بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم‌یدکی ام وی ام (یدک مارکت)

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم‌یدکی ام وی ام (یدک مارکت)
  • 1401/8/7
  • گویا آی تی
  • 0

خودروی MVM یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودرو‌ها در سال‌های اخیر در بین ایرانی‌ها بوده است. به‌هرحال ایرانی‌ها به خودرو‌های شاسی‌بلند علاقه زیادی دارند و ازآنجاکه خودرو‌های چری هم دارای کیفیت قابل قبولی هستند، خریدوفروش آن‌ها در بازار داخلی رونق زیادی داشته است. البته توجه به پیدا شدن لوازم‌یدکی‌ ام وی ‌ام که قطعا هر مصرف‌کننده‌ای به آن نیاز دارد، یکی از شرایط خرید این محصول است. از این بابت جای نگرانی نیست و فروشگاه‌های زیادی در سراسر کشور و در شهر‌های مختلف وجود دارند که قطعات خودرو ‌ام وی ‌ام را عرضه می‌کنند. اگر از مصرف‌کنندگان این خودرو هستید، این مطلب را از دست ندهید.

 

لوازم‌یدکی‌ ام وی ‌ام را از کجا بخریم؟

قطعات خودرو بعد از مدتی فرسوده می‌شوند یا به هر دلیلی به تعویض نیاز دارند. ازآنجایی‌که همیشه محصولات تقلبی نیز در بازار پیدا می‌شود و ممکن است با کارگذاشتن این قطعات، عمر خودرو کم شود، لازم است در انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید قطعات و لوازم‌یدکی ‌ام وی ‌ام دقت داشته باشید که از جمله آن می‌توان به یدک مارکت اشاره کرد.

برخی از این قطعات، مصرفی هستند که باید بعد از مدت مشخصی آن‌ها را تعویض کنید. تسمه تایم، صفحه دیسک، فیلتر روغن، فیلتر هوا، شمع موتور، لنت ترمز و … از جمله قطعات مصرفی تمامی خودرو‌ها و از جمله خودروی MVM محسوب می‌شود. برخی دیگر از قطعات هم به‌مرورزمان یا به دلیل یک حادثه و تصادف به تعویض نیاز دارند. برای تهیه قطعات خودرو ‌ام وی‌ ام باید نکات زیادی را مدنظر داشته باشید.

تهیه لوازم جانبی مهم برای خودروی MVM

قبل از هر چیز خودرو‌ها به وسایل و جعبه ابزار نیاز دارند که در زمان سفر در جاده یا رانندگی در شب حتما به آن‌ها نیاز دارید. خودرو‌های ‌ام وی‌ ام هم مثل سایر خودرو‌ها به ابزار‌هایی مثل یک چراغ‌قوه، زنجیرچرخ برای فصل زمستان، چاقوی معمولی، ست آچار و پیچ‌گوشتی، بیل تاشو، کپسول آتش‌نشانی، فشارسنج تایر ماشین، اسپری رفع پنچری لاستیک، آچارچرخ چهار پر و جک و کابل باتری به باتری نیاز دارند.

تمامی این وسایل برای قطعات خودرو ‌ام وی ‌ام از نوع ۳۱۵ و ۵۳۰ نیاز است تا در مواقع ضروری و رفع مشکل خودرو در جاده منتظر کمک نمانید و خودتان برای برطرف‌کردن مشکل خودرو اقدام کنید.

خرید لوازم‌یدکی ‌ام وی ‌ام با قیمت مناسب

برای تهیه لوازم‌یدکی ‌ام وی ‌ام ۵۳۰ یا ۳۱۵ قیمت اهمیت زیادی دارد. اغلب رانندگان می‌خواهند محصول مورد نظرشان را با قیمت مناسب از فروشگاه‌هایی مثل یدک مارکت خریداری کنند. از این بابت جای سرزنش وجود ندارد، اما باید مراقب قطعات تقلبی و ارزان‌قیمت بازار هم باشید. ضمن اینکه باید نسبت به فروشگاهی که لوازم را خریداری می‌کنید، آشنایی کافی را داشته باشید.

ممکن است یک فروشگاه، لوازم‌یدکی تقلبی را با قیمت بالایی عرضه کند و شما حتی متوجه بی‌کیفیت بودن قطعات نشوید. در این مواقع ضمن بررسی محصول از نظر بسته‌بندی و کیفیت آن و مشورت با مکانیک، باید از اعتبار فروشگاه عرضه‌کننده نیز اطمینان داشته باشید.

 

برای ‌ام وی ‌ام چه لوازمی نیاز است؟

در کنار ابزار‌های اولیه که برای خودرو‌های MVM نیاز دارید، لوازم دیگری نیز هست که قطعا به آن‌ها نیاز دارید. از جمله این قطعات و لوازم ‌ام وی ‌ام ۳۱۵ و ۵۳۰ در فروشگاه یدک مارکت می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:

قطعات موتوری

این قطعات و لوازم‌یدکی خودرو ‌ام وی ‌ام شامل سفت کن زنجیر تایم، سوپاپ دود و هوا، میل سوپاپ دود، واشر کامل و … است که ممکن است هرچند سال یک‌بار به آن‌ها نیاز داشته باشید.

چراغ

قطعات و لوازم‌یدکی MVM می‌تواند شامل چراغ‌های عقب و جلوی خودرو نیز باشد که شامل شبرنگ، چراغ‌های خطر، چراغ جلو و مه‌شکن است. قطعا وجود این قطعات برای هر خودرویی لازم است و کیفیت و متریال چراغ هم اهمیت زیادی دارد.

قطعات برقی خودرو

از دیگر قطعات و لوازمی که خودرو‌های ‌ام وی ‌ام ۳۱۵ و ۵۳۰ به آن نیاز دارند، باید به قطعات برقی از جمله فن کولر، سنسور‌ها، وایر شمع، ضبط صوت، فشنگی دمای آب و … اشاره کنیم.

قطعات جلوبندی و تعلیق

یکی دیگر از مجموعه قطعاتی که برای محصولات این برند نیاز دارید، شامل لوازمی همچون فنر لول، سیبک فرمان، دسته موتور، کمک‌فنر، میل موج‌گیر و … است. این قطعات را می‌توانید هرچند سال یک‌بار بخرید.

لوازم بدنه خودرو

از دیگر قطعات و لوازم‌یدکی‌ MVM باید به لوازم بدنه اشاره کنیم که همه به آن نیاز دارید. از جمله این لوازم می‌توان به رینگ، رام، آینه، گلگیر، درب و … اشاره کنیم. برخی از لوازم بدنه جنبه تزئینی دارد و فقط برای زیباتر شدن خودرو‌های ‌ام وی ‌ام ۵۳۰ و ۳۱۵ استفاده می‌شوند.

خرید اینترنتی لوازم‌یدکی MVM

این روز‌ها بازار خرید لوازم‌یدکی به‌صورت اینترنتی بسیار گرم شده است. اگر در شهر‌های کوچک زندگی می‌کنید که دسترسی به قطعات و لوازم‌یدکی‌ MVM برایتان کمی دشوار است و نمی‌توانید قطعات اصلی و اورجینال را تهیه کنید، یک روش بهتر، خرید اینترنتی این محصولات است.

قطعات و لوازم‌یدکی خودرو ‌ام وی ‌ام اگر به‌صورت اینترنتی و از فروشگاه‌های معتبر خریداری شوند، بعد از سه روز به دست شما می‌رسند. البته اگر فروشگاه در شهر شما باشد، قبل از ۲۴ ساعت، محصول خریداری شده را دریافت می‌کنید. همچنین مزیت خرید آنلاین لوازم‌یدکی MVM امکان بررسی نظرات سایر مشتریان و کاربران سایت دررابطه‌با یک محصول است؛ بنابراین اگر از خریدشان راضی نبوده باشند، شما نیز می‌توانید از خرید آن منصرف شوید و برعکس.

از کجا لوازم ‌ام وی ‌ام ۳۱۵ و ۵۳۰ بخریم؟

برای خرید این قطعات می‌توانید ابتدا به فروشگاه‌های لوازم‌یدکی شهر خودتان سر بزنید. قطعا در هر شهری که این خودرو‌ها خریدوفروش می‌شوند، قطعات نیز در فروشگاه‌ها یافت می‌شود. اما اگر فرصت کافی برای بیرون رفتن و خرید را ندارید، سفارش‌های خود را در یک فروشگاه اینترنتی عرضه لوازم‌یدکی‌ ام وی‌ ام ثبت کنید.

ضمن اینکه مدل‌های مختلف ‌ام وی ‌ام (علاوه بر ۳۱۵ و ۵۳۰) در بازار ایران خریدوفروش می‌شود که می‌توان به‌ ام وی ‌ام ۱۱۰، X33 و سایر مدل‌ها اشاره کنیم.

حرف آخر

باتوجه‌به اینکه قطعات و لوازم‌یدکی تقلبی و بی‌کیفیت به خودرو آسیب می‌زند، زمان خرید این محصولات باید دقیق عمل کنید. برخی از قطعات برای چند سال یک‌بار تعویض می‌شوند و حتی با وجود گران بودن نمی‌تواند آسیب اقتصادی را به همراه داشته باشد؛ بنابراین یک‌بار بادقت انتخاب و سال‌ها از آن استفاده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *