با کاریابی مجازی ایران استخدام آشنا شویم

با کاریابی مجازی ایران استخدام آشنا شویم
  • 1401/10/25
  • گویا آی تی
  • 0

تا چندین سال قبل که تکنولوژی به اندازه این روزها پیشرفت نکرده و اینترنت و گوشی و کامپیوتر در دسترس همه نبود، آگهی‌های استخدام، معمولا در روزنامه‌ها به چاپ می‌رسیدند و یا بصورت آگهی‌های کاغذی بر روی دیوارها در کوچه و خیابان‌ها نصب می‌شدند.

افراد جویای کار نیز برای مراجعه به هرکدام از شرکت‌ها باید کپی تمامی مدارک و مشخصات شخصی و کاری خود را به همراه می‌بردند تا درصورت نیاز به مسئول مربوطه ارائه دهند، که البته این روند، کار راحتی نبود. چراکه کارجو روزانه باید به چندین شرکت مراجعه می‌کرد و درصورتی که محل آن‌ها با یکدیگر فاصله زیادی داشت، هزینه رفت و آمد نیز به مخارج کارجو اضافه می‌شد.

همچنین داشتن چند کپی از مدارک علاوه‌ بر سنگینی برای حمل و نقل، هزینه کپی نیز داشت. که تمامی این هزینه‌ها برای افرادیکه احتمالا شغل و درآمدی نداشتند هزینه‌ زیادی محسوب می‌شد.

همچنین تمامی مراحل درج آگهی تا بررسی رزومه‌های ارائه شده توسط افراد و مصاحبه با مراجعه کنندگان برای کارفرمایان نیز سخت بود و زمان زیادی را از آن‌ها می‌گرفت.

اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی آگهی‌های استخدام بصورت آنلاین و در سایت‌هایی تحت عنوان سایت‌های کاریابی درج شدند. هرکدام از این کاریابی‌های آنلاین مزایایی دارند که یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین آن‌ها کاریابی مجازی ایران استخدام است.

امکانات کاریابی مجازی ایران استخدام

کاریابی مجازی ایران استخدام طوری طراحی شده است که بتواند هم نیازهای کارجویان و هم کارفرمایان را بخوبی مرتفع سازد.

·        رابط کاربری آسان و قابل فهم

سایت ایران استخدام طوری طراحی شده است که کاربران بتوانند در اولین ورود به سایت متوجه تمامی امکانات و نحوه استفاده از آن‌ها بشوند و مشکلی در روند انجام کارهای خود نداشته باشند.

·        عضویت در سایت بعنوان کارجو

شما می‌توانید با عضویت در سایت ایران استخدام بعنوان کارجو از خدمات ویژه‌ای که برای کارجویان در این سایت درنظر گرفته شده است بهره‌مند شوید. از جمله مهمترین این خدمات می‌توان به رزومه‌ساز ایران استخدام اشاره کرد.

·        رزومه ساز ایران استخدام

اگر تا بحال برای خود رزومه‌ای نوشته باشید حتما متوجه شده‌اید که جمع بندی تمام موارد شغلی، تحصیلی، تجربه کاری، مشخصات فردی، مهارت‌ها و… چقدر سخت بوده و احتمال فراموش کردن هرکدام از بندها چقدر زیاد است.

رزومه ساز ایران استخدام با فراهم کردن قالب‌های رزومه از پیش تعریف شده، به شما کمک می‌کند تا با پرکردن بندهایی که برای شما آماده شده است، بتوانید کامل‌ترین رزومه را برای خود بسازید. همچنین می‌توانید از قالب‌های متنوعی که برای رزومه وجود دارد هرکدام را به دلخواه انتخاب کنید.

استفاده از این قالب‌های رزومه‌ساز، علاوه‌بر اینکه از فراموش کردن هر کدام از موارد جلوگیری می‌کند، به دلیل اینکه براساس اصول و قواعد روانشناسی و کاری تهیه شده است، به شما کمک می‌کند رزومه‌ای مناسب داشته باشید و شانس موفقیت‌ شما برای انتقال به مرحله بعد افزایش یافته و به استخدام نزدیک‌تر شوید. (برای ورود به رزومه ساز رایگان ایران استخدام اینجا کلیک کنید)

·        عضویت در سایت بعنوان کارفرما

اما اگر شما بعنوان کارفرما عضو سایت ایران استخدام شوید، علاوه‌بر امکان درج آگهی استخدام و مشخص نمودن دقیق شرایط استخدام، می‌توانید از بانک رزومه‌ای که در این سایت وجود دارد نیز برای پیدا کردن فرد موردنظر خود اقدام کنید.

در حقیقت، تمامی رزومه‌هایی که توسط رزومه ساز ایران استخدام ساخته می‌شوند، در بانک رزومه‌ی این سایت ذخیره می‌شوند. در همین راستا زمانیکه یک کارفرما به دنبال استخدام فردی با مهارت‌ها و مشخصات خاص باشد، می‌تواند رزومه‌های موجود در بانک رزومه را بررسی کرده و درصورت پیدا کردن فرد موردنظر برای آن‌ها درخواست قرار مصاحبه ارسال کند.

·        ارسال موقعیت‌های شغلی مناسب در قالب ایمیل یا پیامک

یکی دیگر از امکانات عالی که در کاریابی مجازی ایران استخدام وجود دارد، این است که این سایت باتوجه به رزومه‌ای که کارجو ثبت کرده‌است، آگهی‌های شغلی مشابه با مشخصات کارجو را برای او از طریق ایمیل یا پیامک ارسال می‌کند. البته برای این منظور شما می‌توانید از اپلیکیشن ایران استخدام نیز استفاده کنید.

·        مشاهده آگهی‌های دولتی و خصوصی

کاریابی مجازی ایران استخدام، مرجعی مناسب برای مشاهده آگهی سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، بانک‌ها، کارخانجات بزرگ و… می‌باشد. چراکه علاوه‌بر ثبت آگهی‌ها توسط شرکت‌ها در این سایت، آگهی‌های سازمان‌های دولتی که در روزنامه‌ها یا سایت‌های مربوطه‌شان ثبت می‌شود نیز در این سایت منتشر می‌شوند.

علاوه‌بر تمامی این‌ها شما می‌توانید نمونه سوالات آزمون ها و کتاب های استخدامی را نیز از ایران استخدام دانلود کرده و برای استخدام‌های دولتی آماده شوید.

·        اپلیکیشن ایران استخدام

با دانلود و نصب اپلیکیشن ایران استخدام می‌توانید از آخرین و جدیدترین آگهی‌های استخدام باخبر شده و به راحتی همه آن‌ها را چک کنید.

شایان ذکر است اپلیکیشن ایران استخدام کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هیچ‌گونه هزینه جهت دریافت آگهی‌های مرتبط با زمینه شغلیتان را نخواهید داشت.

·        آگاهی از شرایط دقیق استخدام

باتوجه به اینکه کارفرمایان برای ثبت آگهی در ایران استخدام ملزم به ثبت شرایط دقیق کاری هستند، کارجویان می‌توانند با مطالعه این شرایط و درصورت مساعد بودن تمامی آن‌ها رزومه خود را برای آن موقعیت شغلی ارسال کنند. این کار علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان کارجو، در زمان کارفرمایی که قرار است رزومه‌های ارسالی را بررسی کند نیز صرفه‌جویی خواهد کرد.

·        امکان جست و جوی شغل مورد نظر

باتوجه به امکانات فراهم شده در سایت ایران استخدام، شما می‌توانید شرایط دقیق شغل  مورد نظر خود، اعم از زمینه شغلی، شهر موردنظر، تمام وقت یا پاره وقت بودن کار و سایر ویژگی‌های آن را تعیین کنید تا آگهی‌های شغلی منطبق با درخواست شما برایتان نمایش داده شود.

·        مدیریت بهتر و راحت‌تر روند استخدام

با استفاده از کاریابی مجازی ایران استخدام، کارفرمایان می‌توانند تمامی مراحل استخدام اعم از انتخاب رزومه، گزینش افراد، دعوت برای مصاحبه و گزینش نهایی را بصورت یکپارچه و بسیار راحت‌تر انجام دهند.

سخن پایانی

کاریابی مجازی ایران استخدام طوری طراحی شده است که بتواند تمامی نیازهای کارجویان و کارفرمایان را جهت هرچه راحت‌تر و منسجم‌تر برگزار شدن مراحل استخدام برطرف کند.

این سایت برای کارفرمایان این امکان را فراهم کرده است که آگهی‌های آن‌ها برای هزاران کارجو نمایش داده شود تا آن‌ها بتوانند بهترین و مناسب‌ترین گزینه را از بین آن‌ها انتخاب کنند.

برای کارجویان نیز شرایطی فراهم نموده است که بتوانند شغل موردنظر خود را با شرایط دلخواه جست و جو کرده و تنها با چند کلیک درخواست خود را برای استخدام ارسال کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *