چطور قیمت میلگرد راد همدان را به سودآورترین مقدار خریداری کنیم؟

چطور قیمت میلگرد راد همدان را به سودآورترین مقدار خریداری کنیم؟
  • 1401/10/27
  • گویا آی تی
  • 21

اطلاع از قیمت میلگرد راد همدان، یکی از مسائلی است که این روزها افراد بسیاری را مجذوب کرده و این دلیل جز کیفیت بالای محصولات این کارخانه نیست. پس اگر شما هم در دسته افرادی هستید که می‌خواهند بیشتر درباره میلگردهای کارخانه راد همدان بدانند، کافیست با ما در آرادآهن همراه باشید تا علاوه‌بر معرفی تمام اطلاعات مربوط به میلگرد این کارخانه، بگوییم که چطور می‌توان میلگرد این کارخانه را با کیفیتی بالا و قیمتی مقرون‌به صرفه خریداری کرد.

آشنایی با کارخانه راد همدان

این کارخانه که در شهرک صنعتی ویان استان همدان واقع شده، در بخش تولید میلگرد از سال ۹۶ شروع به فعالیت کرده و خطوط بخش تولید خود را با استفاده از مشاین‌آلات کشورهای آلمان و ایتالیا مجهز کرده است. این کارخانه با ظرفیت تولید ۵۰۰۰ هزار تن میلگرد در سال، مشغول به فعالیت است که محصولات خود را در سه گرید A1، A2 و A3 به تولید می‌رساند.

قیمت میلگرد راد همدان

همانطور که می‌دانید این محصولات نیز مانند دیگر مقاطع فولادی تحت عواملی مانند سایز، بازار عرضه و تقاضا، نوسانات دلار، قیمت آهن و دیگر موارد قرار دارند، اما نکته حائز اهمیت در قیمت میلگردها، وزن و کیفیت آن است.

درست است که قیمت میلگرد راد همدان در مقایسه با دیگر کارخانه‌ها کمی بالاتر به نظر می‌رسد و شاید فکر کنید که خرید این محصول برای هزینه پروژه مقرون به صرفه نیست، اما این محصولات به دلیل کیفیت بالا و وزن سبک خود در بندیل‌ها از تعداد بیشتری میلگرد برخوردار هستند، بنابراین این موضوع خرید شما را به صرفه می‌کند.

از طرفی دیگر مقاومت و کیفیت بالای این محصول در مقایسه با قیمت میلگرد راد همدان در پروژه‌های شما، وزن کلی سازه را مورد تاثیرقرار می‌دهد و باتوجه به این موضوع، باید گفت که برای افزایش کیفیت پروژه‌ها، کاهش وزن نهایی سازه و همچنین هزینه تمام شده نسبت به خرید دیگر محصولات، پیشنهاد ما به شما استفاده از میلگرد راد همدان است که می‌توانید با استعلام قیمت روز میلگرد راد همدان از آراد آهن، نسبت به خرید آن اقدام کنید.

آشنایی با انواع میلگردهای راد همدان و مشخصات آن‌ها

بعد از صحبت درباره قیمت این مقطع فولادی بهتر است با انواع گریدهای این کارخانه و ویژگی آن‌ها آشنا شویم. البته قبل از آن باید بگوییم که این کارخانه میلگردهای خود را براساس استانداردهایی چون استاندارد ملی ISIRI 3132 به عنوان میلگردهای فولادی گرم نوردیده، استاندارد آلمانی DIN 488 مربوط به فولاد به کار رفته در بتن مسلح و استاندارد اروپایی BS EN 4449 به عنوان تسلیح بتن، به تولید می‌رساند. اما از انواع میلگردهای راد همدان باید به موارد زیر اشاره کرد:

·         میلگرد A1

این گرید با عنوان میلگردهای ساده شناخته می‌شوند و از ویژگی آن‌ها باید به مقاومت کششی ۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌مربع و مقاومت تسلیم ۲۳۰۰، اشاره کرد.

 

·         میلگرد A2 کارخانه راد

نام دیگر این گرید، میلگرد آجدار مارپیچ است که مقاومت تسلیمی آن برابر با ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و مقاومت کشش آن برابر با ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. تغییر شکل پلاستیکی در این محصول برابر با ۱۸ درصد  و بخاطر جوش‌پذیری پایین آن، از این میلگرد در عملیات جوشکاری استفاده نمی‌شود و انتخابی مناسب برای استفاده در بتن بشمار می‌آید.

·         میلگرد A3 کارخانه راد

در نهایت به آخرین گرید میلگردهای راد همدان می‌رسیم که با عنوان میلگرد آجدار جناقی شناخته می‌شود و بهترین محصول برای کارهای ساختمانی به دلیل ویژگی‌های چون وزن سبک، قابلیت انطباق بالا با بتن و داشتن قیمت مناسب است.

مقاومت کشش این محصول برابر با ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و مقاومت تسلیم آن حدود ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. همچنین تغییر شکل پلاستیکی این محصول تا ۱۴ درصد کاهش پیدا می‌کند.

پس به طورکلی می‌توان میلگردهای راد همدان را را در دسته‌های میلگرد ساده با علامت مشخصه س۲۴۰، میلگرد آجدار مارپیچ با علامت مشخصه آج ۳۴۰ و آج ۳۵۰ و در نهایت میلگرد آجدار جناقی با علامت مشخصه آج ۴۰۰ و آج ۴۲۰، تقسیم‌بندی کرد.

البته این هم بدانید که گریدهای A2 و A3  در سایزهای ۱۲ تا ۲۸ تولید می‌شود.

 

 

معرفی وزن میلگرد

همانطور که میدانید وزن یک عامل تاثیر گذار بر قیمت مقاطع فولادی است و قیمت میلگرد راد نیز از این قاعده به دور نیست. به همین دلیل ما در ادامه به جدول وزن میلگرد راد و مقایسه آن با جدول اشتال می‌پردازیم.

البته روش دیگری که برای محاسبه وزن میلگرد راد وجود دارد، استفاده از صفحه محاسبه وزن میلگرد توسط آرادآهن است که با پر کردن مشخصات میلگرد، وزن این محصولات در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اما جدول وزنی میلگرد راد آهن به قرار زیر است:

سایز (mm) گرید وزن شاخه ۱۲ متری (Kg) جدول اشتال
۸ A2 ۴٫۳ ۵
۱۰ A2 ۶٫۲ ۷٫۵
۱۲ A3 ۹٫۵ ۱۰٫۷
۱۴ ۱۳٫۵ ۱۴٫۶
۱۶ ۱۷٫۵ ۱۸٫۹
۱۸ ۲۱٫۵ ۲۴
۲۰ ۲۷ ۲۹٫۷
۲۲ ۳۱ ۳۵٫۶
۲۵ ۴۲ ۴۶٫۲
۲۸ ۵۵ ۵۸

 

در همین بخش نیز می‌خواهیم، درصد ترکیبات شیمیایی در میلگردهای راد آهن را بیان کنیم که عبارت است از:

کربن C سیلیسیم Si منگنز Mn فسفر p گوگرد s نیتروژن n حداکثر کرین معادل %
۰٫۲۷

تا

۰٫۳۲

۰٫۵۵

تا

۰٫۶۰

۱٫۳۰

تا

۱٫۶۰

۰٫۴۰

تا

۰٫۴۵

۰٫۴۰

تا

۰٫۴۵

۰٫۱۲ ۰٫۱۵

 

معرفی منبعی مناسب با مبلغی سودآور

به پایان مباحث مربوط به قیمت میلگرد راد همدان، جدول وزنی و مشخصات آن رسیدیم؛ اما نکته قابل توجه آگاهی نسبت به قیمت روز این محصولات است که برای آن می‌توانید از قیمت میلگرد راد همدان امروز در وب سایت آراد آهن(www.aradahan.com)، استفاده کنید. همچنین این شرکت تجاری و بازرگانی با ارائه قیمت‌های مناسب و کیفیت بالای محصولات، توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند و برای شما مبلغی سودآور باشد.

پس اگر قصد خرید میلگرد از آرادآهن را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما قبل از خرید از مشاوره رایگان متخصصین این مجموعه با شماره‌گیری ۳۴۰۵۵-۰۳۱ کمک بگیرید تا بهترین خرید را داشته باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 21 دیدگاه
  1. سلام وقت بخیر
    تشکر از مطلب شما . همیشه به دنبال جایی برای خرید مطمعن مقاطع فولادی بودم.
    شرکت بازرگانی آراد آهن تمامی موارد برای خرید میلگرد برای مشتریان فراهم کرده است

  2. خیلی ممنون از زحمت هاتون
    خیلی وقت بود دنبال همچین صفحه امنی برای خرید بودم

  3. شرکت بازرگانی آراد آهن با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب. با تشکر از توضیحات شما

  4. با سلام خدمت شما
    مطالب و دسته بندی و قیمت های میلگردهاتون رو مطالعه کردم
    سایت تون رو به دوستان همکار در این زمینه معرفی می گنم
    موفق باشید

  5. با سلام
    با تشکر از کیفیت و قیمتهای عالی تون
    در ضمن مطالب سایت رو مطالعه کردم بسیار عالی و کاربردی بود.

  6. سلام وقت بخیر
    تشکر از مطلب شما . همیشه به دنبال جایی برای خرید مطمعن مقاطع فولادی بودم.

  7. با سلام و خسته نباشی خدمت دوستان عزیز بهترین خوبی شرکت راد همدان قیمتهای به روز شده در هر دقیقه میباشد.

  8. سایت خیلی خوبی دارید مطالب جامع و مفید و خیلی عالی توضیح داده شده قیمت هاتونم بسیار عالی

  9. سلام اولین مجموعه ای هستین که این همه مطالب به روز و راهنمایی های مفیدی گذاشتین
    دمتون گرم

  10. باسلام خدمت شما. تشکر میکنم ازمطالب آموزنده وخوبی که در سایت قراردادید وهمین طور ازکیفیت عالی محصولات.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *