بهترین‌ صرافی ها ، کیف پول ها، بازی ها و انواع روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال

بهترین‌ صرافی ها ، کیف پول ها، بازی ها و انواع روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال
  • 1401/10/13
  • گویا آی تی
  • 0

چکیده : در این مطلب سعی می‌کنیم چکیده بهترین مقالات آموزشی ارز دیجیتال را برایتان از سراسر وب گردآوری کنیم. در پایان این مطلب با بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی، بهترین روش‌های درآمدزایی، بهترین بازی‌های ارز دیجیتال برای کسب درآمد و کیف پول های ارز دیجیتال آشنا خواهید شد.

 

در این مطلب سعی می‌کنیم چکیده بهترین مقالات آموزشی ارز دیجیتال را برایتان از سراسر وب گردآوری کنیم. در پایان این مطلب با بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی، بهترین روش‌های درآمدزایی، بهترین بازی‌های ارز دیجیتال برای کسب درآمد آشنا خواهید شد. برای اطلاعات بیشتر حتما به سایت میهن سیگنال مراجعه نمایید.

بهترین راه‌های درآمدزایی از ارزهای دیجیتال

باتوجه‌به وضعیت تورم و تحریم‌های بی‌شمار علیه ایران حفظ ارزش دارایی‌ها و جلوگیری از بی‌ارزش شدنش برای ما ایرانی‌ها اهمیت خیلی زیادی دارد. ارزهای دیجیتال دارای یک ماهیت تحریم‌ناپذیر است؛ به همین علت در چندساله اخیر شاهد افزایش روزافزون گرایش ایرانی‌ها به کسب درآمد از ارزهای دیجیتال هستیم. حتی در دوسال اخیر دولت و شرکت‌های نیمه‌خصوصی سعی به استفاده از ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری و ابزاری برای مبادله با کشورهای دیگر دارند که نشان‌دهنده اهمیت رمزارزها است.

اما روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال شرایط مختلفی دارند. بعضی‌ها نیاز به سرمایه اساسی دارد و بعضی دیگر نیاز به سرمایه ندارند. همچنین برخی بازدهی بالایی دارند و برخی از آنها بازدهی کمی دارند؛ بنابراین بهترین روش‌های درآمدزایی از ارزهای دیجیتال را در ادامه ذکر می‌کنیم.

انواع روش پول درآوردن از ارز دیجیتال بدون نیاز به سرمایه اولیه:

  • شناسایی و شرکت در ایردراپ‌های معتبر
  • پیاده‌روی و ورزش!
  • کمیسیون بازاریابی و رفرال گیری
  • میکروتسک ها و فاست ها
  • درآمد از بازی‌های بلاک‌چینی
  • دریافت دستمزد با ارز دیجیتال
  • درآمد با شبکه‌های اجتماعی و مرورگر
  • درآمدزایی از متاورس

انواع روش پول درآوردن از ارز دیجیتال که نیاز به سرمایه اولیه دارد:

  • خرید و نگهداری ارز دیجیتال (هولد یا هودل‌کردن)
  • ماینینگ یا استخراج ارزهای دیجیتال
  • ساختن و خریدوفروش ان اف تی
  • تریدینگ و معامله‌گری ارزهای دیجیتال و اسکالپینگ
  • ربات‌های معامله‌گری تریدینگ و استفاده از هوش مصنوعی
  • شرکت در ICO , IEO , IDO و عرضه اولیه‌ها
  • استیکینگ و سود سپرده‌گذاری ارز دیجیتال
  • آربیتراژ، اختلاف قیمت بین صرافی‌ها
  • قرض‌دادن ارزهای دیجیتال
  • برای مقایسه این روش‌ها و محاسبه میزان بازدهی هرکدام توصیه می‌کنیم مقاله بهترین روش پول درآوردن از ارز دیجیتال را بخوانید.

بهترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال از نگاه وب‌سایت تخصصی میهن سیگنال

یکی از سؤالاتی که کاربران این روزها از ما زیاد می‌پرسند این است که در چه صرافی عضو شویم؟ کدام صرافی معتبرترین صرافی ایران است؟ آیا تاکنون صرافی ایرانی توانسته مجوز خریدوفروش بیت‌کوین بگیرد؟ آیا صرافی‌های ایرانی به نسبت صرافی‌های خارجی امن‌تر هستند؟ اینها سؤالاتی است که قرار است در ادامه آنها را پاسخ دهیم و با ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران آشنا شویم. هرچند هنوز هیچ‌کدام از صرافی‌های ایرانی به دلیل خلأ قانونی نتوانسته‌اند مجوز رسمی خریدوفروش ارز دیجیتال دریافت کنند؛ اما باز هم می‌توان باتوجه‌به برخی معیارها انتخاب بهتری کرد. کارشناسان میهن سیگنال ساعت‌ها وقت گذاشته‌اند تا معیارهای مختلفی را به این مقایسه بیفزایند.

اما در ابتدا باید بگوییم:

به‌صورت قطعی نمی‌توان بهترین صرافی را مشخص کرد، اما به صرافی‌های نوبیتکس و والکس به دلیل نقدینگی بالا، اعتبار و قدمت فوق‌العاده، تعداد ارزهای نسبتاً بالا و مقدار کارمزد منطقی می‌توان لقب «بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران» را اهدا کرد.

در حال حاضر صرافی‌های اریترون، آبان تتر، بیت پین با حدود ۷۰۰ تا ۳۰۰ ارز «پر ارز ترین صرافی ایرانی» هستند. همچنین در دو سایت نوبیتکس و والکس می‌توانید توسط API از ربات‌های تریدر استفاده نمایید.

در حال حاضر صرافی اکسکوینو با اهدای ۳ اکسکوین (معادل تقریبی ۱۰۰ هزارتومان) به دعوت‌کننده و دعوت شونده، «پربازده‌ترین سیستم درآمدزایی» را دارد. صرافی‌های نوبیتکس، ارز پایا، والکس، اکسیر و رمزینکس با حدود سه تا چهار سال سابقه، قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی هستند. در حال حاضر شما می‌توانید بدون احراز هویت در صرافی‌های اریترون و نوبیتکس اقدام به خریدوفروش کنید.

قبل از معامله‌گری توصیه می‌کنیم حتماً مقاله رتبه بندی بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی را بخوانید.

بهترین صرافی خارجی ارز دیجیتال از نگاه وب‌سایت تخصصی میهن سیگنال

استفاده از صرافی‌های خارجی بسیار ریسک بالایی دارد؛ لذا توصیه می‌شود از بهترین صرافی‌های ایرانی استفاده کنید و در صورت استفاده از صرافی‌های خارجی، حتماً موجودی حساب خود را به کیف پول ارز دیجیتال شخصی خود منتقل کنید.

به نظر می‌رسد در حال حاضر صرافی‌هایی مثل کوکوین، کوینکس، اوکی اکس، هیت بی تی سی، بای بیت و هات بیت در میان صرافی‌های متمرکز خارجی کم‌خطرترین و امن‌ترین صرافی‌ها برای کاربران ایرانی هستند.

همچنین استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز مثل پنکیک سواپ، یونی‌سواپ و سوشی سواپ و dydx هم همیشه گزینه اول ما ایرانیان بوده است.

یکی از جاذبه‌های صرافی‌های خارجی امکان وام‌گرفتن و مارجین و فیوچرز است. در بعضی موارد دیده شده صرافی کوینکس قیمت‌های فیوچرز را دست‌کاری می‌کند و نحوه محاسبه اهرم در کوکوین هم پیچیده است؛ لذا در صورت استفاده از فیوچرز بسیار احتیاط کنید. برای شروع بهترین کار استفاده از یک VPS امن اروپایی است. سعی کنید از IPهای آمریکا، استرالیا و آسیا استفاده نکنید؛ زیرا کشورهای این مناطق قوانین مالیاتی سخت‌گیرانه‌ای دارند. در مقایسه کارمزد صرافی‌های خارجی، فعلاً صرافی کوکوین و بایننس کمترین میزان کارمزد را میان صرافی‌های خارجی دریافت می‌کنند.

انتخاب بهترین صرافی برای هر کس می‌تواند باتوجه‌به معیارهایش متفاوت باشد؛ اما از میان صرافی‌های متعدد خارجی در حال حاضر کوکوین، کوینکس، اوکی اکس هیت بی تی سی، بای بیت و هات بیت بهترین است. شما در اکثر صرافی‌های خارجی می‌توانید بدون احراز هویت فعالیت کنید.

برای مقایسه بهترین صرافی‌ها توصیه می‌کنیم مقاله رتبه بندی بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی را بخوانید.

بهترین بازی‌هایی که ارز دیجیتال می‌دهند از نگاه وب‌سایت تخصصی میهن سیگنال

اگر علاقه‌مند به کسب درآمد از این با کمترین سرمایه اولیه هستید، یکی از بهترین روش‌ها استفاده از نرم‌افزارها و بازی‌هایی است که در ازای خدمات و یا نمایش تبلیغ به شما ارز دیجیتال پاداش می‌دهند. در این بازی‌ها شما با کمترین ریسک علاوه بر سرگرمی می‌توانید کسب درآمد کنید و لذت ببرید. امروزه اصطلاح Play to Earn را زیاد می‌شنویم که حقیقتاً ایده جذابی برای سرگرمی و کسب درآمد به شمار می‌آید. اما نکته خیلی مهم این است که آیا بازدهی این بازی‌ها به‌قدری است که به‌عنوان منبع درآمد بتوان به آن نگاه کرد؟

در ادامه بهترین بازی‌هایی که ارز دیجیتال پاداش می‌دهند را معرفی می‌کنیم.

رتبه‌بندی بهترین بازی‌هایی که ارز دیجیتال رایگان می‌دهند:

  • اکسی انفینیتی Axie Infinity
  • دسنترالند Decentraland
  • سند باکس The Sandbox
  • آلئن وردز Alien Worlds
  • زد ران Zed Run
  • گادز آنچین Gods Unchained
  • استار اطلس Star Atlas
  • کریپتو بلیدز CryptoBlades

برای مشاهده آموزش این بازی‌ها و نحوه کسب درآمد از آن توصیه می‌کنیم مقاله بهترین بازی های ارز دیجیتال را بخوانید.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال کدام است؟

کیف پول‌های ارز دیجیتال ابزاری ضروری برای خریدوفروش و مبادله ارزهای دیجیتال هستند. معامله گران برای ذخیره ایمن رمزارزها و اعتبارسنجی اطلاعات تراکنش به این ابزار نیاز دارند. کیف پول‌های ارز دیجیتال که انواع مختلفی دارند راه‌حل‌های مناسبی در مقایسه با صرافی‌های ارزهای دیجیتال به شمار می‌روند. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین کیف پول‌های ارزهای دیجیتال آشنا کنیم.

  • تراست والت (Trust Wallet) یک نمونه از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است. تراست والت یک کیف پول متن‌باز، غیرمتمرکز و تحت موبایل است که بیش از ۱۶۰ هزار دارایی دیجیتالی و شبکه بلاک‌چین را پشتیبانی می‌کند.
  • متامسک (MetaMask) یک نمونه دیگر از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است. این کیف پول دیجیتالی برای ذخیره کلیدهای عمومی و خصوصی، انتقال و مدیریت تراکنش‌ها، ارسال و دریافت ETH و سایر ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم استفاده می‌شود. متامسک اغلب به‌عنوان بهترین کیف پول DeFi در نظر گرفته می‌شود، چون بسیار امن است.
  • ترون لینک (TronLink) یک برنامه افزودنی به کروم است که ذخیره TRON، دسترسی و جابه‌جایی آن در بلاک‌چین را آسان می‌کند. این کار تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز را تسهیل می‌بخشد. با TronLink، توسعه‌دهندگان می‌توانند با قراردادهای هوشمندی که برای DAppهای خود در داخل مرورگر خود ایجاد می‌کنند، تعامل داشته باشند.
  • لجر (Ledger) به‌عنوان یک نمونه دیگر از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال، یک کیف پول سرد یا سخت‌افزاری است که در دو مدل Ledger Nano X و Ledger Nano S کوین‌های شما را در یک دستگاه آفلاین ایمن نگه می‌دارد. این دستگاه تقریباً به‌اندازه یک فلش مموری USB است. دور این دستگاه را یک روکش استیل ضدزنگ احاطه کرده که باعث دوام بسیار بالای آن می‌شود.
  • کیف پول کاغذی یک‌تکه کاغذ است که کلیدهای خصوصی و عمومی شما روی آن چاپ شده است. برخی از کیف پول‌های کاغذی ممکن است دارای بارکد قابل اسکن باشند که توسط یک برنامه ایجاد شده است. این نوع کیف پول راهی برای ذخیره و دسترسی آفلاین به ارزهای دیجیتال است. وقتی کلیدهای خود را چاپ می‌کنید، از شبکه ارزهای دیجیتال حذف می‌شوند، اما توکن‌ها باقی می‌مانند. بااین‌حال، آنها بدون کلید شما غیرقابل‌دسترسی هستند.
  • برای آشنایی کامل و آموزش کار با کیف پول‌های ارز دیجیتال توصیه می‌کنیم مقاله بهترین کیف پول های ارز دیجیتال کدام است؟ را بخوانید.

منبع : MIHANSIGNAL.COM

 

برچسب ها : ارز دیجیتال,بیت کوین,صرافی ارز دیجیتال,بازی ارز دیجیتال,کیف پول ارز دیجیتال

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *