مجتمع فولاد روهینا اهواز، آشنایی با پرفروش‌ترین سایز و قیمت میلگرد دزفول

مجتمع فولاد روهینا اهواز، آشنایی با پرفروش‌ترین سایز و قیمت میلگرد دزفول
  • 1401/11/17
  • گویا آی تی
  • 0

میلگرد روهینا به‌علت کیفیت بالا، تنوع سایز و قیمت مناسب نه‌تنها درمیان خریداران داخل کشور بلکه درکشورهای همسایه نیز از محبوبیت بالایی برخورداراست. میلگردهای این شرکت مطابق جدیدترین تکنولوژی روزدنیا و بااستفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها تولید و درابعاد و گریدهای مختلف به بازار عرضه می‌شود. با افزایش قیمت میلگرد، مشتریان ترجیح می‌دهند کیفیتی بالا درکنار قیمت مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنند ازاین رو شرکت میلگرد روهینا به یکی از نخستین گزینه‌های مهندسان و پیمانکاران تبدیل شده‌است. در ادامه ضمن معرفی بیشتر این کارخانه شمارا با مهم‌ترین ویژگی‌های میلگرد روهینا، نحوه استعلام قیمت میلگرد دزفول و پرفروش‌ترین سایزهای این محصول آشناخواهیم‌کرد.

معرفی شرکت میلگرد روهینا دزفول

اگر درحال انجام پروژه ساختمانی در جنوب کشور هستید مطمئنا نام میلگرد روهینا برای شما آشنااست. این برند یکی از شناخته‌شده‌ترین محصولات فولادی در جنوب کشور به شمارمی‌آید که توانسته رضایت مشتریان را به‌طورکامل جلب کند. این کارخانه دارای دوفاز به نام ریبار و میدا بوده که فاز نخست دارای ظرفیت ۵۰۰ هزارتن میلگرد درسال است. فاز ریبار یکی از واحدهای نورد کارخانه میلگرد روهینا بوده و انواع میلگرد ساده و آجدار از سایز ۸ تا ۴۰ توسط شمش ۱۵۰*۱۵۰ درآن تولیدمی‌شود. تولید کلاف از سایز ۵ تا ۱۶ در فاز ریبار یکی از اهداف این کارخانه به شمارمی‌آید. در فازدوم این شرکت که شامل بخش ذوب و نورد پیوسته بوده سالیانه ۴۵۰ هزارتن میلگرد تولیدمی‌شود. در این فاز بااستفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روزدنیا مصرف انرژی به حداقل میزان ممکن رسیده و طرح تولید فولادسبز اجرا شده‌است. این مجتمع با بهره‌گیری از امکانات ذکرشده نه‌تنها حجم بالایی از نیاز میلگرد کشور را تامین کرده بلکه محصول خودرا به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز صادر می‌کند. ‌آی

مشخصات میلگرد روهینا دزفول

پیش از خرید میلگرد روهینا بهتراست از مشخصات این محصول آگاهی کامل داشته‌باشید. میلگردهای تولیدی فولاد روهینا دزفول در گرید آجدار A3 و درسایزهای ۸ تا ۳۲ میلی‌متری در بازار موجوداست. این محصول براساس استاندارد ملی ایران ۳۱۳۲، ASTM A615 آمریکا و BS4449 انگلیس و با دقت ابعادی بالایی تولید می‌شود. همچنین این شرکت با استفاده از تکنولوژی جدید امکان تولید میلگرد آجدار A4 را با استحکام بالا و استاندارد ۳۱۳۲ فراهم نموده‌است. یکی از ویژگی‌های مثبت این کارخانه پیوستگی کامل بخش‌های مختلف آن بوده به‌طوری‌که شمش خروجی بدون برش وارد خط نورد شده و این امر موجب صرفه‌جویی سی درصدی انرژی در خطوط می‌گردد. ازاین‌رو قیمت نهایی میلگرد روهینا نیز نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب خواهدبود. ازدیگر مزایای میلگرد روهینا می‌توان به وزن سبک آن درکنار رعایت استانداردهای لازم اشاره‌کرد. وزن مناسب میلگرد همراه بااستحکام بالای آن موجب خریدی مقرون‌به‌صرفه خواهدشد. کیفیت بالای این محصول موجب محبوبیت بالا در استان‌های غربی مانند اردبیل، ایلام و کرمانشاه و همچنین کشور عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس شده‌است. علاوه‌براین شرکت‌های بازرگانی این محصول را به عنوان میلگرد باکیفیت به تمامی خریداران در سراسر کشور پیشنهاد می‌دهند.

قیمت میلگرد روهینا دزفول

قیمت میلگرد روهینا دزفول روزانه توسط کارخانه اعلام شده وشما می‌توانید قیمت این محصول را در نمایندگی‌های معتبر آن مشاهده کنید. نرخ محصول کارخانه روهینا براساس سایز، وزن و مشخصات آن متغیر بوده و لازم‌است پیش از خرید اطلاعات کافی را درخصوص آن کسب کنید. میلگرد سایز ۱۲ روهینا دارای وزنی پایین درکنار استحکام بالا بوده و کاربردهای بسیاری در ساخت‌وساز و صنعت دارد. میلگرد ۱۴ روهینا  نسبت به سایز ۱۲ سنگین‌تر بوده و استحکام بالاتری نیزدارد. درواقع قیمت میلگرد ۱۴ دزفول بیشترین جذابیت را برای مشتریان بازار آهن آلات دارد. از دیگر سایزهای پرفروش این کارخانه می‌توان به میلگرد ۱۶ روهینا اشاره کرد که دارای قیمت و وزن بالاتری نسبت به دوسایز دیگر است.

عوامل زیادی بر قیمت میلگرد دزفول تاثیرگذار بوده که ازجمله آن‌ها می‌توان به نرخ ارز، قیمت مواد اولیه و میزان عرضه و تقاضا اشاره کرد. برای خرید این محصول چند راه وجود دارد. یکی آن‌ها خرید مستقیم از کارخانه بوده که تنها برای تناژهای بالا امکان‌پذیر است. شما تنها درصورت نیاز به تناژهای بالا می‌توانید خرید میلگرد روهینا را به‌صورت مستقیم از کارخانه انجام دهید. برای خرید تناژهای پایین مراجعه به انبار و یا شرکت‌های بازرگانی معتبر را پیشنهاد می‌کنیم. قیمت میلگرد روهینا به‌صورت روزانه در سایت‌های معتبر این شرکت‌ها اعلام شده و شما می‌توانید پس از استعلام قیمت نسبت به خرید اقدام کنید. نحوه خرید میلگرد به دوصورت آنلاین و حضوری امکان‌پذیر است. در روش آنلاین تنها لازم است سفارش خود را درسایت ثبت کرده تا مشاوران با شما تماس بگیرند. همچنین برای اطمینان بیشتر از قیمت نهایی و نحوه خرید بهتر است با کارشناسان فروش مجموعه مشورت نمایید.

میلگرد روهینا یکی از معروفترین میلگردهای موجود درکشور بوده که درسایز و گریدهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. در این مقاله شمارا با محبوب‌ترین مشخصات این محصول، نحوه استعلام قیمت آهن و خرید آن آشناکردیم. توصیه می‌شود برای جلوگیری از خرید میلگرد بی‌کیفیت، محصول موردنظر خود را تنها از نمایندگی‌های مجاز فروش کارخانه تهیه کنید. لازم‌به‌ذکر است که آرم ROUHINA برروی محصولات تولیدی این شرکت حک شده‌است. همچنین به دلیل نوسانات بازار بهتراست قیمت را به‌صورت روزانه بررسی کرده و پیش از خرید از قیمت نهایی اطمینان یابید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *