راهنمای خرید مودم تی پی لینک

راهنمای خرید مودم تی پی لینک
  • 1401/11/12
  • گویا آی تی
  • 0

در دنیای مدرن امروزی که سهم بالایی از زندگی ما به برقراری ارتباط بستگی دارد، سرعت مودم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها به شمار می‌رود. شرکت‌ تی پی لینک به عنوان پرچمدار این عرصه سال‌هاست که بازار را در دست دارد و تامین کننده‌ گروه‌های بسیاری از مشتریان است.

در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید مودم تی پی لینک Tplink را به طور کامل به شما ارائه دهیم و انتخاب را برای شما راحت‌تر نماییم. با ما همراه باشید.

 

راهنمای خرید مودم جیبی تی پی لینک Tplink

مودم جیبی تی پی لینک مدل ۷۳۵۰ از آخرین نسل شبکه‌ی۴G LTE پشتیبانی می‌کند و و قابلیت پشتیبانی از دو باند ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز را دارد.

با این مودم می‌توانید به سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه در ۱۰ دستگاه به صورت هم‌زمان دسترسی داشته باشید. ابعاد کوچک، وزن سبک و باتری ۲۰۰۰میلی‌آمپراین مودم را به همراه خوبی تبدیل کرده است.

راهنمای خرید مودم VDSL تی پی لینک  Tplink

در رده مودم‌های پر سرعت VDSL به جرأت می‌توان گفت مودم تی پی لینک VR600 سری VDSL2 از محبوب‌ترین‌ها و پرفروش‌ترین‌هاست.

روتر

این مودم با طراحی مینیمالیست و جمع و جور، سه آنتن خارجی، قابلیت تبدیل به روتر، پشتیبانی از  BeamForming (اینترنت پایدار در تمام نقاط خانه) بسیار منحصر به فرد ظاهرشده است وسرعت پهن باند تا ۱۰۰ مگابیت در ثانیه دسترسی را فراهم می‌کند. با چهار پورت اترنت گیگابیتی این مودم روتر نیز می‌توانید فایل‌ها، عکس‌ها، موسیقی و ویدیو را با هر دستگاهی در شبکه با سرعت هرچه بیش‌تر به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید مودم تی پی لینک Tplink خانگی

پیشنهاد ما به شما برای تهیه مودم خانگی مودم تی پی لینک مدل ۹۹۶۰ سری VDSL است. این مودم با داشتن تکنولوژِی VDSL پهنای باند فوق العاده سریع تا ۱۰۰ مگابیت در ثانیه را برای شما فراهم می‌کند.

TP-Link

آنتن های قدرتمند خارجی آن نیز پوشش بی سیم بسیار دور از هر جهت را فراهم می‌کنند و منطقه وسیعی از خانه شما را پوشش می‌دهد. علاوه بر این مدل ۹۹۶۰ فقط در عرض چند دقیقه راه اندازی می‌شود و پس از آن می‌توانید تنظیمات شبکه از جمله کنترل های والدین و دسترسی را از گوشی هوشمند خود مدیریت کنید.

راهنمای خرید مودم سیم کارت خور تی پی لینک  Tplink

مودم ۴G LTE تی پی لینک مدل TL-MR6400 از بهترین گزینه‌های مودم سیم کارت خور و مقرون‌به‌صرفه تی پی لینک است که تنها با قرار دادن یک سیم کارت نسل چهارم (۴G) در آن می‌توانید از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. این مودم روتر از دو آنتن با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی داخلی برای ایجاد شبکه وای فای و دو عدد آنتن بیرونی برای اتصال به آنتن‌های BTS اپراتور بهره می برد در پنل پشتی این مودم چهار عدد پورت LAN 10/100 ( LAN/WAN) برای اتصالات بیشتر وجود دارد. این مودم از سرعت بالای انتقال داده‌ها برابر با ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

 

راهنمای خرید مودم گیمینگ تی پی لینک  Tplink

بی شک می‌توان گفت مودم ۴G LTE تی پی لینک Archer MR600 بهترین گزینه برای گیمینگ است. این مودم روتر اولین مودم روتر ۴G+  تی پی لینک است که از استاندارد CAT6 پشتیبانی می‌کند و سرعت دانلود تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را برای شما فراهم می‌کند.

با این مودم دوبانده به سرعت وایرلس ۸۶۷ مگابیت بر ثانیه در باند ۵ گیگاهرتز و سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه در باند ۲٫۴ گیگاهرتز و همزمان تا ۶۴ دستگاه دست پیدا می‌کنید. با پشتیبانی از پورت گیگ و AC1200 می‌توانید با اتصال کابلی به دستگاه‌هایی مانند کنسول بازی یا تلوزیون ۴k  از سرعت بالای اینترنت نیز لذت خواهید برد. پشتیبانی از فناوری MU-MIMO، پشتیبانی از TP-Link OneMesh، راه اندازی و مدیریت آسان مودم، طراحی جمع و جور و شبکه مهمان، این مودم منحصر به فرد را نسبت به سایر رقبا متمایز کرده است.

راهنمای خرید مودم ADSL تی پی لینک  Tplink

مودم تی پی لینک ۸۹۶۱ TD-W8961N ADSL2 Plus از سری ADSL2+ شما را شگفت زده خواهد کرد.

زیرا این مودم روتر ADSL بر خلاف انتظارات با دسترسی به وایرلس N تا سرعت بالای ۳۰۰ مگابیت برثانیه آن را برای مصرف پهنای باند سنگین یا برنامه‌های حساس مانند بازی آنلاین، تماس‌های اینترنتی و حتی پخش فیلم‌های HD ایده آل می‌کند. این مودم با بهره‌گیری از دو آنتن خارجی با قدرت ۵dbi به تمام نقاط خانه سیگنال وای فای را منتقل می‌کند و یک شبکه قوی و پایدار ایجاد می‌کند.

نکات مهم هنگام خرید مودم تی پی لینک  Tplink

هنگام خرید مودم باید به بودجه خود و سرعت تامین کننده اینترنت خود توجه داشته باشید. نکته دوم تکنولوژی به کار رفته در مودم است. بنابراین شما باید به امنیت مودم، تکنولوژی وای فای، تعداد باندهای فرکانسی، قدرت آنتن، تعداد و نوع پورت‌ها و اتصالات، داشتن گواهینامه‌های جهانی و مواردی این چنین توجه کنید.

پرفروش ترین مودم های تی پی لینک  Tplink

با توجه به اینکه تی پی لینک محصولات خود را با توجه به نیاز مشتریان تولید وعرضه کرده است، می‌توان گفت تمامی مودم‌های آن محبوب هستند و مشتری خود را دارند. از میان این مودم ها مودم VDSL تی پی لینک Archer VR400 در رده پرفروش‌ها قرار می‌گیرد. این مودم با حداکثر سرعت ۸۶۷ مگابیت در ثانیه و ۳۰۰ مگابیت در ثانیه با استفاده از دو باند ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتزی (فناوری پیشرفته Beamforming در این باند)، داشتن پورت گیگ و پورت USB  شما را از نظر سرعت و کیفیت بی نیاز می‌کند.

جمع‌بندی

با مقاله راهنمای خرید مودم تی پی لینک Tplink همراه ما بودید. در اینجا به معرفی و راهنمایی برای انواع مودم سیم کارت خور، خانگی، ADSL، VDSL، گیمینگ و جیبی و همراه پرداختیم و نکات مهم خرید مودم را یادآوری کردیم. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *