معرفی بهترین اسپیکرهای زیر ۳۰ میلیون تومان + نکات مهم خرید اسپیکر

معرفی بهترین اسپیکرهای زیر ۳۰ میلیون تومان + نکات مهم خرید اسپیکر
  • 1401/11/26
  • گویا آی تی
  • 0

اسپیکرهای باکیفیت و مرغوبی وجود دارند که می‌توانید با پرداخت کمتر از ۳۰ میلیون تومان، یکی از آن‌ها را تهیه کنید. از آنجا که آگاهی از جنس‌ و مشخصات اسپیکرها به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید، در این مقاله سه تا از بهترین آن‌ها را به همراه مزایا بررسی می‌کنیم؛ سپس درمورد نکاتی صحبت می‌کنیم که رعایت آن به شما کمک می‌کند تا بهترین اسپیکر ممکن را خریداری کنید. با ما همراه باشید.

بهترین اسپیکرهای زیر سی میلیون تومان

در ادامه به شما باکیفیت‌ترین اسپیکرها تا سقف سی میلیون تومان را معرفی می‌کنیم. اسپیکرهای انتخاب شده توسط ما برای استفاده در محیط باز و فضاهای بزرگ، کاملاً پاسخگوی شما هستند.

  1. اسپیکر جی بی ال مدل Party Box 310
  2. اسپیکر جی بی ال مدل Party Box 110
  3. اسپیکر جی بی ال مدل Party Box 710

اسپیکر جی بی ال مدل Party Box 310

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310  قدرت صدای خارق‌العاده‌ای دارد! نوربندی داخلی انجام شده در ظاهر این اسپیکر و تنظیم شدن آن با سرضرب‌های آهنگ، باعث می‌شود تا جذابیت آن دوچندان شود. به کمک سیستم صوتی پیشرفته به‌کار برده شده در این اسپیکر، می‌توانید در محیط‌های باز مانند باغ یا مهمانی‌ها از آن استفاده کنید و یک تجربه به‌ یاد‌ ماندنی خلق کنید.

مشخصات فنی

نوع باتری: لیتیوم یون

مدت زمان استفاده: ۱۸ ساعت / زمان شارژ: ۵ ساعت

ورژن بلوتوث: بلوتوث ۵٫۰

پاسخ فرکانسی: ۵۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز

وزن: ۱۷٫۴۲ کیلوگرم

مزایا

  • قابلیت تنظیم نورهای اسپیکر با برنامه
  • تغییر حالت‌های افکت صدا
  • باتری قدرتمند
  • صدای قوی و فوق‌العاده / بیس قدرتمند
  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
  • قابلیت اتصال با فلش usb و کابل aux
  • دارای چرخ و دسته برای انتقال راحت

اسپیکر جی بی ال مدل Party Box 110

اسپیکر بلوتوثی JBL مدل پارتی باکس ۱۱۰ ظاهر زیبا و صدای قدرتمندی دارد. یکی از ویژگی‌های این اسپیکر، داشتن ورودی میکروفون است که به کمک آن می‌توانید با آهنگ‌های مختلف هم‌خوانی کنید؛ علاوه بر آن جایگاه اتصال گیتار نیز در ساختار این اسپیکر قرار داده شده است و اگر اهل گیتار زدن هستید، با خرید این اسپیکر می‌توانید گیتار خود را به آن متصل کنید و از کیفیت صدای تولید شده لذت ببرید. رقص نور جذاب، کیفیت صدای بالا و بیس قوی (Bass) از سایر ویژگی‌های جی بی ال مدل Party Box 110 است.

مشخصات فنی

نوع باتری: لیتیوم پلیمر

مدت زمان استفاده: ۱۲ ساعت / زمان شارژ: ۴٫۵ ساعت

ورژن بلوتوث: بلوتوث ۵٫۱

پاسخ فرکانسی: ۴۵ تا ۲۰۰۰۰ هرتز

وزن: ۱۰٫۵ کیلوگرم

مزایا

  • دارای پورت میکروفون و گیتار
  • کیفیت صدای بالا و شفاف
  • دارای رقص نور با قابلیت تنظیم توسط برنامه
  • مقاوم در برابر آب

اسپیکر جی بی ال مدل Party Box 710

اگر این امکان را دارید که چند میلیون بیشتر هزینه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم اسپیکر JBL مدل پارتی باکس ۷۱۰ را انتخاب کنید. این اسپیکر از دسته محصولات پرطرفدار برند جی بی ال به‌ حساب می‌آید و کیفیت و ساختار بسیار خوبی دارد.

این مدل از اسپکیر جی‌ بی ال را می‌توان ترکیب دو مدل پیشنهادی قبلی دانست؛ به این دلیل که علاوه بر دارا بودن قدرت و کیفیت بسیار بالا همانند مدل پارتی باکس ۳۱۰، ورودی‌های گیتار و میکروفون را همانند مدل پارتی باکس ۱۱۰ در ساختار خود جای داده است. بیس قوی، صدای بلند و پرقدرت، نورپردازی خاص و مقاومت در برابر آب از سایر ویژگی‌های این اسپیکر است.

مشخصات فنی:

نوع باتری: لیتیوم یون

مدت زمان استفاده: ۱۲ ساعت / زمان شارژ: ۵ ساعت

ورژن بلوتوث: بلوتوث ۵٫۱

پاسخ فرکانسی: ۳۵ تا ۲۰۰۰۰ هرتز

وزن: ۲۷ کیلوگرم

مزایا

  • کیفیت صدای بالا و بیس قدرتمند
  • دارای ورودی‌های میکروفون و گیتار
  • نورپردازی (رقص نور) با قابلیت کنترل توسط برنامه
  • مقاوم در برابر آب
  • قابلیت اتصال با فلش usb و کابل aux
  • دارای چرخ و دسته برای انتقال راحت

مهم‌ترین نکات در خرید اسپیکر

برای اینکه در هنگام خرید اسپیکر، نسبت به میزان پول پرداختی بهترین کیفیت را دریافت کنید، باید به یک سری نکات توجه داشته باشید. در ادامه مهم‌ترین آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

قدرت و کیفیت صدا

مطمئن شوید که اسپیکر، قدرت و کیفیت صدای کافی را داشته باشد؛ به ویژه اگر می‌خواهید از آن در محیط‌های باز استفاده کنید. صدای یک اسپیکر خوب شفاف است و علاوه بر آن، می‌تواند اجزای مختلف یک موسیقی از جمله بیس (Bass) را به گوش شما برساند.

توجه به برند

اغلب برندهای مرغوب همیشه اسپیکرهای خود را با کیفیت و جنس بالا طراحی می‌کنند تا اعتبار خود را حفظ کنند و مشتری از آن راضی باشد؛ در نتیجه همیشه به برند اسپیکر و نظر سایر مشتریان درمورد آن توجه کافی را داشته باشید.

توجه: این نکته را در نظر بگیرید که معروفیت و محبوبیت گاهی موجب می‌شود که یک برند، اسپیکر خود را به واسطه اعتباری که در طولانی مدت کسب کرده است گران‌تر بفروشد. در این شرایط، می‌توانید سراغ سایر برند‌ ها بروید.

ابعاد و ویژگی‌های فیزیکی

توجه به اندازه اسپیکر زمانی پررنگ است که شما دائماً در حرکت هستید و می‌خواهید اسپیکر را با خود حمل کنید. در این شرایط باید به ابعاد و سایز آن توجه داشته باشید؛ از طرفی دیگر اگر می‌خواهید اسپیکر خود را در طبیعت یا محیط‌های دیگر استفاده کنید، دارا بودن یک سری قابلیت‌ها به شما کمک می‌کند از جمله:

  • مقاومت در برابر آب
  • مقاومت در برابر گرد و غبار
  • ضد ضربه بودن

راه‌های اتصال

قبل از خرید یک اسپیکر، از راه‌های اتصال و نسخه بلوتوث نصب شده روی آن مطلع شوید. برای خرید یک اسپیکر باکیفیت، مطمئن شوید که از سایر حالت‌ها برای پخش آهنگ مانند فلش usb و کابل AUX پشتیبانی می‌کند.

توجه به سایت خرید اسپیکر

وب‌سایت اینترنتی مورد نظر شما برای خرید اسپیکر، باید اعتبار کافی را داشته باشد و ترجیحاً نماد تجارت الکترونیک را دریافت کرده باشد. فروشگاه اینترنتی مذکور باید اصالت و کیفیت محصول را تضمین کند و اسپیکر را برای شما گارانتی کند.

فروشگاه اینترنتی پین تز به صورت تخصصی در زمینه فروش لوازم دیجیتال از جمله اسپیکر فعالیت می‌کند و می‌تواند بهترین کیفیت را در کنار کمترین قیمت به شما ارائه دهد. با خرید اسپیکر از این فروشگاه، شما از گارانتی ۱۲ ماهه برخوردار می‌شوید؛ به علاوه اصالت و سلامت فیزیکی کالا توسط پین تز ضمانت می‌شود.

این فروشگاه معتبر، تمامی مجوزها و مدارک لازم برای فعالیت به عنوان یک فروشگاه اینترنتی را دریافت کرده است و با برخورداری از تیم مشاوره تخصصی، به شما کمک می‌کند تا بر اساس بودجه و نیاز خود بهترین اسپیکر را انتخاب کنید و از خرید خود راضی باشید. برای برقراری تماس با پین تز می‌توانید از طریق شماره‌های زیر اقدام کنید:

 

  • ۰۲۱-۴۴۲۸۶۹۲۵
  • ۰۹۱۲۷۰۵۸۰۵۷

سخن پایانی

در این مقاله سه تا از بهترین اسپیکرها با رنج قیمتی زیر سی میلیون تومان را برای شما بررسی کردیم. به یاد داشته باشید که علاوه بر جنس و کیفیت اسپیکر، فروشگاه انتخابی شما برای خرید آن، اهمیت بالایی دارد. به نظر شما چه اسپیکرهای شناخته‌شده و باکیفیت دیگری وجود دارد که می‌توان آن‌ها را با قیمت زیر ۳۰ میلیون تومان تهیه کرد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *