با بهترین دستگاه‌های جوان‌سازی پوست آشنا شوید

با بهترین دستگاه‌های جوان‌سازی پوست آشنا شوید
  • 1401/7/30
  • گویا آی تی
  • 0

پوست بدن دارای بافتی مستحکم بوده که در طول زمان و با بالارفتن سن، از استحکام آن کاسته خواهد شد؛ زیرا تولید کلاژن و الاستین در بدن کم می‌شود. ازاین‌رو برای جلوگیری از فروریختن استحکام پوست، می‌توان از راه‌های مختلفی استفاده کرد. دستگاه پلاسما، آر اف فرکشنال و کربوکسی از همین ابزار‌ها هستند.

معرفی روش‌های مختلف جوان‌سازی پوست

امروز علاوه بر تغییر رژیم غذایی و عادات روزمره، می‌توان از روش‌های کم تهاجمی هم برای جوان‌سازی پوست استفاده کرد. دستگاه‌های مختلف و جدیدی به بازار وارد شده‌اند که به این اهداف کمک شایانی می‌کنند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

دستگاه آر اف فرکشنال چیست؟

دستگاه آر اف فرکشنال یکی از جدیدترین و البته مدرن‌ترین دستگاه‌ها برای جوان‌سازی پوست است. این روش از جمله راه‌های کم تهاجمی و بسیار ایمن است و می‌تواند نتایج بسیار فوق‌العاده‌ای را داشته باشد.

در آر اف فرکشنال امواج رادیویی ایمنی روی پوست تابانده می‌شود که می‌توانند به لایه‌های میانی پوست برسند. همین امواج به کلاژن‌سازی پوست کمک می‌کنند و سبب احیای پوست و در نهایت جوان‌سازی آن خواهد شد.

این دستگاه می‌تواند چین و چروک‌های به وجود آمده روی پوست را کم کرده و همچنین زخم و اسکار‌های پوست را از بین ببرد. ضمن آنکه استفاده از این روش سبب شفاف شدن و لیفت پوست خواهد شد، درحالی‌که عوارض بسیار کمی دارد.

دستگاه کربوکسی چیست؟

این دستگاه روشی نوین برای زیباسازی و بهبود وضعیت پوست است. دستگاه کربوکسی، گاز دی‌اکسیدکربن را به زیر بافت پوست تزریق می‌کند. چنانچه سطح دی‌اکسیدکربن در هر بخش از پوست بیشتر باشد، خون‌رسانی به آن بخش با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. به‌این‌ترتیب با تزریق دی‌اکسیدکربن به زیر بافت پوست، خون‌رسانی در آن بخش بهبودیافته و در نتیجه کلاژن‌سازی افزایش خواهد یافت و الاستین پوست بیشتر می‌شود که تمامی آن‌ها نتیجه جوان‌سازی پوست را در پی خواهد داشت.

دستگاه پلاسما چیست؟

دستگاه پلاسما نیز برای جوان‌سازی پوست مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین این دستگاه برای جلوگیری از پیری زودرس، کلاژن‌سازی، ترمیم پوست، روشن و شفاف‌سازی پوست، رفع شل‌شدگی غبغب و … کارایی دارد. باتوجه‌به قیمت دستگاه پلاسما و همین‌طور قیمت دستگاه آر اف فرکشنال، به نظر می‌رسد که با برخورداری از مشاوره حرفه‌ای پیش از اقدام به خرید هر یک از این دستگاه‌ها و تجهیزات زیباسازی پوست، بتوان بهترین تصمیم‌گیری برای حداکثر بهره را داشت.

خرید دستگاه‌های جوان‌سازی پوست در ناریاتک

برای خرید انواع دستگاه‌های جوان‌سازی پوست، به‌ویژه خرید دستگاه کربوکسی یا خرید دستگاه پلاسما، ناریاتک یکی از بهترین گزینه‌ها است. در این مرکز می‌توانید قیمت دستگاه کربوکسی را در پایین‌ترین سطح تجربه کنید و خرید دستگاه آر اف فرکشنال از بزرگ‌ترین تأمین‌کننده و تولیدکننده تجهیزات پزشکی و صنعتی زیبایی انجام خواهد پذیرفت. همین‌طور شما می‌توانید از مشاوره‌های حرفه‌ای پیش از خرید برخوردار شده و بهترین تجربه را داشته باشید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *