دانلود سریال سقوط قسمت ۱ – سریال ایرانی سقوط قسمت اول با کیفیت عالی

دانلود سریال سقوط قسمت ۱ – سریال ایرانی سقوط قسمت اول با کیفیت عالی
  • 1401/10/17
  • گویا آی تی
  • 0

 

سریال سقوط

ژانر : درام ، عاشقانه

کارگردان :حمید فرخ نژاد

سال انتشار : ۱۴۰۱

محصول کشور : ایران

بازیگران : نام بازیگران به زودی مطرح می شود

 

دانلود سریال سقوط

 

درباره سریال سقوط

سریال  سقوط محصول ایران در سال ۱۴۰۰ کارگردان و سازنده این سریال سجاد پهلوان زاده است . این سریال دارای ژانر درام و عاشقانه است بازیگران شناخته شده ای در این سریال  حضور دارند از جمله :  حمید فرخ نژاد ،سجاد بابایی ، الناز ملک و عباس جمشیدی فر اشاره کرد  که در این فیلم خوب درخشیده اند .

سریال سقوط ساخته سجاد پهلوان زاده در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.

به گزارش روابط عمومی سریال سقوط ، سجاد پهلوان زاده که پیش از این کار تدوینگری سینما و تلویزیون را بر عهده داشت مینی سریال سقوط را برای شبکه نمایش خانگی می‌سازد.

تهیه کننده این سریال محمدرضا منصوری است و این درام عاشقانه کوردی نوشته اعظم بهروز است که یک

اثر متفاوت در شبکه نمایش خانگی به حساب می آید .

عکاس این پروژه مهدی دلخواسته است و دیگر عوامل سریال به زودی نام برده میشوند.

 

 

بیوگرافی سجاد پهلوان زاده :

سجاد پهلوان‌ زاده تدوینگر سینما و تلویزیون است. از آثارهای برجسته سجاد پهلوان‌ زاده می‌توان به  فیلم های  سینمایی ماجرای نیمروز، فیلم سینمایی ایستاده در غبار و فیلم لاتاری اشاره کرد.

سجاد پهلوان‌ زاده کار حرفه‌ ای خود را از سینما آغاز کرد و  تدوینگری فیلم ساکن طبقه وسط سال ۱۳۲۳ ساخته شهاب حسینی را به انجام رسانیده است . درست است که این فیلم مانند بقیه کار هایش مانند لاتاری سر و صدای زیادی به پا نکرد اما تجربه خوب همکاری با بازیگر های مطرحی همچون شهاب حسینی ، فرهاد اصلانی و محمد هادی کریمی را کسب کرد.

سجاد پهلوان‌ زاده د دوره‌ی پر تلاشی را در سینما و تلویزیون در سال ۱۳۹۶  گذراند و تجربه پر باری را در اثر های مهمی به دست آورد ایضا در این سال کا سه فیلم مهم سینما را به عهده داشت و خود را در میان هنرمندان مطرح کرد. اثر های به یاد ماندنی و مهم سجاد پهلوان‌ زاده در سال ۱۳۹۶،  فیلم سینمایی لاتاری ساخته محمد حسین مهدویان، کار تدوینگری فیلم سینمایی مصادره و تدوینگری فیلم سینمایی حبیب آقا اشاره کرد.

یکی از بخش های مهم بیوگرافی سجاد پهلوان‌ زاده کار سینمایی لاتاری بوده است . سجاد پهلوان‌ زاده تدوینگری فیلم سینمایی لاتاری را در سال ۱۳۹۶ بر عهده  داشته است که توانست با مهارتش خود را در فضای سینما مطرح کند. سجاد پهلوان‌ زاده توانست  تجربه حرفه‌ ای موفقی را  بعد از فعالیت در فیلم سینمایی لاتاری در کارنامه هنری اش برای خود رقم بزند و  در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ ای همچون هادی حجازی فر، جواد عزتی ،  ساعد سهیلی و زیبا کرمعلی  توانست سطح کاری خود را متحول کند.

سجاد پهلوان‌ زاده علاوه‌ بر فعالیت در لاتاری  سال ۱۳۹۴ در فیلم سینمایی ایستاده در غبار نیز فعالیت داشته است. سجاد پهلوان‌ زاده  با محمد حسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی ایستاده در غبار و جمله بازیگرانی چون عماد محمدی، هادی حجازی فر ، سید ابراهیم هاشمی و عماد امینی همکاری داشته است و اینک توانست در سال ۱۳۹۴ برای اثر ایستاده در غبار سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد  جایزه سیمرغ بلورین بهترین تدوین شود‌.

 

خلاصه مینی سریال سقوط :

این سریال درباره برخی اتفاقات در جنگ های عراق است که در آن ماموران امنیتی ایرانی جانشان را نجات می دهند مینی‌ سریال امنیتی سقوط به نویسندگی اعظم بهروز و کارگردانی مشترک سجاد پهلوان‌ زاده و محمد حسین مهدویان  و تهیه کنندگی محمد رضا منصوری است

 

دانلود سریال مترجم

 

ژانر : درام ، راز الود

سال انتشار : ۱۴۰۱

محصول : ابران

بازیگران : صابر ابر ، مهرانه مهین ترابی ، پانته آ پناهی ، مهتاب ثروتی و مجتبی پیر زاده

 

عوامل سریال مترجم

نویسنده : بهرام توکلی

تهیه کننده : سعید ملکان

کارگردان : بهرام توکلی

 

بیوگرافی عوامل

بهرام توکلی کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی زاده ۴ آذر سال ۱۳۵۵ در همدان است.

مدرک تحصیلی بهرام توکلی  کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس است . از جمله آثار وی  فیلم‌ های پا برهنه در بهشت ، اینجا بدون من ،  بیگانه ، پرسه در مه ، تنگه ابو قریب و غلامرضا تختی بوده است . به آن توکلی از ۳۶مین جشنواره فیلم فجر برای فیلم تنگه ابو قریب برنده سیمرغ بهترین کارگردانی شد. سریال مترجم اولین تجربه او به عنوان نویسنده و کارگردان در شبکه نمایش خانگی است . بهرام توکلی در سریال نهنگ آبی منتشر شده در پخش سریال خانگی به عنوان فیلمنامه نویس حضور داشته است.

 

سعید ملکان چهره پرداز ، تهیه کننده و کارگردان

سعید ملکان زاده ۱۳ فروردین  سال ۱۳۵۸ در تهران است او  فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده  و تا به کنون شش بار برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره‌ پردازی جشنواره فیلم فجر است. سعید ملکان تهیه کنندگی سریال‌های مترجم و نهنگ آبی و فیلم‌های ابد و یک روز و غلامرضا تختی و کارگردانی روز صفر را بر عهده داشته است .

 

اشاره ای به کار های مشترک بهرام توکلی و سعید ملکان :

 

اینجا بدون من محصول سال ۱۳۹۰

فیلم سینمایی تنگه ابو قریب محصول سال ۱۳۹۶

فیلم سینمایی آسمان زرد کم عمق محصول سال ۱۳۹۱

فیلم سینمایی روز صفر محصول سال ۱۳۹۸

فیلم سینمایی غلامرضا تختی محصول سال ۱۳۹۷

مجموعه نهنگ آبی از سال ۱۳۹۷ تا سال ۱۳۹۸

فیلم بیگانه محصول سال ۱۳۹۲

 

پخش سریال مترجم از چه زمانی شروع می شود؟

پخش این سریال هنوز مشخص نیست.

این سریال چند قسمت دارد؟

تعداد قسمت ها هنوز اسپویل نشده است.

 

خلاصه سریال مترجم

داستان سریال مترجم حول محور یک مترجم جوان میگردد او در شغلش با مسیر های تازه و پر پیچ و خمی رو به رو میشود و  دنبال کردن این مسیر ها باعث می‌شود که او به رازی خانوادگی دست بیابد رازی که زندگی این مترجم جوان و خانواده‌ اش را دگرگون میکند و می‌تواند آرامش یک شهر را بر هم ریزد.

 

بیو گرافی صابر ابر :

صابر ابَر متولد هجدهم خرداد ماه ۱۳۶۳ بازیگر تئاتر و کارگردان سینما و تلویزیون  است. او به خاطر بازی در فیلم سینمایی درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر و در فیلم دایره زنگی ، نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

در  سریال قورباغه ساخته هومن سیدی و با بازی صابر ابر در شبکه نمایش خانگی به پایان رسیده است در جدیدترین تجربه هکاری خود  نقش اصلی سریال خواهد بود . او پیش از این در فیلم های من دیگو مارادونا هستم ، آسمان زرد کم عمق و اینجا بدون من به کارگردانی و فیلمنامه نویسی بهرام توکلی نقش آفرینی کرده بود.

 

نحوه دانلود فیلم

 

این روز ها دیدن فیلم های جدید سینمایی دنیا تبدیل به یکی از اولویت ها برای گذراندن اوقات فراغت شده است . علی الخصوص با شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن این بیماری  تماشای فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی بیش از قبل محبوبیت پیدا کرده است . که همین سبب شده است که اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تماشای فیلم و سریال یک روتین جدا نشدنی از برنامه زندگیتان است ، دانلود راحت و پر سرعت با لینک مستقیم از سایتی معتبر جزو دغدغه هایتان است.

پیشنهاد ما برای دانلود و تماشای فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی جدید با کیفیت بالا ، لینک مستقیم ، دوبله فارسی ، زبان اصلی و زیر نویس چسبیده ، آرشیو به روز ، سرعت بالای دانلود سایت هت فیلم میباشد .

 

 

سایت هت فیلم یکی از سایت های معتبر برای دانلود فیلم هندی و دانلود سریال ایرانی است که علاوه بر داشتن فیلم‌ های به روز ، آرشیوی از فیلم‌ های قدیمی و کمتر دیده شده را نیز با کیفیت‌ های متفاوت در دسترس کاربران خود قرار داده است . هت فیلم همچنین فیلم‌ ها را بر اساس ژانر دسته‌ بندی کرده است . این سایت علاوه بر آرشیو دانلود پر سرعت برای فیلم و سریال  اطلاعاتی از  فیلم ها و سریال‌ ها را در اختیار مخاطبان خود  قرار می دهد .

سایت «هت فیلم » دسته‌ بندی‌ های مختلفی برای دانلود فیلم ، سریال ، مینی‌سریال ، انیمه ، انیمیشن و با ورود به هر بخش به آرشیوی بی‌ انتها وارد می‌ شوید . این سایت اخبار سینمایی و خبر های سینمای جهان و نقد و بررسی و مصاحبه‌ های مختلف را نیز در خود دارد .

یکی از بهترین ویژگی‌ های سایت « هت فیلم » این است که کاربران در صورت داشتن اینترنت قوی و پر سرعت امکان تماشای آنلاین فیلم و سریال همراه با زیر نویس فارسی یا انگلیسی را دارند .

سایت « هت فیلم » این امکان را به شما می دهد که با ورود به آرشیو وارد دریای بزرگی از فیلم و سریال و انیمیشن و انیمه بشوید و یا حتی در آن غرق شوید

برای مثال یک نمونه فیلم از آرشیو سایت « هت فیلم » را به شما معرفی میکنیم.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *