جالب ترین نکات درباره دبی

جالب ترین نکات درباره دبی
  • 1401/11/13
  • گویا آی تی
  • 0

دبی شهری‌ست با جاذبه‌های دیدنی منحصر به فرد که در همه حال باعث شگفت زده شدن شما می‌شود. این شهر جزء مقصد رویایی برای گردشگران به شمار می‌آید. با سفر به این شهر می‌توانید سازه‌های بسیار بزرگ و خارق العاده‌ای را مشاهده کنید.

دبی دارای ساحل و صحرای زیبا، بهترین مکان برای خرید وسیله‌های برند، جاذبه‌های فوق العاده دیدنی، امکانات لازم برای انجام فعالیت‌های مهیج و شب‌های شلوغ زیادی دارد.

این شهر کوچک رکورد بلندترین آسمان خراش جهان، طولانی‌ترین نقاشی دنیا، بزرگ‌ترین مار عمودی دنیا (پلکان مارپیچی)، بزرگ‌ترین جورچین جهان، بزرگ‌ترین و زیباترین نقشه آتش بازی دنیا و صدها رکورد حیرت‌انگیز دیگر… را دارد. در ادامه قصد داریم با شگفتی‌هایی که با ورود به دبی با آنها روبرو خواهید شد شما را آشنا کنیم.

حقایق جالب درباره دبی

همانطور که گفته شد دبی شهری منحصر به فرد است که می‌توان گفت در کل دنیا همچنین شهری را نمی‌توانید پیدا کنید. دلیل این حجم از گردشگر در طول سال، دارا بودن شگفتی‌های بسیار در دبی است. در این متن شما را با حقایق دبی آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا چند مورد جالب و باورنکردنی از دبی را به شما بگوییم.

امکان اجاره ماشین در دبی با ارزان ترین قیمت

یکی از مهمترین امکاناتی که در دبی دارید، کرایه خودرو با ارزانترین قیمت است. در واقع  این امکان برای شما فراهم است که لوکس و بروزترین خودروهای جهان را با قیمت‌های بسیار مناسب اجاره کرده و در این شهر زیبا گردش کنید. برای اجاره ماشین در دبی کافی‌ست موارد زیر را توجه کنید:

۱-      انتخاب شرکت سرشناس و معتبر

۲-      نحوه کرایه خودرو (اجاره ماشین با راننده و اجاره ماشین بدون راننده)

۳-      انتخاب مدل ماشین

۴-      مدت زمان کرایه

۵-      محل تحویل و عودت ماشین

۶-      ارائه مدارک مورد نیاز

عابر بانک برای فروش طلا در دبی

مردم دبی طلا را بسیار دوست دارند. این علاقه به طلا به قدری در این شهر بالاست که عابر بانک‌هایی برای فروش طلا تعبیه شده است. در امارت زنجیری به طول ۵۵۲۲ متر ساخته شده که رکورد بلندترین زنجیر طلا را به خود اختصاص داده‌اند.

نسبت ۳ به ۷ زن ها به مردها در دبی!

به دلیل بالا بودن کارگرانی که به قصد کار به دبی می‌آیند جمعیت آقایان نسبت به خانم ها بیشتر است به طوری که به ازای هر ۷ مرد، ۳ زن در این شهر زندگی می‌ کند.

ساخت برج العرب از ورق طلا

یکی از ساختمان های معروف در شهر دبی، برج العرب نام دارد که می‌توان آن را نماد دبی دانست. طراحی و ساخت این برج از ۱۷۹۰ متر ورق طلای ۲۴ عیار و بسیار بی‌نظیر است.

پلیس های دبی از لاکچری ترین ماشین های دنیا استفاده می کنند

لوکس‌ترین خودروی پلیس دنیا در دبی است. ماشین‌های پلیس دبی‌: فراری اف اف، لامبورگینی و استون مارتین وان ۷۷ است که ارزش هر کدام به ترتیب  ۵۰۰ هزار، ۳۹۷ هزار و ۱٫۷۹ میلیون دلار است.

نحوه محاسبه هزینه اجاره ماشین در دبی

هزینه کرایه خودرو در دبی به نسبت کرایه تاکسی بسیار به صرفه تر بوده و شما می توانید با مدت زمانی که در این شهر زیبا هستید یکی از هیجان انگیزترین تجربه های زندگی خود را بچشید و در خیابان های استاندارد دبی اقدام به رانندگی کنید.

عوامل بسیاری برای هزینه اجاره ماشین در دبی تاثیر گذار است که در زیر به آنها اشاره می‌ کنیم:

۱-      از چه شرکتی اقدام به اجاره ماشین در دبی می‌کنید؟

۲-      از کدام خدمات کرایه ماشین در دبی استفاده می‌کنید؟ (اجاره ماشین با راننده یا اجاره ماشین بدون راننده)

۳-      چه مدتی خودرو را در دبی اجاره می‌کنید؟

۴-      چه مدل خودروی را برای اجاره‌ای در دبی انتخاب می‌ کنید؟

۵-      چند کیلومتر در طول روز طی کردید؟

با در نظر گرفتن موارد فوق شما می‌توانید مبلغ نهایی را متوجه شوید.

شرکت اجاره خودرو در دبی

در صورتی که می‌خواهید در سفر خود اقدام به اجاره خودرو لوکس در دبی نمایید. این امکان وجود دارد که  از طریق شرکت سعادت رنت که یکی از معتبرترین و فعال‌ترین شرکت در صنعت کرایه ماشین است، اقدام به رزرو نمایید. سعادت رنت دارای چندین شعبه فعال در ایران، ترکیه و امارات است و دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد. شما برای رزرو ماشین در دبی لازم است از یک هفته قبل از سفر خود حتما اقدامات لازم را انجام دهید. امکان اجاره اتومبیل به مدت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه را دارید. خودروهای موجود در سعادت رنت تماما از برندهای پرطرفدار دنیا انتخاب شدند که شما می‌ توانید با توجه به بودجه خود اقدام به کرایه نمایید.

سعادت رنت برای راحتی حال مشتریان خود فردی فارسی زبان استخدام کرده است تا بتواند بدون مشکل به پشتیبانی بپردازد.

برای رزرو خودرو با راننده کافیست از طریق ارسال پیامک در واتساپ زمان، تعداد نفرات و مدل ماشین را مشخص کنید تا ماشین در ساعت مشخص شده در اختیار شما قرار گیرد؛ همچنین در اجاره ماشین بدون راننده شما از طریق رزرو آنلاین که در وب‌سایت لحاظ شده است می‌توانید بدون پرداخت هزینه اقدام به کرایه نمایید. خدمات رسانی این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته در طول هفته است.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *