بهترین هتل های اصفهان کدامند؟

بهترین هتل های اصفهان کدامند؟
  • 1401/9/1
  • گویا آی تی
  • 0

اصفهان بی‌شک زیباترین شهر ایران است. این شهر را به آثار باستانی، اماکن مذهبی، بازارها و البته فرهنگ غنی‌اش می‌شناسند. چراکه در گذشته در مسیر راه ابریشم قرار گرفته بود و مرکز تعاملات بین‌المللی ایران محسوب می‌شده است. اصفهان امروزه ازجمله بهترین شهرهای دنیا برای گردشگری به شمار می‌رود. به همین علت، هتل‌های زیادی در این شهر برای جذب توریستبا یکدیگر رقابت می‌کنند. اما در میان این رقابت سنگین، بهترین انتخاب برای رزرو هتل چیست؟

مهم‌ترین نکات برای انتخاب بهترین هتل اصفهان

در شهری تاریخی چون اصفهان، هتل موردنظر را نخست باید با توجه به موقعیت مکانی‌اش انتخاب نمود. یعنی اینکه هتل تا چه حد به اماکن تاریخی اصفهان نزدیک باشد. نزدیکی هتل به خدمات شهری ازجمله حمل‌ونقل را نیز می‌بایست در وهله دوم در نظر بگیریم. هتل‌هایی چون هتل سفیر، هتل قصر منشی و هتل عباسی اصفهان از نظر چنین ویژگی‌هایی، در شرایط مطلوبی قرار دارند.

همچنین حتما کیفیت خدمات هتل را مدنظر قرار دهید. چه‌بسا هتل‌هایی با ظاهر شیک و موقعیت عالی که سطح خدماتشان با ظاهرشان، هماهنگی ندارد. بنابراین همیشه پیش از رزرو، بازدید کوتاهی از هتل داشته باشید. این‌گونه می‌توانید حتی بررسی نمایید که کیفیت داخل اتاق‌ها باب میلتان هست یا خیر. اگر کمی ریزبین باشید، به بهداشت محیط هتل نیز توجه خواهید نمود. ضمنا درباره امکان دسترسی به اینترنت نیز سوال فرمایید. این روزها برای بسیاری از خدمات ازجمله سفارش غذا آنلاین، تاکسی اینترنتی یا خرید بلیت آنلاین به آن نیاز خواهید داشت.

سامانه جامع اسنپ تریب تمام موارد ذکر شده را بررسی نموده و در اختیار شما قرار داده است. شما می‌توانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه و اطلاعات دقیق هتل‌های موردنظر خود را بررسی نمایید.

بهترین هتل های اصفهان

ما تعدادی از بهترین هتل‌ها در اصفهان را بر اساس معیارهای ذکرشده برگزیده‌ایم تا به شما عزیزان معرفی نماییم.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی ازجمله هتل های ۵ ستاره اصفهان با قدمتی بیش از ۳ قرن است. بنای آن در اصل کاروانسرایی بود که به دستور سلطان حسین صفوی ساخته شد. در سال ۱۳۳۶، آن را برای استفاده به‌عنوان اقامتگاه بازسازی کردند. اکنون در سال ۱۴۰۱ هجری شمسی، این هتل عظیم با ۲۲۵ اتاق، سوئیت و آپارتمان مدرن و سنتی به مهمانان خدمت‌رسانی می‌کند. مهم‌تر از همه آنکه هتل عباسی، هم با سی و سه پل و هم با مسجد شیخ لطف الله، کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد. یعنی به‌اندازه کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی. فاصله آن با دیگر اماکن تاریخی اصفهان چون بازار بزرگ اصفهان نیز بسیار کم است.

کامل بودن امکانات، جای هیچ‌گونه شک و تردید برای رزرو هتل عباسی باقی نمی‌گذارد. امکانات این هتل شامل چندین رستوران، سفره‌خانه و کافی‌شاپ مجلل، استخر مجهز و ۱۱ تالار بزرگ و کوچک هستند. البته محوطه باغ ۶ هزار متری‌ هتل، به‌خودی‌خود ازجمله اماکن دیدنی اصفهان به شمار می‌رود. هتل عباسی، نخستین انتخاب مشهورترین افرادی است که پا به این شهر می‌گذارند.

هتل قصر منشی اصفهان

قصر منشی ۴ ستاره، با فاصله یک کیلومتر یا کمتر از مسجد بزرگ عباسی، بازار بزرگ اصفهان و مسجد شیخ لطف الله ساخته شده است. بنای آن نخست به‌عنوان خانه میرزا رضی، دانشمند بزرگ و داماد شاه عباس صفوی، ساخته شده بود. سپس یک بار در دوره قاجار بازسازی و در سال ۱۳۸۲ با بازسازی بیشتر، جهت پذیرش میهمانان آماده شد. مسئولان هتل کوشیده‌اند تا رنگ و بوی سنتی این مجموعه را به شکل ویژه‌تری حفظ نمایند. به‌خصوص، تراس‌های سنتی خیره‌کننده آن همواره چشم و دل گردشگران را می‌ربایند. حمام سنتی قصر منشی را نیز نمی‌توان از قلم انداخت. البته امکانات رایج امروزی نیز همگی در این هتل زبیا در نظر گرفته شده‌اند.

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر درست روبه‌روی هتل عباسی قرار گرفته است. بنای هتل سفیر اصفهان (ساخت در ۱۳۷۱) سنتی نیست. تنها چیزی که درون ساختمان هتل به چشم می‌خورد، یک طراحی داخلی کاملا امروزی است. مسئولان هتل برای مهمانان هر ۱۰۰ اتاق آن تمامی امکاناتی که به ذهن می‌رسد را در نظر گرفته‌اند. از پیشرفته‌ترین تجهیزات برای اتاق‌ها گرفته تا رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه آبی، حمام سنتی و حتی انواع فروشگاه یا خدمات گردشگری.

هتل کوثر (هتل پارسیان کوثر اصفهان)

چه کسی دلش نمی‌خواهد سی و سه پل اصفهان را درست روبه‌روی پنجره اتاقش ببیند؟. این آرزو فقط با رزرو هتل کوثر اصفهان برآورده می‌شود که بر زاینده رود سایه انداخته است. هتل ۵ ستاره کوثر اصفهان با مساحت زمین ۱۱ هزار مترمربع و ۲۲۵ اتاق، به میهمانان خدمت‌رسانی می‌کند. ساختمان این هتل در سال ۱۳۵۰ افتتاح شد. معماری مدرن و سرو انواع غذای ایرانی و خارجی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل هستند. هتل کوثر همه امکانات رایج امروزی را دارد. افزون بر آن، از امکانات ویژه‌ای چون غذای بیرون بر، کلینیک دندانپزشکی، کلوپ ورزشی، بیزینس سنتر و تاکسی‌سرویس برخوردار است.

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی، همان خانه تاریخی سمائیان با پنج قرن قدمت است که آن را به قدیمی ترین هتل اصفهان تبدیل می‌کند. بازسازی هتل و ۱۶ اتاق آن در سال ۱۳۸۵ به‌منظور پذیرایی از میهمانان انجام گرفته است. البته تمام جنبه‌های سنتی هتل در این بازسازی، حفظ و حتی پررنگ‌تر شده‌است. هتل سنتی شهر اصفهان با فاصله حدود نیم کیلومتر (۵ دقیقه پیاده‌روی) از میدان نقش جهان قرار گرفته است. البته فاصله‌اش با سی و سه پل بیش از ۲ کیلومتر می‌باشد. محیط و اتاق‌های کاملا سنتی، اما با طراحی خیره‌کننده، از ویژگی‌های اصلی هتل سنتی هستند. به‌جز ارائه تمامی امکانات رایج، خدمات ویژه هتل سنتی عبارتند از: تور گردشگری ویژه و مشاوره گردشگری.

مهمانخانه تاک

خانه تاک اصفهان، یک خانه با رنگ و بوی اصیل سنتی در مرکز شهر اصفهان است. یک خانواده سه‌نفره به‌تازگی در سال ۱۳۹۷ آن را برای پذیرش مهمان آماده کرده‌اند. این خانه با مجموعا ۵ اتاق با ویژگی‌های منحصربه‌فرد از مهمانان پذیرایی می‌کند. خانه تاک در شعاع ۲ تا ۳ کیلومتری اماکن تاریخی مشهور واقع شده است. همین امر، آن را برای اقامت ممتاز می‌سازد.

جمع‌بندی

آن دسته از هتل های اصفهان که در مرکز شهر قرار گرفته‌اند، به دلیل وجود مهم‌ترین جاذبه‌ها و اماکن در این منطقه، بهترین انتخاب به شمار می‌روند. در این مطلب، ۶ مورد از چنین هتل‌هایی معرفی شدند. برخی مانند هتل عباسی اصفهان، هتل قصر منشی و هتل سفیر با شهرت جهانی‌شان کاملا اثبات شده‌اند. البته عاشقان سی و سه پل فقط شوق اقامت در هتل کوثر اصفهان را به‌دلیل نزدیکی به زاینده‌رود در سر می‌پرورانند. در این میان، مواردی چون هتل سنتی اصفهان، یا مهمانخانه‌های نوپایی مانند خانه تاک را نباید از قلم انداخت. چراکه ویژگی‌های منحصربه‌فردشان شما را به شگفتی وا ‌می‌دارند.

شما با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ می‌توانید به راحتی و به سرعت اقدام به رزرو هتل در اصفهان نمایید. اسنپ تریپ با پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده خدمات‌رسانی به شما است.

منابع

5 Characteristics of a Good Hotel

https://www.tripadvisor.com/Hotels-g295423-Isfahan_Isfahan_Province-Hotels.html

https://www.trip.com/hotels/isfahan-hotels-list-4070/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *