سرویس وب چت نواتل |سامانه گفتگوی آنلاین

سرویس وب چت نواتل |سامانه گفتگوی آنلاین
  • 1401/10/17
  • گویا آی تی
  • 0

با رشد روز افزون استفاده مردم از اینترنت، فعالیت در وب سایت نقش بسیار مهمی در رشد کسب وکارها داشته است،  اما موفقیت در این عرصه نیازمند تعامل درست و به موقع می باشد. بنابراین هنگامی که کاربران در وبسایت شما با مشکل مواجه می شوند یا سوالاتی دارند، داشتن یک سامانه گفتگوی آنلاین برای وب سایت شما یکی از بهترین راه ها برای پاسخگویی به مشکلات و ارائه خدمات به آنها است. بخاطر داشته باشید که ارتباط مستقیم بین کاربران و صاحبان سایت علاوه بر تأثیر مثبت بر تجربه کاربری آنها، یک تبلیغ عالی برای وب سایت شما خواهد بود و تاثیر بسزایی در جلب اعتماد آنها دارد.

شرکت دانش بنیان ” شبکه گستران آریا سامانه ” که از پیشگامان ارائه‌ی خدمات ارتباطی است، وب چت نواتل را برای این منظور طراحی، تولید و به بازار عرضه نموده است.

وب چت نواتل ارتباط بین کسب و کار و بازدید کننده از سایت را انعطاف‌پذیرتر، هوشمندتر و شخصی تر می سازد و به شرکت ها در حل چالش های ارتباطی سایتشان یاری می رساند.

وب چت نواتل، گفتگویی امن و موثر

 وب سایت شما اولین جایی است که بازدیدکنندگان با کسب و کار و خدمات تان آشنا می‌شوند. هر کدام از بازدیدکننده‌ها در صورت هدایت و راهنمایی موثر، می‌توانند مشتری آینده کسب و کار شما باشند. با استفاده از سرویس وب چت نواتل، می‌توانید از ظرفیت‌های ارتباطی سایت خود به بهترین نحو استفاده کنید و دیگر نیازی نیست که کاربران را به پلتفرم دیگری بکشانید.

وب چت نواتل یکی از جدیدترین و قدرتمند ترین ابزارهای سامانه گفتگوی آنلاین است، که با ظاهر زیبا، سرعت بالا و متناسب با سایت شما طراحی شده و به راحتی بر روی تمامی دستگاه ها و سیستم های مدیریت محتوا نصب می شود.

استفاده از وب چت نواتل این امکان را به شما می دهد که با کاربران ارتباط لحظه ای داشته باشید و سوالات مربوط به محصول خود و نیاز های آنها را پاسخ دهید. این موضوع باعث بهبود تجربه مشتری، افزایش وفاداری و اعتماد آن ها به محصول یا وب سایت شما می شود و نقش زیادی در برندینگ یا فروش شما خواهد داشت. به این ترتیب، با یک گفتگوی آنلاین هوشمندانه و در لحظه، هیچ مشتری بالقوه‌ای را از دست ندهید.

شما می توانید با راه اندازی وب چت نواتل بر روی سایت خود، کاربران را قبل از اینکه از سایت خارج شوند به مشتری خود تبدیل کنید. سرعت بالای پاسخگویی، حس رضایت و شادمانی را در مشتریان ایجاد کرده و کیفیت خدمات و در نتیجه فروش سایت تان را ارتقا می‌دهد.

 

مزایا استفاده از وب چت نواتل

این سرویس یکی از بهترین و جدیدترین سرویس‌های گفتگوی آنلاین ایرانی می باشد که در کمتر از ۱ دقیقه بر روی کامپیوتر، گوشی و تبلت شما نصب می شود. وب چت نواتل علاوه بر قیمت مناسب دارای امکانات و ویژگی های منحصربفردی است که آن را از رقبایش متمایز کرده است . بعضی از این ویژگی های وب چت نواتل:

  • دریافت پیام‌ها در اپلیکیشن نواتل همراه با نوتیف همزمان
  • تنظیمات متناسب با برند و وب سایت شما
  • دارای سرعت بالا و تجربه کاربری عالی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • گزارش عملکرد اپراتورها و مکالمات روزانه
  • انتقال مکالمات بین اپراتورها
  • انتخاب پیام خوش آمدگویی
  • تنظیم زبان (فارسی/ انگلیسی)
  • تعیین محل قرارگیری چت باکس در سایت
  • مشاهده آمار گفتگوها
  • امکان ایجاد سطح دسترسی

وب چت نواتل و اپلیکیشن اختصاصی آن

یکی از مهم‌ترین مزایای وب چت نواتل، امکان اتصال آن به اپلیکیشن اختصاصی نواتل است که این امر باعث می‌شود همیشه و همه جا پاسخگوی سوالات کاربران باشید.

با استفاده از وب چت نواتل، می‌توانید پیام‌های مشتریان را در اپلیکیشن اختصاصی نواتل و داشبورد دریافت کنید و به صورت ۲۴ ساعته در دسترس باشید.

کاهش هزینه های پشتیبانی و افزایش فروش با وب چت نواتل

خریداران اغلب از طریق تماس های تلفنی با نمایندگان پشتیبانی مشتری تماس می گیرند تا پاسخ های فوری را دریافت کنند. با این حال، این روش ارتباط می تواند هزینه بیشتری برای صاحبان مشاغل داشته باشد. طبق آمار، یک چت آنلاین ۱۵ تا ۳۳ درصد کمتر از ارائه پشتیبانی مشتری از طریق تماس تلفنی هزینه دارد. پلتفرم‌های چت زنده به نمایندگان کمک می‌کنند تا چندین چت را به طور همزمان مدیریت کنند و به مشتریان در هنگام استفاده از یک محصول با مشکل کمک کنند.

چت های آنلاین فروش شما را بهبود می بخشد. زیرا احتمال خرید یک محصول پس از برقراری ارتباط با پشتیبان بیشتر است. طبق آمار ، ۳۸ درصد از مشتریان پس از گفتگوی عالی با پشتیبان چت آنلاین، محصولی را خریداری می کنند. دسترسی فوری به تیم پشتیبانی تولید سرنخ و حجم فروش بالاتر را تضمین می کند.

راه اندازی وب چت نواتل  بر روی سایت

پس از خرید وب چت نواتل و راهنمایی توسط کارشناسان در خصوص نحوه فعالسازی، داشبورد سامانه گفتگوی آنلاین در اختیار شما قرار می گیرد. در داشبورد و در صفحه راه اندازی وب چت با وارد کردن URL سایت، کدی ساخته می‌شود که مختص آدرس سایت شما است. کد اختصاصی در هدر سایت شما باید اضافه گردد تا فعالسازی وب چت انجام شود.

برای خرید وب چت نواتل و فعال کردن آن، نیازی به مراجعه و طی کردن فرایندهای زمان‌بر ندارید. هر شخص حقیقی یا حقوقی در هر کجای ایران می تواند با داشتن یک سایت برای داشتن چت انلاین نواتل اقدام کند.

برای راه اندازی وب چت نواتل برای سایت خود کافی است به وب سایت navatel.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۱۹۱۶۹۱۰۰۰ تماس بگیرید.

 

 

سخن پایانی

استفاده از سرویس وب چت نواتل نقش بسیار مهمی در افزایش نرخ تبدیل و فروش شما دارد. به همین دلیل بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین از این سامانه بهره می‌برند. وب چت نواتل یکی از جدیدترین سرویس‌ها با قیمت مقرون بصرفه و امکانات عالی می باشد.

 

اگر ایده ای برای ایجاد کسب و کار در سر دارید، حتما از خدمات نواتل استفاده کنید تا در زمان کوتاه و با هزینه اندک، بیشترین و بهترین قابلیت ها و امکانات را در مدیریت ارتباطات کسب و کار خود داشته باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *