پاوربانک شیائومی چی بخرم؟

پاوربانک شیائومی چی بخرم؟
  • 1401/10/11
  • گویا آی تی
  • 0

 

تصور کنید تمام شب گذشته را بر روی ارائه مهمی که در دانشگاه دارید یا جلسه مهمی در محل کارتان، کار کرده‌اید. تمام فایل ها را بر گوشی موبایلتان انتقال می‌دهید تا در زمان جلسه، آن‌ها را به نمایش بگذارید. همه چیز آماده است. تنها یک ساعت مانده به زمان جلسه، متوجه می‌شوید شارژ گوشی موبایلتان رو به اتمام است و به شما فرصت نمی‌دهد تا اطلاعات مورد نیاز را به هارد یا فلش منتقل کنید. اینجاست که یک پاوربانک خوب می‌تواند برای شما حکم فرشته نجات را داشته باشد.

سال‌ها پیش باتری گوشی های موبایل، دو الی سه روز نیاز شما را برطرف می‌ساخت اما با نفوذ بی گریز تکنولوژی در گوشی های هوشمند، روشن بودن اینترنت و لوکیشن و سایر فعالیت های پردازنده گوشی موبایل سبب شد تا شرکت های تولید کننده نتوانند عمر باتری را از دو روز، بالاتر ببرند. در خوش بینانه ترین حالت، یک گوشی موبایل هوشمند، می‌تواند دو و نیم روز بدون اتصال به برق روشن بماند. پس خرید یک پاوربانک، از الزامات است. اما کدام پاور بانک را بخریم؟ کدام پاور بانک خوب است؟ بهترین پاوربانک شیائومی کدام است؟

چرا پاوربانک شیائومی؟

شیائومی طی سال های فعالیت خود، نه فقط در زمینه گوشی های هوشمند، بلکه در بازار لوازم جانبی هم توانسته سهم عمده بازار را از آن خود کند. تنوع محصولات شیائومی باعث شده تا پاسخگوی مشتریان بیشتری باشد. از طرفی، کیفیت محصولات شیائومی دلیل پیشرفت سریع این کمپانی در میان رقبای قدرتمند و قدیمی مانند سامسونک، سونی و هواوی بود.

پاوربانک های شیائومی هم از این قائده مستثنی نیستند. پاوربانک های شیائومی تقریباً اکثر رقبا را از میدان به در کردند. کیفیت بالا، تنوع و قیمت مناسب، سه ویژگی هستند که شما را برای خرید پاوربانک شیائومی، متقاعده می‌سازد.

پاوربانک خوب چه ویژگی دارد؟

برای اطمینان از امنیت پاوربانک شیائومی باید اطلاعات آن را از دفترچه راهنما، چک کنید. چند اصطلاح در دفترچه پاوربانک‌های شیائومی وجود دارد که باهم به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

  1. Over Heat Protections (مقاوم در برابر گرما): گرمایش پاوربانک و یا حتی گوشی موبایل در هنگام شارژ شدن تا حدی نرمال است. اما اگر این حرارت از حدی بالاتر برود، باتری شما در مدت زمان کوتاهی، فرسوده می‌شود.
  2. Over Charging Protections: این اصطلاح به این معنی می‌‌باشد که پاوربانک شیائومی قادر است مقدار جریان انتقال انرژی را به خوبی کنترل کند.
  3. Over Current Protections: ممکن است منبع برقی که گوشی را به آن متصل می‌کنید، نوساناتی داشته باشد که به گوشی موبایل آسیب بزند. برای مثال، شارژر فندکی موبایل که می‌دانیم منبع استاندارد و امنی برای شارژ کردن گوشی موبایل نیست! این قاعده برای پاروبانک های بی‌کیفیت نیز صدق می‌کند. پاوربانک شیائومی در دفترچه راهنمای خود به شما این اطمینان را می‌دهد که بر اساس فناوری های پیشرفته، نوسانات جریان برق را به خوبی کنترل می‌کند.
  4. Short-Circuit: به معنی اتصال کوتاه نیز از نکات ایمنی یک پاوربانک شیائومی است که البته در اکثر پاوربانک های استاندارد دیده می‌شود.

با بررسی این اطلاعات متوجه می‌شویم که استفاده از پاوربانک، مانند یک تیغ دو لبه است. امکان دارد هیچ آسیبی به گوشی موبایل و گجت های شما نزند و یک وسیله کارآمد باشد، گاهی هم ممکن است به گوشی موبایل شما آسیب بزند و هزینه‌ی بزرگی روی دست شما بگذارد.

پاوربانک فست شارژ شیائومی

فراموش نکنید پاوربانک را برای چه کاری می‌خرید! شما می‌خواهید در مدت زمانی که خارج از منزل هستید و شارژ باتری گوشی موبایتان کم شده، سریعاً گوشی را به یک منبع برق ایمن متصل کنید. احتمالاً دوست ندارید برای مدت طولانی گوشی موبایل را همراه پاوربانک حمل کنید. مخصوصاً اگر در حال پیاده‌روی و یا رانندگی باشید، استفاده طولانی مدت از پاوربانک برای شما آزاردهنده خواهد شد. بنابراین، انتخاب خود را به پاوربانک های فست شارژ محدود نمائید. (البته حتماً توجه داشته باشید که گوشی موبایل شما هم باید از فناوری فست شارژ پشتیبانی کند.)

یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید پاوربانک فست شارژ، پاور بانک ۱۸ واتی شیائومی است.

پاور بانک فست شارژ ۱۸ واتی شیائومی

پاوربانک ۱۸ واتی شیائومی با قابلیت فست شارژ یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که نمیتوانند فرصت زیادی را برای شارژ شدن تلفن همراه خود اختصاص دهند. این پاور بانک محبوب شیائومی ویژگی های دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها پرداخته شده است:

نقاط قوت:

  • کیفیت بسیار بالا
  • دارای دو پورت خروجی USB
  • مجهز به فناوری شارژ سریع دو طرفه
  • دارای یک پورت ورودی Micro-USB
  • دارای یک درگاه ورودی- خروجی USB-C
  • قابلیت همگام سازی با گوشی موبایل، ایربادز، ساعت هوشمند
  • مجهز به تراشه باکیفیت برای تضمین ایمنی در برابر تنش‌های ولتاژی و آمپری

نقاط ضعف:

  • جذب لکه و اثر انگشت بر روی بدنه

این پاوربانک را با می‌توانید با گارانتی معتبر تسک‌میران، نمایندگی معتبر شیائومی در ایران، از طریق لینک زیر خریداری نمائید.

https://taskmiran.com/mi-18w-fast-charge-powerbank-v3-10000mah

پاوربانک بی سیم شیائومی

شیائومی با تولید پاوربانک بی سیم (Wireless) بخش اعظمی از توجه بازار را به خود اختصاص داد. پاور بانک وایرلس شیائومی دو درگاه USB در اختیار شما می‌گذارد و یک دستگاه را نیز به صورت بی سیم شارژ می‌کند. به این صورت شما می‌توانید همزمان سه دستگاه را شارژ کنید.

پاوربانک بی سیم ۱۰۰۰۰ شیائومی (۱۰ وات)

پاوربانک Xiaomi Wireless Power Bank 10000 می‌تواند با توجه به نیاز هر دستگاه، میزان جریان ورودی را کنترل کند و به هیچ یک آسیبی نرساند. مشخصات این پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری شیائومی را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

USB-C نوع درگاه ورودی
لیتیوم پلیمر نوع باتری
۱۰۰۰۰mAh ظرفیت
USB-A نوع درگاه خروجی

برای خرید پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر بیسیم شیائومی با گارانتی معتبر میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

https://taskmiran.com/xiaomi-10w-wireless-powerbank-10000mah

سخت انتخاب کن، اما مطمئن خرید کن

حقیقت این است که قیمت های نسبتاً بالای لوازم جانبی و گوشی هوشمند، ریسک انتخاب را افزایش داده اما بهتر است در خرید، دقت و وسواس بیشتری به خرج دهید تا خاطره خوبی از خرید برایتان به جا بماند. حضور یک گارانتی معتبر برای خرید پاوربانک شیائومی می‌تواند خیال شما را از اصالت، سلامت و ایرادات فنی که ممکن است برای محصول به وجود بیاید، راحت کند. تسک میران، به عنوان گارانتی معتبر شیائومی در ایران، خرید شما را به مدت ۱۲ ماه گارانتی می‌کند تا لذت یک خرید حرفه‌ای را تجربه کنید.

شما می‌توانید برای مشاهده محصولات شیائومی (انواع گوشی های موبایل – لوازم جانبی و…) با گارانتی معتبر به وبسایت رسمی نمایندگی تسک میران به آدرس Taskmiran.com مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *