ضرورت خرید و نصب دوربین مدار بسته در دنیای امروز چیست ؟

ضرورت خرید و نصب دوربین مدار بسته در دنیای امروز چیست ؟
  • 1401/8/23
  • گویا آی تی
  • 0

برخی از سیستم‌ های دوربین مدار بسته ، می‌ توانند جسم ثابتی را که بیش از مدت زمان معینی در میدان دید دوربین باقی می‌ ماند ، شناسایی کنند. این ویژگی ، می تواند برای شناسایی دسترسی های غیرمجاز ، پارک کردن در مناطق ممنوعه و انواع رفتار های مشکوک دیگر استفاده شود. دوربین هایک ویژن ، با توجه به امکانات و ویژگی هایی که به کاربران خود ارائه می دهد ، جز محبوب ترین محصولات طبقه بندی می شود. بسیاری از سیستم‌ های دوربین مدار بسته ، می‌ توانند اشیاء را در دسته‌ های مختلف شناسایی و طبقه‌ بندی کرده و حرکت آنها را در میدان دید خود دنبال کنند. تمامی این ویژگی ها ، موجب شده تا قیمت دوربین مدار بسته ، رفته رفته رو به افزایش باشد. متخصصان و تکنسین های ما در مجموعه هایک ویژن ، پس از یک بررسی اجمالی و دقیق ، پیشنهادی را ارائه خواهند کرد که هم با نیاز و هم با بودجه شما مطابقت داشته باشد. در دنیایی که ریشه های جرم و جنایت در آن دوانده شده ؛ نصب دوربین مداربسته ، می‌ تواند امری معقول به شمار رود.

 نصب دوربین مدار بسته در تهران

سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته ، یکی از پرکاربرد ترین و سودمند ترین اجزای امنیتی در ایران هستند. به خصوص در محیط امنیتی پر سر و صدای تهران ، بسیاری از مزایای این سیستم عبارتند از ؛ یک عامل بازدارنده مؤثر جرم و همچنین یک ابزار کارآمد برای نظارت و در صورت نیاز و منبع خوب برای داده های پزشکی قانونی. دوربین‌ های مداربسته ، در ابتدا فقط برای ضبط ویدیو بودند ؛ اما تعداد زیاد دوربین‌ ها ، حجم داده‌ ها و الزامات امنیتی و اجرای قانون ، باعث شده است تا تولیدکنندگان تجهیزات دوربین مداربسته ریسک را بالا برده و طیف گسترده‌ ای از ویژگی‌ های پیشرفته را ارائه دهند. نصب دوربین مدار بسته در تهران ، با توجه به تعدادی از قوانین و سناریوهایی که باید در نظر داشته باشید ، می تواند مشکل باشد ؛ بنابراین اجازه دهید تا متخصصان ما در مجموعه هایک ویژن ، آن را برای شما مدیریت کنند.

 مهمترین فاکتور ها در انتخاب دوربین هایک ویژن

همراه شوید تا مهمترین فاکتور ها در انتخاب دوربین هایک ویژن را بررسی کنیم. تشخیص حرکت ضبط ، بر حسب تقاضا یکی از کاربردی ترین قابلیت ها در سیستم های دوربین مدار بسته مدرن است. این مورد ، به ویژه در مناطقی که به ندرت قابل دسترسی هستند ، مفید می باشد. جایی که ضبط مداوم در طول روز ؛ به جای ده ها ساعت فیلم از یک اتاق سوت و کور ، تنها سی ثانیه از آمدن و رفتن افراد را در اختیار شما قرار دهد. سیستم‌ های دوربین مداربسته با پشتیبانی از تشخیص حرکت ، به شما این امکان را می‌ دهند که دوربین خود را طوری پیکربندی کنید که فقط زمانی شروع به ضبط کند که حرکت را در میدان دید خود تشخیص داده باشد. به این ترتیب ، تنها فیلم هایی که حاوی داده های مرتبط هستند ذخیره می شوند. این امر ، باعث صرفه جویی در هزینه ذخیره سازی ، پشتیبانی داده ها و بایگانی می شود. همچنین مرور و بازیابی داده ها را در صورت نیاز آسان تر می کند.

 تاثیر ویژگی مادون قرمز بر قیمت دوربین هایک ویژن

مانند همه دوربین ها ، دوربین هایک ویژن تنها زمانی می تواند اشیاء را ضبط کند که مقداری نور به آنها بتابد ؛ با این حال ، این نور نباید در طیف مرئی باشد. دوربین های مداربسته مادون قرمز ، دارای ال ای دی های مادون قرمز یکپارچه هستند که می توانند از آنها برای روشن کردن اجسام در میدان دید خود استفاده کنند. این ویژگی ، اجازه می دهد تا دوربین های مدار بسته در طول شب نیز دید کافی را داشته باشند. اغلب ، این دوربین ها را می بینید که به عنوان “دوربین های مدار بسته روز/شب” به بازار عرضه می شوند. دوربین های مداربسته روز/شب ، به طور خودکار سطح نور محیط را تشخیص داده و LED های مادون قرمز را در صورت نیاز ، روشن و خاموش می کنند. دوربین هایک ویژن مادون قرمز ، از قطعات در دسترس و باکیفیت استفاده می کند ؛ بنابراین قابلیت‌ های مادون قرمز ، لزوماً به قیمت دوربین شما اضافه نخواهد کرد.

 عوامل موثر بر قیمت دوربین مدار بسته

سیستم های دوربین مدار بسته مدرن ، دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها هستند که فراتر از نظارت و ضبط ویدیو می باشد. دوربین های مداربسته ، دارای ویژگی های تجزیه و تحلیل ویدئویی ، تشخیص چهره و طبقه بندی اشیا و همچنین ویژگی های مختلف مربوط به ذخیره سازی هستند. به کارگیری صحیح این ویژگی ها ، می تواند با مجموعه ای از چالش های فنی و حتی قانونی همراه باشد. با توجه به تمامی ویژگی های ذکر شده ، قیمت دوربین مدار بسته می تواند متغیر باشد. بسته به نیاز و آپشن هایی که نیاز دارید ، می توانید بر روی این سیستم نظارتی سرمایه گذاری کنید. توصیه می کنیم که به سمت سیستم های ارزان قیمت نروید. صرف هزینه جهت نصب دوربین مدار بسته با کیفیت ، ارزش آن را دارد.  اگر مطمئن نیستید که کدام ویژگی سیستم دوربین مدار بسته برای شما مناسب است ، می توانید از متخصصان ما در مجموعه هایک ویژن کمک بگیرید. تیم مهندسی و تکنسین های ماهر ما ، از مکان شما بازدید کرده و بر حسب نیاز ، بهترین محصول را نصب خواهند کرد.

برای مشاهده و خرید دوربین مداربسته وارد لینک روبرو شوید: https://hiktejarat.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *