بهترین برندهای ساعت مچی مردانه

بهترین برندهای ساعت مچی مردانه
  • 1401/9/20
  • گویا آی تی
  • 2

با توجه به اینکه تنوع برندهای ساعت های مچی مردانه در سطح بازار بسیار زیاد است، از این رو خرید بهترین برند ساعت مچی مردانه ممکن است برای بسیاری دشوار و گیج کننده به نظر برسد. واقعیت امر این است که برندهای بسیار زیادی وجود دارند که هر فردی می تواند براساس سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کند. ما در این مقاله قصد داریم در مورد ۵ نوع از بهترین برندهای ساعت مچی مردانه اطلاعات جامعی را به اشتراک بگذاریم.

معرفی بهترین برندهای ساعت مردانه

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید بهترین مارک ساعت مچی مردانه باید مورد توجه قرار دهید داشتن اطلاعات کافی درباره برندهای مختلف است. زیرا هر برندی ویژگی های خاص خود را دارد که باعث جذب مصرف کننده می شود که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

ساعت رولکس

رولکس (ROLEX) به عنوان برندی مطرح در صنعت ساعت سازی و اکسسوری ها شناخته می شود که محصولات آن به داشتن کیفیت بالا، لوکس و اصیل بودن شهره هستند. رولکس امروزه در زمینه طراحی و تولید ساعت های لوکس پیشرو بوده و در این زمینه یک پدیده جهانی محسوب می شود.

درآمد شرکت رولکس با تولید روزانه بالغ بر ۲ هزار ساعت، رقمی بیش از ۷ میلیارد دلار برآورد شده است. ساعت های ساخت این شرکت تحت برند رولکس و تودور و توسط نمایندگی های فروش حرفه ای توزیع می شوند و بسیاری از ساعت های ساخت آن عنوان بهترین ساعت مچی مردانه را به خود اختصاص داده اند.

Hans Wilsdorf و Alfred Davis کمپانی رولکس را در سال ۱۹۰۲ در شهر لندن تاسیس نمودند. این برند امروزه به عنوان اسپانسر بسیاری از رویدادهای بزرگ ورزشی در جهان انتخاب می شود.

این برند اولین های زیادی در کارنامه خود دارد که از آن جمله می توان به تولید اولین ساعت مچی که از قابلیت تغییر تاریخ و روز برخوردار بود، اولین ساعت ضد آب، ساخت اولین ساعت با تاریخ خودکار و اولین ساعتی که می توانست به صورت همزمان زمان در دو منطقه را به نمایش بگذارد، اشاره کرد.

 

ساعت هابلوت

ساعت های برند هابلوت (Hublot) را می توان تلفیقی هنرمندانه از سنت، مدرنیته و هنر خلاق دانست.

کمپانی سوئیسی هابلوت کار خود را در سال ۱۹۸۰ با مدیریت کارلو کروکو (Carlo Crocco) آغاز نمود و با طراحی و ساخت ساعت هایی با سطح کیفی قابل توجه، توانست خود را در این صنعت به عنوان عضوی اثرگذار معرفی کند. هابلوت رسالت خود را در شناخت نیازمندی و سلایق مشتریان و طراحی و تولید ساعت هایی لوکس و منحصربه فرد قرار داده است.

برای اولین بار ساعتی با ترکیب جذاب قاب طلا با بند پلاستیکی توسط این کمپانی ارائه شد و این طرح نوآورانه به یکی از امضاهای برند هابلوت بدل گشت. جسارت در طراحی و قدرت در تولید به عنوان مشخصه های برجسته کمپانی هابولت در ارائه ساعت هایی با طرح های خلاقانه و پرشور شناخته می شوند و این امر ساعت هابلوت را به عنوان یکی از تولید کنندگان بهترین برندهای ساعت مچی در سطح جهانی مطرح کرده است.

 

ساعت  امگا

برند امگا به عنوان سازنده ساعت های مچی کار خود را با شعار طراحی و ساخت ساعت هایی کامل و بی نظیر از سال ۱۸۴۸ آغاز کرد.

ساعت های خوش دست امگا با توجه به همکاری های رسمی این شرکت با سازمان هوا و فضای ملی آمریکا (ناسا) و بازی های المپیک، برندی منتخب برای رکوردگیری ورزشکاران و فضانوردان شناخته می شود.

این کمپانی در سال ۱۸۴۸ توسط Louis Brandt و با هدف راه اندازی یک کسب و کار کوچک در حوزه ساعت و مونتاژ اجزای آن در منطقه La Chaux de سوئیس پایه گذاری گردید. اولین ساعت این برند در قالب ساعت جیبی تحت عنوان ligne 19 و برند Omega ساخت و عرضه شد.

در سال ۱۹۳۰، همکاری این کمپانی با جامعه ساعت سازی سوئیس (S.S.I.H) کلید خورد. در سال ۱۹۳۲ نیز همکاری رسمی خود را با مسابقات المپیک شروع کرد که تا همچنان پابرجاست. همچنین ساعت امگا تحت عنوان SpeedMaster، در اولین فرود انسان در کره ماه، در دست فضانوردان بودند. مدل MoonWatch برند امگا عنوان یکی از برجسته ترین ساعت ها در تاریخ را به خود اختصاص داده است.

 

 تگ هویر

تگ هویر (TAG Heuer)، به عنوان یکی از شرکت های سازنده ساعت، کار خود را در سال ۱۸۶۰ آغاز کرد. این برند با توجه به سابقه طولانی در صنعت ساعت سازی و طراحی و ساخت ساعت هایی با کیفیت متمایز، به عنوان برندی معروف در رویدادهای ورزشی جهان مورد توجه بوده است و ساعت های مخصوص آن برای محاسبه دقیق زمان در مسابقات ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

از ساعت های ماندگار این شرکت می توان به مدل های منحصر به فرد کررا (Carrera) و موناکو (Monaco) اشاره کرد که عنوان بهترین مارک ساعت مچی و تاریخچه ای درخشان و استایلی شگفت انگیز از آن را به نمایش گذاشته اند.

ادوارد هویر پایه گذار این برند، به عنوان اولین معرفی کننده کورنورگراف و چرخ دنده نوسانی شناخته می شود که مکانیزم چرخ دنده نوسانی وی همچنان توسط برخی از سازنده های ساعت های کورنورگراف مکانیکی به کار گرفته می شود.

برند تگ هویر با طراحی های اسپورت و به کارگیری تکنولوژی های خلاقانه، خود را به عنوان یک کمپانی بین المللی موفق در این زمینه معرفی کرده است. ساعت های تگ هویر در حوزه های ورزشی و صنعت هوا بسیار مورد توجه است.

 

ساعت پتک فیلیپ

پتک فیلیپ (Patek Philippe)، یک شرکت فعال در زمینه طراحی و ساخت ساعت های لوکس و موتورهای ساعت است که در شهر ژنو سوئیس واقع شده است. تاریخ تاسیس این شرکت به سال ۱۸۵۱ برمی گردد.

افراد شناخته شده ای مانند ملکه ویکتوریا، تزار نیکولاس دوم و جان لئون از جمله مشتریان ساعت های این برند هستند. پتک فیلیپ یکی از معدود برندهایی است که ساعت های آن در گران ترین مزایده های تاریخ حضور پررنگی داشته است. علیرغم اینکه شرکت پتک فیلیپ در ژنو سوئیس مستقر شده اما بنیان گذار آن آنتونی نوربت پاتک اصالتا لهستانی است.

ساعت های تولید شده این کمپانی به لحاظ کیفیت بسیار تحسین برانگیز هستند. از سویی تولید موتورهای خلاقانه و ابداع بالغ بر ۲۰ کالیبر رقابتی، آن را سزاوار دریافت نشان درجه یک کیفیت از موسسه Geneva Seal کرد. نشان کیفیت توسط خود شرکت نیز تحت عنوان Patek Philippe Seal در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد. این نشان داخلی به نوعی تضمین و تاییدی بر استفاده از استانداردهای بسیار بالا در مراحل طراحی و تولید محصولات پتگ فیلیپ است.

مدل مشهور Supercomplication یکی از گرانترین ساعت های ساخت پتگ فیلیپ است که با داشتن قابلیت های بی شمار می توان آن را بهترین ساعت مچی دنیا به شمار آورد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *