خرید کتاب های کنکور و دانشگاهی از یونیکتاب

خرید کتاب های کنکور و دانشگاهی از یونیکتاب
  • 1401/6/26
  • گویا آی تی
  • 0

همه ما در هر دوره ای از زندگی بسته به نوع نیاز خود به کتاب های مختلفی نیاز داریم. زمانی که دانش آموز هستیم به کتاب های کنکور نیاز داریم و در دوره دانشجویی باید به سراغ کتاب های دانشگاهی معرفی شده توسط اساتید خود برویم. اما مشغله های زندگی امروزی باعث شده تا مردم نتوانند به راحتی برای خرید کتاب مورد نظر خود به کتاب فروشی های حضوری بروند. از این رو فروشگاه های آنلاین کتاب مانند یونیکتاب فعالیت خود را آغاز کردند تا نیاز تمام اقشار جامعه را پاسخگو باشند. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا شما را با این بانک کتاب آنلاین و نحوه خرید کتاب های کنکوری و دانشگاهی از آن آشنا کنیم.

ضرورت خرید کتاب های کنکور و دانشگاهی در میان دانش آموزان و دانشجویان

بزرگ ترین دغدغه دانش آموزان سال آخر، موفقیت در کنکور سراسری و قبول شدن در بهترین دانشگاه هاست. از این رو دانش آموزان به دنبال این هستند که علاوه بر پیروی از یک برنامه اصولی برای مطالعه خود به سراغ خرید کتاب های کنکوری بروند، چرا که کتاب های کنکوری علاوه بر این که شامل درس نامه های مفید و کاربردی از تمام مباحث گفته شده در کتاب های درسی هستند، تست های طبقه بندی شده با پاسخ های تشریحی و روش های حل تست خلاقانه را در بر دارند. دانش آموزان و افراد پشت کنکوری با کمک این کتاب ها می توانند سطح خود را تا حد زیادی بالا ببرند و در تست زنی موفق شوند.

بعد از پشت سر گذاشتن کنکور و با ورود به دانشگاه، اساتید به دانشجویان کتاب هایی را به عنوان منبع اصلی و جامع معرفی می کنند. دانشجویان علاوه بر نکته برداری از سخنان اساتید نیاز دارند تا با خرید این کتاب ها، خود را به سطح بالایی در آن درس برسانند. برای خرید کتاب های کنکوری و دانشگاهی شما می توانید یا حضوری به فروشگاه های کتاب مراجعه کنید و یا این که به صورت آنلاین کتاب موردنظر خود را سفارش دهید. روش حضوری که کاملاً مشخص است، اما ما قصد داریم شما را با روش آنلاین خرید کتاب از یونی کتاب در ادامه آشنا کنیم.

یونیکتاب، بهترین فروشگاه برای خرید آنلاین کتاب های کنکوری و دانشگاهی

یونیکتاب یک فروشگاه آنلاین کاملاً مطمئن است که می تواند کتاب های مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن به دستتان برساند. شما می توانید بدون نگرانی سفارش های خود را در این سایت ثبت کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

برای خرید کتاب کنکور از یونیکتاب، دست شما در انتخاب انتشارات کاملا باز است و هرآنچه را که بخواهید در این مجموعه می توانید پیدا کنید. این مجموعه، تلاش کرده است تا تمام کتاب های کنکوری را از ناشران مختلف مانند خیلی سبز، قلم چی، منتشران، گاج و بسیار موارد دیگر گردآوری کند و در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا هرکس بتواند کتاب مورد نظر خود را با نشر دلخواه خریداری نماید.

این مجموعه بیشتر از ۵۰۰۰۰ نوع کتاب در بانک خود جمع آوری کرده است. شما برای خرید این محصولات می توانید از کمک مشاوران یونیکتاب استفاده کنید تا بهترین گزینه را سفارش دهید. ارائه کتاب های کنکوری با ناشران مختلف در این فروشگاه مجازی باعث شده تا دست شما هنگام انتخاب باز باشد.

به علاوه در هر رشته دانشگاهی که باشید، می توانید برای خرید کتاب دانشگاهی به یونیکتاب مراجعه کنید؛ چرا که کتاب های دانشگاهی ارائه شده در این سایت از ناشران مختلفی مانند نشر رشد، ارسباران، سمت، ققنوس، مدرسان شریف، نشر معارف و بسیاری ناشران دیگر است.

سایر خدمات فروشگاه آنلاین یونیکتاب

علاوه بر این که شما می توانید برای خرید کتاب های کنکوری و دانشگاهی از طریق این سایت اقدام کنید، امکان استفاده از دیگر خدمات یونیکتاب برای شما وجود دارد که برخی از آن ها در ادامه آمده است.

·         خرید انواع کتاب های کمک درسی

تمام مقاطع تحصیلی به کتاب های کمک درسی نیاز دارند و با توجه به نیاز خود و پیشنهاد دبیر یا معلم باید نسبت به خرید آن ها اقدام کنند. یونیکتاب، کتاب های کمک درسی متنوعی را از انتشارات مختلف گردآوری کرده است تا هرکس بتواند کتاب مورد نیاز خود را آنلاین سفارش دهد.

·         خرید کتاب های درسی

از دیگر خدمات آنلاین فروشگاه یونیکتاب می توان به عرضه کتاب های درسی مختلف اشاره کرد. هرکس در هر مقطع تحصیلی و پایه ای که باشد می تواند از طریق این سایت کتاب های درسی خود را سفارش دهد و دیگر سختی های ثبت نام در سامانه سناد دانش آموزی را نداشته باشد.

·         خرید کتاب کودک و نوجوان

این مجموعه تنها به فکر رفع نیاز افراد کنکوری، دانش آموزان و دانشجویان نبوده است و بخشی از بانک کتاب خود را مختص کودکان و نوجوانان قرار داده است. خانواده ها می توانند برای پر کردن اوقات فراغت بچه های خود، کتاب های کودک و نوجوان را با موضوعات مختلف از یونیکتاب سفارش دهند. علاوه بر پر کردن اوقات فراغت بچه ها، خرید این کتاب ها به آموزش بهتر اصول اخلاقی و تقویت مهارت های ذهنی، گفتاری و شنیداری بچه ها کمک می کند. یونیکتاب تلاش کرده است تا انواع مختلف کتاب های کودک و نوجوان مانند کتاب های داستانی، آموزشی، مفهومی، بازی و تصویری را ارائه دهد و همه جوره پاسخگوی نیاز کودکان و نوجوانان باشد.

چرا یونی کتاب جزء بهترین فروشگاه های آنلاین کتاب است؟

یونیکتاب با ارائه خدمات مختلف خود می تواند نیاز مختلف افراد را نسبت به خرید انواع مختلف کتاب ها برطرف کند. هر زمان که شما نتوانید برای خرید حضوری کتاب مورد نیاز خود اقدام کنید با مراجعه به آدرس uniketab.com می توانید از انواع خدمات این فروشگاه آنلاین استفاده کنید. مزیت های خرید از یونیکتاب باعث می شود تا شما با اطمینان کامل و بدون هیچ نگرانی کتاب مورد نظر خود را سفارش دهید. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • برخورداری از تخفیف های ویژه و منحصر به فرد
  • ارسال رایگان سفارش های داخل شهر تهران
  • خرید انواع کتاب های کنکوری و دانشگاهی از ناشران مختلف
  • ارائه آخرین و به روزترین نسخه چاپ شده کتاب های درسی و غیردرسی
  • امکان مرجوع کردن محصول و دریافت وجه پرداختی به صورت کامل
  • عرضه کتاب ها با بهترین کیفیت
  • قیمت مناسب تر نسبت به بازار
  • ارسال سریع سفارش ها به سراسر کشور
  • امکان لغو سفارش قبل از ارسال

سخن آخر

خرید انواع کتاب های کنکوری و دانشگاهی از الزامات موفقیت در کنکور سرا سری و تسلط کامل در رشته های دانشگاهی است. این روزها مشغله های مختلف و نبود زمان کافی باعث شده تا افراد نتوانند برای خرید حضوری کتاب های مورد نظر خود اقدام کنند. برای همین یونیکتاب که یک بانک آنلاین کتاب است، در سال ۱۳۹۳ تأسیس شد تا هرکس به هر کتابی در هر زمینه ای نیاز داشته باشد، بتواند آن را به صورت آنلاین سفارش دهد و درب منزل خود دریافت کند.

شما تمام کتاب های درسی، کمک درسی، کنکوری، دانشگاهی، کودک و نوجوان، رمان، کتاب های آموزشی زبان و موارد مختلف با ناشران گوناگون را می توانید از فروشگاه مجازی یونی کتاب دریافت کنید. یونیکتاب با پست سفارشات شما را ارسال می کند و حتی این قابلیت را گذاشته است تا هرکس توان لغو سفارش خود را در صورت نیاز داشته باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *