بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز

بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز
  • 1401/11/4
  • گویا آی تی
  • 0

یک از چالش هایی که خیلی از افراد جهت امنیت موا جه هستند انتخاب دوربین مداربسته خوب برای فضای باز و بیرونی است. لذا خرید بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز در طول شبانه روز مخصوصا شب ها می تواند منجر به امنیت بیشتر در ساختمان ها شود.

 نکته های مهم در زمان خریدن بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز

در زمان خرید دوربین مدار بسته برای فضاهای باز بایستی از اول بدانید که به چه تجهیزات و خصوصیاتی از دوربین ها احتیاج دارید. برای خریدن دوربین ها لازم است که به نکته های مهم در این زمینه دقت لازم را داشته باشید. در این جا برخی از موارد لازم را برای خرید دوربین های مدار بسته در فضای باز بیان می داریم:

شرایط جوی محل زندگی شما

دوربین های مدار بسته در فضای باز باید در مقابل شرایط محیطی بسیار مقاوم باشند. این دوربین ها باید دارای ویژگی رتبه IP خوب یا همان حفاظت از نفوذ باشند. در نظر داشته باشید که رتبه دادن بر مبنای IP از دو رقم تشکیل می شود. این رقم نمایشگر این است که دوربین ها در بیشتر شرایط جوی تا چه اندازه دوام دارند و می توانند کارایی لازم را از خود نشان بدهند.

در حقیقت بیشتر دوربین های مدار بسته برای فضاهای باز رتبه ۶۶ IPدارند. بدین معنا که در مقابل وارد شدن گرد و خاک و نم مقاومت خوبی دارند. گرما، سرما، برف و باران نمی تواند خدشه ای به این نوع دوربین ها وارد سازد.

بر مبنای نوع رزولوشن دوربین

اگر رزولوشن تصویر در دوربین کم باشد برای فضاهای باز مفید نیست. هر چه کیفیت دوربین بالاتر باشد تصاویر را واضح تر و با جزییات بیشتر نشان می دهد. در این حالت دیگر نیازی نیست که تصاویز در دوربین ها ذخیره شوند. بلکه همه تصاویر ضبط شده در دوربین های با کیفیت بالا در گوشی های همراه، تبلت ها، لپ تاپ ها با همه جزییات و با وضوح کامل قابل مشاهده هستند.

لازم است دوربینی انتخاب نمایید که زاویه دید زیادی در شب داشته باشد؛ در این صورت می تواند ویدئوهای مخصوص دید در شب را به خوبی رکورد نماید. در حقیقت می توان چنین اذعان نمود که بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز بایستی دارای برد دید در شب آن دست کم ۱۰ متر باشد.

بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز

بر مبنای تشخیص صدا و حرکت

دوربین های مدار بسته که به منظور فضاهای باز طراحی شده اند بایستی به حسگرهای حرکتی محهز باشند. این دوربین ها در صورتی که حرکتی را تشخیص دهند باید قابلیت فعال کردن فعال شدن برای رکورد فیلم را داشته باشند.

در نظر داشته باشید که حسگرها در زمان فعالیت برای تلفن یک هشدار را راه اندازی می کنند. اگر هدف شما لایه های امنیتی بیشتری است باید دوربین هایی را تهیه کنید که دارای تشخیص صدا باشند.

در نظر داشته باشید که در این دوربین ها بایستی تنظیمات لازم را به نحوی انجام دهید که صداهای مربوط به حیوانات، خودروها و دیگر اصوات مزاحم برای شما مشکلی ایجاد نکنند.

بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز

 دوربین مدار بسته داهوا

توجه داشته باشید که دوربین مدار بسته داهوا با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها در صدر یکی از بهترین دوربین ها برای فضاهای باز است. لازم است بدانید که در هنگام خرید این مارک از دوربین مدار بسته باید به شکل ظاهری آن دقت کنید.

این خود می تواند یکی از اصلی ترین فاکتورها در خرید این مدل از دوربین ها باشد. شما باید دوربینی را بخرید که با توجه به شرایط مکانی که قصد نصب دارید بهترین باشد. بنابراین قیمت دوربین داهوا با توجه به تجهیزاتی که در ساخت آن استفاده شده است متفاوت است.

در زیر به برخی مشخصات دوربین مدار بسته خوب اشاره می کنیم:

  • سازنده و برند دوربین مدار بسته
  • بایستی کیفیت دوربین مدار بسته به روز باشد.
  • گارانتی معتبر داشته باشد.
  • لنز مناسب داشته باشد.
  • در بازار موجود و استفاده از آن رایج باشد.

 

دوربین مدار بسته تیاندی

سازنده دوربین های مدار بسته تیاندی کشور چین است. این شرکت با ساخت این مدل دوربین ها توانسته در مدت زمان کوتاهی، به یکی از بهترن تولیدکنندگان دوربین های مدار بسته در جهان بدل شود. قیمت دوربین تیاندی با توجه به استفاده از برترین تجهیزات بسیار مقرون به صرفه است.

بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز

نکته های مهم جهت شناسایی مکان مناسب برای نصب دوربین مدار بسته

بعد از این که بهترین دوربین مدار بسته را خریداری کردید بایستی به دنبال جایی برای نصب کردن آن باشید.

در نظر داشته باشید که نصب دوربین های مدار بسته در جاهایی که پرت باشد نمی تواند کمکی جهت شناسایی سارقان باشد. به معنای دیگر اگر جایی که دوربین مدار بسته را نصب می کنید مناسب نباشد عملا کار نتیجه بخشی نخواهد بود.

برای این که بتوانید بهترین جا برای نصب دوربین مدار بسته را بیابید لازم است که به نکته های زیر توجه کنید:

ارزیابی رویدادهای قدیمی با پرس و جو از مالکین

لازم است از مالکان قبی خانه درباره تاریخچخ خانه ای که خریده اید تحقیقات لازم را به عمل آورید. برای مثال لازم است از آن ها بپرسید که آیا پیش از این سرقت هایی در این مکان ها انجام شده است و این که مسیر ورودی سارقین به منازل از چه راهی بوده است. دانستن همین نکته های ریز می تواند به شما در نگه داری از دارایی تان کمک زیادی کند.

پیدا کردن مکان هایی که بیشتر آسیب پذیر هستند

لازم است پیش از نصب کردن دوربین مدار بسته جاهایی که بیشتر آسیب پذیر هستند را بشناسید. لازم است مشخص کنید که دارایی ها و اموالی که قابل سرقت باشند در کجای خانه هستند. جاهایی که بیشتر مستعد ورود سارقین هستند می تواند درهای کم تردد و پنجره ها باشند.

بهتر است پنجره هایی که رو به جاده های پر تردد نیستند را با نرده های محافظ بچوشانید. چون این پنجره ها از نگاه عموم مردم مخفی هستند و می توانند از جاهای مناسب برای نصب دوربین مدار بسته باشند.

با نصب کردن دوربین مدار بسته در بهترین مسیرها می توانید به راحتی سارقین را پیش از ورودشان به منزل شناسایی کنید و به پلیس تحویل بدهید.

بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز

ارزیابی همه موانع هنگام نصب دوربین

دوربین هایی که در فضاهای باز نصب می شوند باید از عنصرهای مزاحم عاری باشند. لازم است هر از چند گاهی چک کنید که گیاهی در کناره های دوربین رشد نکرده باشد تا راه دید دوربین ها را ببندد. همچنین تابش نور آفتاب به صورت مستقیم به دوربین ها می تواند عملکرد آن ها را با اختلال رو به رو سازد. به همین علت نصب دوربین ها در جاهایی که تابش آفتاب در آن قرار دارد کار درستی نیست.

فن آوری های گسترده در ساخت دوربین های مدار بسته

دوربین های مدار بسته برای فضاهایی که باز هستند برای حفاظت از لوازم با ارزش و همچنین وسایل نقلیه که در بیرون از ملک قرار دارند بسیار کاربردی و مفید هستند. چنان چه بخشی از دارایی شما به سرقت برود با کمک فیلم های ضبط شده در دوربین ها و ارائه مدارک به پلیس می توانید سارقان را گرفتار سازید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *