بهترین مارک تلفن رومیزی کدام است

بهترین مارک تلفن رومیزی کدام است
  • 1401/10/8
  • گویا آی تی
  • 0

تلفن های رومیزی هنوز هم در میان برخی از کاربران دستگاه های تلفن ثابت، محبوب بوده و طرفداران زیادی دارند. این موضوع میان سالمندان و افرادی که رابطه خوبی با تلفن های بی سیم ندارند، بیش تر دیده می شود. یکی از سوالاتی که اغلب افراد هنگام خرید تلفن های رومیزی با آن رو به رو هستند این است که بهترین مارک تلفن رومیزی کدام می باشد؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مارک های تلفن های رومیزی بپردازیم، پس اگر شما هم قصد خرید دارید و با این سوال مواجه هستید در ادامه با ما همراه باشید.

تلفن رومیزی

تلفن های رومیزی که با نام تلفن ثابت نیز شناخته شده اند، از قدیمی ترین نسل تلفن ها به حساب می آیند. در حقیقت، همین مدل های دسکتاپ اولین تلفن هایی هستند که مورد استفاده بشر قرار گرفتند. این تلفن ها در گذشته بدین صورت بودند که دارای دکمه هایی روی دستگاه بوده و فرد با فشردن یا چرخاندن دایره ای روی صفحه می توانست شماره گیری کند.

تلفن های رومیزی به وسیله کابل مخابرات به پریز برق متصل می شوند و نمی توان آن ها را جا به جا کرد. در واقع این تلفن ها از طریق ابزارهای فیزیکی همچون کابل سیمی یا فیبر نوری، سیگنال های صوتی را منتقل می کنند. البته لازم به ذکر است که تکنولوژی این تلفن ها به نسبت گذشته تغییرات زیادی داشته است که از میان این تکنولوژی ها می توان به حافظه برای ذخیره شماره، آی دی کالر، قابلیت ضبط منشی، نمایشگر، بلندگو با قابلیت تنظیم صدا و … اشاره کرد.

نکاتی که قبل از خرید تلفن رومیزی باید بدانید

هنگام خرید تلفن رومیزی حال می خواهد برند پاناسونیک باشد یا یالینک، همچون سایر تلفن ها و وسایل دیگر، باید با یک سری نکات آشنایی داشته باشید تا بتوانید متناسب با نیازمندی های خود بهترین محصول را تهیه کنید.

کال آیدی یا نمایشگر شماره

قابلیت نمایش شماره تماس گیرنده یا Caller ID که شماره تماس گیرنده را به روی نمایشگر نشان می دهد، یکی از عملکردهای فوق العاده و کاربردی می باشد. چرا که در بعضی مواقع نیاز است ابتدا شماره را دید و در صورت نیاز، به تماس پاسخ داد. برخی دیگر از تلفن ها دارای قابلیت Talking Caller ID می باشند، بدین معنی که شماره تماس گیرنده را به صورت صوتی بیان می کنند.

منشی تلفن و پیغام گیر صوتی

از دیگر عملکردهایی که بسیار کاربردی است و متناسب با کاربرد ممکن است ضروری نیز باشد، قابلیت منشی تلفن می باشد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد، اگر به هر دلیلی نتوانید تلفن را جواب دهید مخاطب بتواند برای شما پیغام بگذارد و هر وقت زمان داشتید آن را گوش کنید.

برخی از پیغام گیرها دارای قابلیت پخش صدای همزمان یا Call Screen نیز می باشند. بدین معنا که همزمان با پیغام گذاری مخاطب بتوانید به آن گوش داده و در صورت تمایل نیز پاسخ دهید.

داشتن دفترچه تلفن

این عملکرد به مخاطب امکان می دهد تا بتواند تلفن هایی که بیشتر با آن ها سر و کار دارد را با نام آن ها ذخیره کند. در برخی از تلفن ها زبان فارسی نیز پشتیبانی می شود که متناسب با سلیقه خود می توانید این قابلیت را در نظر بگیرید.

گارانتی و ضمانت نامه

گارانتی یکی از موارد بسیار مهم هنگام خرید هر وسیله ای از جمله تلفن رومیزی می باشد. چرا که به شما کمک می کند تا بتوانید در مدت زمان بیشتر با هزینه کمتری از تلفن خود استفاده کنید.

فناوری Link To Back

با استفاده از این تکنولوژی در تلفن های رومیزی، توسط دکمه ای که مختص این کار تعبیه شده است، می توانید با دو موبایل هوشمند آن را لینک کنید.

رده بندی بهترین مارک تلفن رومیزی بر اساس کیفیت

تلفن های رومیزی توسط برندهای متفاوتی تولید و در بازار عرضه می شوند، که دارای کیفیت های متفاوتی هستند. در میان رده بندی مارک های تلفن های رومیزی بر اساس کیفیت، دو مارک پاناسونیک و یالینک جز برترین ها قرار دارند.

تلفن رومیزی پاناسونیک؛ در نوع خود بی نظیر است

شرکت پاناسونیک یکی از شرکت هایی است که در زمینه تولید مدل های مختلف تلفن های رومیزی به صورت فعال و حرفه ای فعالیت می کند. برند پاناسونیک بیش از هر چیز دیگری، توجه به سهولت در کاربری و قیمت مقرون به صرفه دارد. علاوه بر آن تلفن های رومیزی برند پاناسونیک گزینه ایده آلی برای کاربرانی می باشند که صرفا به دنبال یک تلفن ساده برای ارتباطات روزمره خود هستند.

به صورت کلی می توان گفت تلفن های رومیزی در نوع خود بی نظیر می باشند، قابلیت های متعدد و فراوان در کنار کیفیت فوق العاده عوامل این برتری هستند. دست خریداران در انتخاب تلفن های رومیزی پاناسونیک به دلیل تنوع، کاملا باز است و این دستگاه ها در منازل و محیط های کاری همچون ادارات، شرکت ها و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

تلفن رومیزی یالینک؛ کیفیت فوق العاده

یالینک Yaelink یکی دیگر از برندهای جهانی می باشد که به صورت حرفه ای در زمینه ی ارتباطات مخابراتی و صوتی فعالیت گسترده ای دارد. تلفن های تولیدی یالینک که از تنوع گسترده ای برخوردارند که گروه کوچکی از محصولات تولیدی این برند بوده و هر یک از آن ها در کنار ویژگی های منحصر به فرد کیفیت فوق العاده ای دارند.

این برند محصولات خود را متناسب با نیاز روز بازار در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می کند که تلفن های رومیزی یالینک یکی از نمونه های آن ها می باشند. تلفن های رومیزی یالینک، از پرکاربردترین مارک های تلفن رومیزی بوده که دارای کیفیت فوق العاده ای هستند. این محصولات دارای قابلیت های گسترده ای بوده و سهم قابل توجه ای از بازار را پوشش می دهند.

معرفی یک مرکز خرید تلفن رومیزی

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS880 از جمله تلفن های پرکاربرد این برند است که این موضوع به دلیل ارائه قابلیت های جانبی و ضروری آن می باشد. از طرفی این دستگاه در کنار قابلیت های فوق العاده ای که ارائه می دهد، از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است. تلفن مورد نظر از نظر سایز صفحه نمایشگر، صفحه کلید کامل با تمام دکمه های جانبی، کنسول و موارد دیگر، دارای امتیاز بالایی می باشد.

از قابلیت های تلفن پاناسونیک مدل KX-TS880 می توان به ذخیره شماره تماس های پرتکرار، صفحه نمایشگر ۳ خطی، ذخیره سازی ۵۰ شماره تماس، داشتن دکمه هایی برای خدمات جانبی از جمله قفل کردن صفحه کلید و کم و زیاد کردن زنگ تلفن و … اشاره کرد. تلفن پاناسونیک مدل KX-TS880 را می توانید به سهولت و با مقرون به صرفه ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا تهیه کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *