بهترین مدل های هدفون گربه ای بهترین هدیه برای دختران و فرزندان در سال ۲۰۲۳

بهترین مدل های هدفون گربه ای بهترین هدیه برای دختران و فرزندان در سال ۲۰۲۳
  • 1401/11/2
  • گویا آی تی
  • 2
محتوا پنهان

بهترین مدل های هدفون گربه ای بهترین هدیه برای دختران و فرزندان در سال ۲۰۲۳

چکیده : شاید اگر شرکت‌های سازنده هدفون، تا این حد از محبوبیت هدفون طرح گربه ای‌ با خبر بودند از همان ابتدا همگی برای تولید انواع مختلفی از بهترین مدل‌ های هدفون گربه‌ ای دست به رقابت می‌زدند.

 

شاید اگر شرکت‌های سازنده هدفون، تا این حد از محبوبیت هدفون طرح گربه ای‌ با خبر بودند از همان ابتدا همگی برای تولید انواع مختلفی از بهترین مدل‌ های هدفون گربه‌ ای دست به رقابت می‌زدند.

امروزه هدفون‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند. برخی ممکن است شبیه هدفون‌های معمولی شما به نظر برسند، اما بعضی مدل‌ها بسیار منحصر به فرد هستند، شاید با چراغ‌های LED چشمک زن و گوش‌‌های گربه ‌ای.

خرید هدفون گربه ‌‌ای یا هدفون گوش گربه ‌‌ای به مرور زمان با استقبال بی نظیری مواجه شد و محبوبیت آنها به حدی رسید که  ممکن است شما هم به فکر خرید آن باشید تا بهترین هدیه را برای فرزندان ، دختران و عزیزان خود تهیه کنید. بدین ترتیب اگر قصد دارید یکی از آن‌ها را بخرید حتما انتخاب کردن برای شما مشکل بوده است. جدا از طراحی منحصر به فرد آنها، و تنوع خلاقانه، شما باید از سایر ویژگی‌های بهترین هدفون گربه ‌‌ای  مطلع باشید پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

هدفون گربه ای(Cat Ear Headphone)چیست؟

هدفون گربه‌ ای یک هدفون با ساختار و طرح گربه‌ ای شکل است که به دلیل طراحی منحصر به فرد و زیبایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است.

لذت گوش دادن به موسیقی با یک هدفون خاص و جذاب بیش از هرچیزی می‌تواند حالتان را خوب کند.اکثر هدفون ها دارای طراحی ساده و معمولی هستند اما هدفون گوش گربه ‌ای با یک طراحی فانتزی عروسکی و چراغ‌هایی که تغییر رنگ می‌دهند به سرعت در حال محبوبیت در میان دختران، کودکان، نوجوانان و گیمرها است.اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که هدفون گربه‌ ای چگونه متولد شده است؟

پیدایش و تولد هدفون گوش گربه ای

هدفون گربه ای اولین بار در سال ۱۹۲۴ میلادی یک رمان نویس و نویسنده  ژاپنی به نام گنجی میازاوا این شبیه سازی را در نوشته‌های خود به کار برد.

در فرهنگ غربی نیز مفهومی از شخصیت‌های گربه سان به رهبری زن گربه ‌ای یا کت وومن از شرکت دی سی  کامیکس منتشر شده است  که اشاره به یک شخصیت ضد قهرمان دارد که با بتمن رابطه احساسی داشته است.این شبیه سازی به شخصیت‌های زن محدود نمی‌شود. نمونه‌های معروفی از شخصیت‌های مرد که ویژگی‌های حیوان‌ مانند از خود نشان می‌دهند، پلنگ سیاه مارول و ناروتو اوزوماکی ژاپنی هستند.

در سال ۲۰۱۴ یک هنرمند انیمه به نام Wenqing Yan مشغول کار بر روی انیمیشنی بود که در آن شروع به طراحی هدفون گوش گربه ‌‌ای کرد.اولین هدفون گربه‌‌ای در سال ۲۰۱۵ توسط Wenqing Yan (مشهور به Yumee) و شرکایش تولید و به بازار عرضه شد. اگر چه همکاری یامی با شرکایش در ابتدای کار با موفقیت‌های روبرو شد اما بعدها به دلیل اختلافات یامی با شرکایش بر سر برند Axent War و کاهش کیفیت محصولات این همکاری از هم پاشید . پس از آن یامی با همکاری بروکستون تصمیم گرفتند تا در تولید هدست گربه ‌‌ای از تکنولوزی‌های بهتری استفاده کنند و اولین هدفون گربه ‌ای بروکستون عرضه و وارد بازار شد.

هدفون گربه ای برای چه کسانی مناسب است؟

بهترین مدل‌ های هدفون گربه ‌ای امروزه تنها برای کودکان و فرزندان محبوب و مناسب نیستند ،کودکان علاقه مند به تماشای انیمیشن‌های سریالی و سینمایی با هدفون گربه‌ ای هسستند البته لزوما انتخاب هدفون گربه ‌ای برای تماشای انیمیشن و فیلم نیست، هدفونهای گربه ‌ای به حد کافی زیبا و جالب هستند و به همین دلیل است که به یک پدیده جهانی تبدیل شده است، با این تفاسیر،واقعا چه کسی ظاهر هدفون گربه ای را نمی پسندد؟

چه کسانی ظاهر هدفون گربه ای را دوست ندارد؟

در حال حاضر چه پسر و چه دختر علاقه مند به هدفون‌ های گوش گربه‌‌ ای هستند و آنها به گروه سنی خاصی از مخاطبان محدود نمی‌شود بلکه محبوبیت آنها به حدی رسیده که بسیاری از نوجوانان و گیمرهای جوان علاقه مند به بازی‌های رایانه‌ای نیز از بهترین مدل‌ های هدفون گربه‌ ای گیمینگ استفاده می‌کنند.

بسیاری از خانواده ها و کاربران پلتفرمهای تولید و پخش موسیقی،انیمیشن و رسانه مانند اپل موزیک،نتفلیکس،دیزنی پلاس هستند که به صورت خانوادگی به تماشای فیلم و سریال می پردازند با خرید یک ست از بهترین مدل های هدفون گربه ای برای خود و اهالی خانه،علاوه بر خلاقیت در خرید و جنبه فان و فانتزی که دارد منجر می شود که لحظات خوشی را در کنار یکدیگر داشته باشید.

هرچند که هدفون مدل گربه‌ ای از دید بسیاری از افراد دخترانه و کودکانه به نظر می‌رسد، اما هم اکنون این هدفون‌ها در بین مردم سراسر دنیا و حتی افراد مشهور که با افتخار از آنها در سطح شهر و حتی کنسرت های ویدیویی استفاده می‌کنند از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

هدفون گربه‌ای چراغدار بهترین هدیه برای فرزندان

طراحی جذاب، منحصر به فرد و گربه سان هدفون گوش گربه ‌‌ای نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند، به خصوص زمانی که چراغ‌های روی گوش روشن می‌شود به گونه‌ای که با شما ارتباط برقرار می‌کند. این طراحی برای هر کسی میتواند جذاب باشد، کودکان و فرزندان نوجوان، چه دختر و چه پسر با دیدن این نوع از هدفون به آن علاقه مند می‌شوند.در مجالس تولد و مهمانی‌ها، با خرید یک مدل بهترین هدفون گربه ‌ای ، برای فرزندان و عزیزان خود یک هدیه بیادماندنی را در ذهن و خاطرشان خواهید سپرد.

هدست گربه ‌ای بهترین هدیه برای گیمرها

وقتی صحبت از گیم و بازی‌های رایانه‌ای می‌شود، طراحی‌ها و استایل‌های مختلفی به ذهنتان خطور می‌کند با ظاهر گوناگون و منحصر به فرد که شاید به چشمتان خورده باشد. چه چیزی بهتر از یک طراحی متفاوت با ظاهری گیمینگ برای یک گیمر ارزشمند است.

هدفون‌های گربه‌ای گیمینگ به صورت سیم دار طراحی شده‌اند از این جهت کیفیت صدا و میکروفون با سرعت بیشتری انتقال پیدا می‌کند که این برای گیمرها مهم است.یک ست هدفون گربه ای گیمینگ برای لحظات سرگرمی در کنار خانواده با وضوح صدایی شفاف علاوه بر هیجان ، لحظات خوشی را خاطره ساز می شود.

هدفون گربه‌ ای بهترین هدیه برای دخترها

هدفون گربه‌ ای از هدایای عالی برای دختران و حتی زنان جوان به حساب می‌آید چون طراحی آن منحصر به فرد است از طرفی دخترها بیشتر علاقه مند به جشن‌ها و مراسم شاد با تم‌های فانتزی و خاص هستند.، یک ست هدفون گربه ‌ای برای اعضای یک خانواده برای تماشای خانوادگی فیلم و سریال یا ست تم‌های گربه‌ ای می‌تواند هدیه‌ ای جذاب و به یادماندنی را به خاطرات بسپارد.

هدفون گربه ای بهترین هدیه نوروزی متناسب با مد روز و سال ۱۴۰۲

هدفون‌ های گربه‌ ای شیک و متناسب با مد روز طراحی شده‌اند. در عصر تکنولوژی که شبیه سازی استایل‌ها و کارکترهای منحصر به فرد برای اکثر کاربران و طیف گسترده‌ای از کاربران و گیمرها جذابیت خاصی دارد هدفون گربه‌ ای می‌تواند با گوش‌های کوتاه یا کشیده و بلند مانند گوش‌ های خرگوش طراحی شده باشد و به عنوان بهترین هدیه متناسب با مد روز و کارکترهای جدید در سال ۲۰۲۳ و حتی مدتها بعد باشد.

از طرفی با توجه به اینکه سال جدید خورشیدی ۱۴۰۲ نماد خرگوش است و تشابه اکثر مدلهای هدفون گربه‌ ای با گوش‌های بلند و کشیده به گوش‌های خرگوشی، می‌تواند برای هر فردی جذاب و هیجان انگیز باشد. یک ست هدفون گربه‌ ای با اتصال بلوتوث به سینمای خانگی و پشتیبانی از صدای چند کاناله برای لحظات تماشای فیلم و سریال لحظات خوشی را در کنار خانواده رقم می‌زند.

از آن جایی که تنوع هدفون‌ های گربه‌‌ ای بسیار زیاد است، احتمالا در انتخاب خود دچار شک و تردید شوید و یا ندانید کدام یک از آن‌ها برای شما مناسب باشد. اما به این نکته توجه کنید که تنها ظاهر زیبای هدفون ملاک نیست و شما باید به موارد و نکات مهم دیگر در هنگام انتخاب بهترین مدل هدفون گربه ‌ای دقت کنید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

نکات مهم در انتخاب بهترین مدل هدفون گربه‌ ای

اگرچه بسیاری از علاقه مندان به هدفون Cat Ear آنرا برای ظاهر جذاب و بامزه‌ای که دارد خریداری میکنند اما انواع مختلفی از مدل هدفون گربه ‌ای ارزان هم میتواند ویژگی‌های خوبی را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهد. بعضی از ویژگی‌ها و نکاتی که هنگام خرید هدفون گربه ‌‌ای باید به آنها توجه کرد به ترتیب زیر است:

نوع اتصال هدفون گوش گربه ای

هدفون‌های گوش گربه ‌‌ای در دو نوع بی سیم و باسیم در بازار عرضه می‌شوند که باید قبل از خرید بهترین گزینه را مناسب با نیاز خود خریداری کنید.

هدفون بی سیم گربه ‌ای درست همانند هدفون بی سیم معمولی از اتصال بلوتوث استفاده می‌کند در حالی که نوع سیمدار از کابل برای انتقال صدا استفاده می‌کند. هر دو در صورت استفاده روزانه مزایا و معایب خود را دارند، اما تا زمانی که مراقب هدفون خود باشید، تأثیر زیادی روی انتخاب شما نخواهد داشت.

انتخاب کدوم نوع از هدفون‌ های گربه‌‌ ای بستگی به نیاز و فعالیت شما دارد، اگر استفاده شما از هدفون گربه‌‌ ای صرفا برای گوش دادن به موزیک و یا مکالمه به هنگام شرکت در کلاس‌های آنلاین و مواردی از این قبیل است یک مدل هدفون گربه‌ای ارزان قیمت هم نیاز شما را برطرف خواهد کرد. اغلب هدفون‌های گربه‌‌ای بی سیم با پشتیبانی از بلوتوث، aux، کارت حافظه طراحی شده‌اند.

اما بسیاری از علاقه مندان به هدست گربه ‌‌ای از گیمرها هستند، که کیفیت صدا در بازی، شنیدن صدای جزئیات بازی (صدای پا) و همچنین در هنگام صحبت کردن برایشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در صورت لزوم و بودجه مناسب بهترین مدل هدست گوش گربه‌ای از نوع گیمینگ سیم دار با میکروفون‌های خارجی برای آنها مناسب تر خواهد بود.

هدفون‌های سیمی بسته به نوع جک آنها می‌توانند به دستگاه‌های مختلفی متصل شوند. هدفون‌های امروزی معمولاً با جک ۳٫۵ میلی‌متری (AUX) عرضه می‌شوند، اما مواردی با پورت USB  و اتصالات قابل تعویض نیز وجود دارند. هرچه هدفون گزینه‌های بیشتری ارائه دهد، بهتر است.نوع اتصال دستگاه خود را بررسی کنید و مطمئن شوید چه اتصالی برای آن مناسب تر است.

طراحی و رنگ بندی

امروزه موارد زیادی در بازار برای استفاده‌های غیررسمی مانند فعالیت‌های ورزشی چون دویدن، پیاده روی برای کسانی که هدفون‌‌های گوش گربه‌‌ای با سبکی که کمتر جلب توجه کند، وجود دارد.

به عنوان مثال، بلندگوهای گوش گربه ‌‌ای ساخته شده از مواد فلزی اغلب دارای روکش‌های مات مشکی هستند که بهتر از اسپیکرهای فلزی براق برای فعالیت‌های خارج از منزل عمل می‌کنند، زیرا در طول تمرینات و غیره توجه زیادی را از دیگران به خود جلب نمی‌کنند.

هیچ محدودیتی برای خلاقیت تولیدکنندگان بلندگوهای گوش گربه وجود ندارد. برخی از مدل‌ها شبیه گوش‌های معمولی گربه کوچک هستند در حالی که برخی دیگر دارای گوش‌های بلند تر و کشیده تر هستند به گونه‌ای که به گوشی‌های خرگوش شبیه هستند.

نورپردازی RGB

یکی از مواردی که باعث جذابیت هدفون‌های گربه‌‌ای شده است نورپردازی آنهاست، و داشتن گوش‌هایی  مجهز به  LEDبا قابلیت تغییر رنگ خودکار حداقل ویژگی‌ای است که یک مدل هدفون گربه‌ای ارزان هم شامل آن می‌شود.

تغییر رنگ نورپردازی

نور پردازی به کار رفته در هدفون‌ های گربه‌ ای نیز طراحی متنوعی دارد برخی از آنها با گوشهای چراغدار طراحی شده‌اند که نورپردازی آنها به صورت خودکار تغییر رنگ می‌دهد و برخی دیگر مانند هدفون‌های Axent Wear در قسمت گوش‌ های هدفون ۲ چراغ دایره‌ای شکل وجود دارد که جلب توجه بیشتری می‌کند.

تغییر حالات روشنایی و نورپردازی

پس از تغییر رنگ نور، می‌توانید حالت نور را نیز تغییر دهید تا جذابیت بیشتری داشته باشد. حالت‌های نور مربوط به الگوی حرکت چراغ‌ها است. برای مثال، می‌توانید چراغ‌ها را به صورت چشمک زن یا تغییر رنگ با افکت های مختلف تنظیم کنید.

قابلیت اتصال به کنسول های بازی

اتصال هدفون به کنسول های بازی ps4 کمی متفاوت است زیرا اتصال آنها کمی پیچیده تر است برای مثال پس از بررسی نوع سوکت اتصال باید تنظیمات کنسول بازی و خروجی های صدا را زیر رو کنید در کنسول ایکس باکس نیز این پیچیدگی برای اتصال هدفون های سیمی وجود دارد . میتوان به جای آن از هدفون های بی سیم سازگار با دستگاه XBOX استفاده کرد.

کیفیت صدا

پس از طراحی هدفون گربه ای ،کیفیت صدا از  اهمیت ویژه ای برخوردار است .یک صدای واضح و دقیق پس از یک طراحی جذاب ، تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد.

بهترین مدل های هدفون گربه ای قابلیت تولید و پخش جزئیات و صداهایی که توسط سازهای مختلف ایجاد می شوند را دارند.

لذت شنیدن موسیقی و صدای با کیفیت از یک هدفون با طراحی فان و جذاب بسیار لذت بخش است. بدیهی است که کیفیت صدای ۷ کاناله و ۳ بعدی نیازمند بودجه زیادی است اما کیفیت صدای قابل قبول و استاندارد نیز از ویژگی‌هایی است که بهترین مدل هدفون گربه ای باید داشته باشد.

در صورتی که صرف نظر از قیمت، طراحی هدفون گربه ای چراغدار مورد پسند شما است و به دنبال کیفیت صدای برتر هستید، بودجه خود را افزایش دهید و با مطالعه این مقاله بهترین مدل هدفون گربه ای خود را خریداری کنید.

Noise Canceling

قابلیت نویز کنسلینگ یکی از ویژگی‌هایی است که در هدفون‌های  بالا رده دیده می‌شود و مانع از شنیدن صدای مزاحم محیط به گوش می‌شود. این قابلیت کمک می‌کند تا صدا با کیفیت و وضوح بیشتری به گوش کاربر برسد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله فناوری نویز کنسلینگ چیست را مطالعه کنید و با عملکرد آن آشنا شوید.

کیفیت میکروفون

کاربران زیادی هستند که برای برقرای تماس و مکالمه‌های صوتی خود از هدفون استفاده می‌کنند حتی گیمرهای حرفه‌ای که به صورت تیمی و آنلاین به رقابت با یکدیگر می‌پردازند توجه به کیفیت میکروفون را مد نظر قرار دهند تا در انتقال صدا از میکروفون با وضوح و کیفیت مناسبی آن را انتقال دهند.

میکروفونهای به کار رفته در هدفن گربه‌ای همانند سایر هدفون‌ها به دو شکل طراحی شده است.میکروفون داخلی، میکروفون خارجی یا بوم.

میکروفون‌های داخلی همانطور که از نامشان مشخص است معمولا درون هدفون و در امتداد سیم قرار دارند، و ممکن است در برخی از مدلهای بی سیم درون یکی از کاپ‌های گوشی قرار گرفته باشد .

میکروفون‌های خارجی یا بوم از کاپ یکی از گوشی‌های هدفون بیرون زده است و تا نزدیکی دهان نیز می‌آید و از همین جهت کیفیت صدای بهتری را انتقال می‌هد.

استفاده راحت

راحتی در استفاده و طراحی ارگونومیک می‌تواند یک عامل تعیین کننده باشد.عدم آسیب رسانی به گوش درعین راحتی از ویژگی‌های مهم بهترین مدل‌ های هدفون گربه‌ ای است که یک تجربه کاربری فراموشی نشدنی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

وزن و ابعاد هدفون ۲ ویژگی مهم  جهت راحتی در استفاده طولانی مدت از هدفون می باشند. قابلیت تنظیم ارتفاع، و چرخش گوشی‌ها یا کاپ های هدفون به داخل و خارج از نکات مهمی است که باعث افزایش کارایی،راحتی و حتی حمل ساده تر هدفون می شود.

هدبند قابل تنظیم:

این قابلیت در بهترین مدل های هدفون گربه ای برای تنظیم و هماهنگی فاصله بین بالای سر و گوش کاربر طراحی شده است. روش‌های مختلفی برای اینکار وجود دارد اما استفاده از لولاهای کشویی با قفل یک مکانیزم مرسوم و رایج است که برای تنظیم هدبندهای هدفون در مدل های متعددی کاربرد دارد.

قابلیت سفارشی سازی و تغییر قطعات قابل تعویض

تعویض قطعات این امکان ر ا برای کاربر فراهم میکند که مطابق با الویت‌های خود هدفون را سفارشی سازی کند. یکی از قطعات قابل تعویض پدهای هدفون هستند که با جایگزینی این پدها با پدهای سبک تر می‌توانید در استفاده طولانی مدت بدون اینکه آسیبی به سر و گردن شما وارد شود یک استفاده ایمن در عین راحتی را تجربه کنید.

مدل و برند هدفون گربه ای Cat Ear

محدوده قیمت هدفون گوش گربه‌ ای بسته به نوع و نام تجاری آنها متفاوت است. برندهایی معتبری همچون Axent Wear، Razer , Somic، Yowu هدفون‌های گربه‌ ای با طراحی و متریال با کیفیتی تولید می‌کنند که قیمت نسبتا بالایی دارند.

هدفون‌های طرح گربه ارزان ترین لوازم جانبی موجود در بازار ایران نیستند، اما قیمت خیلی زیادی هم ندارند. قیمت هدفون گوش گربه‌ ای بسته به نیاز و بودجه شما متفاوت است، بنابراین بهتر است قبل از خرید تصمیم بگیرید که چقدر می‌توانید هزینه کنید.

وقتی صحبت از قیمت گذاری می‌شود، تفاوت آنچنانی بین مدل‌های سیمی و بی سیم وجود ندارد زیرا هر دو با نرخ مقرون به صرفه‌ای عرضه می‌شوند که اکثر مصرف کنندگان می‌توانند آن را بپردازند.

تنها چیزی که بیش از هر چیز روی قیمت‌ها تأثیر می‌گذارد نوع متریال به کار رفته و میزان آن در طول مراحل تولید است، مانند فولاد ضد زنگ و غیره که بر اساس سبک و برند هدفون گوش گربه‌ ای مورد نظر شما تغییر می‌کند.

معرفی ۱۰ مدل برتر هدفون گربه ای حرفه ای ۲۰۲۳ + قیمت مناسب  اقتصادی

 

تاکنون با نکات مهمی آشنا شدیم که توجه به این فاکتورهای مهم می تواند خرید موفقی را رقم بزند همچنین برای اینکه اطلاع کاملتری از مشخصات و ویژگی های هدفون گربه ای داشته باشید می توانید با مطالعه مقاله بهترین مدل های هدفون گربه ای با  ۱۰ مدل برتر سال ۲۰۲۳ و قابلیتهای هرکدام آشنا شوید. در ادامه با معرفی و بررسی ۵ مدل از بهترین هدفون های گربه ای در سال ۲۰۲۳ و ۵ مدل میان رده و اقتصادی می پردازیم که با توجه به ویژگی و قابلیتهایی که دارند در نوع خود بی نظیر هستند.

هدفون‌ های طرح گربه ای که در مقاله بهترین مدل هدفون گربه ای به شما معرفی میکنیم با توجه به تجربه کاربری و بررسی ویژگی های فنی هرکدام است. تفاوت اصلی آنها در برند، نوع طراحی هدفون و تکنولوژی صدا،متریال به کار رفته و کیفیت پخش صدا ،میکروفون و قابلیت‌های دیگری است که در ادامه به معرفی ویژگی‌های هرکدام می‌پردازیم.

 

۱-هدفون گربه ای گیمینگ سیم دار Razer Kraken Kitty RGB USB ( بهترین هدفون گربه ای )

هدست گیمینگ گربه ای Kraken Kitty یکی از بهترین مدل های هدفون گربه ای از کمپانی مشهور ریزر است .این هدفون از ویژگی ها و قابلیت های خوبی برخوردار است که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی های مهم

  • محدوده فرکانس ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز، با حساسیت ۱۰۹ دسی بل
  • نوع هدفون روی گوشی
  • مجهز به Stream-Responsive RGB Lighting که یکی از قابلیت‌های جذاب هدفون‌های ریزر استریم است.چراغ‌های هدفون از طریق برنامه razer streamer companion با جریان بازی همگام و سینک می‌شوند و هر زمانی که واکنشی در جریان بازی رخ دهد جراغهای هدفون با واکنشها و شکللک‌های شما تعامل دارد..
  • صدای فراگیر و ۷ کاناله: یک سیستم صوتی دقیق با تکنولوژی صدای فراگیر با واقع گرایی صدا به قدری گیمر را غوطه ور در بازی می‌کند که به سادگی از جهتهای مختلف بازی و مکانهایی که اتفاقی رخ می‌دهد مطلع سازد.
  • طراحی ارگونومیک:دارای  بالشتک‌های بیضی شکل نرم و ژله ای مانند که با خنک نگهداشتن گوشی ها، از گرم شدن و همچنین فشار بیش از حد جلوگیری می‌کنند.
  • میکروفون با قابلیت نویز کنسلینگ و جمع شونده: میکروفون با قابلیت حذف نویز فعال صداها پس زمینه به گیمر کمک میکند تا صدای رسا و شفاف را به هم تیمی‌های خود انتقال دهد.
  • اتصالات: هدفون ریزر مدل کراکن کیتی از طریق پورت و کانکتور USB  به کامپیوتر و لپتاپ متصل می‌شود
  • مجهز به فناوری  THX SPATIAL AUDIO: این قابلیت صوتی وابسته به محل است و صدایی ۳ بعدی تولید می‌کند . به عبارت دیگر قابلیت پخش صداهای موجود در موسیقی و بازی را به صورت فراگیر و از جهات مختلف تولید می‌کند، این فناوری هیجان و محبوبیت خاصی برای گیمرها دارد.

۲- هدست گربه ای سیم دار گیمینگ مدل Somic G951 ( بهترین رقیب )

یکی دیگر از بهترین مدلهای هدفون گربه ای گیمینگ مدل Somic G951 است که علاوه بر اینکه گوش های گربه ای در این مدل قابل جدا شدن است ویژگی های مهم دیگری دارد که او را محبوب کرده است.

 

مشخصات کلیدی

  • قابلیت اتصال: USB سیمی
  • میکروفون: بوم (خارجی)
  • باتری: ندارد
  • چراغ‌های LED:دارای نورپردازی با افکت LED تنفسی
  • صدای فراگیر: ۷٫۱ کاناله
  • سایر ویژگی‌ها: حذف غیرفعال نویز، سیستم لرزش، گوش‌های گربه‌ای قابل جدا شدن، هدبند خود تنظیم، کنترل‌های روی گوش

۳-هدفون بی سیم Riwbox مدل Ct-7S(بهترین هدفون گربه ای برای کودکان)

هدفون بلوتوثی گربه ای riwbox  مدل Ct-7S  یکی از بهترین مدل‌های هدفون گربه‌ای در این لیست است که مناسب برای کودکان است .این هدفون با گوش‌های گربه‌ای برای کودکان و فرزندان شما گزینه بسیار خوبی است.

مشخصات کلی

  • قابلیت اتصال: بی سیم از طریق بلوتوث و باسیم از طریق جک ۳٫۵ میلی متری
  • میکروفون: inline یا داخلی
  • باتری: ۵ ساعت
  • چراغ‌های LED: با قابلیت همگام سازی موسیقی
  • سایر ویژگی‌ها: محدودیت صدا، تاشو، کنترل‌های روی گوش

ویژگی های مهم

هدفون بلوتوثی گربه ای riwbox  مدل Ct-7S  یکی از بهترین مدل‌های هدفون گربه‌ای در این لیست است که مناسب برای کودکان است .این هدفون با گوش‌های گربه‌ای برای کودکان و فرزندان شما گزینه بسیار خوبی است.

قابلیت اتصال بی سیم از طریق بلوتوث نسخه ۵ اتصال پایا و با کیفیت را برقرار می‌کند همچنین می‌توان به صورت سیم دار و اتصال جک ۳٫۵ میلی متری از آن استفاده نمود.

این هدفون در صورت اتصال بی سیم می‌تواند تا ۵ ساعت شارژ نگهداری کند و برای فرزندان و کودکان شما که بین دستگاه‌های مختلفی مانند آی پد و کنسول‌های بازی به سادگی جابجا شوند .

چراغ‌های LED هدفون روی گوش‌های گربه‌ای هدفون به صورتی طراحی شدند که با موسیقی همگام سازی می‌شوند

این چراغهای رقص نوردار و جذاب را می‌توان از طریق کلیدهای فیزیکی که روی کاپ گوشی سمت چپ قرار دارد مدیریت و خاموش کرد اما افکت همگام سازی موسیقی تنها اثری است که این هدفون به آن مجهز است.

CT-7S  به عنوان هدفون برای کودکان، دارای  امپدانس  ۸۵ دسی بل است که برای کودکان بسیار مناسب است. این هدفون همچنین سبک و تاشو است و برای سفرهای جاده‌ای و تعطیلات با فرزندانتان  گزینه‌ی بسیار خوبی است.

هدذفون گربه‌ای riwbox مدل ct-7S به اندازه مدل‌هایی که گیمرها و بزرگسالان انتخاب می‌کنند دوام و مقاومت ندارند و همچنین به دلیل ظرفیت کم باتری با روشن شدن چراغ‌های LED  میزان شارژ نگهداری شده کاهش می‌یابد.

۴-هدفون گربه ای مدل Edifier HECATE G2 II (بهترین هدفون گربه ای گیمینگ)

هدفون iClever Kids Cat Ear یک هدفون گوش گربه‌ای سیمی است که از طریق جک ۳٫۵ میلی متری به تمام دستگاه‌هایی که پورت AUX را دارند متصل می‌شود. این هدفون به گونه‌ای طراحی شده است که بیشتر مناسب کودکان است و با خیال راحت می‌توانید آن را به کودکان خود بدهید تا از آن استفاده کنند.

مشخصات کلیدی

  • نوع اتصال: سیمی و از طریق جک ۳٫۵ میلی متری
  • میکروفون: بوم یا اکسترنال
  • عمر باطری : ۱۰ ساعت
  • چراغ‌های LED: دارد
  • صدای فراگیر: ۷٫۱
  • سایر ویژگی‌ها: روکش چرمی نرم، گوش‌ های گربه‌ای قابل جدا شدن، درایورهای صوتی ۵۰ میلی متری

ویژگی‌های هدفون  Edifier HECATE G2 II

دارای سیم‌های ضخیم و باکیفیت می‌باشد و صدا را بدون تاخیر انتقال می‌دهد. قطر درایور ۵۰ میلی متری این هدفون با صدای فراگیر ۷٫۱ موجب می‌شود که صدا دقیقتر و سریعتر به گوش‌های شما منتقل شود.

دارای یک میکروفون بوم جداشدنی استاندارد است. تنظیمات میکروفون را می‌توان از طریق نرم افزار EDIFIER Gaming Center انجام داد. با این برنامه، می‌توانید اکو میکروفون را تنظیم کنید و همچنین تنظیمات دیگر مانند صدا و اکولایزر تغییر دهید.نورپردازی این هدفون به گونه‌ای است که می‌تواند در حالت تنفسی به ۱۶٫۸ میلیون رنگ تغییر کند.

۵-هدفون گربه ای بی سیم YOWU 3G ( بهترین هدفون گربه ای  بی سیم برای پخش موسیقی )

مشخصات کلیدی

  • نوع اتصال: بلوتوث ۵٫۰، سیمی از طریق کابل Type-C
  • میکروفون: داخلی
  • عمر باطری: ۴۸ ساعت
  • چراغ‌های LED: دارد
  • صدای فراگیر: ۷٫۱

YOWU یک برند چینی است که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی نوین تخصص دارد. به غیر از هدفون گوش گربه‌ای و روباه، همچنین دارای Earbuds بی سیم YOWU Elf هستند.

ویژگی‌های هدفون بی سیم گربه ای YOWU 3G

این هدفون با پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۰ می‌تواند به راحتی به هر دستگاه آماده بلوتوث از تلفن هوشمند گرفته تا رایانه شما متصل شود. بلوتوث ۵٫۰ اتصال پایداری را فراهم می‌کند.ناگفته نماند هدفون از کدک‌های aptX نیز پشتیبانی می‌کند. این یکی از بهترین کدک‌های بلوتوث امروزی است.

همچنین می‌توانید از طریق کابل USB به Type-C به انواع لپ تاپ و کامپیوترهای مجهز به پورت تایپ سی متصل شوید.

چراغ‌های LED در YOWU G3 روی گوش‌ها و روی کاپ‌ها قرار دارند. همچنین می‌توانید این چراغ‌ها را از طریق برنامه YOWU سفارشی کنید. این برنامه به شما امکان می‌دهد جلوه‌های نور، حالت‌های نور، رنگ‌ها را تغییر دهید و سایر تنظیمات غیر مرتبط با نور مانند جلوه‌های صوتی را تنظیم کنید.

از دیگر ویژگی‌های این هدفون می‌توان به باتری قدرتمند ۴۸ ساعته و لبه‌های گوش چرم PU نرم اشاره کرد که باعث حذف غیرفعال نویز می‌شود. همچنین دارای درایورهای ۴۰ میلی متری و صدای فراگیر ۷٫۱ می‌باشد.

۶-هدفون گربه ای بی سیم ریزر مدل KraKen Bt Kitty (بهترین هدفون گربه ای دخترانه)

هدفون بی سیم kraken bt kitty یکی دیگر از محصولات کمپانی معروف ریزر است که از کیفیت خوبی برخوردار است.طراحی جذاب این هدفون الهام گرفته از انیمیشن محبوب و پرطرفردار کیتی است که با رنگ صورتی و فانتزی که دارد به عنوان بهترین هدفون گربه ای دخترانه شناخته شده است.

مشخصات کلیدی

  • نوع اتصال: بلوتوث ۵٫۰
  • میکروفون:  داخلی
  • عمر باطری : ۲۰ ساعت
  • چراغ‌های LED: دارای نورپردازی Razer Chroma
  • سایر ویژگی‌ها: روکش چرمی نرم، درایورهای صوتی ۴۰ میلی متری

اتصال بیسیم هدفون هدفون گربه ای kraken bt kitty با تاخیر کم ۴۰ میلی ثانیه ای زمانی که حالت بازی را فعال می کنید به گیمر کمک می کند تا سریعتر با صدا و ویدیو هماهنگ شود و هدفگیری کند . زمانی که در بازی نیستید اتصال بی سیم پایدار می ماند و انرژی کمتری مصرف می کند بدین معنی که هدست می‌تواند تا ۲۰ ساعت با روشنایی یا تا ۵۰ ساعت با روشنایی خاموش دوام بیاورد.

درایورهای ۴۰ میلی متری تنظیم شده سفارشی: هدست یک تجربه صوتی غنی را ارائه می دهد که لذت بازی شما را افزایش می دهد، تریبل های واضح و میان رده و همچنین بیس عمیق و تاثیرگذار صدای دلنوازی را به گوش می رساند.

میکروفون با قابلیت حذف نویز: طراحی هدفون بلوتوثی KRAKET BT KITTY   به گونه ای است که نویز کمتری را از هر جهت دیگر دریافت کند، میکروفون هیچ مشکلی برای کمک به صدای شما  ندارد.

۷-هدفون گربه ای بی سیم مدل Censi Moecen (بهترین عایق صدا)

اگر به دنبال یکی از بهترین مدل های هدفون گربه‌ ای هستید که با حذف نویز صدایی شفاف و واضح را به شما ارائه دهد هدفون گربه ای Censi Moecen گزینه‌ای است که برای شما مناسب است.

مشخصات کلیدی

  • قابلیت اتصال: بلوتوث ۴٫۰ یا سیمی (۳٫۵ میلی متر)
  • میکروفون: داخلی
  • باتری: ۱۰ ساعت
  • چرااغ‌های LED :ندارد
  • صدای فراگیر :ندارد
  • سایر ویژگی ها: رتبه IPX4، حذف نویز غیرفعال، درایورهای ۴۰ میلی متری

هدفون گربه ای مدل Cnesi Moecen  تجربه کاربری خوبی در اوقات فراغت و راحتی در استفاده به کاربران می‌دهد.این لایه‌های چرمی پروتیئنی به عنوان یک عایق صوتی عمل کرده به این ترتیب در هنگام پخش موسیقی هیچ صدایی از محیط برای شما مزاحمت ایجاد نخواهد کرد.گوش های گربه ای این مدل هدفون شباهت خاصی به گوش های خرگوش دارد و قابل جدا شدن هستند ولی نورپردازی در آنها به کار نرفته  است.یکی از جذابترین ویژگی‌های هدفون گربه‌ای Censi Moecen  بهره مندی از تکنولوژی IPX4 است که هدفون را در برابر پاشش و پاشیدن آب ایمن می‌کند.

۸-هدفون بی سیم گربه ای مدل LY-021 ( بهترین هدفون گربه ای ارزان با پشتیبانی از کاهش نویز)

 

هدفون بلوتوثی گوش گربه‌ ای Cat مدل LY-021 دارای طراحی جذاب به همراه نورپردازی RGB در قسمت بالا ( گوش ها) و گوشی‌های هدفون است. گوشی‌های هدفون قابلیت تا شدن به داخل و طرفین را دارد که باعث می‌شود قابلیت حمل آسان داشته باشد.

 

ویژگی ها

 

  • پشتیبانی از قابلیت کاهش نویز به منظور مکالمه با صدای واضح
  • قابلیت تنظیم ارتفاع برای قرارگیری بهتر روی گوش و تا شدن گوشی ها به طرفین جهت حمل آسان
  • دارای نورپردازی با طرح پنجه گربه روی گوشی های هدفون و همچنین چراغهای تعبیه شده روی گوشهای گربه ای شکل
  • دارای باتری داخلی با ظرفیت ۴۰۰ میلی آمپر
  • قطر درایور ۳۰ میلی متر ، پاسخ فرکانسی ۵ الی ۲۰۰۰۰ هرتز با امپدانس ۲۴ اهم بر ۱ کیلوهرتز و حساسیت ۱۰۲db

۹هدفون بلوتوثی گربه ای Cat Ear مدل ST-23M ( بهترین هدفون گربه ای اقتصادی دخترانه)

هدفون بی سیم گربه‌ ای مدل St-23m نمونه‌ای جدید از هدفون‌ های گوش دار است که دارای طراحی ظریف و فانتزی است. این هدفون طرح گربه‌ ای کیفیت ساخت خوب و وزن مناسبی دارد همچنین به واسطه گوشی‌هایی با قابل تنظیم ارتفاع در استفاده طولانی مدت مانع از خستگی گوش‌ها می‌شود.

ویژگی ها

  • بدنه‌ای مقاوم با طراحی فانتزی
  • قابلیت پشتیبانی از کاهش نویز در هنگام مکالمه
  • دارای باتری داخلی با ظرفیت ۵۰۰ میلی آمپر مدت زمان مورد نیاز برای شارژ حدود ۲ ساعت است
  • قطر درایور ۴۰ میلیمتر، محدوده پاسخ فرکانسی ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
  • دارای نورپردازی RGB در قسمت گوش‌های گربه‌ای شکل هدفون و نورپردازی گربه در قسمت پشت گوشی

۱۰-هدفون بی سیم گربه ای  چراغدار رم خور مدل MZ-47( بهترین هدفون گربه ای اقتصادی برای کودکان)

هدفون بلوتوثی گربه‌ ای مدل MZ-47 یک نوع هدفون گربه‌ ای ارزان است در صورتیکه نمی‌خواهید هزینه زیادی متقبل شوید این هدفون گزینه مناسبی خواهد بود و در حال حاضر بهترین مدل هدفون گربه ای ارزان قیمت موجود در بازار است. این مدل از هدفون چراغدار گربه‌ ای دارای طراحی مشابه با سایر مدل‌ های هدفون گوشدار گربه‌ ای است و ظرفیت باتری داخلی آن برابر با ۳۰۰Mah است.

ویژگی ها

  • قابلیت تنظیم ارتفاع برای قرارگیری بهتر روی گوش
  • قطر درایور ۴۰ میلیمتر، پاسخ فرکانسی ۵۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز با حساسیت ۸۸ DB
  • دارای باتری داخلی با ظرفیت ۳۰۰ میلی آمپر و مدت زمان شارژ کامل آن حدود ۲ ساعت است.
  • دارای نورپردازی RGB در قسمت گوش‌های گربه‌ای شکل هدفون

بهترین مدل های هدفون گربه ای را از کجا بخرم؟

بهترین مدل هدفون گربه‌ ای حرفه‌ای یا ارزان را  با توجه به میزان بودجه و نیاز خود مد نظر قرار دهید. تنوع این محصولات با وجود ظاهر جذاب و دیدنی‌ای که دارند بسیار زیاد است شاید ما را در هنگام خرید کمی سردرگم کند. به همین دلیل در این مقاله از مجله دیجی ایساتیس به بررسی ویژگی‌ها و معرفی ۱۰ بهترین هدفون گربه ‌ای حرفه‌ای و اقتصادی پرداختیم.

با توجه به اینکه خرید اینترنتی این روزها بیش از همیشه برای خریداران در الویت قرار دارد.فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس با چندین سال سابقه به عنوان یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر بهترین مدل‌ های هدفون گربه‌ ای را با تست سلامت و مهلت تست ۷۲ ساعته در اختیار کاربران قرار میدهد تا یک خرید اینترنتی امن و باکیفیت را تجربه کنند. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت رسمی https//digisatiscom ضمن مشاهده بهترین مدل‌ های هدفون گربه‌ ای یک مدل را انتخاب کنید و  بهترین هدیه برای فرزندان، دخترها و عزیزان خود را در خاطرشان ثبت کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. بسیار مفید و جامع بود مرسی ، فقط من بین مدل سونیک و Edifier HECATE G2 من ۲ دل هستم و برای گیم میخوام ممنون میشم یه راهنمایی مفید بکنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *