انواع بشکه ترافیکی چیست و کاربرد هرکدام

انواع بشکه ترافیکی چیست و کاربرد هرکدام
  • 1401/9/15
  • گویا آی تی
  • 0

انواع بشکه ترافیکی چیست و کاربرد هرکدام

 

آیا در مورد بشکه ترافیکی ، اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید بشکه های ترافیکی چه مدل هایی دارند؟ کاربرد بشکه های ترافیکی چیست؟ برای خرید بشکه های ترافیکی به چه مراکزی می توان مراجعه کرد؟ قیمت بشکه های ترافیکی به چه عواملی بستگی دارد؟

با پاسخ دادن به سوالات مطرح شده می توان در مورد انواع بشکه های ترافیکی و کاربردی که می توانند داشته باشند اطلاعات کافی را در اختیار مخاطبان قرار داد؟

بشکه ترافیکی چیست؟

از آنجایی که یکی از مسائلی که افراد ممکن است با آن به طور روزانه برخورد کنند و برایشان خسته کننده باشد ترافیک است به همین دلیل توجه به روش هایی که باعث کنترل ترافیک می شود اهمیت پیدا می کند. بشکه های ترافیکی یکی از وسایلی است که از آن جهت کنترل ترافیک استفاده می شود و می تواند تاثیر بسیار زیادی جهت کنترل ترافیک داشته باشد. این بشکه ها معمولا به گونه ای طراحی می شوند که می توان از آن ها جهت جدا سازی خیابان، یا انسداد خیابان هنگام انجام برخی از فعالیت های خیابانی همچون آسفالت، خط کشی و … استفاده می شود. این بشکه در مدل های مختلفی طراحی می شوند و هر کدام می توانند کاربرد و مزایای جداگانه ای داشته باشند.

انواع بشکه های ترافیکی

بشکه های ترافیکی از لحاظ برخی خصوصیات می توانند با همدیگر تفاوت داشته باشند، این وسیله ها می توانند از لحاظ جنس، رنگ، اندازه و حتی قیمت با همدیگر تفاوت داشته باشند. افراد بر اساس کاربرد و محلی که می خواهند از آن استفاده کنند می توانند انواع مختلف این بشکه های ترافیکی را تهیه کنند.

انواع بشکه ترافیکی از لحاظ اندازه

بشکه های ترافیکی می توانند از لحاظ ارتفاع با همدیگر تفاوت داشته باشند. به شکلی که هر کدام از این بشکه ها می توانند ارتفاع متفاوتی داشته باشند. از جمله این مدل بشکه های ترافیکی می توان به بشکه ترافیکی ارتفاع ۱۰۵ سانتی، بشکه ترافیکی ۸۵ سانتی، و …. اشاره کرد.

انواع بشکه ترافیک از لحاظ رنگی

همانگونه که اشاره کردیم بشکه های ترافیکی از لحاظ رنگی که دارند نیز می‌توانند با همدیگر تفاوت داشته باشد. بشکه های ترافیکی که طراحی می‌ شود، معمولاً دارای رنگهای زرد و مشکی به صورت راه هستند. در حالی که این بشکه ها در رنگ های دیگری نیز همانند رنگ قرمز و یا آبی نیز ممکن است طراحی شود و در اختیار مخاطبان قرار بگیرد. با این حال رنگ زرد از آنجایی که جلب توجه بیشتری می کند و همچنین در شب نیز ممکن است که بیشتر مشخص باشد در طراحی بشکه های ترافیکی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این، بشکه های ترافیکی ممکن است حالت شبرنگ نیز داشته باشند تا کاربرد بیشتری نیز داشته باشد و در شب نیز بتواند مورد استفاده قرار بگیرد و افراد دید بهتری نسبت به آن ها داشته باشند.

بشکه های ترافیکی از لحاظ جنس نیز می توانند با همدیگر تفاوت داشته باشند. با این حال بیشتر بشکه ها از جنس پلی اتیلن فشرده ساخته می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد بشکه ترافیکی

این محصولات به گونه ای طراحی می شوند که از آنها جهت جلوگیری از ترافیک و همچنین ایجاد ایمنی در سطح جاده استفاده می شود. بشکه ایمنی از برخورد خودرو ها با گاردریل و یا وارد شدن خودرو به مناطق ممنوعه جلوگیری می کند. علاوه بر این، این بشکه ها از ایجاد ترافیک و یا بسته شدن مسیر های جلوگیری می کند و باعث سریع تر پیش رفتن کار ها می شود.

بشکه ترافیکی پرتابل یکی از جدید ترین مدل های مربوط به بشکه های ترافیکی است که معمولا از جنس پلی اتیلن ساخته می شود و این امکان ایجاد شده است که داخل آن ها را با شن و آب پر کرد تا وزن بیشتری بگیرد و بتواند در سطح جاده از آن ها استفاده کرد. این بشکه ها معمولا حالت شبرنگ دارند و افراد می توانند به راحتی آن را در تاریکی شب نیز ببیند و از ایجاد خطر جلوگیری کنند.

 

خرید بشکه ترافیکی از مراکز معتبر و سایت ترافیک کالا

برای خرید انواع بشکه های ترافیکی می توان به مراکز معتبری که فروش این محصولات را بر عهده دارند مراجعه کرد. در واقع افراد می توانند برای خرید حضوری به نمایندگی هایی که در سطح شهر وجود دارد مراجعه کنند و این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند. علاوه بر این، برای افراد این امکان وجود دارد که برای خرید بشکه های ترافیکی و بشکه ایمنی پرتابل به سایت های فروشی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه نمایند.

ترافیک کالا یکی از معتبرترین مراکزی است که انواع مختلف محصولاتی که جهت جلوگیری از ترافیک تولید شده است را با قیمت مناسب و در بالاترین کیفیت ها به فروش می رساند. افراد با مراجعه به این سایت می توانند بشکه ترافیکی در مدل های متفاوت را خریداری کنند.

قیمت بشکه های ترافیکی

عوامل مختلف وجود دارد که می ‌تواند بر افزایش و یا کاهش قیمت محصولات ترافیکی تاثیر گذار باشد از جمله عواملی که بر قیمت بشکه ترافیکی تاثیر گذار است می‌توان به مواردی همچون جنس بشکه، اندازه و ارتفاعی که بشکه دارد نوع طراحی که برای آن به کار برده شده است، نحوه خرید و همچنین مرکزی که خرید از آن انجام می شود اشاره کرد.

سخن پایانی

با توجه به نکاتی اشاره کردیم، ترافیک امروز یکی از بزرگترین دغدغه هایی است که انسان به صورت روزانه با آن مواجه می‌شود و همین دلیل روش های مختلفی جهت جلوگیری از ترافیک ایجاد شده است که افراد با استفاده از این روش ها و وسیله ها می توانند میزان ترافیک را کاهش دهند. بشکه ترافیکی یکی از وسیله هایی است که جهت کاهش ترافیک، برخورد خودرو با گاردریل و همچنین سریع تر پیش رفتن کارهایی همچون آسفالت، خط کشی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این بشکه ها در طرح و مدل های متفاوتی طراحی شده اند، به شکلی که از لحاظ جنس، رنگ، ارتفاع، و … با همدیگر تفاوت دارند. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب و در کیفیت بالا از ترافیک کالا خریداری نمایید.

منبع : ترافیک کالا | traffickala.com |

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *