راهنمای خرید سیسمونی + چک لیست و نکات ضروری

راهنمای خرید سیسمونی + چک لیست و نکات ضروری
  • 1401/10/17
  • گویا آی تی
  • 0

خرید سیسمونی

اگر اولین بار است که تجربه شیرین مادر شدن را می چشید، مطمئنا برای خرید سیسمونی دلبندتان شوق و ذوق خاصی دارید. مادران معمولا بعد از مشخص شدن جنسیت نوزادشان در اواسط سه ماهه دوم بارداری شروع به خرید اقلام مورد نیاز دلبندشان می نمایند. خریدی که سرا پا شوق است و پر از هیجان. عموما هم مادران با وسواس خاصی اقدام به خرید این لوازم می کنند. تا به خوبی از مهمان بهشتی خود استقبال نمایند.

خرید سیسمونی

امروزه پدر و مادر شدن به راحتی گذشته نیست و زن و شوهر ها با استرس بیشتری به تولد فرزندشان نگاه می کنند. به همین جهت دوست دارند لوازمی که برای سیسمونی مسافر تو راهی خود خریداری می کنند نیز، از بهترین و با کیفیت ترین اقلام موجود در بازار باشد. این توجه پدر و مادر ها باعث می شود تا لذت بچه دار شدن نیز برایشان بالاتر برود و ریز و درشت لوازمی که برای یک نوزاد ممکن است قابل استفاده باشد را، تهیه نمایند. اما بین لوازم سیسمونی یک سری از کالا ها جز کالاهای کاربردی می باشند که بهتر است حتما در لیست خرید قرار بگیرند. اگر انتظار مسافری کوچک و زیبا را می کشید و دلتان می خواهد برای استقبال از او سنگ تمام بگذارید، تا انتهای متن همراه ما بمانید.

ضرورت خرید شیشه شیر در لیست سیسمونی

یکی از اقلام ضروری و مهم خرید سیسمونی که بهتر است حتما از کالاهای با کیفیت و مرغوب انتخاب شوند، شیشه شیر و شیردوش می باشند. از آنجایی که این دو کالا قرار است محل نگهداری غذای دلبندتان باشد باید حتما از بهترین متریال ساخته شده باشند. بنابراین باید در زمان انتخاب به نکات لازم و ضروری دقت نمایی تا آسیبی به دلبندتان وارد نشود.

خیلی از مادرها به دلیل نداشتن و یا کافی نبودن شیر خود مجبورند با شیرخشک کودکشان را تغذیه نمایند. خیلی از مادر ها نیز به دلیل شاغل بودن مجبورند شیرشان را دوشیده و در زمان نیاز نوزاد از طریق شیشه شیر به او بدهند. بنابراین خرید شیشه شیر یک کالای بسیار کاربردی است که حتما باید در لیست خرید سیسمونی شما باشد.

نکات مهم برای خرید شیشه شیر نوزادی

بدنه شیشه شیر ها یا شیشه ای هستند و یا پلاستیک. هر کدام از آنها نیز مزایای و معایب خاص خودشان را دارند.

·      جنس شیشه شیر

به طور کلی اگر قصد دارید نوزادتان را بیشتر با شیشه شیر تغذیه کنید خرید شیشه شیر نوزادی پیرکس یا شیشه ای را در اولویت بگذارید. دلیل آن هم قابلیت شستشو راحت تر، عدم گرفتن بو، رنگ، آلودگی و… می باشد. اما در زمان خرید شیشه شیر شیشه ای حتما از کیفیت و جنس متریال ساخت آن مطمئن شوید و خریدتان را از هر فروشگاهی انجام ندهید. زیرا در صورت پیرکس نبودن و یا بی کیفیت بودن شیشه شیر، خطر شکستن آن نیز زیاد می شود. از همین رو برای جلوگیری از حوادث ناگواری که بر اثر شکستن شیشه شیر ممکن است رخ دهد حتما از برند های معتبر و فروشندگان مطمئن که مثل مانیلو به صورت تخصصی در حوزه مادر و کودک فعال هستند، خریدتان را انجام دهید. توجه کنید که کیفیت را فدای کمیت نکنید.

·      سر پستانک شیشه شیر

نکته مهم بعدی برای خرید شیشه شیر نوزادی سری شیشه شیر است. سر پستانک شیشه شیر ها از جنس سیلیکون با درجه کیفیت مختلف تولید می شود. حتما در زمان خرید سیسمونی به سر پستانک شیشه شیر تان نیز توجه کنید. اگر جنس سری شیشه شیر تان مرغوب نباشد خیلی زود رنگ و بو می گیرد و ممکن است بر اثر مصرف مداوم پاره نیز بشود.

خرید شیشه شیر

علاوه بر جنس سر پستانک، شکل ظاهری پستانک شیشه شیر نیز در زمان خرید سیسمونی برای خیلی از مادران مهم است. سر پستانک ها در طرح های مختلفی تولید می شوند. یک سری از پستانک های شیشه شیر دارای خاصیت ارتودنسی می باشد که به فک و لثه کودک آسیبی وارد نمی کند. نوع دیگر پستانک شیشه شیر شبیه سینه مادر است و نوک گردی دارد. این سر پستانک ها برای مادرانی که هم نوزادشان را با شیر خود تغذیه می کنند و هم شیر خشک یا شیشه شیر بسیار مناسب است. زیرا حالت آن در زمان مکیدن برای نوزاد مشابه سینه مادر خواهد بود و در زمان شیر خوردن آرامش بهتری خواهند داشت.

·      ساختار ظاهری شیشه شیر

ساختار و طراحی های متفاوتی را در زمان خرید شیشه شیر شاهد هستیم. برخی از شیشه شیرها دسته دار هستند. تا نوزاد بعد از پیدا کردن توانایی لازم، خودش شیشه را در دست بگیرد و از خوردن لذت ببرد. برخی از بدنه های شیشه شیر نیز به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در دست جای می شوند. همه سر پستانکی های شیشه شیر ها داری سوراخ مکش هوا می باشند. تا در زمان خوردن  هوا وارد معده کودک نشود و ایجاد نفخ نکند. همچنین حتما در زمان خرید شیشه شیر به سن کودکتان دقت کنید. شیشه شیر ها و سر پستانک های آنها شماره بندی دارند و متناسب با سن نوزاد طراحی می شوند. حتما به برند سازنده و قابلیت تحمل گرما شیشه شیر دقت کنید. تا بر اثر گرم و سرد شدن اتفاقی برایش نیفتد. اگر قرار است شیر نوزادتان را با شیشه شیر در مایکروفر گرم کنید حتما در توضیحات محصول دقت کنید که آیا امکان استفاده در مایکروفر را دارد یا نه.

آیا خرید شیردوش نوزادی ضرورت دارد؟

تا به اینجای متن هر آنچه لازم بود برای خرید شیشه شیر نوزادی بدانیم را با هم بررسی نمودیم. حال با هم به بررسی شیردوش می پردازیم که یک وسیله کاربردی و واجب برای مادران شیرده می باشد. اگر قرار است خودتان با شیر خودتان کودکتان را تغذیه نمایید حتما در لیست خرید سیسمونی خود یک عدد شیردوش را قرار دهید. شیر روش ها در دو نوع دستی و برقی در بازار به فروش می رسند. اگر مادر شاغلی هستید که باید برای تایم هایی که در کنار دلبندتان نیستید، شیر تان را ذخیره کنید، حتما برای خرید شیردوش از نوع برقی آن استفاده نمایید. با این کار سرعت و راحتی عملکرد دوشیدن شیر بیشتر می شود.

شیردوش نوزاد

اما اگر همواره پیش دلبندتان هستید و تنها برای مواقع ضروری نیاز دارید تا شیر تان را دوشیده و برای کودکتان ذخیره نمایید، کارتان با خرید شیردوش دستی نیز راه میفتد. اما فراموش نکنید هر دستگاهی که خریداری می کنید کیفیت متریال ساخت آن بسیار مهم است. زیرا شما قرار است شیری که در آن دستگاه قرار داده را مجدد به کودکتان بدهید. بنابراین حتما به برند تولید، متریال ساخت آن و فروشگاهی که از آن این محصولات را خریداری می کنید دقت نمایید.

نکات مهم در استفاده از شیردوش

با توجه به مطالبی که عنوان کردیم باید قبل از خرید شیردوش نوزاد به یک سری نکات مهم دقت نمایید. این محصول کاربردی در فروشگاه های عرضه سیسمونی در مدل های مختلف به فروش می رسند. اما اگر به هر دلیل قرار است از شیردوش استفاده نمایید حتما به نکات زیر دقت نمایید.

  • مهم ترین نکته برای استفاده از شیردوش تمیز کردن و استریلیزه کردن آن می باشد. در زمان خرید شیردوش نوزاد از فروشنده حتما در خصوص نحوه شستشو آن به طور کامل راهنمایی بگیرید. زیرا در صورت عدم تمیز بودن دستگاه، آلودگی به شیر شما منتقل می شود و همان آلودگی را به نوزادتان نیز منتقل خواهید کرد. شیردوش های برقی بیشتر از شیردوش های دستی نیاز به دقت بالا در شستشو دارند.
  • شیردوشیده شده شما می تواند تا چهار ساعت در دمای محیط و تا ۴ روز در یخچال نگهداری شود. بنابراین در زمان خرید شیردوش با توجه به این موضوع و نیازتان به شیردوش نوع دستی یا برقی را انتخاب نمایید.
  • در صورت عدم استفاده زود به زود از شیردوش حتما بعد از شستن و خشک کردن، در یک محیط خنک و خشک مثل یخچال آن را نگهداری کنید و مخزن شیردوش را قبل از استفاده مجدد با آب گرم بشویید. حتما در زمان خرید شیردوش به مخزن آن توجه کنید تا به راحتی از آن استفاده نمایید.

خرید شیردوش نوزادی

بهترین مرکز خرید سیسمونی نوزاد

تمامی مواردی که در بالا برای خرید شیردوش نوزاد و شیشه شیر عنوان شد جز نکات مهمی است که با سلامت نوزاد شما در ارتباط است. اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید حتما از مراکز تخصصی فروش سیسمونی خریدتان را انجام دهید. مانیلو با توجه به سابقه بالایی که در زمینه فروش محصولات مادر و کودک دارد و با توجه به اهمیتی که به کیفیت محصولات سبد فروشش می دهد، می تواند از بارداری همراه شما باشد و بعد از تولد نوزادتان نیز کلیه محصولات مراقبتی، پوشاک، بهداشتی و غیره را در اختیارتان قرار دهد.

شما نیازی نیست در دوران بارداری برای خرید لوازم مورد نیازتان با شرایط سخت بارداری قدم بزنید و خرید سیسمونی خود را انجام دهید. کافی است با گوشی یا یک سیستم کامپیوتری زمانی که در حال استراحت هستید، لوازم مورد نیازتان را از سایت مانیلو انتخاب و در کمترین بازه زمانی در آدرس مورد نظرتان تحویل بگیرید. ما جهت حفظ رضایتمندی شما، کیفیت محصولاتمان را گارانتی می کنیم. تا بدون نگرانی از بارداری و مراقبت از دلبندتان لذت ببرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *