بهترین شهر کانادا برای مهاجرت کدام است؟

بهترین شهر کانادا برای مهاجرت کدام است؟
  • 1401/9/2
  • گویا آی تی
  • 0

کانادا یکی از برترین کشورهای مهاجر پذیر دنیا است. این کشور برای جذب نیرو متخصص و سرمایه، مسیرهای مهاجرتی بسیاری را برای مهاجران از سراسر دنیا فراهم نموده است. دلایل بسیاری وجود دارد که متقاضیان بین المللی مهاجرت به کانادا را انتخاب نموده اند. نرخ پایین بیکاری، در دسترس بودن املاک و مستغلات برای مهاجران، مشاغل پردرآمد بسیار و وجود دانشگاه های معتبر با سطح علمی بالا، از جمله دلایل کانادا به عنوان مقصد مهاجرتی می باشد. در پاسخ به سوال بهترین شهر کانادا برای مهاجرت کدام است؟ می توان گفت که انتاریو رتبه اول را با بیشترین تعداد مهاجر در کانادا را به خود اختصاص داده است. پس در پاسخ به سوال شهرهای مهاجر پذیر کانادا کدام ها هستند؟ می توان به سه ایالت زیر اشاره نمود:

  • آنتاریو
  • بریتیش کلمبیا
  • کبک
  • آلبرتا

 

انتاریو با توجه به مزایایی که برای مهاجران موجود در این استان دارد، همچنان در جایگاه برتر قرار دارد. علاقه توسعه یافته به استان به دلیل مالیات است، آنها نرخ بیکاری را در سطح پایین نگه می دارند. انتاریو برای بیش از نیمی از جمعیت متولد شده در کانادا، خانه ای برای موقعیت چند قومیتی و راحت است. این یک مکان فرهنگی متنوع است. تازه واردها آن را امیدوارکننده می دانند، زیرا صنایع کانادایی فراوانی برای فرصت های بهتر وجود دارد. بزرگ‌ترین استان کانادا، انتاریو، مقصدی با مکان‌های فنی، مالی و صنعتی است. این مکان تبدیل به مکانی برای شرکت‌های فناوری استارت‌آپ شده است، که عاملی امیدوارکننده برای بسیاری از مشاغل و توسعه کلی شرکت است.

 

https://malekpourmie.net/tv/public/files/نکات مهاجرت/بهترین روش مهاجرت به کانادا.mp4

 

بریتیش کلمبیا در رتبه بعدی به عنوان پایدارترین مکان قرار دارد، زیرا اطمینان از مراقبت های بهداشتی عالی دلیلی برای ترجیح مردم این استان است. شرایط آب و هوایی راحت با دمای مطلوب در فصول تابستان و زمستان است. امکانات حمل و نقل عمومی موجود شگفت‌انگیز است و افراد می‌توانند برای رفت و آمد در این شهر ترجیح داده شده برای مهاجران به این امکانات اعتماد کنند.

کبک یک مقصد ترجیحی در کانادا برای بسیاری از مهاجران از سراسر جهان است زیرا محیطی آرام با طبیعت در بهترین حالت خود دارد.

 

کبک یکی از مقرون به صرفه ترین مکان ها برای مهاجران در کانادا است. قیمت اجاره و املاک در کبک در مقایسه با سایر شهرهای کانادا بسیار پایین است. علاوه بر این، هزینه های برق در کمترین حد خود در سراسر کانادا است.

 

آلبرتا واقع در غرب کانادا، برخی از محبوب ترین جاذبه های طبیعی این کشور را ارائه می دهد. آلبرتا به خاطر ذخایر بزرگ نفت و گاز طبیعی، گاوداری، کوه های راکی ​​و پارک استانی دایناسورها شهرت دارد.

 

پس در پاسخ به سوال شهرهای مهاجر پذیر کانادا کدام ها هستند؟ می توان گفت اغلب شهرهایی که در این چهار ایالت واقع شده اند را می توان از برترین شهرهای کانادا برای مهاجران به حساب آورد. اما به طور کلی از برترین شهرهای کانادا برای مهاجران به موارد زیر اشاره نمود:

  • تورنتو
  • ونکوور
  • مونترال
  • اتاوا
  • ویکتوریا
  • کبک
  • کلگری
  • ادمونتون

در ادامه در مورد برخی از برترین شهرهای مهاجرپذیر کانادا اطلاعاتی ارائه شده است.

·         تورنتو:

تورنتو پایتخت انتاریو است و بزرگترین شهر با تعداد فزاینده ای از مهاجران در کانادا در سراسر جهان است. تورنتو ترجیح داده شده ترین شهر برای مهاجران از سراسر جهان است. این بزرگترین شهر فرصت هایی را در صنایع مختلف از جمله امور مالی و فناوری فراهم می کند. با همه‌گیری کووید-۱۹، ترجیح و علاقه مهاجران به تورنتو تغییر نکرده است. با چنین مجموعه ای از مهاجران با استعداد که از مکان های مختلف دعوت و انتخاب شده اند، منطقه تورنتو بزرگ مرکزی برای شرکت های نوپا است. با شرایط آب و هوایی نه چندان نگران کننده در تورنتو، این شهر برای همه موقعیت ها مجهز است و راه را برای همه تفریحات هموار می کند. امکانات حمل و نقل شهری جامع و کافی است و نیازی به داشتن وسیله نقلیه شخصی نیست.

·         ونکوور:

ونکوور بزرگترین شهر بریتیش کلمبیا با جمعیتی متنوع است که به لطف مهاجران در کانادا است. ونکوور BCPNP را برای دعوت از کارگران ماهر به استان خود برای توسعه گسترده راه اندازی کرده است. فرصت ها در این شهر با شرایط آب و هوایی بهتر بدون تأثیر بر زندگی عادی کاری بسیار زیاد است. توسعه همه جانبه یک کشور به سلامت مردم آن نیز متکی است. امکانات مراقبت های بهداشتی ونکوور فوق العاده هستند و در یک الگوی سازنده عمل می کنند.

 

·         مونترال:

مونترال بزرگترین شهر استان کبک و دومین شهر بزرگ این کشور است. این شهر محل اقامت مهاجران مختلف در خارج از کشور است و آن را به بهترین مقصد در کانادا تبدیل می کند. مانند سایر شهرهای کانادا، مونترال دارای فرهنگ های فراگیر است که آن را به خانه ای برای کارگران ماهر، افراد تجاری، دانشجویان، اعضای خانواده و پناهندگان تبدیل کرده است. مونترال مهاجران را برای فرصت های شغلی مطلوب، استاندارد زندگی مقرون به صرفه، سیستم آموزشی عالی، بهترین خدمات مراقبت های بهداشتی وارد می کند. این شهر به فرهنگ غنی خود افتخار می کند و آن را خانه میلیون ها نفر کرده است.

 

نام شهرهای مهاجرپذیر کانادا ایالت واقع شده در آن
تورنتو انتاریو
اتاوا انتاریو
ونکوور بریتیش کلمبیا
ویکتوریا بریتیش کلمبیا
مونترال کبک
کبک کبک
کلگری آلبرتا
ادمونتون آلبرتا

 

 

کارآفرینی در کدام شهر کانادا امکان پذیر است؟

اگر آن دسته از متقاضیان بین المللی هستید که به دنبال راه اندازی کسب و کار و اخذ ویزای کارآفرینی کانادا هستید پس بدون شک در پی یافتن پاسخ سوال کارآفرینی در کدام شهر کانادا امکان پذیر است؟ هستید. کانادا یک مقصد رویایی برای میلیون ها مهاجر است که منتظرند زودتر اقامت دائم این کشور را به دست آورند. دغدغه اصلی برای مهاجران این نیست که در بهترین استان مستقر شوید، بلکه استان خود را بر اساس حرفه خود و به نفع خانواده خود انتخاب نمایند تا زندگی بهتری پیش روی آن ها قرار گیرد. برترین ایالت برای کارآفرینی وابسته به نوع کسب و کار و بیزینسی است که خواهان راه اندازی آن هستید.

اگر بیزینس شما در زمینه نفت و گاز است، آلبرتا می تواند برترین ایالت برای شما باشد. در آلبرتا پس از نفت و گاز، بیزینس های مربوط به کشاورزی و جنگلداری، بهترین نوع بیزینس هستند که از طرف این ایالت بسیار مورد حمایت قرار می گیرند. پس بدون شک برای پاسخ به سوال کارآفرینی در کدام شهر کانادا امکان پذیر است؟ می توان گفت در تمامی ایالت های کانادا امکان راه اندازی بیزینس وجود دارد و الزامی است که در ابتدا ماهیت بیزینس خود را مشخص نمایید. بدون شک راه اندازی بیزینس در ایالت های محبوب و اقتصادی کانادا یعنی بریتیش کلمبیا و آنتاریو بسیار راحت تر می باشد ولی باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که دولت کانادا برای جذب نیروی متخصص و سرمایه لازم برای ایالت های دیگر کانادا نظیر نیوفاندلند و لابرادور از طریق برنامه استانی نامزد خود (PNP) است. این حرکت مهاجران بیشتری را وارد این ایالت خواهد. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که به طور کلی از بین یالت های مختلف کانادا، آلبرتا یکی از ایالت هایی است که با سرعت بالایی به متقاضیان استارتاپ و نوآفرین خودش پاسخ می دهد و از آن ها برای راه اندازی کسب و کار استقبال می کند.

 

ثبت شرکت در شهر تورنتو کانادا چقدر هزینه دارد؟

ثبت شرکت در کانادا یکی از مسیرهای سرمایه گذاری و راه اندازی بیزینس در این کشور می باشد. پس اگر این مسیر را انتخاب نموده باشید به دنبال پاسخ سوال ثبت شرکت در شهر تورنتو کانادا چقدر هزینه دارد؟ هستید. در پاسخ به این سوال می توان گفت که هزینه های ثبت شرکت متناسب با نوع بیزینس و نوع شرکتی است که می خواهید در کانادا افتتاح نمایید. شرکت های متنوعی را می توان در کانادا تاسیس نمود که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم:

  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت تعاونی
  • شرکت مشارکتی
  • شرکت سهامی

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، تورنتو که پایتخت آنتاریو است، یکی از برترین مناطق برای شروع کسب و کار می باشد. در انتاریو، ۳۰۰ دلار کانادا برای ایجاد یک تجارت آنلاین یا پستی هزینه دارد. ۶۰ دلار هزینه اضافی برای ثبت نام کسب و کار شما وجود دارد.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *