قیمت خط ۹۱۲ و فاکتورهای موثر در ارزش آن

قیمت خط ۹۱۲ و فاکتورهای موثر در ارزش آن
  • 1401/12/4
  • گویا آی تی
  • 0

ارزش و قیمت خط ۹۱۲ بنابر فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. این فاکتورها می توانند بسیار ارزشمند بوده و تاثیر بسزایی در قیمت خط ۹۱۲ داشته باشند. برای مثال یکی از این فاکتورها رند بودن شماره مربوط به خط است که می تواند در شرایطی قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ مدنظر را تا ۱ میلیارد تومان بالا ببرد.

فاکتورهایی که بر قیمت خط ۹۱۲ تاثیر دارند

مهمترین فاکتورها و ویژگی های موثر بر قیمت خط ۰۹۱۲، رند بودن شماره، کد خط (عدد بعد از پیش شماره) و مدت زمان کارکرد سیم کارت است که هنگام خرید خط ۰۹۱۲ باید توجه ویژه‌ای به آن ها داشته باشید. در ادامه هر یک از این ویژگی ها را به طور کامل شرح می دهیم و مزایای آن ها را نیز بیان خواهیم کرد.

تاثیر کد در قیمت خط ۰۹۱۲

همان طور که بیان شد، کد خط عددی است که بعد از سرشماره (۰۹۱۲) در شماره سیم کارت قرار می گیرد. برای مثال شماره ۰۹۱۲ ۲۵۵ ۳۲۳۲ یک شماره یا خط کد ۲ است. کد مربوط به هر خط، مشخص کننده میزان قدمت و اصالت خط می باشد. خطوطی با کدهای پایین تر (بجز ۰) مانند کد های ۱ و ۲، از قدمت بیشتری برخوردار بوده و قیمت بیشتری نیز دارند.

هرچه عدد مربوط به کد افزایش پیدا کند (مانند ۸، ۹ و ۰) قیمت سیم کارت مدنظر کاهش می یابد. کد خط یکی از مهمترین عوامل موثر در قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ می باشد. برای مثال قیمت سیم کارت کد ۲ کارکرده، ممکن است از یک شماره کد ۰ بدون کارکرد و حتی رند، بیشتر باشد.

قیمت سیم کارت کد ۲ کارکرده، نسبت به خطوط کد ۱ تقریبا اختلاف زیادی دارد، اما خطوط کد ۲ از نظر اعتبار، محبوبیت و اصالت در سطح کد ۱ می باشند. به همین دلیل بسیاری از افراد جهت کاهش هزینه و صرفه جویی هنگام خرید سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ با کدهای محبوب، خطوط کد ۲ کارکرده را انتخاب می کنند.

به طور خلاصه خطوط دارای کد ۱، ۲ و ۳ دارای قیمت بالا، خطوطی با کد ۴، ۵، ۶ و ۷ با قیمت متوسط می باشند و خطوط ۸، ۹ و ۰ نیز در دسته خط ۹۱۲ ارزان قرار می گیرند. البته در مورد خط ۹۱۲ ارزان، رند نبودن شماره و کارکرد بالا نیز موثر است که این ویژگی ها را در ادامه بیان خواهیم کرد.

صفر یا کارکرده بودن سیم کارت

یکی دیگر از فاکتورهایی که می تواند بر قیمت خط ۹۱۲ موثر باشد، صفر یا کارکرده بودن سیم کارت است. سیم کارت هایی که تاکنون فعال نشده‌اند و اصطلاحا صفر  هستند، قیمت بیشتری نسبت به سیم کارت های کارکرده دارند.

قیمت خطوط کارکرده به دلیل داشتن تماس و پیامک از سمت مخاطبان مالک قبلی، کاهش می یابد، زیرا هیچکس دوست ندارد مدام به تماس های اشتباهی و آزار دهنده که مربوط به مالک قبلی سیم کارت هستند پاسخ دهد و یا پیامک های آن ها را مشاهده کند.

هرچه مدت زمان کارکرد یک سیم کارت بیشتر شود، قیمت آن کاهش پیدا خواهد کرد. اما در مواقعی خاص، کارکرده بودن سیم کارت نه تنها موجب کاهش قیمت نمی شود، بلکه می تواند تا حد زیادی قیمت آن را افزایش دهد.

این امر در مواقعی رخ می هد که سیم کارت مدنظر در مدت زمان کارکرد خود، جهت استفاده های تجاری و ثبت سفارشات کسب و کاری خاص، در اختیار مشتریان قرار گرفته باشد. برای مثال اگر شماره سیم کارتی، دارای تماس های زیاد جهت انجام امور پرستاری در منزل باشد، آن سیم کارت برای سایر افراد یا شرکت های فعال در این حوزه بسیار ارزشمند بوده و آن ها حاضر به پرداخت مبالغی بالا، بابت خرید سیم کارت مذکور هستند.

میزان رند بودن شماره سیم کارت

شماره های رند با سرشماره ۰۹۱۲ و حتی سایر سرشماره ها، بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. شماره خطوط رند به راحتی حفظ می شوند و برای انجام امور مربوط به کسب و کار بسیار مناسب هستند. برای مثال داشتن شماره رند برای مشاغلی مانند تعمیرات دستگاه های کارخانه جات، بسیار مفید است.

مدیران کارخانه ها اغلب افراد پر مشغله‌ای هستند و نگهداری کارت های ویزیت برای آن ها امری دشوار است. از سوی دیگر به دلیل همین مشغله کاری، احتمال این که فراموش کنند شماره‌ای را در تلفن همراه خود ذخیره نمایند، زیاد است.

حال فردی را تصور کنید که در حوزه تعمیر دستگاه و ماشین آلات کارخانه ها فعال است و برای انجام امور کاری خود از یک شماره بسیار رند استفاده می کند. هر مدیر کارخانه‌ای که تنها یک بار با فرد مدنظر جهت تعمیر ماشین آلات تماس برقرار کند، به راحتی شماره تماس مربوطه را به خاطر می سپارد در صورت بروز خرابی مجدد در دستگاه ها، می تواند در کمترین زمان ممکن با تعمیر کار تماس بگیرد و این امر برای آن تعمیر کار بسیار سودآور خواهد بود.

از سوی دیگر شماره های رند بخصوص در صورت داشتن پیش شماره محبوب و معتبر ۰۹۱۲، برای برند سازی و تبلیغات بسیار مفید هستند. اگر در تبلیغات مربوط به یک برند، شماره ۰۹۱۲ رند درج شود، هم به افزایش اعتبار برند مدنظر کمک شایانی خواهد کرد و هم مخاطبان می توانند به راحتی شماره را حفظ کرده و در صورت نیاز به خدمات یا محصولات قابل ارائه، در کمترین زمان ممکن ثبت سفارش نمایند.

از آنجا که قیمت خط ۰۹۱۲ می تواند در برخی مواقع بسیار بالا باشد، هنگام خرید سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ باید بسیار جانب احتیاط را رعایت کرده و خرید خود را از افراد یا شرکت های نامعتبر انجام ندهید.

به منظور اطلاع از قیمت خط ۹۱۲ و خرید و فروش این خطوط، شرکت ایران همراه یکی از بهترین گزینه های ممکن می باشد. در وب سایت این شرکت (iran912.com) لیست های بسیار متنوعی از انواع خطوط ۰۹۱۲ به همراه قیمت و سایر ویژگی ها وجود دارد.

در iran912.com می توانید از قیمت سیم کارت های گوناگون مانند قیمت سیم کارت کد ۲ کارکرده مطلع شده و با توجه به ویژگی های مدنظرتان، جهت خرید خط ۰۹۱۲ اقدام نمایید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *