فاکتورهای موثر بر قیمت سئو سایت چیست؟

فاکتورهای موثر بر قیمت سئو سایت چیست؟
  • 1401/8/10
  • گویا آی تی
  • 0

اگر به گران ترین کلمات کلیدی گوگل نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که وکلا، دفاتر پزشکی، شرکت های مالی، قفل سازها و مکانیک خودرو همه در این دسته قرار می گیرند. سایر صنایع با کلمات کلیدی گران قیمت و بسیار رقابتی عبارتند از (اما نه محدود به) املاک و مستغلات، خدمات بازاریابی، شرکت‌های نرم‌افزار، و مشاغل بهبود خانه تعلق دارد. قیمت سئو سایت برای صنایع مختلف تا حد زیادی بر اساس تعداد جستجوهای ماهانه یک صنعت خاص است. به عنوان مثال، شرکتی که در ماه هزاران جستجو برای خدمات خود می بیند، باید بیشتر روی آموزش سئو سایت هزینه کند. در حالی که شرکت هایی که در منطقه ای خدمات رسانی می کنند که بسیاری از مشاغل مشابه باید برای رتبه بندی دیگران بیشتر هزینه کنند.

 

عوامل موثر در قیمت سئو سایت

موقعیت جغرافیایی

همه چیز از جمعیت یک شهر یا قسمتی از منطقه ای که مد نظر شماست بر قیمت سئو تاثیر می گذارد. حتی عوامل فردی نیز می توانند تأثیرگذار باشند. به عنوان مثال، خدمات تایر برفی در آلاسکا در مقایسه با فلوریدا یا کالیفرنیای جنوبی رقابتی تر خواهد بود. در ایران قیمت خدمات سئوی سایت در تهران گران تر از شهر های کوچک تر خواهد بود.

نوع خدماتی که نیاز دارید.

قیمت سئو اغلب با توجه به اینکه آیا می خواهید سایت خود را برای جستجوی ارگانیک بهینه کنید، یک نمایه بررسی ایجاد کنید، محتوای زیادی تولید کنید و غیره تعیین می شود.

این می تواند تعیین کند که کدام نوع ساختار قیمت گذاری SEO بهترین گزینه برای کسب و کار شما است. برای مثال، اگر برای راه‌اندازی حساب‌های «Google برای کسب‌وکار من» و بهینه‌سازی برچسب‌های سایت صرفاً به کمک نیاز دارید، این می‌تواند یک هزینه برای هر پروژه باشد. اگر نیاز به ایجاد یک وبلاگ قوی دارید و می خواهید رتبه های بالاتری در SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) کسب کنید، خدمات ماهانه می تواند انتخاب بهتری باشد.

آگاهی و دیده شدن برند فعلی

قیمت سئو نیز بسته به جایگاهی که برند شما در حال حاضر از نظر آگاهی و دیده شدن دارد، می تواند تغییر کند. اگر یک شرکت کاملاً جدید هستید و از صفر شروع می کنید، کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود. از سوی دیگر، اگر کسب و کار شما مدتی است که وجود داشته است و در حال حاضر حضور جستجوی ثابتی داشته است، باید تمرکز بیشتری روی بهینه سازی و نگهداری داشته باشید.

چگونه باید بودجه خود را برای آموزش سئو سایت تعیین کنید؟

وقتی به مشاوران مختلف سئو نگاه می کنید، باید به دنبال کارهایی باشید که برای پیشی گرفتن از رقبای خود باید انجام دهید. حتی اگر خدمات یا محصولات بهتری نسبت به رقیب خود ارائه دهید، اگر وب سایت آنها در SERP رتبه بالاتری نسبت به شما داشته باشد، آنها سرنخ های آنلاین بیشتری را جمع آوری می کنند.

طبق گزارش اخیر Sistrix، ۲۸٫۵٪ از مردم روی اولین لینکی که در SERP ظاهر می شود کلیک می کنند. ۱۵٫۷٪ دومی را بررسی می کنند و از آن به بعد اعداد به طور چشمگیری کاهش می یابد.

اول و مهمتر از همه – شما باید تعیین کنید که در کنار رقبای خود کجا ایستاده اید و چه مقدار کار نیاز دارید تا از آنها برتری بگیرید.

در مرحله بعد، باید نگاهی به محدودیت های بودجه فعلی خود در مورد رشد پیش بینی شده بیندازید. شما باید هم آرزومند باشید – بلکه در هنگام تعیین اهداف خود منطقی باشید. بسیار بعید است که تعداد ترافیک ارگانیک را در چند ماه اول اجرای یک کمپین سئو دو یا سه برابر کنید. با این حال، این می تواند هدف خوبی برای تعیین یک یا دو سال آینده باشد.

با آژانس SEO در مورد بودجه های کلی و انتظارات بازگشت سرمایه برای شرکت خود صحبت کنید. در حالی که یک آژانس سئو نمی‌تواند مقدار ROI خاصی را تضمین کند، ممکن است بتواند پیش‌بینی‌هایی را بر اساس سایر مشاغل مشابهی که در گذشته به آنها کمک کرده‌اند به شما ارائه دهد. این می تواند به شما ایده بهتری در مورد مقدار بودجه مناسب برای تنظیم بدهد.

شما حق دارید که فرض کنید کمپین سئو برای صاحبان مشاغل کوچک می تواند نسبتاً ارزان تر از یک شرکت یا شرکت بزرگ باشد. آژانس‌های سئو تاکتیک‌ها را مقیاس‌پذیر می کنند، بنابراین نرخ‌های ساعتی و قیمت‌های ثابت برای مشتریان مختلف مقرون به صرفه است. در واقع، طبق یک نظرسنجی، بیش از ۴۰ درصد از آژانس های سئو چندین مدل قیمت گذاری را ارائه می دهند.

قیمت سئو سایت، یک سرمایه گذاری طولانی مدت

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک یک اشتباه مرتکب می شوند که به سئو به عنوان هزینه یا حتی به عنوان یک خطر نگاه می کنند. در عوض، سئو باید به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت در نظر گرفته شود که ارزش مستمری را برای شما و کسب و کارتان فراهم می کند.

پرداخت هزینه برای یک بازاریاب با استعداد سئو برای ایجاد یک محتوای سطح بالا از محتوای بهینه شده برای سایت شما می تواند برای سال ها و سال ها منجر به جذب مشتریان جدید شود. بنابراین، پرداخت یکباره می تواند در دراز مدت نتیجه دهد.

قیمت سئو سایت به فاکتورهای زیر می تواند وابسته باشد:

  • تولید محتوای با کیفیت
  • لینک بیلدینگ
  • بهینه سازی نرخ تبدیل
  • قابلیت دسترسی و استفاده از وب سایت شما
  • مدیریت بررسی مشتری

برای کسب و کارهایی که به خدمات سئو نیاز دارند، بودجه یکسانی وجود ندارد. هزینه بر اساس عوامل متعددی است. اما هر چه بیشتر بتوانید (و مایل باشید) برای کار با کیفیت بالا هزینه کنید، نتایج و ROI بیشتر می شود. به منظور بهبود سئو سایت خود بهتر است به یک متخصص در این حوزه مراجعه کنید تا از صفر تا صد طراحی آن در کنار شما باشد و در رفع ایرادات احتمالی به شما کمک کند. شرکت طراحی ایران سایت؛ اولین و قدیمی ترین مجموعه تخصصی طراحی سایت است که در راستای ارائه بهترین خدمات طراحی سایت به مشتریان متعهد شده است که بهترین کیفیت محتوا را در اختیار آنها قرار دهند و حتی پس از مشاوره اولیه، پشتیبانی خود را ادامه دهد. در صورتی که از سئوی سایت خود راضی نیستید یا قصد بهبود صفحه خود در گوگل را دارید؛ می توانید با کارشناسان ایران سایت iransite.ir تماس بگیرید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *