اشتراک قانونی اسپاتیفای با بهترین قیمت

اشتراک قانونی اسپاتیفای با بهترین قیمت
  • 1401/9/16
  • گویا آی تی
  • 0

اسپاتیفای Spotify یک پلتفرم پخش موسیقی دیجیتال است که به کاربران امکان دسترسی به کاتالوگ بزرگ موسیقی را می‌دهد.  اسپاتیفای یک سرویس پخش صوتی است که در سال ۲۰۰۸ در اروپا راه اندازی شد و از آن زمان تا کنون در بیشتر کشورهای جهان گسترش یافته است. این پلتفرم علاوه بر پخش موسیقی، امکان دسترسی به پادکست های متنوع را نیز به کاربران می‌دهد. اسپاتیفای به الگوریتم های موسیقی و جامعه کاربران و هنرمندان خود متکی است تا جایگاه خود را در میان سایر پلتفرم های استریم موسیقی ثابت کند. ساخت اکانت اسپاتیفای و گوش دادن به موسیقی آنلاین در این پلتفرم رایگان است اما برای استفاده از قابلیت های ویژه آن باید، اشتراک قانونی اسپاتیفای را خریداری نمایید.

عملکرد اسپاتیفای به چه صورت است؟

 

اسپاتیفای یک پلتفرم دیجیتال محبوب برای پخش آنلاین موسیقی و گوش دادن به پادکست ها است.  این شرکت برای آرشیو موسیقی گسترده خود مجوز آهنگ هایی را از شرکت های ضبط اصلی و فرعی صادر می‌کند و بر اساس تعداد دفعاتی که کاربران به هر موسیقی گوش می‌دهند، مبلغ مشخصی را به هنرمندان و صاحبان اثر پرداخت می‌کند. گوش دادن به موسیقی در Spotify کاملا رایگان است، اما تبلیغات آزار دهنده‌ای را به همراه دارد. برای استفاده از این پلتفرم و دسترسی به سرویس های آن می‌توانید نسخه نرم افزاری و یا وب آن را از گوگل پلی، اپ استور و وب سایت اصلی اسپاتیفای دانلود کرده و با ساخت اکانت اسپاتیفای از آرشیو گسترده ای از موسیقی ها و پادکست های سراسر جهان بهره مند شوید.

شما در این پلتفرم می‌توانید با جستجوی آهنگ های مورد علاقه تان و افزودن آن ها به یک پلی لیست،  آرشیو موسیقی اختصاصی خود را ایجاد کنید و یا از پلی لیست کاربران دیگر استفاده کنید. امکانات این پلتفرم در نسخه رایگان آن بسیار محدود است. کاربران برای دسترسی به سرویس های بیشتر اسپاتیفای، همچون گوش دادن به موسیقی بدون تبلیغ، دانلود موسیقی ها و پخش آفلاین و تنظیم کیفیت آهنگ می‌توانند اشتراک قانونی اسپاتیفای را از وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری نمایند. جعو استور یک فروشگاه ارائه دهنده اکانت معتبر است که به شما کمک می‌کند اکانت های پرمیوم پلتفرم های مختلف را به صورت قانونی و پرداخت کمترین هزینه روی ایمیل شخصی خود داشته باشید.

 

تفاوت اکانت رایگان و پرمیوم اسپاتیفای

 

استفاده از نسخه رایگان اسپاتیفای یک گزینه کاملاً قانونی برای کاربرانی است که از پخش موسیقی آنلاین لذت می‌برند و به پخش تبلیغات در بین آهنگ ها اهمیتی نمی‌دهند.  اما نسخه پرمیوم اسپاتیفای دارای چند مزیت است که ممکن است برای کاربران جذاب باشد. از جمله مزایای اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • کیفیتصدایبالا: نسخهرایگاناینپلتفرم،آهنگ ها راتا ۱۶۰ کیلوبیتبرثانیهپخشمی‌کند،درحالیکهاکانت Premium پخشباکیفیت بالاتر تا ۳۲۰ کیلوبیتبرثانیهرابهکاربران ارائه می‌دهد.
  • بدونتبلیغ: نسخهپرمیوماسپاتیفایتبلیغاتصوتیوبنریراحذفکردهویکتجربهبینظیرازپخشموسیقیرابهکاربرانارائهمی‌دهد.
  • پخشآفلاین: کاربرانیکهاشتراک پرمیوم اسپاتیفای را خریداری کرده‌اند، می‌توانند موسیقی ها و پادکست های مورد علاقه خود را دانلود کرده و آن ها را به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت گوش دهند.
  • اشتراک Showtime: اینطرح Spotify Premium برایدانشجویانودانشآموزان شامل دسترسیبهکانالکابلی Showtime وبرنامه ‌هایپخشاستریمنیزمی‌باشد.
  • Group Session: کاربران پرمیوم اسپاتیفای با استفاده از این قابلیت می‌توانند، با دوستان خود لیست پخش اختصاصی ایجاد کرده و به صورت همزمان به آهنگ ها گوش دهند.

 

 

اسپاتیفای برای پادکسترها

 

اسپاتیفای محبوب ترین پلتفرم پخش موسیقی در جهان است.  از زمان عرضه اسپاتیفای در سال ۲۰۰۸، این پلتفرم تکامل یافته و بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر از سراسر جهان جمع آوری کرده است.  Spotify با آرشیو بزرگ موسیقی، لیست‌ های پخش و پادکست‌ های خود، به یکی از برترین پلتفرهای استریم موسیقی در میان همتایان خود تبدیل شده است.

سرویس  Spotify for Podcasters به ​​سازندگان محتوا راهی برای دستیابی به مخاطبان جهانی می‌دهد.  این سرویس برای پادکسترها رایگان است، به این معنی که آنها تقریباً تمام درآمد را از مشترکین و کاربران خود دریافت می کنند.  از طریق پلتفرم انتشار پادکست Spotify’s Anchor، سازندگان پادکست‌ ها می‌توانند ویدیوها را به پادکست ‌های خود اضافه کنند، نظرسنجی ایجاد کنند و به روش ‌های مختلف با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.

 

 

 

 

چگونه یک حساب کاربری Spotify ایجاد کنیم؟

 

برای استفاده از سرویس پخش اسپاتیفای، باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. شما می‌توانید این کار را از طریق صفحه ایجاد حساب در وب سایت Spotify یا با کلیک روی گزینه Sign Up Free روی نرم افزار نصب شده بر گوشی همراهتان انجام دهید.

برای ایجاد یک حساب کاربری، باید آدرس ایمیل معتبر، رمز عبور، نام کاربری، تاریخ تولد و جنسیت خود را وارد کنید. کل فرآیند ایجاد حساب حدوداً  یک دقیقه طول می‌کشد تا کامل شود. اگر حساب کاربری فیسبوک دارید، می‌توانید با استفاده از آن وارد Spotify شوید.  ورود با فیس بوک به این معنی است که دیگر نگران به خاطر سپردن رمز عبور نخواهید بود.  پس از ایجاد حساب کاربری و وارد شدن  به پلتفرم می‌توانید با انتخاب ژانرهای موسیقی مورد علاقه خود و جستجوی آهنگ ها، به صورت آنلاین موسیقی های مورد نظر خود را گوش کنید. برای بهره مندی از سرویس های بیشتر این پلتفرم می‌توانید، نسبت به خرید اکانت اسپاتیفای اقدام نمایید.

 

چه سرویس هایی از اسپاتیفای پشتیبانی می کنند؟

 

شما می‌توانید از طریق سرویس پخش وب اسپاتیفای یا با دانلود برنامه رسمی Spotify Music برای گوشی هوشمند یا تبلت iOS یا Android، از گول پلی و اپ استور به این پلتفرم دسترسی داشته باشید. پلتفرم موسیقی دیجیتال اسپاتیفای در   Windows 10، رایانه Mac OS یا Xbox One یا Xbox One و مرورگرهای وب رایانه یا تلفن همراه نیز در دسترس است.

تلویزیون هوشمند سامسونگ، تلویزیون اندروید، Amazon Fire TV   Sonos، Amazon Alexa، Google Home، Denon، Bose و Chromecast Audio نیز از Spotify پشتیبانی می‌کنند و امکان جستجو و پخش موسیقی دلخواه از طریق این سرویس ها وجود دارد. بیشتر سرویس هایی که نام بردیم، علاوه بر اسپاتیفای،  از  اکانت اپل موزیک و یوتیوب موزیک

نیز پشتیبانی می‌کنند.

 

نحوه دانلود آهنگ از Spotify

 

همانطور که گفتیم، امکان دانلود آهنگ در سرویس رایگان آن وجود ندارد و این قابلیت مختص مشترکین دارای اکانت پرمویم می‌باشد. اگر هزینه سرویس Spotify Premium را پرداخت کرده باشید، می توانید آهنگ ها را برای گوش دادن آفلاین دانلود کنید.

برای دانلود یک لیست پخش یا آلبوم در Spotify، باید روی منوی دانلود کلیک کرده و یک آلبوم و لیست پخش را به صورت یکجا دانلود کنید.

 

در صورتیکه قصد دارید تنها یک آهنگ را دانلود کنید، می‌توانید با ایجاد یک لیست پخش جدی، این محدودیت را برطرف کنید. برای این کار باید به صورت زیر عمل کنید:

 

  • آهنگ مورد نظر برای دانلود را باز کنید و روی منوی موجود در گوشه بالا و سمت راست کلیک کنید.
  • افزودن به لیست پخش و سپس فهرست پخش جدید را انتخاب کنید.
  •  نام لیست پخش جدید خود را وارد کرده و گزینه Create را انتخاب کنید.
  • کتابخانه موسیقی خود را انتخاب کرده و سپس یک نام برای لیست پخش جدید خود انتخاب کنید.
  • در نهایت سوئیچ کنار Download را انتخاب کرده و‌ موسیقی مورد نظر خود را دانلود کنید.

 

 

خرید اشتراک قانونی اسپاتیفای با بهترین قیمت

 

 

نسخه رایگان اسپاتیفای امکان دسترسی نامحدود به کتابخانه موسیقی و پادکست ها را دارد.  با این حال، محدودیت هایی را شامل می‌شود.  نسخه رایگان این پلتفرم از تبلیغات پشتیبانی می‌کند و امکان رد یا تعویض آهنگ به صورت نامحدود را نمی‌دهد. همچنین امکان دانلود موسیقی و پخش آفلاین نیز وجود ندارد.

برای دسترسی به امکانات نامحدود و متنوع این پلتفرم، می‌توانید اشتراک قانونی اسپاتیفای را خریداری نمایید. هزینه اشتراک پرمویم اسپاتیفای به صورت ماهانه ۱۰دلار برای کاربران عادی و ۵ دلار برای دانش آموزان و دانشجویان هزینه دارد.  طرح اشتراک خانواده این پلتفرم، برای اعضای خانواده با قیمت ۱۵ دلار در ماه عرضه می‌شود و از این طریق تمامی اعضای خانواده با یک حساب کاربری به سرویس های اسپاتیفای دسترسی خواهند داشت.  در صورتیکه قصد دارید از قابلیت های پرمیوم اسپاتیفای بهره مند شوید، می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی جعو استور و انتخاب نوع اشتراک و پرداخت هزینه، نسبت به خرید اکانت اشتراک نمایید. جعو استور با ارائه کمترین قیمت و پشتیبانی ۲۴ ساعته و همچنین ضمانت و گارانتی، یکی از فروشگاه های برتر در زمینه فروش انواع اکانت می‌باشد.

 

جمع بندی

اسپاتیفای یک پلتفرم استریم موسیقی است که در سال ۲۰۰۸ شروع به کار کرد. این پلتفرم دارای یک کاتالوگ موسیقی عظیم، لیست های پخش و پادکست های متنوع  است که قابلیت های ویژه ای را در اختیار مشتریکن خود قرار می‌دهد. دلیل محبوبیت Spotify، داشتن رابط کاربر پسند  و همچنین گزینه ای برای کشف هنرمندان و موسیقی است. شما در این پلتفرم می‌توانید فهرست‌های پخش اختصاصی ایجاد کنید، آنها را به اشتراک بگذارید و دوستان جدیدی پیدا کنید و از لیست پخش موسیقی آن ها نیز بهره مند شوید. برای خرید اشتراک قانونی این پلتفرم و دسترسی به سرویس های متنوع آن، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی جعو استور مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *