افزایش ارزش بیت کوین به فراتر از Bank of America

افزایش ارزش بیت کوین به فراتر از Bank of America
  • 1401/11/17
  • گویا آی تی
  • 0

برای کسانی که به فکر خرید بیت کوین و سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال بزرگ و جذاب هستند، دنبال کردن اخبار مرتبط اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا همان طور که می‌دانید بازار کریپتوکارنسی به شدت تحت تاثیر اخبار اقتصادی مختلف قرار داشته و از این گذشته شرایط خود آلت کوین‌ها نیز تحت تاثیر اخبار بیت کوین قرار می‌گیرد. با این حساب خبر مهمی مانند افزایش ارزش BTC به فراتر از بانک‌های جهانی می‌تواند یکی از مهمترین اخبار در شرایط کنونی برای معامله‌گران بازار ارز دیجیتال باشد.

به وجود آمدن اخبار این‌چنینی می‌تواند خرید بیت کوین و سرمایه‎گذاری روی آن را جذاب‌تر کند. البته چنین اخباری همچنین روی قیمت بیت کوین نیز تاثیر داشته و با توجه به شرایط عرضه و تقاضا می‌توانند باعث افزایش یا کاهش قابل توجه قیمت BTC نیز شوند. بیایید با هم تاثیر‌ این خبر بزرگ برای BTC و بازار کریپتوکارنسی‌ها را بررسی کنیم.

افزایش ارز بیت کوین از بزرگ‌ترین بانک‌های جهان به نقل از والکس

در چند روز گذشته خبری با موضوع «مارکت کپ بیت کوین از بزرگترین بانک های جهان فراتر رفت» والکس منتشر شد که طبق ‌این خبر، با رسیدن ارزش بازار بیت کوین به ۴۴۳ میلیارد دلار ارزش بازار آن از مارکت کپ تمام بانک‌های جهانی بالاتر رفت و اکنون هیچ بانکی در جهان وجود ندارد که ارزش بازاری بیشتر از BTC داشته باشد. طبق اطلاعات سایت کمپانی مارکت کپ در حال حاضر ارزش بازار بانک بزرگ جی پی مورگان به عدد ۴۰۸ میلیارد دلار رسیده که این مهم آن را در رده ۱۶ بزرگترین کمپانی‌های جهان از نظر ارزش بازار قرار می‌دهد. با این حساب بیت کوین ۴۴۳ میلیارد دلاری از این نظر به بالای این بانک بزرگ جهانی رسیده و مارکت کپ آن بیشتر است.

افزایش قیمت بیت کوین در چند هفته گذشته به صورت متوالی و در کنار آن افزایش تعداد خریداران این ارز دیجیتال در کنار هم باعث شده تا شاهد رشد قابل توجهی در ارزش بازار آن باشیم. همین موضوع باعث شد تا بازار کریپتوکارنسی نیز با جذابیت‌های بیشتری برای سرمایه‌گذاران جهان روبرو باشد. اما این خبر چه تاثیری روی قیمت بیت کوین داشته و چگونه می‌توانیم از آن برای انجام معامله بهتر روی این راز دیجیتال و سار رمز ارزها استفاده کنیم؟

بیت کوین و بانک امریکا

اهمیت افزایش ارز بازار بیت کوین

برای اینکه شرایط تأثیرپذیری این خبر را روی قیمت BTC و نمودار آن بررسی کنیم، ابتدا باید نیم‌نگاهی به تاثیر این خبر روی کریپتوکارنسی‌ها و جایگاه آنها در میان کاربران جهانی بیندازیم. در سال‌های گذشته که قیمت BTC با رشدهای زیادی روبرو شده شایعات مختلفی هم درباره آن بیان شده بود. برخی‌ها معتقد بودند که بیت کوین یک طرح پانزی است و به زودی از بین خواهد رفت. برخی‌ها این رمز ارز را تنها یک راه برای کلاهبرداری چینی‌ها تلقی می‌کردند و از این دست شایعات درباره پادشاه رمز ارزها وجود داشت. اما با انتشار چنین اخباری اکنون نوع دیدگاه کاربران نسبت به بازار کریپتوکارنسی‌ها تغییر خواهد کرد. این خبر می‌تواند دلیلی برای افزایش تقاضا برای خرید بیت کوین شده و همین موضوع می‌تواند رشدهای قیمتی بیشتر و بزرگ‌تر شدن بازار ارز دیجیتال را نیز رقم بزند.

اگر سری به پلتفرم صرافی‌های معتبر داخلی مانند والکس بزنید، متوجه خواهید شد که در همین مدت کوتاه افزایش قابل توجه قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال، تعداد و حجم معاملات روی آنها به شدت افزایش یافته است. این موضوع یکی از اصلی‌ترین تاثیرهایی است که چنین اخباری روی بازار کریپتوکارنسی و در راس آنها بیت کوین می‌گذارد.

آیا قیمت بیت کوین هنوز هم جای رشد دارید؟

خوب سوال مهم بعدی که ذهن همه معامله گران بازار ارز دیجیتال را به خود مشغول می‌نماید، درباره آینده قیمت بیت کوین و پتانسیل سوددهی این رمز ارز است. به نظر شما با وجود اینکه ارزش بازار BTC به بالاتر از بزرگترین بانک جهانی در آمریکا رسیده باز هم باید منتظر افزایش قیمت‌ها در آن باشیم یا دیگر خرید BTC و سرمایه‌گذاری روی آن چندان منطقی نیست؟

پاسخ این سوال را از چند دیدگاه مختلف می‌توان بررسی کرد. دیدگاه اول را می‌توانیم در تاریخچه قیمت بیت کوین در گذشته ببینیم. طبق اطلاعات سایت کوین مارکت کپ این رمز ارز قبلاً به قیمت حدود ۷۰۰۰۰ دلاری هم رسیده و بنابراین قیمت‌های امروزی برای آن چندان بالا نیست. از این رو معامله‌گران نیز به همین امید در حال سرمایه گذاری و خرید BTC هستند تا دوباره از رشدهای قیمتی آن جا نمانند.

از طرف دیگر با افزایش ارزش بازار کریپتوکارنسی‌ها در آینده می‌توانیم انتظار رشدهای به مراتب بیشتری را نیز برای بیت کوین در نظر بگیریم. با این حساب خرید بیت کوین و سرمایه‌گذاری بر روی آن هنوز هم یک روش سرمایه‌گذاری جذاب و ایده‌آل محسوب می‌شود. البته با تکیه بر دانش تحلیل تکنیکال و استفاده از یک پلتفرم ایمن برای خرید.

سرمایه گذاری در بیت کوین

خرید بیت کوین یک سرمایه گذاری عالی برای آینده

خرید بیت کوین در شرایط فعلی که قیمت آن نسبت به اوج تاریخی ۷۰۰۰۰ دلاری اختلاف زیادی دارد، می‌تواند یک سرمایه‌گذاری عالی برای آینده باشد. کسانی که به دنبال خرید ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری در این بازار هستند می‌توانند به سادگی از این پتانسیل بالای بیت کوین استفاده کرده و ارزش سرمایه‎گذاری‌های خود را به چند برابر افزایش دهند. البته این روش سرمایه‎گذاری نیاز به یک بازه زمانی ۲ تا ۳ سال دارد و در این مدت شما می‌توانید با نگهداری از بیت کوین‌ های خود به سود خوبی برسید.

البته فرایند سرمایه‎گذاری روی BTC نیاز به یک بررسی دقیق برای بالاتر بردن اطمینان و امنیت خرید آن نیز دارد. برای اینکه شما بتوانید خرید خود را دقیقاً در همان قیمت جهانی انجام داده و از این گذشته از توکن‌های خود با اطمینان زیاد نگهداری نمایید، در درجه اول نیاز به انتخاب یک پلتفرم مناسب خواهید داشت و در درجه دوم نیز باید از یک کیف پول مناسب استفاده کنید تا در نهایت خرید شما ایده‎آل باشد. برای این منظور استفاده از خدمات صرافی‌ها و پلتفرم‌های معتبر و شناخته شده مانند والکس می‌تواند انتخاب خوبی باشد. برای کیف پول ایده‌آل نیز می‌توانید سراغ مواردی مانند تراست والت یا اتمیک والت بروید. البته کیف پول‌های سخت افزاری نیز شرایط خوبی از این بابت دارند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *