جم فری فایر چیست؟ معرفی معتبر ترین سایت فروش جم فری فایر

جم فری فایر چیست؟ معرفی معتبر ترین سایت فروش جم فری فایر
  • 1401/10/24
  • گویا آی تی
  • 0

بازی فری فایر یکی از بازی های جذاب برای سیستم عامل های اندروید و ios بوده و دارای طرفداران بسیار زیادی است. آشنایی بیشتر با حالت های مختلف بازی فری فایر موجب می شود تا از حالت یکنواختی در آمده و این بازی سرگرم کننده تر گردد.

بطور کلی فری فایر یک بازی فوق العاده هیجان انگیز در یک جزیره است که جزء پرطرفدارترین و بهترین بازی های سبک اکشن و بقا قرار می گیرد.

شرکت سازنده فری فایر (Garena) برای ارتقاء این بازی نسخه بروز آن را به نام فری فایر مکس با کیفیت بالاتر ارائه کرده است که با امکان خرید جم فری فایر می توان به شکل بهتری از امکانات درون بازی استفاده کرده تا در نهایت پیروز از بازی بیرون بیایید.

قصد داریم در این مقاله در مورد ابزاری که در بازی فری فایر موثر می باشد، صحبت کنیم:

  • آشنایی با بازی فری فایر
  • جم فری فایر
  • معرفی معتبر ترین سایت فروش جم برای بازی فری فایر

آشنایی با بازی فری فایر

محبوبیت بالای بازی های بتل رویال و اکشن در میان تمامی بازیکنان سراسر جهان موجب شده تا کمپانی ها و استودیوهای زیادی اقدام به طراحی بازی‌ هایی با این سبک نمایند.

بازی فری فایر که توسط استودیوی بازی سازی استودیو  Dots Studio 111 در سال ۲۰۱۷ برای گوشی های اندروید و ios منتشر شد. از ابتدا به صورت رایگان و با پرداخت درون برنامه در اختیار بازیکنان قرار گرفت، از استقبال بالایی برخوردار گردید. به همین جهت جزء پر دانلودترین بازی های موبایلی معرفی می گردد.

بازی فری فایر این جزء شبیه ترین بازی ها به پابجی موبایلی است که از نظر داستان و سبک بازی می تواند بازیکنان را به وجد بیاورد. چرا که این بازی در یک جزیره دور افتاده با ۵۰ بازیکن بوده که هر کدام برای زنده ماندن خود تلاش می‌ کنند و در این تلاش می توانند از امکانات درون بازی استفاده نمایند.

از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت هایی که مورد توجه بازیکنان قرار می ‌گیرد، امکان بازی با گیمرها در سرتاسر جهان به صورت آنلاین با گیم پلی جذاب و گرافیک با کیفیت خوب و موسیقی متن جذاب است که با تنوع بالای مراحل و ماموریت ها در بازی روبرو می شوند.

داستان بازی فری فایر

 موضوع داستان بازی فری فایر در یک هواپیما شروع می‌ شود که با سقوط در یک جزیره دور افتاده باید برای بقا تلاش کرد و تنها چیزی که در اختیار خود دارید، سلاح های جنگی است که می توانید از هر کدام از آن ها استفاده کنید.

در طول اجرای بازی فری فایر استفاده از وسایل نقلیه ای که در اختیار بازیکن ها قرار دارد ،موجب می شود تا بازیکن ها به راحتی به مکان های مختلف برای ماجراجویی های متفاوت و هیجان انگیز حرکت نمایند.

امکان قرار دادن اسلحه های متفاوت بر روی ماشین هایی که در اختیار دارید برای شما فرصت جمع آوری امتیاز به اندازه کافی را فراهم می ‌آورد، تا به قیمت های بالاتر بازی دست پیدا کرده و با قدرت بیشتری در برابر دشمنان حضور یابید.

با خرید جم فری فایر هم امکان تهیه آیتم های خاصی در بازی فراهم می آید که رسیدن به سرعت های بالاتر را هموار می کند.

جم فری فایر چیست؟

به الماس بازی فری فایر جم میگویند.از این الماس ها میتوان برای خرید لباس ها و صندوق های بازی چرخش گردونه والیت پس بازی استفاده کرد.

نکات مهم در حین بازی فری فایر برای پیشرفت

 توجه کردن به برخی از نکات مهم موجب می ‌شود تا بازیکنان به صورت حرفه ای جزئیات بیشتری در این بازی پیدا کنند.

در واقع خرید جم فری فایر کمک زیادی به پیشرفت در بازی نموده؛ اما توجه کردن به برخی از نکات و داشتن واکنش های سریع و تفکر لحظه ای می تواند تا حد زیادی در این بازی تأثیر بگذارد.

چند نکته مهم در بازی فری فایر برای حرفه‌ ای شدن شامل موارد ذیر است:

  • فرود آمدن در مکان ‌های خلوت و کم جمعیت برای زنده ماندن
  • توجه به جعبه های پشتیبانی فرود آمده از آسمان و پیدا کردن آنها
  • توانایی پناه گرفتن در میان سنگرها و دوری کردن از محیط های باز
  • توجه دقیق به نقشه کوچک تصویر برای شناسایی خطرات و دوری کردن از آنها
  • حفظ کردن مهمات در کوله پشتی برای استفاده درست از اسلحه ها
  • دور ریختن تجهیزات و سلاح های قدیمی و برداشتن سلاح های جدید و پیشرفته
  • استفاده کردن از هدفون و هندزفری برای آگاهی از وقایع پیرامون خود به طور دقیق
  • انتخاب شخصیت های مناسب برای بازی با شناخت هر کدام از شخصیت ها و ویژگی های آنها
  • جمع آوری لوازم و تجهیزات کافی قبل از وارد شدن به مبارزه و داشتن جعبه کمک های اولیه، دو سلاح اصلی، محافظ سر و بدن و موارد دیگر

معرفی معتبر ترین سایت فروش جم برای بازی فری فایر

اگر قبلا اقدام به خرید جم فری فایر کرده باشید قطعا میدانید سفارش محصول چقدر دشوار بود.از پرداخت قیمت های نجومی بگیر تا انتظار های طولانی برای دریافت محصول

اما اکنون دیگر مثل سابق نیست با به وجود امدن سایت های متعدد در زمینه فروش محصولات پرداخت درون برنامه ای این کار خیلی ساده تر شده است.

اما هنوز خیلی از افراد با  مشکلات افزایش قیمت محصولات وطولانی بودن مدت زمان انجام سفارشات دست و پنجه نرم میکنند.

اگر شما هم جزو این افراد هستید حتما این مشکلات کلافه تان کرده است.اما دیگر جای نگرانی نیست وب سایت کومت شاپ معتبر ترین سایت فروش جم فری فایر در اختیار شماست تا به راحتی با ارزان ترین قیمت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

محصولات سایت کومت شاپ در بازی های موبایلی:

دیگر محصولات سایت کومت شاپ:

چرا کومت شاپ؟

فروشگاه کومت شاپ با تجربه چندین ساله در عرصه گیم زمینه رو برای شما فراهم میکند که بدون هیچ دغدغه ی از گیم خود لذت ببرید و ذره ی تحریم ها را حس نکنید.کومت شاپ برای شما عزیزان به گونه ای طراحی شده است که تا شما با کمترین قیمت و در کمترین زمان جم فری فایر و دیگر ملزومات بازی های مورد نیاز خود را تهیه کنید. در سایت محصولات متنوعی وجود دارد که شما می توانید به راحتی بهترین انتخاب را داشته باشید.

پشتیبانی قوی

تیم پشتیبانی سایت یکی از قوی ترین تیم های پشتیبانی می باشد که برای رفاه حال شما در تمامی شبکه های اجتماعی پاسخگو شما عزیزان است.و برای رفع نیاز شما دوستان از هیچ  کمکی دریغ نخواهد کرد.

پلتفرم های پشتیبانی سایت

  • واتساپ
  • تلگرام
  • اینستاگرام
  • از طریق پشتیبانی سایت

محصولات به روز

تمامیه محصولات ما با کوچک ترین تغییر از طرف گیم ها اپدیت می شود.

و تمامیه قیمت های محصولات هر ۲۴ ساعت نسبت به قیمت دلار بروز میشود تا بهترین تجربه خرید را برای شما عزیزان رقم بزند.

ارتباط با ما:

تلفن: ۰۹۹۳۹۹۴۱۹۱۷

پست الکترونیک: info@cometshop.ir

وب سایت:  cometshop.ir

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *