نکات انتخاب قاب و گلس گوشی برای دختر بچه ها

نکات انتخاب قاب و گلس گوشی برای دختر بچه ها
  • 1401/7/20
  • گویا آی تی
  • 0

اگر برای دختر بچه عزیز خود به تازگی تلفن هوشمندی تهیه کرده‌اید، باید لوازم جانبی مورد نیاز آنها را هم تهیه کنید و در این میان، انتخاب قاب و گلس شاید بیشتر از همه برایشان اهمیت داشته باشد. ما در این نوشته سعی کرده‌ایم از نکاتی بگوییم که باید در هنگام انتخاب گلس و قاب گوشی در نظر داشته باشید. با ما همراه باشید.

به سن فرزند خود توجه کنید

ممکن است بخواهید برای کودک خردسال، دبستانی یا دبیرستانی خود تبلت یا گوشی تهیه کنید و این محدوده‌های سنی انتخاب شما را تغییر می‌دهند. برای مثال وقتی کودکان در سن کم هستند، شاید بهتر باشد برای انها قاب گوشی در طرح‌ها و رنگ‌های شاد تهیه کنید. حتی در حال حاضر قاب‌هایی وجود دارند که با الهام از شخصیت‌های کارتونی ساخته می‌شوند و می‌توانید چنین طرح‌هایی را انتخاب کنید. برای مثال فیلم‌های کارتونی محبوب دختر بچه‌ها، انیمیشن‌هایی مانند Frozen است و شما به وفور می‌توانید قاب‌های با این طرح را در فروشگاه‌ها پیدا کنید.

اما زمانی که فرزند شما به دوره نوجوانی می‌رسد، ممکن است این طرح‌ها، برایش بچگانه باشد و به طور حتم ذهن و نگاه او برای داشتن قاب‌های متفاوتی تغییر کرده است. در هر حالت مهم این است که با اصول صحیح تربیتی با آنها صحبت کنید و تقاضاهای آنها را برای انتخاب قاب گوشی مورد بررسی قرار دهید.

لوازم جانبی خاص را فراموش نکنید

دختربچه‌ها، شاید بیش از همه به تنوع نیاز داشته باشند، پس بهتر است لوازم جانبی گوشی خاص برایشان تهیه کنید و این موضوع فقط شامل قاب گوشی نمی‌شود. برندهایی مانند سامسونگ و شیائومی، معمولا در این زمینه، لوازم جانبی گوشی متفاوتی طراحی می‌کنند و می‌توانید یک یا چند مورد از آنها را برای کودک خود انتخاب کنید. اما به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید وسایل الکترونیکی برای فرزند خود تهیه کنید، لیست خرید لوازم جانبی گوشی هرکدام را یادداشت کنید و متناسب با بودجه خود و قیمتی که هرکدام دارند، اقدام به خرید کنید. معمولا لوازم جانبی گوشی سامسونگ، قیمت بیشتری از شیائومی دارند، اما به همان نسبت ممکن است کیفیت بهتری هم داشته باشند.

گوشی‌های مناسب تهیه کنید

درست است که بودجه مهم‌ترین نقش در تهیه و خرید گوشی دارد، اما بهتر است برندهایی را انتخاب کنید که از کیفیت و اصالت آنها مطمئن هستید و البته گوشی که امکان به‌روزرسانی خوبی دارد و به این زودی‌ها قدیمی نمی‌شود و از دور خارج نمی‌شود. اگر بخواهید نظر ما را بدانید، ما به شما خرید گوشی سامسونگ a71 را پیشنهاد می‌کنیم. قیمت موبایل سامسونگ a71 نسبتا معقول است و شما می‌توانید انواع ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت آن را خریداری کنید. سایر مشخصات این گوشی که شما را برای خرید قانع می‌کندف پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰، صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی، دوربین‌ اصلی ۶۴ گیگابایت و نرخ به‌روزرسانی بالای صفحه نمایش است. همچنین باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌تواند برای یک روز کامل شارژ نگاه دارد.

سایر لوازم جانبی را فراموش نکنید

علاوه بر قاب گوشی که درباره مدل‌های مختلف آن صحبت کردیم، شما می‌توانید هندزفری‌های کودکانه با طرح‌های شاد هم برای آنها تهیه کنید. آنها به کمک این هندزفری‌ها می‌توانند موسیقی‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند، فیلم‌ها را در آن تماشا کنند و به کمک یوتیوب و دیگر برنامه‌ها، زبان انگلیسی یاد بگیرند. شما می‌توانید مدل‌های هدفون را برای آنها انتخاب کنید تا آسیب کمتری به گوش آنها در سنین کودکی برسد. اما این نکته را به یاد داشته باشید که هندزفری‌های بی‌سیم برای آنها تهیه نکنید، چرا که معمولا بچه‌ها به راحتی ممکن است آن را فراموش کرده و گم کنند.

پایه یا استند موبایل را هم فراموش نکنید

بهتر است برای موبایل کودک، یک استند و یا پایه‌ تهیه کنید تا کودک در زمانی که قصد تماشای فیلم و انیمیشن را دارد، بدون نیاز به گرفتن آن در دست و به کمک این استندها، اقدام به دیدن فیلم‌ها کند. اینکار یک مزیت دیگر هم دارد، مانع از نزدیک‌کردن بیش از حد موبایل به چشم می‌شود و در نتیجه از آسیب‌های احتمالی به چشم کودک جلوگیری می‌شود.

همچنین کودکان به کمک این استندها می‌توانند آموزش‌های مورد نظر را راحت‌تر تماشا کنند و تکالیف و تمرین‌هایی که برای انها در نظر گرفته شده است را راحت‌تر انجام دهند. البته مزایای استند موبایل فقط به همین موارد محدود نمی‌شود و ایجاد ایمنی و تمیزی بیشتر از دیگر مواردی هستند که شما را برای خرید استند قانع می‌کنند.

گلس را چگونه انتخاب کنید؟

معمولا با توجه به نوع تلفن هوشمندی که انتخاب می‌کنید، باید گلس و یا صفحه محافظ آن را هم خریداری کنید. با توجه به آنکه ممکن است کودک شما در نگهداری از موبایل خود، سهل‌انگاری بیشتری نشان دهد و این به معنی آسیب بیشتر به بدنه و صفحه گوشی است، بسیار مهم است که صفحه محافظ را در ابتدای لیست خرید لوازم جانبی موبایل برای کودک خود قرار دهید. این گلس‌ها انواع متفاوتی دارند و می‌توانید مرغوب‌ترین آنها را که معمولا از نوع نانو هستند، تهیه کنید.

نکته پایانی برای انتخاب قاب و سایر لوازم جانبی گوشی

همیشه سعی کنید سلامت فرزند خود را اولویت قرار دهید و متناسب با آن گوشی موبایل، تبلت و سایر لوازم جانبی را انتخاب کنید. اگر فرزند شما هنوز خردسال است، سعی کنید به وقت استفاده کودک از تلفن، آن را آفلاین کنید تا امواج رادیویی، آسیب کمتری به فرزند شما برساند. همچنین استفاده از گوشی موبایل را برای او محدود کنید، کودک شما برای اینکه رشد بهتری داشته باشد، باید تحرک بیشتری داشته باشد و استفاده بیش از حد موبایل برای او و سلامت ذهنی و فیزیکی او مطلوب نخواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *