تجهیزات جشن شرکت را از کجا کرایه کنیم؟

تجهیزات جشن شرکت را از کجا کرایه کنیم؟
  • 1401/6/21
  • گویا آی تی
  • 0

بسیاری از شرکت‌ها در مناسب‌های مختلف جشنی برگزار می‌کنند. تجهیزات جشن شرکت بخش مهمی از مراسم بوده که باید برای تهیه آنها برنامه‌ریزی کرد. فرقی ندارد مناسبت جشن چیست و قرار است مراسم به صورت خصوصی یا عمومی برگزار شود؛ خرید یا اجاره برخی تجهیزات بسیار مهم بوده و نباید آنها را فراموش کرد. به همین دلیل در این مطلب سعی داریم مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز برای جشن شرکت را ذکر کنیم.

این تجهیزات را می‌توان به راحتی اجاره کرد و نصب و تنطیم آنها را به افراد متخصص سپرد. برای اجاره تجهیزات رویداد می‌توانید از طریق سایت بزم آرا اقدام کنید. در این سایت انواع تجهیزات صوتی، تصویری، نورپردازی و سایر اقلام قابل کرایه است. علاوه بر کرایه تجهیزات در بزم آرا تحویل، نصب و تنظیم سیستم‌ها توسط افراد متخصص و اپراتورها انجام می‌شود.

لیست تجهیزات مورد نیاز جشن شرکت

هر شرکتی برای تبلیغات بیشتر یا انگیزه دادن به کارکنان خود جشن‌هایی را در طول سال برگزار می‌کند. مهم‌ترین جشن، جشن سالگرد تاسیس شرکت است. مراسم‌های دیگری مانند جشن پایان سال، جشن شب یلدا یا مناسبت‌های مربوط به روز تخصص‌های مختلف در طول سال برگزار می‌شوند.

برای برگزاری هر چه بهتر این جشن‌ها باید یک نفر مسئولیت اجرای مراسم را بر عهده بگیرد. برخی لوازم باید خریداری شده و برخی دیگر اجاره می‌شوند. برای مواردی مانند پذیرایی لازم است از افراد مختلف نظرخواهی شود تا بهترین رستوران یا قنادی را پیدا کنید.

اما در ادامه ما تجهیزاتی را به شما معرفی می‌کنیم که اجاره آنها در جشن شرکت ضروری بوده و نمی‌توان از آنها چشم پوشی کرد.

اجاره باند

هر نوع جشنی که داشته باشید، به بلندگو نیاز خواهید داشت. اگر آیتم اجرای زنده داشته باشید، مدیران شرکت بخواهند سخنرانی کنند، کلیپی بخواهید پخش کنید یا مصاحبه‌ای ترتیب داده باشید، در هر صورت وجود باند در مراسم ضروری است. شاید با خود بگویید تعداد کارکنان شرکت کم بوده و در جشن کوچک شرکت نیازی به این نوع تجهیزات نیست. اما اگر می‌خواهید جشن شما بدون مشکل برگزار شود و همه افراد بتوانند از آیتم‌های مختلف برنامه استفاده کنند، حتما اجاره باند را در لیست کارهای خود قرار دهید.

اجاره میکروفون

برای آیتم‌های مختلف برنامه مانند سخنرانی، اجرای زنده یا مصاحبه به میکروفون نیاز خواهید داشت. میکروفون‌ها انواع مختلفی داشته و برخی از آنها بی سیم و برخی با سیم هستند. در بیشتر برنامه‌ها میکروفون دستی مورد نیاز است. گاهی لازم است میکروفون هدمیک یا یقه‌ای هم کرایه شود. به عنوان مثال اگر قرار است شخصی مدت زمان طولانی اجرا داشته باشد یا می‌خواهید حین سخنرانی از دستان خود استفاده کند، نیاز به میکروفون هدمیک یا یقه‌ای است.

اجاره میز و صندلی

اگر برای جشن سالنی را رزرو کرده یا محوطه بزرگی در شرکت دارید، برای راحتی مهمانان باید میز و صندلی اجاره کنید. باتوجه‌به نوع برنامه انواع صندلی برای کرایه وجود دارد. به عنوان مثال می‌توانید از میزهای گرد و صندلی‌های دور آنها استفاده کرد. در برخی مراسم‌ها میز سوارز گزینه بهتری است.

 

 

اجاره تلویزیون شهری

اگر جشن شرکت قرار است دارای آیتم‌هایی باشد که روی سن برگزار شود، می‌توانید تلویزیون شهری هم اجاره کنید. تلویزیون دقیقا پشت سن نصب شده و برای پخش تیزر، کلیپ‌های خاص یا هر مورد دیگری مناسب است. تلویزیون‌های شهری در ابعاد مختلف قابل اجرا بوده و برای محیط‌های باز و بسته استفاده می‌شوند.

اجاره نورپردازی

احتمالا در جشن شرکت بخواهید آیتم‌هایی مانند اجرای زنده، پخش موسیقی یا پخش تیزرهای خاص داشته باشید. در این موقعیت‌ها استفاده از تجهیزات نورپردازی جلوه زیادی ایجاد می‌کند. به همین دلیل باید اجاره نورپردازی را در برنامه خود قرار دهید. لوازم نورپردازی شامل لیزر، افکت، پار ال ای دی و بلک لایت می‌شود. استفاده از دستگاه مه ساز نیز زیبایی آنها را دو چندان می‌کند.

اجاره استیج

برخی سالن‌ها استیج نداشته و برای اجرای برنامه مشکلاتی به همراه دارند. برای چنین سالن‌هایی می‌توان استیج اجاره کرد. این استیج‌ها فلزی بوده و در ابعاد مختلف کنار هم قرار می‌گیرند. ارتفاع استیج نیز قابل تغییر است. اگر بخواهید از استیج بلند استفاده کنید، پله‌ای کنار آن قرار داده شده تا رفت و آمد راحت شود.

سخن آخر و نحوه کرایه تجهیزات جشن شرکت از بزم آرا

جشن شرکت نیاز به تجهیزاتی دارد که برخی از آنها باید کرایه شود و برخی نیز خریداری شوند. در این مطلب تجهیزات صوتی و تصویری مورد نیاز برای چنین جشنی را ذکر کردیم. برای برگزاری هر چه بهتر جشن نیاز است که این تجهیزات را تهیه کنید. در این میان مهم‌ترین مسئله سالم بودن لوازم و اجرای برنامه توسط افراد متخصص است.

برای اجاره این تجهیزات و اجرای حرفه‌ای برنامه می‌توانید به سایت بزم آرا مراجعه کنید. در bazmara.com انواع سیستم‌های صوتی، تصویری، نورپردازی و دیگر تجهیزات مربوط به انواع رویداد موجود است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *