پراپ تریدینگ چیست؟ آموزش کار با بهترین پراپ فرم ایرانی

پراپ تریدینگ چیست؟ آموزش کار با بهترین پراپ فرم ایرانی
  • 1401/10/3
  • گویا آی تی
  • 21

پراپ تریدینگ چیست؟ اگر در زمینه فارکس فعال باشید و در گفت و گو های پیرامون بزرگترین بازار مالی جهان فعال باشید، بدون شک بارها اسم پراپ تریدینگ را شنیده اید. اما احتمالا این سبک نوین کسب درآمد از فارکس برای شما نیز جالب است.

پس در این مقاله به بررسی این ساختار کسب درآمدی خواهیم پرداخت.

پراپ تریدینگ چیست؟

به طور خلاصه پراپ تریدینگ به سبک معاملاتی گفته میشود که در آن تریدر از یک سمت با مهارت و دانش خود و یک شرکت سرمایه گذاری از سمت دیگر به همکاری برای کسب سود میپردازند.

به عبارت بهتر شما به عنوان یک ترید حرفه ای از پس کسب حداقلی از سود در بازار فارکس بر می آیید و شاید در مبالغ کم این ۱۰٪ چندان به چشم نیاید اما اگر با مبالغ هنگفت معامله کنید همین میزان سود عدد قابل توجهی خواهد شد پس نیاز به سرمایه و پول بیشتر دارید.

از طرف دیگر شرکت های سرمایه گذاری بزرگ و معتبری هستند که برای کسب سود در بازار وارد می شوند و نیاز به تعداد بیشتری تریدر و معامله گر دارند که ممکن است حتی افراد ناشناخته ای باشند.

چون سرمایه قابل توجهی ندارند حاضرند وارد همکاری پر سودی شوند. این شرکت ها برای توزیع ریسک در حساب های معاملاتی مختلف، استراتژی های متفاوت و کسب سود بیشتر از سمت معامله گران حرفه ای سرمایه خود را در اختیار آنان میگذارند. برای نمونه در تصویر زیر، سابقه معاملات یک تریدر حرفه ای را مشاهده می کنید که با حفظ میزان دراداون پایین، موفق شده حساب فاند دریافت کند.

در سیستم پراپ تریدینگ ما شاهد روشی نوین هستیم که در بازارهای مالی منجر به کسب سود بیشتر برای تریدر ها و کاهش ریسک و صد البته سود بیشتر برای شرکت های سرمایه گذاری خواهیم بود.

پس اگر شما حائز حداقل استاندارد های تریدینگ حرفه ای در بازار های مالی هستید بهتر است از این روش مالی برای کسب بالاترین سود ها در فارکس غافل نشوید.

بهترین پراپ تریدینگ و روش های معامله گری در آن

برای شروع یک مسیر پر سود باید سراغ بهترین پراپ فرم ایرانی با اعتبار جهانی یعنی پراپ ترید فاند بروید.

در ادامه به مهمترین ها در لیست بلند دلایل برتری این شرکت سرمایه گذاری پراپ که با هدف جذب و گلچین کردن بالاترین استعداد های معاملاتی فعالیت میکند میرویم.

اعتبار بین المللی پراپ فرم

در وهله نخست اولین ملاک برتری این پلتفرم جذب تریدر پراپ، اعتبار جهانی آن و ثبت بین المللی این شرکت است. پراپ ترید فاند در جزایر آفشور واناتو به ثبت رسیده است و با این ساختار هم حائز یک اعتبار بین المللی هست و هم در ارائه سرمایه به معامله گران ایرانی پراپ به دلیل تحریم ها مشکلی ندارد.

پراپ تریدینگ چیست؟ آموزش کار با بهترین پراپ فرم ایرانی

این شرکت با ارائه بالانس مالی قابل توجهی میتواند بهترین تریدر ها را جذب و با پلن مقیاس پذیری حساب حتی سرمایه های بسیار بالاتری در اختیار تریدر ها قرار دهد.  البته برای این کار نیاز به اثبات استمرار در کسب سود از طریق استراتژی معاملاتی خود دارید.

پس بدون هیچ نگرانی میتوانید ترید کنید و با افزایش بازدهی خود سرمایه بالاتری از شرکت دریافت کنید و در نتیجه سود بیشتری کسب کنید.

ارائه خدمات به ایرانیان با واریز و برداشت ارز دیجیتال

همانطور که در بالا ذکر شد پراپ ترید فاند با شرایط ثبت بین المللی ویژه اش میتواند بدون هرگونه خللی که از سمت تحریم ها ایجاد شود به ایرانیان خدمات ارائه کند.

از طرفی نیز با خدمات واریز و برداشت رمز ارز شرایطی فراهم شده تا مشتری بدون پرداخت مالیات صرفا هزینه مورد نیاز را پرداخت کند و گره های مالی پی پال و ویزا کارت به دلیل تحریم نیز برداشته شود.

ضمنا تمامی تقسیم سود و پرداخت ها به مشتری نیز از طریق ارز دیجیتال انجام می شود.

بهترین بروکر های جهانی در بهترین پراپ تریدینگ ایرانی

طبیعتا هر تریدری که میخواهد در فارکس معامله کند اولین سوالی که میپرسد این است که در چه بروکری فعالیت کنم؟ شرایط اسپرد و کمیسیون کدام بروکر بهتر است؟ امن ترین و مطمئن ترین کارگزاری کدام است؟

اما باز هم به دلیل تحریم ها ایرانیان از همکاری و استفاده از خدمات بهترین بروکر های جهان که در بریتانیا و آمریکا و اتحادیه اروپا فعالیت میکنند محروم اند.

در پراپ ترید فاند برای این مورد راه حل اندیشیده شده تا شما دیگر با مشکلات مختلف بروکرهای دست چندم رو به رو نشوید.

چراکه در بهترین بروکر های جهان ترید خواهید کرد و هم آزمون چلنج و وریفیکیشن و هم حساب اصلی را در بروکر های شاخص و معتبر دنیا تجربه میکنید.

پراپ ترید فاند به عنوان یک شرکت معتبر جهانی در این بروکر ها برای شما افتتاح حساب میکند و به دلیل اعتبار فوق العاده بالای این شرکت ها میتواند سرمایه خود را برای ترید در این کارگزاری ها در اختیار تریدر ها بگذارد.

در ادامه به لیستی از این بروکر ها و توضیحات تکمیلی در خصوص بهترین شرایط پراپ تریدینگ proptrade fund در آن ها خواهیم پرداخت.

بروکر Swissquote بروکر معتبر و خوش سابقه سوئیسی

بانک و بروکر Swissquote یکی از شناخته شده ترین نهاد های مالی سوئیسی است و سرمایه گذاران زیادی از آن برای معاملات خود استفاده می کنند. ویژگی های زیادی دارد که آن را برای افرادی که به دنبال کسب درآمد در فارکس هستند جذاب می کند.

کارگزار Swissquote بخشی از شرکت Swissquote Group Holding SA است. این سیستم اقتصادی کلان یک گروه بانکی سوئیسی است که در بسیاری از کشورها فعالیت می کند و به عنوان شناخته شده ترین بروکر سوئیس و از بهترین کارگزاری های جهان معرفی شده است. Swissquote در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و آن را به یک شرکت با سابقه بدل کرد.

Swissquote یکی از کارگزاری های خوبی برای شما جهت گذراندن آزمون چلنج و وریفیکیشن و دریافت سرمایه معاملاتی از پراپ فرم پراپ ترید فاند است شما جهت دریافت اطلاعات کامل در خصوص اسپرد ها و کمیسیون های این بروکر میتوانید به سایت این کارگزاری مراجعه یا به پشتیبانی پراپ ترید فاند پیام دهید!

مزیت اصلی استفاده از Swissquote برای پراپ تریدینگ، جذابیت داشتن یک حساب در یک شرکت بانکداری سوئیسی با اسپرد و کمیسیون معقول که با هزینه اندکی همراه باشد است. به این ترتیب، هزینه های معاملاتی بهترین ویژگی آن نیست و نمی تواند خیلی با آنچه که توسط کم هزینه ترین کارگزاری های فارکس مانند بروکر fxcm ارائه می شود رقابت کند.

fxcm معتبرترین بروکر بریتانیا با اسپرد پایین

FXCM در سال ۱۹۹۹ در ایالات متحده آمریکا تأسیس و سپس به انگلستان منتقل شد و به معامله گران مختلف در سراسر جهان شرایط ویژه ای برای دسترسی به بزرگترین بازار مالی جهان ارائه می دهد. این هلدینگ مالی توسط Leucadia Investments در سال ۲۰۱۵ خریده شد.

Leucadia Investments بخشی از سازمان بانکداری تجاری Jefferies Financial Group است. FXCM در انگلستان توسط اداره رفتار مالی رگوله می شود، در حالی که شرکت های تابعه آنها در استرالیا و آفریقای جنوبی توسط ساختار های نظارتی کشورهای خود رگوله می شوند. FXCM همچنین دفاتری در مکان های مختلف جهانی از جمله برلین و سیدنی دارد.

این بروکر یکی از محبوب ترین کارگزاری‌های مورد استفاده در پراپ ترید فاند است.

حساب بروکر xtb معتبر و قانون مند در بهترین پراپ تریدینگ

کارگزاری XTB یکی از بهترین بروکر های فارکس و CFD با دفتر مرکزی در لندن و ورشو است که در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد. این شرکت توسط چندین مقام مالی معتبر در سراسر جهان، از جمله اداره رفتار مالی رده بالای بریتانیا (FCA) رگوله می شود.

علاوه بر این، XTB در بورس اوراق بهادار ورشو فهرست شده است و به همین دلیل موظف است به طور منظم اطلاعات مالی خود را افشا کند.

XTB به عنوان یک بروکر کاملا ایمن و مطمئن در سراسر جهان شناخته می شود (این کارگزاری هم رده بروکر fxcm و بروکر swissquotes می باشد. چراکه سابقه ای بسیار طولانی دارد، در بورس اوراق بهادار فهرست شده است و صورت های مالی خود را به طور شفاف منتشر می کند. و جزو بهترین انتخاب ها برای دریافت حساب پراپ است.

جمع بندی

در این مفاله تلاش کردیم تا در مجموع اطلاعات دقیقی در خصوص پراپ تریدینگ و بهترین پراپ فرم ایرانی به شما ارائه کنیم تا با افتتاح حساب و دریافت فاند بتوانید کسب درآمد دلاری خود را در بالاترین سطح ممکن با تجربه و مهارت خود در معاملات فارکس تجربه کنید.

شما میتوانید با مراجعه با سایت https://proptradefund.com/  اطلاعات کاملی در خصوص شرایط و مقررات معاملاتی کسب و استارت نخستین معامله خود را در آزمون های شناسایی بهترین معامله گران بزنید.

این مقاله به عنوان رپورتاژ آگهی تبلیغاتی در وبسایت گویا آی تی منتشر شده و وبسایت در مورد تایید یا رد صحت محتوای آن مسئولیتی ندارد. 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 21 دیدگاه
  1. بدون اغراق بهترین شرکت پراپ فرمی هستش که ما از ایران میتونیم باهاش کار کنیم. من هم با ftmo کار کردم قبل از اینکه ایرانو تحریم کنه، هم با audacitycapital تو هر جفتشون هم تونستم چالش رو پاس کنم و حساب بگیرم. هر جفتشون هم سخت گیری های الکی داشتند و حتی مثل یک سری از این شرکت های بی در و پیکر ایرانی، خیلی بی دلیل به تریدهای سودده من ایراد می گرفتن. اما پراپ ترید فاند هیچکدوم از اون مشکلات رو نداشته تا به حال و تا الان هم دو بار برداشت سود داشتم و خیلی سریع خودشون پیگیری می کنند. اگر واقعا ترید بلدید، شک نکنید

    1. سلام شما مدیریت حساب قبول میکنید برای رد کردن دوره ازمون. حساب تو ضرره

    2. من میتونم اکانتتون رو سود ده کنم

  2. ای کاش دوستانی که از این شرکت حساب گرفتن بیان از تجربیاتشون تعریف کنن. من خیلی دوست دارم شروع کنم اما میخوام خیالم راحت باشه از اینکه اگه سود کنم توی معاملاتم بهم میدن یا نه؟

    1. من به تعریف یکی از دوستان وارد شدم ولی متاسفانه نتونستم چالش رو پاس کنم، فکر نکنید رعایت دراداون ۵ درصد در روز کار راحتیه… دارم الان به پیشنهاد اقای سام که پشتیبانشون هستن ژورنال نویسی رو یاد میگیرم که بتونم با نظم بیشتری معامله کنم. اما دوستم که گفتم بهتون الان حساب واقعی گرفته ازشون و راضیه. ایشالا که خدماتشون رو همینطوری نگهدارن و مثه بقیه پراپ فرمهای مزخرف ایرانی نشن…

    2. سلام علی جان بله من خودم از همین پراپ فرم که به جرئت میشه گفت بهترین پراپ فرم ایرانیه یک ماهه حساب ریل گرفتم و دارم تو بروکر سوئیسی تریدر میکنم و تا الان دو تا درخواست برداشت داشتم که طرف ۲، ۳ ساعت هر جفتشون به والتم نشسته.
      البته من دو بار تو ازمون چلنج رد شدم و بار سوم موفق شدم چلنج و وریفیکیشن رو پشت سر بگذارم پس اصلا نا امید نشو

    3. هرجا ثبت نام میکنید سرمایه گذار برتر نکنید کلاه بردار هستن همیشه سیستمشون باگ داره و اطلاعات حساب به روز نمیشه

  3. مرسی از گویا آی تی برای معرفی این سایت. من قبلا توی سایت ftmo.com حساب واقعی گرفته بودم اما حسابم بلوکه شد و دیگه سود برام واریز نشد چون فهمیدن ایرانی هستم. اما این سایت proptrade.fund رو مدتیه توش کار می کنم، هم بروکرهایی که داخلش حساب میدن فوق العاده ان، هم پشتیبانی عالی داره و مهم تر از همه این که با معامله‌گرهای ایرانی مشکلی نداره و راحت حساب دادن بهم

  4. دوستان به راحتی اعتماد نکنید این شرکت یه گروه تلگرامی نداره حتی و مشخص نیست دقیقاً سر و تهش چیه ممکنه به راحتی سرمایه تون رو نابود کنن. بنظرم به پراپ های داخلی کلاً اعتماد نکنید و از پراپ های خارجی معتبر نظیر فیدل اعتماد کنید که با ایرانی ها هم کار میکنند

    1. سلام دوست عزیز منم می‌خوام تو سایت فیدل چلنج بگیرم میشه تجربه از این سایت رو با ما به اشتراک بذاری

    2. الکی گول تبلیغات اونا رو نخورید من همین فیدل به حساب ریل رسیدم بعد برداشت اول حساب من رو بن کردن الان دو ماهه رو حساب ریل ۳۰۰ هزار تایی همین پراپ تریدینگ proptradefundدارم معامله میکنم و سودم بدون مشکل پرداخت شده. و خیلی راضی بودم

  5. انصافا proptradefund.com از بهترین و معتبرترین پراپ فرم هایی بوده که تا الان به چشم دیدم از خیلی از پراپ فرم های خارجی هم بهتره مخصوصا از نظر قیمت و پکیج ۵۰۰ تایی واقعا دم بچه های تیمشون گرم!
    یه سری سایت کلاهبردار دیگه که اسمشونو نمیبرم و به اصطلاح پراپی هستن هم دیدن اینا اینقدر خفن ان و کلی ویژگی مثبت دارن شروع کردن به چرت و پرت گفتن اما اصلا بهشون توجه نکنید من الان دو تا حساب چلنج دارم ازشون واقعا عالی بوده

    1. معتبرترین. شوخی میکنی دیگه ؟
      یه آدرس ثبتی نداره ک شرکت رو از نزدیک ببینیم
      کلا سر و تهش یه سایت که با یک هفته کد نویسی بالا میاد و یک نفر که ن مشخصه مرد و زن پشت سیستم داره چت میکنه باهات . از کجا معلوم که همین تعریف تمجید هایی که اینجا میخونم کار خودشون برای جلب اعتماد نباشه ؟ ادرس شرکت به صورتی که بشه بهش سر زد بهترین مولفه برای اعتماد کردنه

  6. پراپ ترید فاند واقعا عالیه زنده باشید و پایدار که اینقدر به هموطناتون کمک میکنید خدا خیر و عزت بهتون بده!

  7. سلام
    چطوری میتونیم هزینه آزمون رو پرداخت کنیم ؟
    پرداختش رو با کریپتوکارنسی زده به چه نحوی میشه از ایران پرداخت کرد؟

  8. یه اقایی به اسم الکی سالار اومده نوشته بهترین مولفه اعتبار شرکت مشخص بودن محل شرکته!!!! خب برادر شما که مشخصه مزدور همون sgb هستی با این تبلیغ دوزاریت!!! من که کلا به هیچکدوم از برندهای ایرانی اعتماد ندارم ولی دیگه مثل روز روشنه که تو بیزنسی که سر و تهش تو ایران هیچ قانونی نداره، اتفاقا اونی که میره شرکت ثبت میکنه و آدرس میزاره و … از همه کلاهبردار تره چون میدونه ایران بهشت دزدی های این مدلیه که یه مشت آدم ساده به آدرس داشتن شرکت اعتماد کنن و پول بی زبونشون رو بدن بهش….
    به این چیزا نیست اخوی، کسی بخواد درست کار کنه، حتی اگه فقط با ایمیل هم باهاش در ارتباط باشی خیالت راحته اما کسی نخواد پولتو بده تو هزارتا آدرس و شماره و … هم ازش داشته باشی چیزی بهت نمیماسه. اینو از کسی بشنو که تجربه به فنا دادن کلی پول رو داشته به شرکت های دوزاری مثل سرمایه گذار برتر(!)…. خیالتون خوشه بابا حداقل انقدر ضایع تبلیغ نکنین!!!

  9. پراپی propiy شرکت کنید از همه بهتره … هم پنل آنالیزشون و هم خدماتشون تقریبا از اول تابستون شروع کردن و اکثرا هم میشناسنشون

  10. ⛔️⛔️پراپ ترید فاند با پشتیبانی سام شقاقی کلاهبرداره دوستان حواستون باشه ، بعد از پاس کردن حساب دیگه جواب نمیدن یا به بعضی دوستان گفتن تو سرور دستکاری کردی یا بهانه های دیگر . این شیادانی که از کمبود امکانات برای تریدر های ایرانی در این شرایط سخت سو استفاده میکنن باید ادب شن ، اگر کس دیگری هم گرفتار این شیاد بی وجود شده پیام بده⛔️⛔️دوستان اطلاع رسانی کنید که سر آدم های بیشتری کلاه نره و تایم و پول و انرژیشون رو هدر ندن ، با سایت هایی که آگهی این رو گذاشتن از طریق قانون پیگیری شده و دارن حذف میکنن مثل دیجیاتو .. این نظرات مثبت هم یا خوده ادمینه یا کسانی که هنوز متوجه اسکم بودنش نشدن . به هر دلیلی به خرید مجدد میخواد وادار کنه حتی تو نظرات هم میبینید نوشته من چندبار خریدم بعد موفق شدم …

    1. ببینید هر ایراد یا ضعف و شکی هست باید با مستند و دلیل ارایه بشه تا مورد قبول باشه..این که شما میگید کلاه بردار یعنی چطور ؟ با دلیل و دقیق؟ چالش داشتید؟ پاس کردید ؟ نکردید قوانی رو نقض کردید نکردید؟ سود ندادن یا جواب ندادن ..صرف مشکل داشتن یک نفر نمیشه قضاوت کرد ..با دلیل بگید همه قانع بشن شاید شما قوانین نقض شده رفتید تو ضرر و حساب رو گرفتن خوب بعدش میایید بد میگید که فلان بهمان..اگر مشکل دارند خوب با مستند تکذیب یا تایید کنید تا همه بهره ببرند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *