یادگیری زبان انگلیسی بدون محدودیت با همیارزبان

یادگیری زبان انگلیسی بدون محدودیت با همیارزبان
  • 1401/7/14
  • گویا آی تی
  • 0

اگر قصد ارتقاء شغلی دارید و می‌خواهید یک مزیت رقابتی نسبت به سایر همکارانتان داشته باشید، یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند این فرصت را برایتان فراهم کند. با شرکت در کلاس‌های زبان انگلیسی می‌توانید مهارت‌های رایتینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و ریدینگتان را ارتقا دهید؛ و تا حد قابل قبولی به این زبان بین‌المللی تسلط پیدا کنید.

همچنین برای کسانی که قصد تحصیل در کشورهای خارجی را دارند و می‌خواهند برای حضور در دانشگاه‌های برتر جهانی آماده شوند، یادگیری زبان انگلیسی یک ضرورت محسوب می‌شود. چون کلاس‌های درسی که در کشورهای بین‌المللی برگزار می‌شود به زبان انگلیسی است؛ و با یادگیری این زبان فرصت این را خواهید داشت که تا مقاطع مختلف لیسانس، فوق لیسانس یا دکتری تحصیلاتتان را ادامه دهید.

یادگیری زبان انگلیسی برای افرادی که قصد دارند از منابع مختلفی انگلیسی برای بهبود مهارت‌های خودشان استفاده کنند هم ضروری است. چون انگلیسی زبان بین‌المللی است و منابع متعددی برای یادگیری مهارت‌هایی مانند برنامه‌نویسی، طراحی گرافیک، بازاریابی و فروش یا حتی تولید موزیک و یادگیری نوازندگی به این زبان وجود دارند.

بنابراین برای یادگیری هر مهارتی در سطح عالی در قدم اول لازم است که دانش زبان انگلیسی خوبی داشته باشید. سپس با کمک این دانش می‌توانید از تمام منابعی که در سطح اینترنت وجود دارند، کتاب‌های انگلیسی و… برای یادگیری استفاده کنید.

همیارزبان این فرصت را برای علاقه‌مندان به زبان انگلیسی فراهم کرده است که این زبان بین‌المللی را تحت نظر بهترین اساتید کشور یاد بگیرند.

آموزش زبان انگلیسی با همیارزبان

همه افرادی که یادگیری زبان انگلیسی را شروع می‌کنند به یک اندازه به این زبان بین‌المللی تسلط ندارند. همچنین سرعت یادگیری و وقت آزاد همه کسانی که می‌خواهند انگلیسی یاد بگیرند یکسان نیست. به همین خاطر همیارزبان شرایطی را فراهم کرده است که هر فردی با شرایطی که دارد در کلاس زبان انگلیسی که برای او مناسب است شرکت کند؛ و زبان انگلیسی را آهسته و پیوسته و اصولی یاد بگیرد.

آموزش انگلیسی برای همه افراد

یادگیری محدود به سن و جنسیت نیست و همه زنان و مردان و کودکان و نوجوانان می‌توانند در هر سنی و با هر شرایطی زبان انگلیسی را یاد بگیرند. در گذشته افرادی که مشغول به کار بودند یا زنان خانه‌دار و افرادی که مشغله‌های زیادی داشتند مجبور بودند کلاس زبان را برای رسیدگی به سایر امور زندگی‌شان ترک کنند؛ اما این روزها به لطف پیشرفت تکنولوژی و پلتفرم‌های حرفه‌ای آموزش زبان مانند همیارزبان، نیازی نیست که هیچ فردی کلاس زبانش را ترک کند.

در آموزش زبان انگلیسی آنلاین هر فردی با هر شرایطی می‌توانند در کلاس‌های انتخابی‌اش شرکت کند؛ و وقفه‌ای برای یادگیری زبان برای متقاضیان مختلف وجود نخواهد داشت. همچنین با توجه به اینکه کلاس‌های زبان همیارزبان به صورت آنلاین و خصوصی برگزار می‌شوند، کسانی که سرعت یادگیری کند یا تندی دارند مجبور نیستند که خودشان را با سایر افراد حاضر در کلاس هماهنگ کنند؛ و همین موضوع باعث بهبود یادگیری آن‌ها و افزایش سرعت پیشرفتشان خواهد شد.

آموزش زبان انگلیسی هدفمند

هر فردی هدف مشخصی از یادگیری زبان انگلیسی دارد. یک گروه از کسانی که در کلاس‌های زبان شرکت می‌کنند قصد مهاجرت دارند و با هدف یادگیری زبان انگلیسی برای ادغام در جامعه در کلاس‌های زبان شرکت می‌کنند. گروه دیگری از افراد قصد گرفتن مدرک آیلتس یا تافل برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های بین‌المللی جهان را دارند. این گروه با هدف تقویت زبان انگلیسی خودشان و مهارت‌های ریدینگ، لیسنینگ، رایتینگ و اسپیکینگ انگلیسی در کلاس‌های زبان شرکت می‌کنند.

با هر هدفی که قصد شرکت در کلاس زبان را دارید می‌توانید از کلاس‌های آنلاین همیارزبان بهره‌مند شوید. در این پلتفرم کلیه افراد می‌توانند در تعیین سطح شرکت کنند و میزان تسلط خودشان به زبان انگلیسی را بسنجند. سپس در کلاسی که برای آموزش زبان انگلیسی آن‌ها مناسب است شرکت کنند.

آموزش زبان انگلیسی بدون محدودیت زمان

افرادی که قصد دارند در امتحان آیلتس یا تافل شرکت کنند زمان محدودی برای یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مهارت‌های خودشان را دارند. این افراد باید روزانه چند ساعت زبان انگلیسی بخوانند و منابع آیلتس یا تافل را مرور کنند. همچنین اساتیدی که در کنار این افراد هستند باید ترفندها و تکنیک‌های موفقیت در آیلتس را به آن‌ها نشان دهند، تا متقاضی بتواند نمره مد نظرش را در این آزمون کسب کند.

اما برای کسانی که زبان انگلیسی را برای تقویت مهارت‌های خودشان یاد می‌گیرند یا فرصت چند ساله‌ای را برای یادگیری این زبان بین‌المللی در نظر گرفته‌اند، این محدودیت وجود ندارد. این افراد می‌توانند طبق برنامه‌ریزی که دارند در دوره‌های آموزشی همیارزبان شرکت کنند؛ و دانش زبان انگلیسی خودشان را به حد مطلوب برسانند.

همیارزبان امکان آموزش زبان انگلیسی را برای همه افراد در بازه زمانی کوتاه یا طولانی فراهم کرده است؛ تا هیچ فردی محدودیتی برای زمان‌بندی یادگیری این زبان بین المللی نداشته باشد.

یادگیری زبان انگلیسی با روش درست و اصولی، مسیر موفقیت و آینده‌سازی را برای همه افراد هموار می‌کند.

 

کلاس آنلاین زبان انگلیسی

شرکت کردن در کلاس‌های حضوری آموزش زبان انگلیسی با محدودیت‌های زیادی همراه است. از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به انتخاب اساتید توسط آموزشگاه و برگزاری کلاس‌ها تنها در ساعت‌های مشخصی از هفته اشاره کرد. محدودیت‌هایی که برای این کلاس‌ها وجود دارد باعث می‌شود که افراد زیادی از یادگیری زبان انگلیسی محروم شوند؛ زیرا اغلب افرادی که دانشجو، محصل یا شاغل هستند نمی‌توانند در ساعت‌های مشخصی محل تحصیل یا محل کارشان برای شرکت در کلاس زبان ترک کنند.

اما کلاس آنلاین زبان انگلیسی همیارزبان این محدودیت‌ها را برطرف کرده است؛ زیرا اساتید حرفه‌ای که در این پلتفرم هستند تقویم‌های متنوعی را برای شرکت در کلاس زبان انگلیسی ارائه کرده‌اند؛ و هر زبان‌آموزی می‌تواند روز و ساعت مشخصی در کلاس آنلاین زبان انگلیسی همیارزبان که بهترین گزینه برایش است را انتخاب کند.

انعطاف بالا در انتخاب کلاس زبان و استاد زبان

افرادی که در کلاس آنلاین زبان انگلیسی شرکت می‌کنند قصد دارند که دانش زبانی خودشان را بدون محدودیت فشار کلاس یا اساتیدی آموزشگاه‌های زبان ارتقا دهند. همیارزبان با توجه به این نیاز علاقه‌مندان به زبان انگلیسی این فرصت را برای زبان آموزان و متقاضیان آیلتس و تافل فراهم کرده که استاد و کلاس درسشان را خودشان انتخاب کنند.

با توجه به اینکه کلاس آنلاین زبان انگلیسی در همیارزبان به صورت تک جلسه‌ای برگزار می‌شود، کسانی که می‌خواهند یادگیری زبان انگلیسی را از صفر شروع کنند؛ یا افرادی که قصد دارند مهارت‌های زبان انگلیسی خودشان را تقویت کنند می‌توانند یک جلسه کلاس آنلاین زبان انگلیسی را با یکی از اساتید برجسته همیارزبان رزرو کنند. سپس درباره ادامه رزرو کلاس‌ها با استاد مد نظر یا جایگزین کردن او با یکی دیگر از اساتید شناخته‌شده و حرفه‌ای همیارزبان تصمیم‌گیری کنند.

این انعطاف‌پذیری در انتخاب استاد و کلاس به متقاضیان این امکان را می‌دهد که زبان انگلیسی را با بهترین استاد و در بهترین شرایط یاد بگیرند؛ و دانش زبانی خودشان را تا حد مطلوبی برسانند. در صورتی که در کلاس‌های حضوری این شرایط وجود ندارد؛ و اغلب زبان آموزان به خاطر هماهنگ نبودن با استاد یا ساعت کلاس بارها و بارها یادگیری زبان را نیمه‌کاره رها می‌کنند.

امکان شرکت در کلاس خصوصی زبان با یک پارتنر

کلاس خصوصی زبان انگلیسی معمولاً به صورت تک نفره برگزار می‌شود؛ و تنها استاد و دانشجو در آن حضور دارند. خصوصی بودن کلاس این مزیت را برای متقاضی دارد که با سرعت مناسب و هدفمند زبان انگلیسی را یاد بگیرد؛ و هر مشکلی در این مسیر دارد را به خوبی شناسایی و برطرف کند.

اما گاهی مواقع این یکنواخت بودن کلاس به ضرر زبان آموزان تمام می‌شود. چون تعامل در کلاس‌های خصوصی کمتر از کلاس‌های حضوری است. به همین خاطر همیارزبان این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده است که زبان انگلیسی را همراه با دوستان یا خانواده خودشان یاد بگیرند.

برای اینکه بتوانید با یکی از دوستانتان در کلاس زبان آنلاین انگلیسی همیارزبان شرکت کنید، کافی است او را به عنوان پارتنر به کلاس اضافه کنید. بعد از آن شما، دوستتان و استاد در کلاس حضور خواهید داشت و می‌توانید کلاس زبان را با تعامل بیشتر و نتیجه بهتری پیش ببرید.

در زندگی امروزی همه افراد نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارند. چه کودکان شاد و سرزنده و چه جوانان جویای کار و تحصیل

کلاس آنلاین آیلتس خصوصی

برای اینکه بتوانید در امتحان آیلتس نمره خوبی بگیرید لازم است که در دوره‌های آمادگی آیلتس ثبت‌نام کنید و منابع مناسبی را برای این امتحان مطالعه کنید. چون تنها با داشتن دانش زبان انگلیسی مناسب نمی‌توانید به سؤالات پیچیده آیلتس پاسخ دهید و احتمال دارد که مجبور شوید چند بار در این امتحان شرکت کنید.

 

همیارزبان برای کمک به متقاضیان آیلتس جهت موفقیت در این آزمون بین‌المللی نسبت به برگزاری کلاس آنلاین آیلتس اقدام کرده است. با شرکت در کلاس آیلتس همیارزبان فرصت این را دارید که تحت نظر اساتید متخصص این حوزه برای آیلتس آماده شوید؛ و نمره مناسبی در این امتحان بین‌المللی بگیرید.

مزیت‌هایی که کلاس آنلاین آیلتس همیارزبان برای متقاضیان این آزمون بین‌المللی دارد عبارتند از:

حضور اساتید مجرب آیلتس

استادی که برای آمادگی آیلتس انتخاب می‌کنید باید با نحوه طراحی سؤالات این آزمون بین‌المللی آشنا باشد؛ و از آخرین تغییراتی که در سؤالات این آزمون بین‌المللی مطرح شده اطلاع داشته باشد.با توجه به این موضوع، همیارزبان بهترین اساتید ایران را برای برگزاری دوره‌های آیلتس گرد هم آورده است.

اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید و می‌خواهید در این امتحان بین‌المللی نمره ۷ به بالا را کسب کنید، با رزرو کلاس آنلاین آیلتس همیارزبان فرصت این را دارید که سطح آمادگی خودتان را برای شرکت در این آزمون بالا ببرید.

انعطاف‌پذیری در انتخاب کلاس‌های آیلتس

همیارزبان تعداد جلسات آمادگی آیلتس را محدود نکرده است و متقاضیان این آزمون بین‌المللی محدودیتی برای رزرو کلاس‌های آمادگی آیلتس با اساتید دلخواهشان را ندارند؛ بنابراین برای شرکت در این آزمون بین‌المللی می‌توانید تقویم آموزشی اساتید آیلتس را در وب‌سایت همیارزبان بررسی کنید، سپس طبق زمان‌بندی که دارید کلاس خصوصی زبان را رزرو کنید.

با وجود انعطاف‌پذیری انتخاب کلاس آنلاین آیلتس در همیارزبان حتی کسانی که نیاز به تقویت زبان انگلیسی خودشان دارند و می‌خواهند تعداد جلسات بیشتری را برای یادگیری در نظر بگیرند می‌توانند جلسات متعددی را برای آمادگی آیلتس رزرو کنند.

معرفی منابع مناسب برای آمادگی آیلتس

عدم شناخت منابع مناسب آیلتس می‌تواند باعث گمراهی زبان آموزان شده و اطلاعات نادرستی را در اختیار آن‌ها قرار دهند. گاهی مواقع این اطلاعات ممکن است منسوخ شده باشد و باعث شود که متقاضی در امتحان آیلتس نمره مطلوبی به دست نیاورد. بعضی مواقع هم ممکن است اطلاعاتی که در اختیار متقاضیان آیلتس قرار می‌گیرد غیرضروری باشد و زمان امتحان قابل استفاده نباشند.

با توجه به اهمیت انتخاب منابع آیلتس و مطالعه درست آن‌ها، اساتید آیلتس همیارزبان بهترین منابع آیلتس و تکنیک‌های مطالعه این منابع را در اختیار متقاضیان این آزمون بین‌المللی قرار می‌دهند. با مطالعه این منابع و شرکت در دوره‌های آمادگی آیلتس همیارزبان می‌توانید دانش زبان انگلیسی خودتان را به سطح مطلوبی برسانید؛ و در آزمون آیلتس نمره مد نظرتان را بگیرید.

موفقیت در آزمون آیلتس به شانس بستگی ندارد، بلکه یادگیری تکنیک‌های درست است که شما را موفق می‌کند.

کلاس آنلاین آیلتس: https://hamyarzaban.com/search-teacher/ielts

از تعیین سطح زبان تا موفقیت در آیلتس

برای شروع یادگیری زبان و آماده شدن برای آیلتس همین حالا وارد وب‌سایت همیارزبان شوید؛ و کلاس‌هایی که برای آموزش زبان انگلیسی برگزار می‌شود را مشاهده کنید. اساتید همیارزبان با فیلترهای قوی انتخاب شده‌اند؛ تا علاقه‌مندان به زبان انگلیسی بتوانند از یادگیری لذت ببرند و سطح دانش زبان انگلیسی خودشان را تا حد قابل قبولی ارتقاء دهند.

حتی تعیین سطح هم در همیارزبان آنلاین است و به راحتی می‌توانید از شروع یادگیری تا تسلط کامل به زبان انگلیسی را از طریق این پلتفرم انجام دهید.

منبع : همیارزبان

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۳۰۷۶۴۶

ایمیل: hamyarzaban@gmail.com

آدرس : اهواز، امانیه، سقراط غربی، پارک علم و فناوری طبقه اول واحد۷

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *