خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در راد گستر نوین

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در راد گستر نوین
  • 1401/11/30
  • گویا آی تی
  • 0

آیا به دنبال بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی هستید که راهی موثر برای استفاده حداکثری از آب لوله کشی شما ارائه دهد؟ طیف وسیعی از دستگاه های تصفیه آب دارای ویژگی های مختلفی هستند که آنها را به گزینه ای ایده آل برای مصارف خانگی و اداری تبدیل می کند. از فیلتراسیون چند مرحله ای گرفته تا اسمز معکوس، مطمئن نیستید کدام یک را انتخاب کنید؟ نگران نباشید، در این مقاله قصد داریم انواع مختلف دستگاه های تصفیه آب موجود را به شما معرفی کنیم و مزایا و معایب هر کدام را بیان کنیم. بنابراین، ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید کدام یک برای نیازهای شما بهترین انتخاب است!

 

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار چیست؟ خواه در منطقه ای با آب سخت زندگی می کنید، آلرژی دارید یا فقط می خواهید اطمینان حاصل کنید که به آب آشامیدنی تمیز دسترسی دارید، داشتن دستگاه تصفیه آب مناسب برای خانه شما می تواند تفاوت را ایجاد کند. امروزه بسیاری از شرکت‌ها دستگاه‌های تصفیه آب را ارائه می‌کنند که قول می‌دهند پاک‌ترین آب ممکن را ارائه دهند، اما همیشه آسان نیست که بدانید کدام برند معتبرتر است. در ادامه، برخی از معتبرترین برندهای تصفیه آب خانگی در بازار امروز را بررسی خواهیم کرد و چرا باید به فکر اضافه کردن یک دستگاه به خانه خود باشید.

تایوان محل تولید برخی از بهترین برندهای جهان است. آنها نه تنها قابل اعتماد و موثر هستند، بلکه مقرون به صرفه هستند و برای کسانی که به دنبال نوشیدن و استفاده از آب تمیز و بدون آلودگی هستند، انتخابی عالی هستند. تایوان همچنین به دلیل قوانین سختگیرانه خود در مورد کنترل کیفیت شناخته شده است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هر دستگاه تصفیه آب خانگی خریداری شده از تایوان از بالاترین کیفیت برخوردار است.

سافت واتر و سی سی کا از با تجربه ترین و با سابقه ترین برند ها ی تصفیه آب می باشند که در طی چندین دهه فعالیت خود اعتبار و شهرت زیادی را کسب کرده اند. سافت واتر همیشه به دلیل کیفیت قابل قبول و مقرون به صرفه بودن و قیمت مناسبی که دارد بسیار محبوب بوده و سی سی کا هم که تمام قطعات دستگاه هایش را خودش تولید می کند مزیت خاصی نسبت به سایر برند ها دارد.

در کنار این دو برند قدیمی، آکوا پرو توانسته در دو دهه فعالیت خود جایگاه بسیار خوبی در میان رقبای دیگر پیدا کند. این برند را بسیاری بهترین برند آب تصفیه کن می دانند چرا که یک دستگاه تصفیه آب کاملا حرفه ای و با بهترین تکنولوژی و قطعات با کیفیت است. دستگاه های تصفیه آب تایوانی از روش اسمز معکوس استفاده می کنند که جدید ترین و موثر ترین روش برای تصفیه آب و از بین بردن املاح مضر آن است. در ادامه به معرفی بهترین مدل های تصفیه آب تایوانی می پردازیم.

بهترین مدل های تصفیه آب در بازار ایران

  • دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی یووی آکوا پرو مدل RO8_UV_ORP_S

دستگاه قلیایی کننده ی آب از کاربردی ترین تصفیه آب ها می باشد که دستگاه تصفیه آب خانگی یو وی آکوا پرو مدل RO8_UV_ORP_S از بهترین آن هاست. این دستگاه دارای ۸ فیلتر می باشد که با روش اسمز معکوس آب را تصفیه و سختی آن را کاهش می دهد. کاربرد فیلتر قلیایی در این دستگاه آب است که سختی آب را تنظیم و مواد معدنی موجود در آن را حفظ می کند و خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی به آن می دهد. در مرحله ی آخر دستگاه نیز با فیلتر UV  یا فرا بنفش به از بین بردن موجودات زنده آب مثل باکتری ها و ویروس ها و میکروب ها بپردازد. این دستگاه تحت لیسانس آمریکا می باشد و فیلتر ممبران آمریکایی آن تا ۰۰۰۱/۰ میکرون املاح آب را حذف می کند. هم چنین یک دستگاه کم مصرف می باشد و دارای یک مخزن ۱۶ لیتری برای ذخیره کردن آب است و در زیر سینک آشپزخانه قرار می گیرد.

 

  • تصفیه آب ۸ فیلتر اسمز معکوس قلیایی انرژی زا CCK_RO+ORP+ENERGY

این دستگاه کامل ترین مدل برند سی سی کا می باشد و جزو بهترین دستگاه ها ی تصفیه آب در حال حاضر استتصفیه آب ۸ فیلتر اسمز معکوس قلیایی انرژی زا CCK_RO+ORP+ENERGY علاوه بر از بین بردن املاح و آلاینده های آب با روش RO، در مرحله ی هفتم توسط فیلتر قلیایی PH آب را تنظیم کرده و خاصیت قلیایی و ضد سرطانی به آب می دهد که برای کاهش مشکلات گوارشی و اسیدی شدن بدن بسیار موثر است. در مرحله ی آخر نیز با فیلتر اکسیژن ساز ساختار مولکولی آب را شکسته که باعث افزایش سطح اکسیژن آب می شود و آب را دارای انرژی فراوانی می کند که برای بدن بسیار مفید می باشد. فیلتر ممبران این دستگاه که ۱۳ لایه آمریکایی است و کیفیت بسیار بالایی در کاهش آلاینده ها و سختی آب دارد. پمپ آن بسیار قدرتمند و بدون صدا است. دارای مخزن آنتی باکتریال می باشد که در صورت نبود برق می توانید از آب درون آن استفاده کنید. این دستگاه از نوع زیر سینکی می باشد و به یخچال ساید نیز نصب می شود.

  • دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای قلیایی سافت واتر SOFT WATER_RO_ORP

بهترین مدل برند سافت واتر دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای قلیایی سافت واتر SOFT WATER_RO_ORPمی باشد. این دستگاه که با فناوری RO کار می کند یک دستگاه کم مصرف و مقرون به صرفه با کارایی قوی می باشد. فیلتر ممبران آن تا ۹۹ درصد آلاینده ها ی آب از جمله فلزات سنگین، نیترات و مواد آلی و غیر آلی و هم چنین املاح مضر ریز را از بین می برد و یک دستگاه آب شیرین کن نیز محسوب می شود. هم چنین در مرحله ی آخر نیز فیلتر قلیایی آن، سختی آب را به اندازه ی استاندارد مورد نیاز بدن تنظیم کرده تا حالت اسیدی نداشته باشد. آب قلیایی برای جلوگیری از سرطان، مشکلا پوستی، مشکلات گوارشی و کاهش رفلاکس معده بسیار مفید است. تصفیه آب قلیایی سافت واتر از نوع زیر سینکی است که مخزن آنتی باکتریال دارد و پمپ قدرتمند آن هیچ صدا و لرزشی ندارد.

خرید اینترنتی تصفیه آب با بهترین قیمت

بازار دستگاه های تصفیه آب خانگی با تقاضای روزافزون برای محصولات با کیفیت برتر در حال رونق است. مصرف کنندگان به دنبال مارک هایی هستند که عملکرد برتر، ویژگی های برتر و ضمانت های قابل اعتماد ارائه می دهند. به همین دلیل، دستگاه های تصفیه آب تایوانی به سرعت به گزینه ای برای کسانی تبدیل می شوند که به دنبال ارائه سیستم های تصفیه بی نظیر برای خانواده خود هستند.

شرکت تصفیه آب راد گستر نوین یکی از ارائه دهندگان برتر دستگاه های تصفیه آب تایوانی می باشد. محصولات آنها با استفاده از فناوری‌های پیشرفته فیلتراسیون، برای پاکسازی آب آشامیدنی از باکتری‌های مضر و آلاینده‌ها طراحی شده‌اند و آب آشامیدنی سالم‌تری را برای خانواده‌های مصرف‌کننده ایجاد می‌کنند. شرکت راد گستر نوین به عنوان یک فروشنده اینترنتی معتبر، راحتی سفارش آنلاین دستگاه های تصفیه آب تایوانی خود را برای مشتریان فراهم می کند. مشتریان پس از ثبت نام می توانند از مجموعه ای از دستگاه های تصفیه آب تایوانی ارائه شده توسط شرکت راد گستر نوین استفاده کنند.

مدل ها بسته به نیاز مشتری از نظر ویژگی ها، قیمت ها و ظرفیت های تصفیه متفاوت هستند. از سیستم اولترافیلتراسیون گرفته تا مدل‌های پیشرفته فرابنفش، آن‌ها دائماً از طریق مجموعه‌ای از محصولات خود در حال نوآوری هستند. علاوه بر محصولات اصلی، خریداران می توانند خیالشان راحت باشد که تمامی محصولات خریداری شده از شرکت راد گستر نوین دارای گارانتی می باشند. شرکت راد گستر نوین در صورتی که مشتریان برای شروع کار با دستگاه های تصفیه آب خود نیاز به کمک داشته باشند، خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهد. این می تواند شامل مشاوره محصول و همچنین کمک به تعمیر و نگهداری محصول و قطعات جایگزین باشد. سرمایه گذاری در یک دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت، راهی تضمین شده برای اطمینان از بهداشت و ایمنی آب آشامیدنی در خانه شما است. همین امروز با خیال راحت از طریق شرکت راد گستر نوین دستگاه تصفیه آب تایوانی خود را خریداری کنید. با سهولت سفارش و پرداخت آنلاین، هم اکنون می توانید در کمترین زمان از آب آشامیدنی تازه و سالم لذت ببرید!

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *