان برای ارائه خدمات حمل خودرو می باشد.

شهر قم

شهر قم این پایتخت مذهبی و قطب فرهنگی ایران در کنار رودخانه قمرود در محدوده پارک ملی کویر واقع شده است. قم از شهرهای کویری ایران بوده که شاهراه ارتباطی بین شهرهای شمالی و جنوبی کشور است. این شهر محل اقامت بسیاری از روحانیون بلند پایه شیعه و مرکز مدیریت حوزه های علمیه ایران است.

با این که مساحت استان قم کم می باشد اما مسافران زیادی از آن برای عبور و رفتن به مکان های دیگر استفاده میکنند همچنین قم یک پایتخت زیارتی نیز می باشد و با توجه به میزان بالای عبور و مرور وجود یک شرکت خودرو بر با سابقه در آن لازم است.

شرکت خودروبر قم و حمل خودرو در قم همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات خودروبری می باشد.

آنچه از یک شرکت خودروبر حرفه ای انتظار می رود:

  • جلوگیری از آسیب به خودرو: ماشین های لوکس و کلاسیک و همچنین اسپورت از لحاظ حمل دارای شرایط ویژه ای هستند این خودروها باید هنگام حمل خودرو به دقت انتقال یابند تا قبل از رسیدن به مقصد دچار هیچ گونه آسیبی نشوند، لازمه ی رسیدن خودرو سالم داشتن کادر مجرب می باشد.
  • ضمانت امنیت برای انتقال خودرو: یکی از مزیت هایی که خودرو بر پارس دارد امنیت تضمینی است که در بهترین حالت ایمنی خودرو شما تامین می شود، ماشین شما را به مقصد میرساند. شرکت خودروبر پارس در قزوین، زنجان و قم نیزضمانت امنیت ارائه می کند.
  • جابجایی خودروها در زمان ها و شرایط مختلف: خودرو بر پارس امکان جابجایی خودروی شما را در تمام شرایط های نامساعد چه از لحاظ آب و هوایی چه از لحاظ خرابی و مشکل ماشین و نداشتن شرایط رانندگی راننده را دارد و به راحتی با استفاده از افراد متخصص در جابه جایی خودرو اقدام می کند.
  • صرفه جویی در وقت راننده: شما با استفاده از خودروبر پارس در استفاده از زمان خود صرفه جویی می کنید ، درست است که هزینه ای را بابت انتقال خودرو پرداخت می کنید اما در زمان خود برای حمل خودرو صرفه جویی کرده اید و این یک مزیت عالی محسوب می شود.

استفاده از خودروبر در چه موقع و در چه شرایطی مورد نیاز است؟

  1. اگر به تازگی خودرو خریدای کردید برای حمل خودرو صفر در قم می توانید از خودرو بر استفاده کنید.
  2. حمل خودرو توسط خودرو بر برای خودروها پلاک نخورده الزامی می باشد.
  3. اگر خودرو شما در مسیر های قم، قزوین و یا زنجان تصادف کرده است خودرو بر می تواند خودرو شما را جابه جا کند.
  4. در صورتی که شرایط رانندگی در جاده را ندارید ولی می خواهید خودرو خود را در مقصد تعیین شده داشته باشید می توانید با شماره خودروبر پارس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان خودروبر خودش را به شما برساند.
  5. جایجایی خودروهایی با مشکل فنی یا فرسوده
  6. حمل ادوات و تجهیزات کشاوزی
  7. حمل خودروهای بدون پلاک

انواع تجهیزات حمل خودرو قم و قزوین

استفاده از با کیفیت ترین تجهیزات برای حمل خودروباعث می شود تا بتوان با خیال آسوده نسبت به حمل اتومبیل درون و یا بین شهری مطمئن بود. البته برخی از شرکت ها متأسفانه چندان به کیفیت تجهیزات خود توجهی ندارند و با نهایت تأسف مشتری را با آسیب های گاهاً ریز و جزئی و در برخی از شرایط با خسارت های گزاف و بالا روبرو می کنند.

داشتن لوازم فنی حمل خودرو که شامل یک سری تجهیزات فنی و تجهیزات ایمنی است و برای حمل خودرو مورد نیاز است و راننده خودروبرپارس نحوه کار با این ابزارها را به طور کامل می داند.

خودروبر تکی شرکت خودروبر پارس یا کامیونت

خودروبرهای تکی که معمولا پشت کامیونت‌ها متصل می‌شوند، برای حمل تنها یک خودرو طراحی شده‌اند. این نوع خودروبرها را معمولا در مسافرت‌های بین شهری و کوتاه استفاده می‌کنند و به آن خودروبر کامیونت نیز گفته می‌شود.

خودرو بر هیدرولیکی قزوین

خودروبر کابین یکی از انواع خودروبر است که در آن خودرو درون کابین و محفظه قرار داده می‌شود، مناسب ماشین های گران‌قیمت و با ارزش است و ایمنی بیشتری را برای خودرو فراهم می‌کند. این نوع خودروبر نیز در ایران وجود ندارد.

خودروبر کانکس یا کابین

خودروبر هیدرولیک یکی از انواع خودروبر است که به دلیل امکانات و تجهیزات هیدرولیکی که دارد، امکان پیاده و سوار کردن خودرو در آن‌ها راحت تر است. این نوع خودرو بر در ایران وجود ندارد.

تریلر خودرو بر قزوین

تریلر خودروبر معمولا مورد استفاده خودروسازان و یا نمایشگاه داران قرار می‌گیرد و از آن برای رساندن خودرو به دست مشتریان استفاده می‌شود. این نوع خودربر می‌تواند از ۶ تا ۸ خودرو را به صورت همزمان حمل کند.

انتخاب شرکت خودرو بر مناسب در قزوین و قم

در بالا به این نکات اشاره شد که اگر ساکن قم، قزوین و زنجان هستید می توانید جهت دریافت خدمات امداد خودرو با خودروبر پارس با شماره ۰۹۱۹۵۰۰۲۱۲۹ تماس بگیرید. در صورتی که درخواست ثبت سفارش خودروبر از شرکت خودروبر پارس را دارید می توانید با مراجعه به سایت khodrobarpars.ir خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *